ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tassie dat zijn de kindjes van het nichtje van "onze kinderen" Ze is 4 jaar jonger dan dat ik ben. Ik heb geen broers of zussen.

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, vandaag de punctie gehad en 10 eitjes gevonden! Zijn we echt dik tevreden mee!! Ze worden nu bevrucht met icsi en gaan dan de embryoscope in. Zaterdag de tp als alles goed gaat!
    Nu nog lekker duf vd narcose, maar wat is dat toch heerlijk die narcose zeg!!

Unicorn, wanneer heb jij de tp? Zit vast een toppertje tussen!

Danimaxim, love USA! Wij hebben die reis ook al eens gemaakt en hebben afgelopen september daar rondgetrokken in een camper. Iets andere route genomen maar konden vegas toch niet overslaan dus weer meegepakt. Super daar hè??

Wanda, hopelijk kun je snel terecht in dd!! Hier ook binnenkort aan het rondkijken voor een goede verzekering

Gein, had jij vandaag een afspraak in dd? Of begreep ik dat verkeerd?

Zwaai naar de rest! :)

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat blijft het een onvoorspelbaar en zwaar traject he Tassie. Op naar beter tijden.

Super resultaat Willeke! Was het al maar zaterdag.

Gein succes met jullie afspraak. Jullie gaan nog voor de sluiting voor een tp?

4. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mikka

Dat bedoel ik ook te zeggen met ingang van het nieuwe jaar.....

groetjes

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: spannend weer dat je er voor gaat. Toch altijd weer knap van jou (maar ook de andere meiden hier) dat jullie je toch weer steeds op te zien laden om door te gaan. Ik weet wel toen ik er zelf in zat, dat je ook doorgaat. Maar nu pas, nu ik jullie verhalen zo lees aan de zijlijn, realiseer ik me pas hoe pittig (en soms uitzichtloos) het soms voelt. Ik hoop van harte dat de scratching bij gaat dragen om je zwanger het jaar uit te laten gaan! Ik zal aan je denken!!
    @Willeke: mooie score! Ik hoop op een mooi aantal bevruchtingen morgen en op een tp a.s. zaterdag (en wie weet een mooi sinterklaas-cadeautje ;)). Nu inderdaad maar even nagenieten van je roesje!
    @Gein: spannend dat jullie al weer zo snel van start gaan! Hoop ook dat jullie snel weer zwanger mogen raken van een brusje!
    @Ddees: ik heb een tijd lang ook een soort voetreflex gehad om dingen beter te verwerken en om beter met situaties om te gaan. Heeft mij toen ook wel goed geholpen en daarnaast is het nog eens erg lekker. Kan me voorstellen als je jarenlang zo in die mmm-modus hebt gezeten en het verlangen zo groot was, dat dat tijd nodig heeft. Toch heel fijn jou af en toe nog even hier te zien buurten en iedereen advies geeft. Heb er zelf toen ook veel aangehad, dus fijn dat je er ook nu voor anderen bent!

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; hoe is het? Hoe voel je je? Ja als het goed is krijg ik donderdag mijn menstruatie dus de tp zal zo half dec zijn. Dus dat is nog ruim op tijd voordat ze sluiten met kerst.

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat zou een heel mooi kerstcadeau zijn!

Willeke al telefoon gehad?

Hier gaat het goed, ik kijk uit en op tegen de 20 weken echo. Als het allemaal maar goed zit. Daarna delen we ook het geslacht, ik weet het al sinds 12 weken toen we de nipt hebben laten afnemen.

8. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sneeuwmees, hoop echt dat je gelijk krijgt! Zou wel een x leuk zijn zo'n sinterklaas cadeau :)

Klaasje, ja vanmorgen! Van de 10 waren er 9 rijp en uiteindelijk 6 bevrucht! Ik ben er wel tevreden mee! Ze zitten nu alle 6 in de embryoscope. Zaterdag om 10.15 de tp.

Ik zit nu aan de utro bollen. Maar ik heb ook nog een spuit pregnyl hier liggen van 5000 eh. Zou ik die na de tp moeten spuiten en dat ze dat zaterdag aangeven?

