ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Mijn eerste werkdag zit er weer op en was wel relaxed. Collega's hebben het werk goed bij kunnen houden dus rustig aan beginnen. Vond ook wel weer prima om te beginnen hoor, vandaag weer vrij, dan donderdag en vrijdag nog en dan is het alweer weekend. En de kleine man vind het super leuk bij oma's en opa dus was prima zo.
    Wij zijn een weekje naar Zeeland geweest / Roompot park de Banjaard. Echt pal aan zee, 5 minuutjes lopen en we stonden op het strand, wat S. helemaal geweldig vond! Wel erg "wennen" om zo met een kleintje op vakantie te zijn/gaan. Toch de eerste keer voor een hele week weg en het is echt om de slaapjes heen plannen hoe/wat maar het ging allemaal goed en we hebben stralend weer gehad gelukkig!

@tassie, wanneer mag jij officieel testen eigenlijk?

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hallo meiden,

Hoe gaat het ermee? Ook hier vakantie voorbij en dus ook mijn ZP pauze. Heb me er goed aan gehouden en ook heerlijk om te genieten op vakantie. Wij waren in Frankrijk, aan de Atlantische kust en hebben gekampeerd en een lekker sportieve vakantie gehad op de surfplank.

Gisteren een pipelle laten zetten, stap 1 en dan nu wachten op menstruatie en een volgende kans op een tp.

Tassie, heb jij een tp gehad, las ik dat goed? Duim voor je!

Danimaxim, wat klink je sterk en standvastig. Ondanks al het verdriet en de teleurstelling ga je door. Je wil het vast niet horen maar ecd biedt bij een slechte eicelkwaliteit ( en ik zit ook grotendeels in dat hokje) echt voor enorm goede kans!

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Mikka; Dat is fijn dat je rustig kunt beginnen met je werk.....altijd lekker na de vakantie. Beter dan dat er heel veel werk is blijven liggen tijdens je afwezigheid.
    Het klinkt als een hele fijne vakantie. Heerlijk zo aan zee! Inderdaad is het vaak plannen om de slaapjes heen.

@Klaasje; jee, weer terug van weggeweest! Zaten je kindjes op een eigen surfplankje:D. Leuk joh, wat fijn dat je heerlijk hebt genoten.
    En ondertussen dus ook weer begonnen met een nieuwe ronde. Wanneer verwacht jij je menstruatie ongeveer? Spannend weer, hoor.

@Ego; ik mag pas zondag testen. Ik zit nu op 13 dpo en op dag 28 van mijn cyclus. Normaliter wordt ik ongesteld op dag 28 (of 27). De vorige keer door alle hormonen werd ik pas ongesteld op dag 31.
    Ik weet het niet, ik voel precies dezelfde "dingen" als de vorige keer en toen werd ik dus uiteindelijk ongesteld. Toen dacht ik dat ik zwanger was:).
    En nu, nu wacht ik op de menstruatie.....

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Tassie, wat hoop ik het voor jou meid!

Nee, geen baby surfplankjes maar wel in een emmer water onder de parasol op het strand. Zo schattig!

Menstruatie hier hopelijk as weekend en dan weer aan de progynova.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Klaasje; heb je misschien een fotootje van je kindjes? Het klinkt echt erg schattig. Ik krijg bijna zelf heimwee naar onze vakantie.
    Enneh, dat zou mooi zijn aanstaande weekend ongesteld worden. Ik hoop het voor je zodat je snel verder kunt.

Enneh, ja dat zou erg mooi zijn, als ik straks een positieve test in handen heb.....maar ik geloof er niet zo in.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: de meesten zwangeren hier, hadden eigenlijk de hoop op een positieve test opgegeven en er niet meer in te geloven. Terwijl ze toch zwanger bleken. Dus... hoop van harte dat jij ook in die categorie thuishoort. Blijft ellendig die wachtdagen, hè?
    @Klaasje: fijn dat je een goede zp-loze vakantie hebt gehad en de eerste stappen in DD al weer gezet hebt. Fijn ook dat het zo goed gegaan is met de kleintjes. Blijft toch altijd spannend hoe alles gaat met kinderen op vakantie.
    @Mikka: fijn dat je collega's goed op de tent gepast hebben en dat je in een gespreid bedje terug van vakantie kwam. En op vakantie met een kindje is inderdaad wennen. Alleen al wat je allemaal (teveel) meesleept. Klinkt overigens als een heerlijke plek waar jullie op vakantie waren.

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @ego; ik ben ongesteld geworden......het voelde eerst nog goed. Ik was vrijdag begonnen met testen (dag 10) en de test was evenals de test van vanmorgen licht positief.....waarschijnlijk toch de Pregnyl. Morgen zou ik pas mogen testen (dag 12), maar dat is niet meer nodig. Helaas.
    Gelukkig heb ik nog 3 cryo's. Wat ik het vervelendst vind is dat ik pas de volgende cyclus zou mogen beginnen. Het liefst begin ik nu meteen deze cyclus weer met ovulatietesten. Ik neig nu toch naar assisted hatching de volgende keer hoewel dr. S. daar geen meerwaarde in ziet. Ik was daar toch de eerste keer zwanger mee geworden (dag 3 embryo met ah).
    Nou ja, in ieder geval maandag maar even een mail sturen naar DD en dan hopen dat ik direct mag starten.
    Sorry voor mijn egobericht dames!

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik vind dit geen ego bericht meid!

Wat een vreselijke teleurstelling zeg!! Gatver!

