ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee, eerste zwangerschap merkte ik pas iets in de 8e week, tweede eind 5e week. Bijwerkingen van de utro, genoeg!

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja die stomme utro!! Heb ik ook altijd last van. Bij de cryo tp afgelopen september was ik daardoor echt overtuigd! Continu krampjes etc. Zere borsten, noem het maar. Nou, mooi niet dus. Utro houdt bij mij ook altijd de menstruatie tegen.
    Moet zeggen dat deze keer het een stuk rustiger daar beneden is.

Gek he dat iedereen altijd weer anders reageert op hormonen/medicijnen etc.

3. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; hoe was je echo gisteren?

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Willeke; hoe gaat het met je? Wat een spanning, hè?!

@Gein; hoe is het bij jou gegaan?
    Ik moet morgen weer naar DD en dan waarschijnlijk woensdag de punctie. Jammer dat het niet zo snel gaat al de vorige keer. Maar ja.....
    als er maar een en ander groeit en bloeit:D.

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; ik moet dinsdag nog een echo en denk dat ik zaterdag ofzo pas de punctie heb. De eerste keer heeft dr scholtes de punctie te vroeg uitgevoerd bij me toen waren er geen embryo's die doordeelde. Dus wil de punctie niet te vroeg.

Willeke; hoe is het met je?

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Willeke, hoe is het nu? Je zit rond testdatum he?

Tassie en Gein, vol in de poging. Is het een beetje te doen op de weg qua files?

7. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Weet iemand eigenlijk wat het slagingspercentage is van tp van een blastocryo? Of zijn daar geen "cijfers" van bekend.
    Iedereen een leuke sinterklaas gehad?

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; succes alvast voor morgen!

@Klaasje; afgelopen zaterdag moesten wij er om 8.30 uur zijn. Wij zijn om 6.00 uur vertrokken. Het was heel goed te doen....lekker vroeg.
    Vanmorgen moesten wij er om 9.15 uur zijn voor de 2e echo. Nu moesten wij om 6.30 uur weg en eigenlijk was het nipt. Het was best druk, vooral in Duitsland lange files. En dan met name het laatste stuk bij Düsseldorf. De parkeerplaats was erg vol zodat ik de auto uit ben gestapt om mij alvast te melden.

@Mikka; ik weet niet wat het slagingspercentage is bij een blastocyste. Ik weet alleen dat het beleid in DD er wel heel erg op gericht is om de embryo's te laten doorgroeien tot blasto's, omdat de slagingskans hoger is. Ikzelf heb nu toch weer gekozen voor een embryo met ah. Aangezien ik donderdag de punctie heb, wordt het een dag 2 embryo met ah aangezien de tp op zaterdag moet plaatsvinden. De rest (ik houd de moed erin) blijft wel in de embryoscope tot blasto.

@ego; Vandaag dus de 2e echo gehad waarbij blijkt dat "het" maar traag groeit. De linker eierstok was nu wel te zien, maar er is maar 1 follikel gemeten aangezien de eierstok echt goed verstopt zit. De rechter eierstok kwam weer goed in beeld. Hierbij is de grootste follikel 17,5 mm en de overige 3? zo'n 11-13 mm. Niet groot en ook niet veel dit keer. Daarom zal de punctie donderdag plaatsvinden en niet woensdag. Vandaag dus nog Menopur 2x en dan is het klaar.
    Wie weet zit er nog wat verstopt van binnen wat donderdag "ontdekt" wordt. We zien wel. Donderdag om 9.30 uur is de afspraak.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Gein, zie dat je weer begonnen bent! Wauw spannend! Wij liepen toen aardig gelijk op he! Moet zeggen dat wij er nu nog niet aan toe zijn weer te beginnen....

