Wat is in DD 'verantwoord' minimaal 18mm ook? En meet hij alle eieren (follikels uiteraard, ik zeg altijd eieren ) of meet hij er een paar als er meerdere zitten? Mijn onderrug voel ik al dus ben benieuwd! Aan alle andere danes ik ga nog op jullie reageren als ik even uit deze spannende periode ben! Ben iig blij te lezen dat ik mooie echo's voorbij zie komen! Op naar de volgende echo ladies! Tassie, wie weet liggen we wel tegelijk in DD! Jij voor tp en ik voor punctie..
@Zowelkom: die van mij waren toen ook rond die aantal mm. Vandaar dat ik ook meerdere keren gevraagd heb of het niet beter was te wachten. Maar dat was toen niet nodig. Door de pregnyl krijgen ze ook nog een extra zetje, hè? Maar wat ik zei, als je bang bent dat het te vroeg is, gewoon zeggen, hoor. Je kent je eigen lijf nu eenmaal het beste.
Wat fijn klaasje!! Gefeliciteerd!!! Tassie, fijn dat er weer iets gaat gebeuren! Stiertje sterkte voor je meisje. Zowelkom, hoe was de echo? Ik heb ook een echo gehad, en weer twee mooie hartjes zien kloppen. Waren goed gegroeid ten opzichte van de vorige keer Helemaal blij dus!
Vlinder Gefeliciteerd. Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Tassie succes morgen. Klaasje mooie echo, dat is fijn. Stiertje fijn verlof, op naar de laatste loodjes en succes met de operatie van je dochtertje Mona fijn dat je je wat beter gaat voelen Zowelkom gewoon meteen vragen hoor dokter S is altijd er snel weer weg.Verder sluit ik me aan bij wat sneeuwmees zegt.
@Vlinderr: wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad. Durf je al een banner aan? @Zowelkom: hoe is het gegaan vandaag?
Klaasje en Vlinderr gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Vandaag bij gyn geweest ivm t oud bloedverlies wat ik steeds had.. hebben alleen een echo gemaakt omdat t bloedverlies nu al een weekje is gestopt... kindje doet t heel goed en loopt zelfs 4dagen voor in groei..😊 liefs
Bij mij een tegenvaller ergens, hij heeft niet alle eitjes gemeten maar hij zegt ene kant 5 andere 4 en daar valt er al 1 van 16mm 1 14mm en 13mm en 10mm. Hij denkt dinsdag punctie maar hoop woensdag.. Laat die van 16 maar gaan en misschien hopen dat er nog nieuwe bij komen.. Wat denken jullie?
Zowelkom: bij mij heeft hij destijds ook niet alles gemeten.. maar alleen de grootste en de rest een beetje op t oog... hij ging bij mij toen uit van ong 10 eicellen te oogsten, maar t werden er uiteindelijk 17! Hoop dat jij dat geluk ook hebt! X
Normaal reageer ik heel heftig op gonal f en nu krap 9 follikels. Moet 67.5 blijven spuiten (spoot al 75 omdat 67.5 niet te doen is met de gonal f pen) en dan dit. Denk dat ik 100 ga spuiten... Een risico maar neem het maar, denk ik
Zou ik niet doen, straks maak je de belangrijkste follikel overrijp en heb je er nog niets aan. Ondanks alle tegenslagen moet je je behandelaar wel vertrouwen, anders is het niet de goede voor je of je verspeelt echt energie aan de verkeerde zaken omdat je te gefcocust bent op zoveel mogelijk eicellen, echt niet doen.
@Zowelkom: heb vertrouwen in S. meid. Kwaliteit is idd belangrijker dan de kwantiteit. Ik had altijd een lage opbrengst, maar in al mijn follikels zat dan ook een goed bruikbaar eitje. In tegenstelling tot sommige vrouwen die veel follikels leken te hebben, maar die dan niet allemaal bruikbaar bleken. Ondanks dat ik weinig follikels had, deed S. ook geen moeite ze een voor een op te meten zoals in NL altijd wel gedaan werd. Hij kan blijkbaar goed schatten. Heb vertrouwen! @Tassie: heel veel succes morgen!!! @Stiertje: werd je dochtertje nu geholpen? Zo ja, dan jullie ook heel veel succes en sterkte!
Dank je wel ladies! Hou me maar aan dr. S. Heb vreselijke hoofdpijn, nooit gehad. Valt me dit keer allemaal zwaarder, misschien omdat het de laatst vergoedde poging is. Uiteraard begin ik weer verkouden te worden. Ik vind het eng. In Gent had ik 11 eicellen ennuiteindelijk maar 1 dag 5 embryo overgebleven, echt slecht! Terwijl ik normaal altijd goede kwaliteit had, ben dus echt bang weer voor enorme domper. Dinsdag punctie denkt hij wat inhoudt geen dag 5, hoe gaan ze daar mee om? Ik wil echt dag 5 embryo, want van dag 4 op 5 gong het steeds mis in Gent daar waren er 5 afgevallen van de 7 die meegingen met de race. Tassie sorry dacht dat je volgende week moest! Heel veel succes morgen!!
Eventjes een egobericht.....ik ben afgebeld vanmorgen. We hadden net onze dochter bij mijn ouders gebracht en waren net op weg naar DD. Helaas is de embryo gestopt met delen. Ik heb er nu nog 2 over. Maar eerst maar weer een hele maand wachten. Ik moet echt even nadenken of ik de volgende keer toch kies voor de embryoscope zodat de 2 overgebleven embryo's tegelijk kunnen worden ontdooid. Ik ben er echt verdrietig van. Ik moet mijn ouders nog inlichten, maar ook dat vind ik moeilijk. Verder wil ik heel graag vandaag iets leuks gaan doen met mijn man samen. Maar ja, het is geen mooi weer om een buitenactiviteit te doen.
Tassie, wat erg! Och meid, dat zie je ook helemaal niet aankomen zo. Bah! Sterkte meid, het is niet niets allemaal....
Zondag zijn ze dicht, dan kun je voor een dag 4 of dag 6. Je schrijft dat je eerder wel goede kwaliteit embryo's had, had je daar ook dan een doordeling tot dag 5? Embryo's kunnen er goed uitzien op dag 2/3 maar alsnog de dag 5 niet halen en dan zijn ze dus helaas niet goed. Nederlandse methode met dag 2/3 terugplaatsen kunnen dus eigenlijk niets zeggen over kwaliteit, hooguit over de kwaliteit op die dag.
Ja dat klopt dag 3 toen altijd maar waren ze altijd uitstekend. Het gaat bij ons mis van dag 4 op 5. Ondanks ik van dag 3 en 4 tp's wel zwanger ven geraakt in NL alleen steeds gaat het mis. Hoop nu met granocyten te spuiten dat dit gaat werken.. We zullen zien waar het schip strand..
Tassie, ik denk ook aan jou. Dikke knuffel. @ego: idd ons meiske vandaag geopereerd. De operatie in goed geslaagd, maar zij voelt zich natuurlijk nog niet zo lekker. Ik ben nu bij haar in het ziekenhuis en blijf hier ook vannacht. Morgen gaat het vast alweer een stuk beter!