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klaasje wat leuk dat jullie het al weten! Kunnen ze dus blijkbaar zo vroeg al zien!! Leuk om het dan bekend te maken

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Je kunt het niet op echo zien met 11/12 weken. Nipt onderzoekt afwijkingen op chromosoom 13,18 en 21. Verder tellen ze ook of het kindje alle chromosomen heeft. Dan tel je dus 23x XX(meisje) of 23x XY (jongen). Dat bepaal je uit het bloed wat je voor deze test af laat nemen.

Prachtige score van de bevruchtingen! Ik zou even bellen voor de pregnyl instructies. Meestal spuit je in de lutheale fase 3x1500 ipv 5000. Checken of je wel de goede hebt.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Zijn er nog meiden die dit jaar gaan overstappen naar een andere zorgverzekeraar ivm de mmm.
    Wij zitten nu bij pno maar hebben onze derde poging nu gehad.
    Zit nu op de site van umc maar zie door de bomen het bos even niet meer.:(

12. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariska
    Ik ben ook aan het rondkijken.
    Heb je geen aanvullende verzekering bij PNO?
    Bij UMC lijkt ook goed.....niet duur en goede dekking. Nog even de tandartsverzekering doorlezen en dan ga ik een keuze maken tussen ONVZ(mits ik van topfit naar optifit kan) en UMC denk ik.
    PNO heb ik nog niet verder onderzocht maar is misschien ook nog een optie met een goed aanvullend pakket?

Groetjes Wanda

13. Wanda1982

Wanda1982 Lid

15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees net dat je bij PNO dan het compleet pakket moet hebben, maar ze een medische selectie hanteren.

op Freya .nl staat een mooi overzicht.
    Informatie--vergoedingen--overstappen

Bij ONVZ ook medische selectie

UMC geen selectie

Mijn voorkeur gaat nu uit naar UMC...

Groetjes

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Met PNO budget krijg je ook 200% uitbetaald maar niet meer dan de drie wettelijke pogingen. Voor de compleet met poging 4 geld de medische selectie.

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden hoe is het met jullie? Zit hier te wachten op mijn menstruatie dacht gisteren te worden maar hopelijk zet het vandaag door. Afwachten dus. Had ff een vraagje; granaatappelsap is beter te drinken tijdens de tp toch? Weet iemand nog hoe het zat?

16. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    *breekt even in*

Umc zegt idd geen selectie te hebben maar als je n aanvraag ingediend hebt of ze belt, geven ze aan dat mensen die al in het traject zitten geen 4de of 5de poging vergoed krijgen.

Check dit extra goed voordat je je straks scheel betaald en vervolgens niks vergoed krijgt.

Gein, granaatappelsap kun je altijd drinken. Tijdens ivf of icsi behandeling drinkt men dit idd vanaf punctie/tp.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    @Gein; jij ook nog steeds wachtende?! Ik ook! Ik zit nu al op dag 31 en ik merk nog helemaal niets van een naderende menstruatie. Erg frustrerend, zeker omdat de sluitingsdatum nadert. Ik had het al dinsdag verwacht of uiterlijk woensdag.

@Stiertje; hoe is het met je jongste en d'r tongriempje?

@de rest: zwaai, zwaai!

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; ja heel erg frusterend nu willen we graag dat het komt komt het niet! Grrrrrrr afwachten dus maar weer

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    PNO = de goedkopere versie van ONVZ. Je komt daar gewoon niet meer binnen in de duurste pakketten die meer pogingen vergoeden als je de laatste 2 jaar vruchtbaarheidsbehandelingen hebt ondergaan.

@tongriempje: we hebben as. woensdagavond een afspraak met een tandarts die er iets aan kan doen dmv lasertechniek. Denk wel dat we dat gaan doen, want nu doet iedere keer aanleggen mij pijn. Dat is heel jammer, want mijn productie is prima en ik had/heb het voornemen om ook mijn tweede dochter weer lang te gaan voeden. Maar met elke keer pijn is dat niet echt fun.

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    Hehe, eindelijk ongesteld geworden gisteravond laat (22uur). Ik denk dat vandaag (zaterdag) als dag 1 geldt. In ieder geval kan ik eindelijk beginnen met de medicijnen. Joepie!

@Stiertje; dat wist ik niet dat een tandarts iets met tongriempjes doet. Toen ik op de kinderpoli werkte deed de kinderarts dat. Ik ben benieuwd wat de tandarts gaat zeggen. Ik kan mij voorstellen dat het pijn doet bij het drinken/aanleggen.

Deel Deze Pagina