Nu moet je je baarmoeder zeker een maand rust geven?
    Veel sterkte meid! Het is toch weer een teleurstelling die verwerkt moet worden!

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Even een vraagje, ik weet niet of ze het doen, maar kunnen ze geen AH doen en dan toch op dag 5 terugplaatsen?

Laat ik het zo zeggen, waarom doen ze dat eigenlijk niet? Want het is alleen een sneetje in de schil maken, toch? Of denk ik te simpel (lees dom)

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @ZoWelkom; dank voor je reactie. Ik weet niet of ik een hele cyclus moet wachten aangezien ik in mijn natuurlijke cyclus de tp heb gehad zonder hormonen te spuiten....ja alleen na de tp wel 3x Pregnyl.

De eerste IVF had ik maar 1 bevruchting waarbij AH werd toegepast. Toen besloten om deze dus niet in de embryoscope te doen, omdat ik er maar 1 had....Dus daarom werd deze op dag 3 teruggeplaatst.
    De volgende keer kan er inderdaad gekozen worden voor dag 5 met AH. Echter, de AH gebeurt op dag 3. Ik denk dat ik dan toch ga kiezen voor een dag 3 terugplaatsing en ik hoop zelfs dat ik er 2 teruggeplaatst mag krijgen als er dan nog 2 over zijn natuurlijk.

Hoe gaat het met jou?

11. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Met mij na een tijdje, hoe gaat het hier met jullie ??

Met mij niet zo goed de week toenn ik naar de arts moest voor de echo ( was ik 7 weken zwanger ) heb ik lichte nloeding gehad in het ziekenhuis verbleven daarna ging het goed. Paar dagen later kreeg ik ernstig bloeding en ja hoor een miskraam maar het was zo heftig dat ze met operatie een abortus hebben moeten doen, heel moeilijk en zwaar maar ik heb bijna zo goed als achter de rug denk ik wel een heftig periode.
    Ik wou ff mijn verhaaltje kwijt omdat we hier toch alles samen beleven vind ik.

Groetjes

12. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff anoniempje wat heftig zeg!! Heel veel sterkte!

Hier heel weinig energie en misselijk! Vandaar dat ik er zo weinig ben! Heb ook paar keer oud bloedverlies gehad maar t kindje doet t goed...

Liefs

13. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was heel heftig

En jij heel erg sterkte en lekker rustig aan doen

Gr

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Anoniempje, wat een super pijnlijk bericht. Heel veel sterkte...

Tassie ook voor jou, enorme teleurstelling. Trouwens ah kan alleen op een dag 3 embryo is mij eens verteld. Ik werd er ook zwanger van itt blasto's. Dan krijg je toch de neiging om het te doen zoals het succes had he?

Mona, fijn dat alles goed gaat! Lekker rustig aan doen.

Ik wacht op mijn menstruatie, morgen zou het zover moeten zijn en kan ik weer op voor een tp. Zin in!

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Anoniempje; jeetje, wat vreselijk naar wat je hebt doorgemaakt en natuurlijk nog steeds. Je kunt natuurlijk altijd van je afschrijven hier, meis. Knuffel voor jullie verlies en veel sterkte.

@Monatoetje; Gelukkig dat het goed gaat met je kindje. Wel vervelend dat je nog bloedverlies hebt gehad. Ik hoop ook dat je misselijkheid snel verdwijnt. Wanneer krijg je weer een echo?

@Klaasje; Ik hoop voor je dat je menstruatie inderdaad morgen komt zodat je eindelijk weer verder kunt. Ben je weer helemaal gewend zo na de vakantie?

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach Tassie, wat een teleurstelling! Sterkte meid! Hoop dat je meteen weer verder mag.
    Anoniempje: wat een heftig bericht van jou. Sterkte en rustig aan!
    Mona: jij ook rustig aan. Maar: alweer 9 weken, hopelijk snel beter!

@ego: bekken- en bandenpijn is redelijk structureel aan het worden. Kan weinig meer bewegen zonder pijn. Nog 10 werkdagen te gaan (15 sep is laatste werkdag). Ik tel ze af!!

17. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @tassie, wat een teleurstelling, spijtig meid! Had bij jou ook goede hoop maar helaas...:(. Geef je lichaam voldoende rust en ga niet te snel.

@Anoniempje, wat heftig zeg! Sterkte voor komende tijd.

18. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie: had je bericht nog niet gelezen.. wat balen dat t niet is gelukt!! Waarom mag je niet meteen door? Ik mocht dat wel toen mijn 1ste tp mislukte...

9sept heb ik de volgende echo... is er schijnbaar nog discussie over de termijn... ik ga uit van mijn laatste menstruatie.. dan zou ik nu 9w en 1d zijn. Toen ze t kindje afgelopen echo meette kwam ik 1dag verder uit. Maar mijn vk telt vanaf de tp.. dus dan ben ik weer 5d korter...
    komende echo krijg ik op basis vd meting de definitieve datum.. ik denk dat de vk t namelijk niet goed telt..

Liefs

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik verkeer nog steeds in ongeloof maar ik heb gisterenavond een test gedaan die positief is, vanmorgen nog een digitale CB en die zegt het ook; zwanger 2-3 weken.

Hoe bestaat het?! En dat zonder IVF... 15 sept mag ik een eerste echo komen maken.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, Klaasje! Maar begrijp ik goed dat je dan nu spontaan zwanger bent? Wat geweldig! Gefeliciteerd meis!

Deel Deze Pagina