ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Goed! Er is een 4BB blasto teruggezet. Er zaten er 3 in de scope, 1 afvaller en de ander hoor ik morgen. Ik was uiteindelijk 5 minuten te laat binnen, de wachtkamer was al helemaal leeg dus niemand gezien. Had ook al de gedachte misschien Tassie te zien.

Na de tp wilde ik echt maar 1 ding, naar mn kindjes. Ik had vandaag echt flasbacks van de IVF tijd zonder resultaat en werd daar echt emotioneel van.

Op de wachtweken zullen we maar zeggen!

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw goed nieuws klaasje! Heb jij een foto gekregen?
    Nu lekker broeden en op naar een positieve test!

X

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Monatoetje; Nou, dan feliciteer ik je toch al wel, hoor! Had je een voorgevoel dat je vandaag moest testen? Spannend, meis! Mijn duimen draaien voor een knaltest aankomend weekend.

@Klaasje; Dan hebben wij elkaar inderdaad niet gezien. Was jij ook bij dr. C.? Ook weer superspannend voor jou! Ik kan mij voorstellen dat je emotioneel werd na de tp. Lekker knuffelen met je kindjes is dan een heerlijke afleiding. Heel veel sterkte in de wachtweken en op naar een positieve test!

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb in je album gekeken Mona en je gefeliciteerd maar beetje raar dat ik dat dan hier ook niet doe. Proficiat!

Dr C. en ik hebben gelijktijdig de kliniek verlaten. Ik was echt de laatste vandaag. Het is rustig ivm vakantie.

En nu goed voor mezelf zorgen met liters vitamine D, omega pillen, soepjes en veel groenten en gember thee. Het blijft een kwestie van geluk en vandaag voelde ik de dankbaarheid voor onze tweeling maar weer al te goed.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: een mooie blasto on board! Hopelijk mag je Mona snel volgen met ook een positieve test! Misschien domme vraag, maar kunnen zie de ene blasto nadat die ontdooid is, ook weer overnieuw invriezen?
    @Tassie: fijn dat alles goed gegaan is en dat ook jullie dochtertje zich goed vermaakt heeft. Ook weer spannend om met ovutesten in de weer te moeten. Maar alles voor het goede doel! Zet hem op!

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh meiden.. heb vanmorgen weer test gedaan.. dit maal vd kruidvat ennnn hij is gewoon echt positief 😊😊😊😊☺...

Hij staat in mijn album...
    Kan t niet geloven...

X

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    JOEPIE Monatoetje!!! Hihi, kun je het een beetje geloven? Gefeliciteerd!
    Wat een heerlijk nieuws zo vroeg in de ochtend!

8. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee kan t eigelijk nog niet geloven..... zou t dan echt dat we dit keer geen hele poging meer nodig hebben??

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Och, Monatoetje, onwerkelijk hè?! Ik zou er toch maar van uitgaan dat dat 2e streepje er niet voor niets staat (en al 2 keer):). Ik hoop echt voor je dat het goed gaat en je inderdaad niet verder hoeft met een volgende poging. Knuffel meis!!! En nu hup DD bellen met het goede nieuws!!
    (of moet je echt wachten tot na de officiële testdatum?)

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja denk dat je moet wachten op de officiele testdag... ga denk ik nog f een digitale kopen en die t weekend doen..
    En dan maandag bellen met DD

X

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mona wat ben ik BLIJ voor jou! Knijp jezelf maar een paar keer extra.

In dit geval kan het wel sneeuwmees, de embryo´s zijn nl als dag 1 ingevroren ivm de overstimulatie. Als je als blasto´s hebt in de vriezer, en niet zoals ik dag 1 embryo´s, ontdooi je er maar 1 tegelijk. Blasto´s hebben ook nog eens een hoger ontdooi percentage.

12. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel Klaasje... Jij volgt me gewoon over 10 dagen!
    Jij een foto gekregen van je embryo?

