Klopt Stiertje, zat op mijn menstruatie te wachten om aan de cryo te beginnen. Zelfs vorige week pipelle gehad. En de menstruatie kwam maar niet en voelde veel vage klachten die ik herkende...
@Klaasje; wow, meis, wat een verrassend mooi nieuws!! Besef je het een beetje? Echt super fijn voor jullie! @Monatoetje; ik ben ook benieuwd wat de vk de volgende zegt qua termijn. Enneh, een verschil van 5 dagen is best veel eigenlijk, zeker op zo'n korte termijn.
Het is trouwens vreselijk broeierig buiten en binnen. De zon schijnt al een tijd niet meer, dus het is echt drukkend benauwd. Net buiten geweest....zweten geblazen zeg. Volgens mij komen er straks weer onweersbuien. Als het maar afkoelt.
@Anoniempje: wat een vreselijk nieuws! Neem de tijd om dit verlies een plekje te geven, zowel lichamelijk als geestelijk. Weet dat wij er voor je zijn als je van af wilt praten.
@Klaasje: wow, wat geweldig! Dit is wel een heel bijzondere verrassing! Zal nog wel even duren voor het echt doordringt! @Mona: altijd lastig als er verwarring is over de termijn. Bij mijn oudste werd ik 6 dgn vooruit gezet, zonder dat dat kon i.c.m. eisprong. Bij de jongste eerst 2 dagen achteruit en toen later weer 4 dagen vooruit. Op Freya heb je ook een berekeningsmodule om uitgerekende datum te berekenen voor als je via ivf of cryo zwanger bent geraakt (zelfs blasto), maar dat wist je blijkbaar al wel. Denk dat uiteindelijk de termijnecho leidend zal moeten gaan worden. En wow! Ruim 9 wkn al weer!
Hoi meiden Ik breek even in😉 Jullie kunnen mij vast wel helpen. Ik wil graag overstappen van verzekering in december Momenteel zit ik nu ook voor onderzoeken in het buitenland Maar mijn verzekering is drama. Welke verzekering zitten jullie en vergoed deze ook ivf in het buitenland? En als je eenmaal overgestapt bent en je moet dan melden dat je al onderzoeken gehad hebt in het buitenland zouden ze dan alsnog moeilijk kunnen gaan doen? Ik hoor graag tips en adviezen van jullie Alvast bedankt 😊
Dat is een moeilijke wish2. Op dit moment vergoed PNO zeer ruim in het buitenland, ook voor aanvullende onderzoeken. Echter wordt het nieuwe PNO pakket van 2016 pas in november bekend gemaakt incl vergoedingen. Dan weet je zeker of het volgend jaar nog zo is, het is dus wel een verzekeraar om in de gate te houden. Besef is hier nog ver te zoeken idd. Net kwam m'n moeder spontaan langs en heb ik de testen snel weggemoffeld maar de waterglaasjes stonden nog op het toilet en Moeders voor Moeders belde. Moet echt nog even landen voordat ik het vertel aan anderen.
Klaasje, waaat!! Hoe bijzonder is dat?! Wij durfde juist geen ... Te hebben voordat we de pipelle zouden krijgen haha! Wie weet heeft dat jou wel geholpen succes meid het is zo 15 september! Tassie hoe gaat het met jou? Anoniempje, heel veel sterkte meid! Verschrikkelijk! Neem er de tijd voor om het te verwerken
@wish2: ik zit ook bij PNO. Zij hebben idd een max. 200% NL vergoeding voor het buitenland als je een aanvullende verzekering bij hen neemt. Even checken wat ze voor 2016 aanbieden dus! Ik heb nooit vragen hoeven beantwoorden over behandelingen/onderzoeken waar dan ook. Alleen bij de duurste aanvullende verzekering worden vragen gesteld over o.a. vruchtbaarheidsbehandelingen, daar zul je dus niet meer voor in aanmerking komen. Maar ook met de goedkoopste aanvullende verzekering krijg je (althans tot nu toe) max. 200% van het NL tarief vergoed.
@klaasje: had je moeder iets door? Ik zou het ook echt niet geloven als ik spontaan zwanger zou zijn, dus ik snap wel dat dit even moet landen.
Ik heb er niet bij nagedacht zowelkom. Eigenlijk heb ik het er de hele vakantie flink van genomen. Vorige vakantie was ik zwanger en de vakanties ervoor altijd met de MM en haar leefregels in m'n hoofd. Wijn, champagne, pasta's, ik heb me niets ontzegd. Nu sporten wij er altijd wel bij maar MM proof is het niet. Ik geloof in dom geluk zoals ook domme pech er is. Niet dat ge-lul van loslaten ofzo wat de assistente van de huisarts me al aan probeerde te praten...
@Klaasje; gek, hè, dat het dan zo onverwacht raak is. Wat een wonder en wat ontzettend bijzonder. Nou, ik heb gisterochtend een mail gestuurd naar DD en vanmorgen nogmaals, echter nog steeds niets gehoord. Normaal gesproken kreeg ik altijd diezelfde dag of dagdeel al antwoord, hetzij per mail, hetzij per telefoon. Jammer, want ik zit echt ongelooflijk te wachten op een antwoord aangezien ik graag deze cyclus nog een tp zou willen en ik nu op dag 4 zit. Ik heb het telefoonnummer voor NL-ers niet meer, helaas weggegooid, dus bellen is nu geen optie aangezien ik er echt nooit doorheen kom.
Hoi Bedankt allemaal het zeer zeker een moeilijke tijd maar aan de andere kant als het later in me zwangerschap was gebeurt was nog zwader denk ik alles heeft wel een reden Gr
@Anoniempje; Het is en blijft wrang....knuffel nog, hoor, want het is sowieso niet niks geweest. @ego; yeah, toch nog een reactie ontvangen op mijn bericht. Ik mag inderdaad deze maand weer verder. Helaas maar 1 tp in verband met de ks die ik gehad heb. Jammer, maar ja, het is niet anders. In ieder geval is tp met assisted hatching prima en wordt dus op dag 3 teruggeplaatst.
Fijn Tassie! Voelt zo nutteloos he, die maanden van niets doen als je er helemaal klaar voor bent. Let this be it!