ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: yes, nu kun je eindelijk verder! Wat kun je blij zijn als je eindelijk rood aantreft (terwijl we die kleur normaal haten). Nog een nachtje slapen inderdaad. Overal staan nu half ingepakte tassen en steeds schiet me weer iets te binnen. Helaas nu ook weer regen, zodat we ook niet er even op uit kunnen gaan.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; Druk, hè, het inpakken van alle spullen. Met name het verzamelen vind ik erg. Want waar ligt het allemaal. Pakt je oudste zelf al wat spulletjes in, zoals speelgoed/knuffels of zo? Hoe laat gaan jullie rijden morgen?

Hoewel ik mij echt niet lekker voel, al een paar dagen, door de menstruatieklachten, ben ik inderdaad helemaal blij dat ik eindelijk weer verder kan. Ik baal toch ook wel een klein beetje aangezien het net nu weer beter weer gaat worden.....en ik juist zin had/heb om te gaan wandelen of fietsen. Nou ja, wie weet, ben ik er dan al vanaf.

3. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ladies, wat een mooie positieve berichten! Nogmaals gefeliciteerd.
    @tassie, jammer van de negatieve test, hopelijk in augustus weer op naar een nieuwe tp.

Hier nog 1 dagje werken en dan ook heerlijk 3 weken vakantie!! We gaan met de kleine man een weekje naar Zeeland/kamperland. Hoop dat het weer een beetje meezit en het niet te koud is. Laat de zomer maar komen!! Nu ook nog gaan bedenken wat we allemaal moeten meenemen, volgens mij moeten we een aanhanger huren :D.

Vraagje, weten jullie of de wachtlijst in DD op dit moment lang is? Niet dat we nu al willen gaan, maar misschien september/oktober een keer een afspraak inplannen.... En wanneer / waarom beslissen ze bij de een bij een tp voor een natuurlijke cyclus en bij de ander met ondersteuning?
    Mijn cyclus is na mijn bevalling erg kort, laatst was hij een keer 23 dagen en ook een keer 24. Voorheen altijd zo rond de 27/28.

Sneeuwmees ook vakantie?! Geniet ervan.

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mikka, als je eenmaal onder behandeling bent geweest kun je zo terecht zonder wachtlijst... Er zijn nu 2 nieuwe NL artsen bij gekomen.. zijn erg aardig..
    Volgensmij ligt t aan je cyclus of je met of zonder ondersteuning een cryo tp hebt.. ik had een mooie cyclus v 28dagen vandaar dat ik geen medicatie hoefde te gebruiken...

Liefs

5. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees: Hele fijne vakantie!! Waar gaan jullie naar toe?

Tassie: wat fijn dat je nu eindelijk verder kunt!! Op naar positief nieuws..

liefs

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooie banner, mona!

Mikka: je kunt ook nu alvast bellen om over 1-2 maanden een afspraak in te laten plannen, toch? Je eigen cyclus is idd het meest leidend voor de manier waarop een cryo wordt teruggeplaatst. Ik had een prima cyclus voor natuurlijke terugplaatsing, maar wilde zelf graag met medicatie. Daar gingen ze mee akkoord.

Iedereen fijne vakantie!

7. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames hier ben ik dan weer nou ik ben nu echt zwanger bloedtest gehad bij me eigen dokter en die was zeer positief. Ik heb nu mijn afspraak bij dd 17 aug dus zeer spannend.

Hoe gaat het met jullie dan allemaal?? Alles hopelijk nog in orde??

Groetjes

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd, anoniempje!!! Op 17 augustus heb je dus je eerste echo? Spannend hoor!

9. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Gefeliciteerd Mona en Anoniempje! Goed nieuws hier zo na mijn vakantie.

Wij zijn vandaag teruggekomen van 2 weken heerlijke vakantie. Terugreis was iets minder met een klapband op de snelweg na een uur onderweg te zijn. 5 uur vertraging opgelopen en daardoor vannacht maar in een keer doorgereden. Vandaag lekker relaxdagje.

Mijn cyclus kwam heel mooi uit in de vakantie, a.s. maandag om 14:00 uur tp van onze laatste cryo in eigen cyclus (als deze goed ontdooit). We gaan het zien.

Sneeuwmees fijne vakantie en fijn Tassie dat jullie ook weer verder kunnen. Wachten duurt altijd zoooo lang.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Anoniempje: nu dan echt nogmaals gefeliciteerd! Onwerkelijk, lijkt het me, of niet?
    @Mona: die banner staat je goed!! Ik had hem ook en als je erop klikt dan kun je precies de ontwikkeling van die week lezen, ik vond dat erg leuk om iedere week even te spieken. Maar misschien wist je dat al. We zijn nu net in Bretagne aangekomen.
    @Mikka: lijkt me best spannend om weer een afspraak te gaan maken. Maar je weet nu waarvoor je het doet! Fijne vakantie!