X

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik hoop het enorm, maar probeer ook realistisch te zijn. In 1x raak is wel heel veel geluk. Ben weer ouder, eierstokken waren al niet de jongste... We gaan het zien. Ik had een printje van de blasto, heb 'm nu niet bij de hand.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Spannend hier, meisjes!
    Mona: gefeliciteerd!
    Klaasje: snap dat je emo was. En ik hoop voor jou ook op een positieve test over een dikke week!
    Tassie: mag je die blasto terug in je eerstvolgende cyclus? Wordt idd op de dag van de tp ontdooid. Daarom vond ik het ook zo spannend: wij hadden maar 1 cryo, dus kans op voor niets naar DD rijden. Maar het kwam goed. En blasto's hebben een heel grote kans op goed ontdooien.

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik was meer emo over wat geweest was als wat nu is hoor. De wens is nog steeds enorm maar die MM angst en paniek was/ben ik kwijt na 2 mooie kindjes. Alleen deed de omgeving en de handeling gisteren oude ellende doen oproepen.

Dan voel je weer hoe het was en hoe heel veel lieve meiden op dit forum er nu bij zitten. Zo afschuwelijk.

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; dat vind ik dus ook eng. Het is voor ons nou ook niet bepaald naast de deur. Daar zijn wij allebei toch wel voor, dat we in DD aankomen na 3 uur onderweg te zijn geweest....en dat er dan verteld wordt dat het niet doorgaat. Dat zou wel erg zuur zijn. Ik zou dan "liever" gebeld worden voordat we weggaan.
    Als het goed is krijg ik vandaag of morgen de ovulatietests binnen. Ik vind het toch best spannend....ook omdat het in mijn eigen cyclus plaatsvindt. Ik hoop dat het allemaal goed werkt weer zo na de ivf.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Klaasje; Zoals jij het beschrijft zo voel ik het ook. Het lijkt wel of alles weer naar boven komt bij het binnenlopen in de kliniek en dan anderen zien zitten die misschien nog steeds met lege handen staan. Net zoals velen hier in ons clubje.
    Ik ben daarom ook zeer dankbaar dat ik een kindje heb, nog steeds ligt dat best gevoelig bij mij. Niet dat ik haar overbescherm of zo, helemaal niet, maar dat ik gewoon super gelukkig ben dat ik moeder mag zijn.
    De teleurstellingen, het gevecht en de bittere ellende raken mij diep van de lieve meiden hier net zoals de hele mooie berichten zoals bij Monatoetje van vanmorgen en bij het zien van de banner van Stiertje. Ik jank nogal snel:).

18. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Mona, GEFELICITEERD!!!! Wat super leuk!! Als ik dat zo bij jou lees gaat het bij mij ook echt weer kriebelen:). We duimen dat alles goed blijft gaan en dan op naar een eerste mooie echo, top!!!

Klaasje, voor jou ook weer spannend die wachtweken.
    Ik kan het me ook zo goed voorstellen dat je daar dan binnen loopt en alles weer boven komt. Die onzekerheid of het ooit gaat lukken, alle emoties die daarbij komen kijken, het lange wachten. Dan mogen wij ons echt gelukkig prijzen dat we uiteindelijk ook een kindje hebben "gekregen". Mijn zus is over 1 1/2 week uitgeteld van haar derde dochter, zo benieuwd naar weer zo'n klein hummeltje in de familie!

Sneeuwmees lekker vakantie?!!! Gaan jullie nog weg met de mannen?

Voor de rest zwaai!!

19. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wat ik me nog afvroeg, toen wij gingen starten in dd met icsi hebben wij een hele lijst met vitamine meegekregen. Gebruiken jullie die nu ook weer voor de tp van de cryo's? Ik zou er misschien na de vakantie mee willen gaan beginnen maar vraag me af of dit nodig is. We willen denk ik eerst toch weer zelf proberen en mocht dat na een tijdje niet lukken toch weer afspraak in DD.

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mikka... Ik ben de vitamines indd weer gaan slikken... dacht baad t niet schaad t niet😊

Deel Deze Pagina