Willeke; oh nee wat een schrikken. Maar wat vreemd dat het een negatieve test is. Je hebt toch nog hcg in je urine? Dan kan toch niet zo plots Klaps weg zijn. Oh meid dikke knuffel. Ik zou morgen nog ff testen misschien lag het aan de test.
@Willeke: ach, meis, toch! Rood verlies hoeft nog geen probleem te zijn, maar een negatieve test klinkt niet al te best. Heb je wel dezelfde test gebruikt als hiervoor? Mijn streepjes bij de kv-testen waren ook amper zichtbaar, terwijl ik toch goed zwanger was. Terwijl bij anderen die juist snel knalden. Kun je niet een foto uploaden, dat we even mee kunnen kijken (of een rijtje testen onder elkaar)? Ik hoop van harte dat er morgen toch weer een mooi streepje te zien zal zijn.
Het rode was maar 1x, heel weinig, met afvegen. Verder alleen maar nog wat bruine troep. Maar denk wel dat het over is helaas. Net nog zo'n plus-test van kv gedaan en die was ook nagenoeg negatief, staat als je heeel goed kijkt een streepje maar een stuk minder dan vorige week (denk dat mn vriend vind dat er niks staat ) Zo gelijk maar even het zh bellen voor een bloedtest en DD... Het leek ook bijna te mooi om waar te zijn...!
Denk dat foto uploaden niet veel zin heeft Sneeuwmees, streepje is daarvoor echt te licht. Maar lief aangeboden!
Heb om half 11 een echo. Hè gadver heb nu ook zo'n menstruatie gevoel (endo) Gein, de test van gister kwam uit het zh van mn vriend dus ik denk dat daar niks mis mee was (helaas ;() ja enig hcg zou toch nog te bespeuren moeten zijn... Misschien dat ik daarom ook nog een tuurstreepje zie bij de kv plusjes test..? Nou ja, om half 11 weet ik iig meer. Fijn dat ik zo snel terecht kan.
Willeke; hoe is het met je? Ego; heeft iemand na de tp wat bloedverlies gehad? Ik heb nu wat bloedverlies, maar heb een prachtig embryootje bij me.
@Willeke; ik kwam even gluren....ik hoop dat je goed nieuws hebt. @Gein; Ik heb nog geen enkele keer bloedverlies gehad na de tp. Wel wat andere toestanden.....wat slijm en een beetje troep (ik denk glijmiddel??)
@Willeke: kwam ook even spieken. Denk aan je! @Gein: ik heb het ook gehad (een dag of twee). Maar mijn bm lag blijkbaar gekanteld of zo. Er moest ook een of ander hulpstukje aan te pas komen blijkbaar. Vandaar denk ik wat bloedverlies door het gewroet.
Helaas meiden.. er was op de echo niets meer te zien.. net mn bloedwaarde door gekregen en hcg was 1... 😢 Dus kan stoppen met de utrogestan en afwachten wanneer menstruatie doorbreekt. Morgen maar even met DD bellen over hoe en wat verder... hebben nog 2 cryos.
Ach, Willeke, wat ongelooflijk treurig, meis. Jeetje, ik weet even niet zo goed wat te zeggen. Ik kan je wel een digitale knuffel geven. Heel veel sterkte.
@Willeke: ach, meid, toch. Wat een naar bericht. Kan me voorstellen dat je enorm verdrietig bent. Neem de tijd ook dit even een plekje te geven. Knuffel en veel sterkte!
Wat een naar bericht Willeke, die zag ik niet aankomen, laat staan jijzelf. Heel veel sterkte, vind het vreselijk voor je.