We zijn na een tussenstop vannacht aangekomen op de plek van bestemming. De tussenstop was in een B&B. De man van de B&B had de afgelopen weken al 3 keer op mijn mobiel gebeld, met hoeveel personen we waren. Dus dat uitgelegd, een week later belde hij weer met die vraag. Dus weer uitgelegd. Toen vroeg hij of we mee wilden dineren. Dus gezegd dat we dat zouden overleggen en hem nog laten weten. Mijn man een mailtje gestuurd dat we niet bleven dineren. En een week later belde hij weer of we ook mee dineerden. Ik wist dus echt niet wat ik ervan moest denken (en had bijna spijt dat we niet een 'normaal' hotel hadden geboekt). Maar bij aankomst slikte ik alle vooroordelen in. Het was in een oude watermolen van ergens in 1200 gebouwd. Een ander deel van het huis was van ruim 1500. En wij sliepen in de achterzijde van het gebouw in een soort van cottage (met eigen toilet en badkamer). Alles was prima voor elkaar en het belangrijkste de man en vrouw ontzettend aardig. Dat was dus een verrassend en positief begin van de vakantie.
    Nu hopelijk de rest ook nog. Het enige is dat de jongste weigert te slapen. Dus dat is erg lastig, maar we hopen maar dat dat beter gaat de komende dagen.

11. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames ja ik heb dan me eerste echo zo spannend het is inderdaad onwerkelijk om waar te zijn en dat al met eerste tp

Gr

12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    *breekt even in*

Hoi DD meiden,

Mijn man en ik lopen in het UZ Gent voor icsi poging 4. Na een mail die ik vrijdag ontvangen heb op mijn vraag ben ik teleurgesteld in Gent en heeft een dr. Mij behoorlijk pijn gedaan.

Ik heb in NL al 3 miskramen gehad in Gent met pipelle nu weer een miskraam. Voor mijn idee heeft de pipelle geen extra toegevoegde waarde. De arts zegt nu, je bent wel zwanger geweest helaas is dit misgegaan.. Waarop ik gestuurd heb, maar in NL ben ik al 3 keer zwanger geraakt en dat zonder pipelle, die andere miskramen ben ik niet vergeten. Gent blijkbaar wel. Ik heb geen imuunprobleem, geen chromosomenproblemen alleen iets vertraagde schildklier. Dat is inmiddels op orde. Gent wil geen prednison voorschrijven maar alleen pipelle. Dit is inmiddels poging 4 waar ik nu mee ga starten en ze blijven bij de pipelle. Ik wil ze nog 1 kans geven en daarna is het daaaaaag Gent!
    Wie heeft ook ervaring met Gent en overgestapt naar DD en zeer blij is met de overstap?
    Wij zijn al 4 jaar bezig met icsi en weet inmiddels erg goed hoe ik reageer op hormonen ed.

Jullie DD meiden adviseren mij zeker echt over te stappen naar DD?

*breekt weer uit*

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zowelkom: ik zou zelf niet weten wie van ons ooit in Gent gelopen heeft. Dacht dat de meesten vanuit NL zkh naar DD gegaan zijn. Ik heb wel eens gehoord dat Gent en DD niet veel van elkaar verschillen en beiden goed zijn. Gent is een academisch zkh en dus wat zakelijker en 'ambtelijker' (denk ik). DD is een kliniek en commercieel, dus ze halen veel uit de kast, en als je eenmaal de intake hebt gehad, kun je ook gelijk door. In DD doen ze ook evt. immunologisch onderzoek. Vooral als vrouwen zwanger raken, maar niet blijven. Ik geloof zelf ook niet dat dat alleen maar pech is nl.. Bij sommigen hier waren het schildklierproblemen, of een te overactief immuunsysteem. Met behandeling in DD (prednison of infusen) zijn sommigen daar nu moeder door geworden, terwijl ze in NL vastliepen. Dus ik ben zeker een voorstander ervan om mensen naar DD door te verwijzen, als ze in NL (of een ander zkh vastlopen).

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Monatoetje; hoe is het met jou? Hoe voel je je?

@Stiertje; hoe gaat het met jou? Je zwangerschap vordert gestaag!
    Gaat het ook goed met de vorderingen van de verbouwing van jullie huis?
    Het heeft laatst zo gestormd.....ik hoop dat er bij jullie geen schade was.

@Anoniempje; jeetje, meis, wat heerlijk voor jullie! En ook super spannend het wachten op de eerste echo. Mijn duimen draaien voor een mooie echo met goed kloppend hartje en al!

@Danimaxim; sorry, meis, helemaal overheen gelezen! Jij hebt gisteren als het goed is de tp gehad! Hoe is het gegaan? Ik hoop zo dat je een toppertje aan boord hebt! En poeh, wat een terugreis van jullie vakantie. Dat is echt vreselijk! Maar ja, misschien ook wel beter dan wanneer je nog de op heenweg bent....denk ik.

