Spannend Klaasje... Ik had deze poging ook echt t idee dat t niet gelukt zou zijn.. Wachtweken zijn gewoon afschuwelijk... Nog niet de neiging eerder te testen? X
Heeeeeeeeel lichte tuurstreep op 11dpo. Net testje gedaan, morgen maar weer eentje. Foto maken lukt eigenlijk amper.
Wow, wat een mooie berichten!! @Monatoetje; gefeliciteerd!!! Op naar de eerste echo! Super goed nieuws voor jullie. @Anoniempje; bij jou ook al een mooie 2e streep! Super meis! @Klaasje; jeetje, dat is gaaf! Jij hebt nu toch geen hormonen gebruikt die de test kunnen beïnvloeden?? Dit is toch wel heerlijk nieuws. Morgen nog een testje wagen? @Sneeuwmees; bij jou het omgekeerde......juist jullie best doen om niet zwanger te kunnen raken. Dat lijkt mij ook wel erg gek zoals je het zelf ook beschrijft. @Ego; nog steeds niet ongesteld. Mijn cyclus is nu wel van streek, ik heb normaliter een cyclus van 27/28 dagen. Nu dus al op dag 31. Ik voel wel van alles in mijn onderbuik en borsten, maar het komt niet .
@Klaasje: wow, jij ook al? We zijn gelukkig helemaal niet nieuwsgierig..hihi... maar turen graag mee. @Tassie: het is inderdaad heel raar. Ik had eergisteren een positieve ovutest en normaal had je dan altijd zo'n drive dat ei te tacklen. Dus dat voelde nu heel tegenstrijdig om er niets mee te hoeven. Balen van je cyclus. Zo te horen, zou je zeggen dat het niet lang meer kan duren. Maar iedere dag is er een teveel als je verder wil. Heerlijk zo'n roze golf hier. Kan ik helemaal blij van worden. Kan ik wel gebruiken, want was wat down vandaag. Mijn zoontje heeft voor de tweede ochtend op rij de borst geweigerd en vrees dat het einde van de bv in zicht is. Ondanks dat het natuurlijk prima is dat hij zelf aangeeft het genoeg te vinden, doet het me toch meer dan ik had gedacht. Ik probeer me maar te focussen dat ik wat meer tijd 's morgens over heb (als ik erg moet haasten om twee kinderen school/oppasklaar te krijgen) en op al die zwangerschapskilo's die ik nu eindelijk kan gaan aanpakken. Maar moet nog een beetje aan het idee wennen dat er weer een 'baby' fase afgesloten wordt.
Wat goed anoniempje, van harte! Die van mij vanmorgen is toch echt negatief (12 dpo), ik doe overmorgen nog formeel een testje maar het is wat het is. Eerst maar eens op vakantie en dan gaan we verder met de 6 cryo's die over zijn. Dat is ook maar een luxe goed, al was ik natuurlijk liever gelijk zwanger. Geduld, een oude vriend die weer terug is.
Ohh klaasje wat jammer meis!! Maar met 6 cryo.s moet het goed gaan komen! Duimen draaien... Fijne vakantie . anoniempje... wauw meis.. gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen ook nog getest... er staat nu 2-3weken Zie album... Xx
Hoi meiden. Ik heb snel de laatste pagina gelezen en proficiat met de positieve testen. Laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben 30j en 9 weken zwanger van mijn 2e. Nu hebben ze bij het bloed prikken op 6w gezien dat mijn schildklier te snel werkt en dat ik antistoffen (tpo) maak. Mijn gyn zegt alleen dat we dit op volgen en beter te snel dan te traag. Nu maak ik me toch wel wat ongerust. Heeft iemand hier wat ervaring die me wel wat uitleg wil geven? Heb geen idee wat het inhoudt voor de zwangerschap of de baby. En wat ik heb gelezen klinkt niet best. Ben overigens makkelijk zwanger geraakt en bij mijn dochter hebben ze hier nooit op getest. Verder zou ik eigenlijk het ivf traject in gemoeten hebben wegens de erfelijke aandoening van mijn dochter. Ik ben onverwachts zwanger geraakt maar we zouden toch niet voor ivf gekozen hebben. Omdat we maar 1 kans op 50 hebben dat de Stofwisselingsziekte even erg is als bij mijn dochtertje. Haar eigen arts gaat mee in deze denkwijze alleen de geneticus niet. Maar goed dat is Nu wat ter zijde van het probleem. De vraag is wel is ivf een oplossing voor een te snelle schildklier met antistoffen? Alvast bedankt voor jullie mening en veel succes met jullie traject! Ik duim.
