ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden bedankt! Hoop zo dat er een aantal mooie bevruchtingen zijn. Dit horen we maandag! Ben zo benieuwd.

Tassie; hoe is het jou vergaan?

Zowelkom; oh ik snap wat je bedoekt. Wij hebben destijds ook een angelsound van marktplaats gekocht en ook weleens naar het ziekenhuis geweest omdat we het hartje niet konden vinden. Wij hadden bij onze tweede ook een hele spannende zwangerschap. Blijf er in geloven!!!

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, wow zeg wat een top opbrengst! Duimen nu voor een hoop bevruchtingen! Heb je dan op dag 5 de tp of ga je ah doen? Gaan jullie voor een derde kindje begrijp ik dat goed?

Zowelkom, ja ik kan me voorstellen dat je echt vreselijk onzeker wordt. Ik word nu al para ;) weet eigenlijk niet of ik zo'n ding zou kopen, zou helemaal in paniek raken als je het hartje dan niet vind.. Morgen heb je vast wel weer een positieve dag!

Sneeuwmees, oh echt joh dat is wel heel bijzonder dat je toen opeens zwanger was! Genoeg ervaring in de mmm dus!

Monatoetje, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! Fijn dat het zo goed gaat! Oké jij herkent het dus? Het is idd echt als ik utro inbreng dat het soort los komt..? Maar echt oud bloed, dus ik probeer me niet te druk te maken..

Tassie Hoe ging de tp??

Heb toch nog even dd gebeld vanmorgen, puur om even gerustgesteld te worden ;) en dat is wel redelijk gelukt gelukkig. Irma had ik aan de telefoon, dat is toch wel een lieverd!

Net kwam op de fair een natte hond voorbij, ik ging bijna over mn nek :D

3. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; das een goed teken! Reukvermogen word enorm hihi. Ja wij gaan voor een derde. Eerst zoontje is overleden vandaar dat het bij de tweede heel spannend was en nu ook weer enorm spannend is.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zowelkom: ik heb altijd gezworen nooit zo'n ding te gaan gebruiken, maar bij de tweede zwangerschap was ik ook zo onzeker, dat ik er een mocht lenen van een goede vriendin. Het heeft mij er aardig doorheen gesleept dat op momenten dat ik onzeker was, even het hartje kon horen. Zeker als je zo lang op een zwangerschap hebt gewacht en het is dan zover, dan is het zo onwerkelijk dat dat je enorm onzeker maakt. Anders kun je ook altijd een keer een extra afspraak maken bij een pretecho-bureau. Straks komt de periode dat je je kindje gaat voelen en dat zal je ook minder onzeker maken. Maar je moet helaas nog even deze periode door.
    @Willeke: inderdaad een goed bewijs van je zwangerschap!:D En toch goed dat je even naar DD hebt gebeld.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Eindelijk hebben wij weer internetverbinding!
    Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie gelukwensen en interesse!!

@Gein; wow, wat een geweldig aantal, zeg! Krijg je vandaag ook een telefoontje (het is immers zondag) met het aantal bevruchtingen? Spannend!

@Willeke; gelukkig dat je geen bruinverlies meer hebt gezien. Enneh, die overgevoeligheid voor geuren is echt een zwangerschapssymptoom.

@Montatoetje; Dat voelt toch wat geruststellend, wanneer je de grens van levensvatbaarheid hebt bereikt. Dat had ik ook. Niet dat ik wilde dat ze al zou komen toen, maar in ieder geval zou er worden ingegrepen mocht dat wel het geval zijn.

@ego; ik heb dus een embryo met ah aan boord (2 dagen oud). Iedereen was zo lief daar. Ze hoopten dat, gezien het feit dat de omstandigheden toen met onze dochter hetzelfde waren als nu, het nu eindelijk weer een zwangerschap wordt. Zo fijn en zo lief.
    Oh ja Gein, wij waren er om 11 uur en om 11.30 uur werd ik geholpen.
    En ja ik gebruik weer Pregnyl 3x 1500.

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; wat goed hopelijk groeit het uit tot een mooi kindje. Wij zijn denk ik om 11.30/11.45 vertrokken. Nee ik hoor morgen wat de aantal bevruchtingen zijn. Ik hoop dat er een aantal goeie tussen zitten. Was het niet heel druk op de weg? Gebeurt de tp bij jou nou onder narcose?

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; Dan heb ik je net gemist denk ik. Ik heb inderdaad de tp onder narcose.
    Een dag langer moeten wachten op het telefoontje over het aantal bevruchtingen lijkt mij nog "spannender" dan wanneer het de volgende dag is. Heb je last van je buik? Er is zoveel weggehaald.

8. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; heb ik je dan net nog niet gezien in de " uitslaapkamer"? Mijn man zei net dat we pas om 12 uur weg gingen. Ja mijn buik is nogal gevoelig op zijn zachts gezegd. Bloed ook nog steeds een beetje.

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden Hoelaat werden jullie gebeld met het aantal bevruchtingen?

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Tot een uur of 9. Afgelopen keer erg vroeg, zo rond 8.30 uur.
    Ik hoop dat je in de tussentijd al gebeld bent, meis. Knuffel voor het wachten en heel veel succes voor de uitslag!

11. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ego; nou meiden ik ben net gebeld. Van de 18 eicellen hebben ze op 11 eitjes icsi kunnen toepassen, hiervan zijn er 8 bevrucht. Zitten er nu 2 in de vriezer en 6 in de embryoscoop! Joehoe helemaal blij! Hopelijk gaat de tp goed!!

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; wat een heerlijk nieuws! Dat was het wachten wel waard, denk ik zo:D. Nu duimen voor mooie ontwikkelingen en een toppertje voor de tp.
    Spannend, hoor. Oh ja, jij gaat toch ook voor dag 3 met ah? Is het voor 1 of 2 tegelijk?

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ja morgen tp met ah ja. Wij gaan voor 1 embryo. Oh ja het word spannend! Hoop zo dat we beide een mooie test in de handen hebben over 2 weken!!!!!

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat goed Gein!! Mooi aantal!! Vanaf morgen dus lekker broeden!

Tassie, bij jou zit het kleintje ook al lekker warm! Spannend hoor!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Goed nieuws, Gein!
    En Tassie: lekker broeden meid!

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Waanzinnig! Daar moet die tussen zitten!

Nu lekker broeden Gein en Tassie 🍀🍀🍀

17. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!

Zowelkom; oh ik hoop het zo! Hoe gaat het met jou?

Klaasje; jij had van de week 20 weken echo toch?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: die banner staat je goed! Ook leuk om zo te zien hoe de kleine uk zich ontwikkeld. Bruinverlies nu over?
    @Gein: mooie opbrengst!! Succes bij de tp!

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee Sneeuwmees, hier gaat het helaas slecht.. ik heb nog steeds bruinverlies (erg licht, dat wel) maar vanavond opeens wat rood bij het afvegen. Geprobeerd wat te eten maar toch een half uurtje later een test gedaan, negatief...
    Mag ik nog hoop hebben omdat de urine te dun was? Ik ben heel verdrietig 😢

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Och, Willeke, dat is schrikken, meis. Misschien morgenochtend testen met ochtendurine? Bah, wat vind ik dit vreselijk voor je en wat hoop ik uiteraard tegelijkertijd dat het vruchtje er nog zit, gezond en wel.
    Meis, een knuffel en helaas kan ik je niet geruststellen:(

Deel Deze Pagina