@Sneeuwmees; Hopelijk ben je lekker aan het genieten in Frankrijk! Heel veel plezier en heel veel ontspanning!!

@Zowelkom; jullie hebben ook al een hele geschiedenis:(. Ik kan mij voorstellen dat je op een gegeven moment toch weer wilt verder kijken en zoeken. Je zou natuurlijk altijd een intakegesprek in DD kunnen aanvragen. In principe is de wachttijd niet lang aangezien er 2 artsen (Nederlands) zijn bijgekomen. Ik wil jullie heel veel geluk wensen!

@ego; ik ben wachtende op een positieve ovulatietest. Nu alweer dag 6 dus het schiet alweer op.
    Afgelopen weekend een nieuwe fiets gekocht......omdat mijn fiets gestolen was uit de parkeergarage onder ons huis. Ik heb geen ander vervoermiddel en dus moest ik echt wel een andere fiets. Nu heb ik echt een super de luxe fiets! Ik ben helemaal blij ondanks de prijs.
    Vandaag ook met de post een toestemming van vergoeding van de IVF gekregen van mijn zorgverzekering. Helemaal blij dus!!

15. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie: ik voel me goed en op wat pijnlijke borsten na niet echt klachten.. iets wat me ook wel weer onzeker maakt want bij zoonlief was ik wel misselijk..
    Vanmiddag komt MvM langs..
    Wat super dat je de goedkeuring binnen hebt! Op na een positieve test!

Liefs

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Mona: ik hoop op een knaltest van MvM vanmiddag! Blijft spannend he, zo'n prille zwangerschap. Op naar de eerste echo!
    @Tassie: fijn dat je eindelijk goedkeuring hebt! En heerlijk, een nieuwe fiets. Wij hebben een paar maanden geleden ook nieuwe fietsen gekocht, echt zo fijn. Meiske lekker voorop en karren maar!
    Bij ons gelukkig geen stormschade. En de verbouwing vordert gestaag. Alweer een regendag, dus de mannen (vriendlief + zijn vader) zijn weer druk binnen aan het klussen om de 3 nieuwe slaapkamers klaar te krijgen. De babykamer heeft prioriteit!
    En de zwangerschap, ja, die vliegt. Alweer 27 weken, ongelofelijk. Meiske is af en toe flink aan het schoppen, en ook aan het draaien. Dat laatste voelt niet zo fijn. En ik hoop echt dat ze binnenkort met haar koppie naar beneden gaat liggen (want ik voel volgens mij nog steeds de voetjes beneden nu).
    Ik heb net nog even een last minute weekendje weg geboekt in Overijssel, in de buurt van de Weerribben. Kunnen we lekker even fietsen, 't is daar prachtig. Eventueel nog bootjevaren. Zijn we er toch nog even uit.

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Geniet van je vakantie Stiertje!

Tassie lekker bezig, op naar die mooie cryo tp.

Mona, lief dat je weer mee doet met MvM.

Zowelkom, ik ben in Gent geweest voor oa de RIF en chromosoomtesten maar ben in DD behandeld. Dat de communicatie zo loopt is een teleurstelling, dat doet iets met je vertrouwen. Wij kunnen je DD zeker aanbevelen, een nieuwe en frisse blik is soms gewoon sowieso het beste. Een dingetje, ook dokter S. is geen communicatie wonder echter vertrouw ik hem blind en daar gaat het om. Succes met je keuze.

Hier nog 2 dagen werken en dan vakantie incl zp pauze. Ben ik mijn partner wel verschuldigd...;) Menstruatie is gekomen, pipelle na vakantie gepland dus ik klaag niet!

18. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    Jij ook alvast een fijne vakantie gewenst Klaasje, daarna vol goede moed en lekker uitgerust weer verder met jullie cryo.

Hiero een mooie cryo blastocyst 3BB aan boord volgens dr. Nerissa Cuypers. Hij was beter dan de verse, maar ja we hebben vaker topembyro's gehad en het is gewoon afwachten. De buitenkant zegt ook niet altijd iets over een embryo. We blijven hopen op ooit een keer goed nieuws.

Bijna zover Tassie, spannend weer hoor, ik moest in de vakantie met de ovulatietesten beginnen. Vind het wel ideaal dat alles per mail gaat in DD en je ook snel reactie terug hebt. Was erg relaxed en gelijk de maandag na de vakantie de TP, mijn lichaam had het niet beter kunnen plannen ;)

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Go Dani, dat is een mooie. Duim voor je!

20. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Klaasje en Stiertje..
    En ja MvM... ik voel me eigelijk wel verplicht iets terug te doen... en eigelijk is t ook maar een kleine moeite he .. of ik nou in een kan plas of in de wc...
    X

Deel Deze Pagina