Maar wel missch in 2016... Tweede helft ofzo.
    Dus me maar weer verdiepen in zorgverzekeraars.
    Ondanks dat pno wel alles vergoed heeft er wel veel gezeik mee gehad de laatste twee jaar.
    Weet iemand welke zorgverzekeringen op dit moment gunstig zijn?
    Mijn vriend heeft onvz en het leek alsof je daar ook een vierde of vijfde icsi kon krijgen? Weet iemand daar iets van?
    En las dat je de medicatie bij bepaalde zorgverzekeraars zo kon halen bij geertgen?
    (Wij wonen best dichtbij geertgen...)

Zo,ndaar kwam ik weer binnenvallen he... Neem me iedere keer voor vaker te kijken, maar ik vergeet t door alle drukte steeds...

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ik heb vanmiddag een test gedaan en hij is positief!! Ik ben zo blij en we kunnen het nog amper geloven!!
    Heb vanmiddag om half 2 getest (nadat ik al 5 keer vanochtend naar de wc was geweest) en hij was licht positief. Nog geen knaller, maar wel duidelijk een plusje! (zo'n horizontaal streepje waar dan met een verticaal streepje een plusje komt te staan) En dat verticale streepje verscheen wel vrijwel direct.
    Morgen is de testdatum, dus dan ga ik uiteraard nog een keer testen. Hopelijk is hij dan wat donkerder met ochtendurine.
    OOh ik ben zo blij joh! Ik weet dat we er nog lang niet zijn, maar zover als dit punt zijn we nog nooit gekomen!

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Willeke,
    Ik ken je niet eens maar ben wel superblij voor je!!!!
    Van harte gefeliciteeeeerd!

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hihi thnx Lets, super lief!

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Willeke wat een nieuws! Van harte gefeliciteerd. Zelf testte ik overigens met avondurine een dikkere streep als ochtend urine.

Lets, PNO blijft de beste verzekeraar voor DD vanwege de 200% regel die er in 2016 ook nog is. En het gezeur, vervelend maar ach, het zijn wel flinke bedragen.

Ik ga PNO zelf verlaten. Heb iets beters gevonden voor bevallen. In 2017 misschien weer terug, ik geloof nooit dat ik onze cryo's niet zou gaan ophalen...

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Willeke voorzichtig gefeliciteerd.

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; oeh spannend donderdag! Hopelijk zitten er nog wat follikels verstopt! Op naar een mooie aantal embryo's. Wij doen ook dag 3 met ah. Had je bij je meisje op dag 2 of dag 3 tp?

Willeke; hoe gaat het met jou? Morgen testen toch?

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; lees het net! Gefeliciteerd wat gaaf!!!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Willeke, wow, gefeliciteerd! Wat sta je dan vreemd te kijken he wanneer de test positief aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat je wilt blijven testen totdat je een echte knaller hebt.

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @gein; dat is ook toevallig, dat ook jij voor ah kiest. Ik had toentertijd een dag 3 embryo met ah. Gelukkig kan het ook met dag 2. Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij, omdat het toen dus in 1 keer gelukt is en ook omdat ik nu 3 tp's heb gehad van blasto's die dus niet zijn blijven zitten.
    Helaas ben ik ziekjes op het moment. Het sluimert al ruim een week en nu mede door te weinig slaap (korte nachten) en de vele ritten naar DD voel ik mij nu echt ziekjes (koortsig). Ik ben bang dat dat de kwaliteit van de follikels/eitjes beïnvloedt.
    Morgen werken en dan ben ik de rest van de week vrij.

19. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; ja wij hadden eerst ook 2 blasto's laten terug plaatsen en dat lukte toen niet. Vervolgens stelde dr scholtes toen weer embryoscoop voor maar wij hadden een beter gevoel bij dag 3 met ah dus ja nu maar weer voor gaan. Oh ziekjes nu! Balen dat kun je er nu net niet bij hebben. Beterschap en knap snel op!

20. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets; wat leuk dat je ff komt kijken. Ja wij zijn weer begonnen spannend weer. Hoe gaat het met je? En met je zoontje?

Deel Deze Pagina