Hallo e1ke ik heb een te snel werken schildklier en de arts had gezegd dat het kon leiden tot miskraam dat schildklier dr wel invloed op had. Ik gebruik inmiddrls al een lange tijd medicatie ervoor Groetjes
Gefeliciteerd Monatoetje en Anoniempje! Hopelijk is dit het begin van een streepjesregen. Eentje waarin ik ook meedoe. En jammer Klaasje...maar je hebt nog wat achter de hand. En nu kun je op vakantie lekker een wijntje drinken! Ik ben inmiddels alweer ongesteld geworden. Deze cyclus duurde maar liefst 20 dagen. Kortste cyclus ooit. Maar goed, ik ben er blij mee, want na een afgebroken IVF-poging kan het ook zijn dat de menstruatie juist heel lang op zich laat wachten. Ik ben meteen doorgegaan met de nieuwe poging. Dr. C.uijpers was heel meewerkend en schreef me deze keer Decapaptyl voor zoals ik vroeg. En nu 150 IE Puregon en 225 ie Menopur. @Tassie: wacht jij op een cryo tp? Of ga je weer voor 'vers'?
@Sneeuwmees; lekker aan het aftellen voor je vakantie?! Vrijdag gaan jullie toch? Is het een beetje mooi weer daar waar jullie heengaan? @Klaasje; wat vervelend, zeg! Hopelijk een slechte test en morgen weer positief?! Mijn duimen draaien nog, hoor! Wanneer gaan jullie met vakantie? Spannend met je kindjes, maar vooral erg leuk! @Monatoetje; wow, meis! Dit gaat helemaal goed. Wanneer mag je ook alweer voor de eerste echo? @E1ke; ik ben zelf bekend met een traagwerkende schildklier waar ik alweer heel wat jaren medicijnen voor gebruik. Ik weet alleen dat het aangeraden wordt door endocrinologen om bij zwangerschapswens en tijdens de zwangerschap een TSH te hebben van rond de 1 mIU/l. @Lamaris; dat is met recht een hele korte cyclus. Wat fijn dat je meteen door kunt met de volgende ronde en niet hoeft te wachten. Ik wil je heel veel succes wensen! Ik wacht inderdaad op een cryo tp, maar ik wacht voornamelijk op een menstruatie. Jeetje, nog nooit zo lang moeten wachten. Nu al een cyclus van 32 dagen, normaal 27/28 dagen. Ik voel al na de vorige menstruatie van alles, zoals menstruatiekrampen, steken in mijn borsten, steken in de flanken, ik heb flink last van mijn darmen. Poeh, het is dat de testen negatief waren en de echo ook, maar anders zou ik echt denken dat ik zwanger kan zijn. Ik snap er in ieder geval helemaal niets van. Kan mijn lijf echt zo van slag zijn door de hormonen? Erg vreemd, hoor!
Altijd hetzelfde liedje als je aan de gang wil he Tassie? Lamaris zet hem op meid! Pak jij dat roze vlaggetje maar over! Fijn dagje terug op deca mag. Ik teste vrijdag nog even voor de vorm en heb het volgende plan al klaar. Pipelle in de augustus cyclus, zou net moeten kunnen met vakantie en dan in sept weer terugplaatsen.
@e1ke: ik heb ook geen ervaring met schildklierproblemen, maar weet van anderen wel dat het een belangrijke factor bij het zwanger worden en blijven kan zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Klaasje: ah, nee, wat balen dat je nu een negatieve test had. Inderdaad maar even verstand op nul en op vakantie. Daarna compleet uitgerust en gescratcht op naar de volgende tp! @Tassie: we gaan inderdaad overmorgen. De vooruitzichten waren in eerste instantie redelijk (niet heel heet, want het is de westkust van Frankrijk, dus net zo'n weer als hier). Maar vandaag waren de verwachtingen toch weer iets naar beneden bijgesteld. We kunnen helaas niet meer doen dan afwachten. Äls het maar droog is en een redelijke temperatuur is dat je erop uit kunt, dan ben ik al blij. @Lamaris: fijn dat jij weer op het punt van beginnen staat! Hopelijk met deze medicatie een mooi aantal follikels en hopelijk ook nog een positieve test. Gun het je van harte. Is de decapeptyl nu het enige wat anders is? Of heb je ook een hogere dosering hormonen?
Mijn tsh is onmeetbaar en kleiner dan 0.005. Ga toch endocrinoloog contacteren wat mijn gyn ook zegt.
@E1ke; dat lijkt mij heel verstandig, om naar de endocrinoloog te gaan. Het is veel te belangrijk om maar wat "aan te klooien". @ego; Yeah!! Ik ben eindelijk vanmorgen ongesteld geworden. Joepie! Weer een hele nacht vreselijke krampen gehad in onderbuik en -rug. Nou, dag 1 is begonnen.....nu op naar een positieve ovulatietest. @Klaasje; ik ben echt heel erg benieuwd hoe je test zal zijn morgen. Maar...in ieder geval gaan jullie heerlijk met z'n viertjes op vakantie! Wat voor kinderwagen hebben jullie eigenlijk? @Sneeuwmees; Nog één nachtje slapen en dan heb je heerlijk vakantie. Ik hoop dat het in ieder geval droog blijft zodat je zoontjes lekker buiten kunnen spelen en jullie natuurlijk ook. Op vakantie ben je, althans dat is mijn ervaring, veel meer buiten dan thuis. @Danimaxim; hoe is met jou?