ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein ik had dat nachtzweten ook!

Sneeuwmees, ja je moet ff daarop klikken en dan dusseldorf aanklikken. dan kom je er wel. Vivaneo ofzo iets.

Mariska, fijn dat jullie nog een poging hebben! Ook al een hoop teleurstellingen moeten verwerken zie ik voor een tweede kindje..

Hier gaat het wel, menstruatie is woensdag eigenlijk gelijk begonnen. Slik wel wat pijnstillers maar het is niet zo heftig als afgelopen oktober (lag toen echt te creperen vd pijn, was ook nieuw voor mij aangezien ik nooit klachten had van mn endo) hopelijk blijft het meevallen. Verder psychisch vind ik het steeds lastiger lijkt, mn emoties zitten erg hoog merk ik..
    5 januari de scratching dus opzich ook wel weer snel..

2. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; ja ik snap het meid! 5 januari is wel snel gelukkig maar toch sterkte en een dikke knuffel!

Sneeuwmees; ben pas 4 dagen na de terugplaatsing dus dat denk ik niet.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: ondanks dat je al weer vooruit kijkt, kan ik me ook voorstellen dat de mk je ook verdriet doet. Onderschat het niet. Daar mag je ook verdrietig om zijn, dus laat die emoties vooral toe. 5 Januari is inderdaad al weer vrij snel. Laat het een mooi begin van een nieuw jaar worden!

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Gein ben je pas 4 dagen na tp? Ik had al gevoel veel langer! Dan kon het idd geen innesteling zijn wat ik schreef. Hoop dat bloeding voorbij is..
    Zou geen mooier kado zijn voor jou en Tassie als het lukt zo rond deze dagen!

Willeke, laat je verdriet toe meid.. Het is niet niks om zoiets mee te maken..

Ego, gister echo gehad weer en gelukkig klopte het hartje nog.. Ik blijf er bang voor. Mijn man zei nu ruim maand volhouden schat tot 20w zei de Gyn nee hoor dat gaan we niet doen. Dit is een spannende zwangerschap voor jullie, die spanning willen we zoveel mogelijk weg proberen te nemen.. Echt heel fijn van het zh.. Ik had haar in NL ook soms tijdens de fertiliteit en ze is heel nieuwsgierig naar DD. Ze kent dr. Cuypers (m) en wil graag vaker overleg/sturen met/naar DD.
    Als ze nou allemaal eens wat willen leren van DD...

5. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Gein, ik kan me nog herinneren dat ik 2 dagen na de tp een klein beetje bloedverlies had en inderdaad ook last van nachtelijk zweten. In mijn geval waren het dus goede tekens maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven.

@Willeken, lees dat je mk hebt gehad, heftig! Sterkte om dit weer een plekje te geven en hopelijk komt in 2016 jullie droom uit!

@Bbibi, ons manneke is nu bijna 1 1/2 jaar. Mijn man twijfelt of hij nog een kindje zou willen of niet :(. We hebben echt een heerlijk vrolijk (druk) manneke en zo kun je er misschien wel 10 hebben, maar hij weet het niet zo.... Ik wel maar je moet met 2en zijn natuurlijk.

Weet ff niet meer zo wie er nog meer in de wachtweken zit, maar heel veel succes en nog een klein weekje en dan weten jullie ook weer of er in 2016 weer een mooi klein kindje bij jullie wordt verwacht. Ik duim voor jullie mee, en wie weet wat 2016 voor ons allemaal weer in petto heeft. Ik hoop in elk geval dat een ieder zijn droom/wens in vervulling mag gaan!!!

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Zowelkom; nee dinsdag pas tp gehad. En dat bloeden kwam van de tp denk ik. Het was een heel klein beetje en denk dat het slangetje ergens is langs geschraapt. Ja ik duim voor ons beide op een hele mooie test.

Mikka; wat een lief bericht. Jij ook alle goeds en hoop dat ook al jou wensen uitkomen in het nieuwe jaar. Ja dat bloeden is over maar dat nachtelijk zweten en dromen dat blijft. Hoop dat dat een goed teken is, net als bij jou!!!

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden hoe gaat het met jullie? Herkent iemand het vanaf de tp al menstruatiepijn?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: ik herken het niet na de tp, maar blijkbaar is je bm goed aan het werk! Ik hoor wel vaker dat bij de vrouwen die een menstruatiegevoel hadden, juist zwanger bleken. Ik help het je hopen dat dat ook bij jou de reden is. Lastig, hè, al die krampjes, steekjes en noem maar op welke kwaaltjes. Nog even volhouden.
    @Tassie: bij jou nog alles onder controle?

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, kan zeker een goed teken zijn! Mijn buik was juist opvallend rustig alleen had ik ter hoogte van mn schaambot/been een soort spierpijn achtig gevoel. Dat voelde voor mij echt anders en was dus een goed teken. Nou ja goed... ;)

Zowelkom, fijn dat alles goed was!! En ook dat je meer checkups krijgt, fijn idee lijkt me! Zeker een pluspunt van je gyn! Mijn gyn is okk echt gecharmeerd van DD en hun kunde. Echt wel prettig want je hebt er als patiënt niets aan als ze DD als concurrentie zien!

Vandaag weer lekker ruzie gemaakt met mn verzekering, wat een idioten daar joh. Ga echt weg bij Delta Lloyd.
    Over PNO, voor degene die daar zitten, hebben jullie de scratching vergoedt gekregen? En wat kost deze behandeling überhaupt?

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Het heeft niet zo mogen zijn! Eerste poging is mislukt:(

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: ah, meid! Wat ontzettend kl*te! Heb je getest of ben je ongesteld geworden? Dikke knuffel!

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie is doorgekomen. Het is al vrij vroeg doorgekomen 7 dagen na de tp.

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Och, Gein, wat ongelooflijk rot dit! En zo vroeg al. Veel sterkte, meis. Knuffel!

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Aah gein dat is waardeloos!! Wel vroeg na tp?? Zet het echt door of was het een beetje? Gebruik je geen utro?

15. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nee he! Jeetje wat een ellende! Wat vind ik dit vervelend voor je..
    Sterkte meid!

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    He wat ontzettend jammer Gein, sterkte meid!

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Gein wat verdrietig, de timimg zo voor de feestdagen maakt het extra confronterend.

Tassie, hoe gaat het met jou?

Over PNO en scratching. Ik heb de oude techniek nog gedaan in 2014. Dat was dan pipelle en bloedafname op immuun, die bloedafname is nu biopt onderzoek geworden dus net even anders. Volgensmij kostte de pipelle/hysteroscopie mij in jan 2014 € 230 euro en die is vergoed door PNO zorg onder de noemer aanvullend fertiliteits onderzoek. Daarvoor moet je wel weer een apart formulier indienen om toestemming te vragen, het E119 formulier geloof ik. Iig een formulier voor zorg in het buitenland en niet voor vruchtbaarheidsbehandelingen buitenland.

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden dankjewel voor jullie lieve woorden.
    Ik was gisteren erg verdrietig maar nu gaat het wel weer. We hebben immers hele mooie mannetjes en we gaan nu eerst genieten met kerst. Het is ons zoontje zijn eerste kerst dus daar genieten we ook van en ik realiseer me des te meer dat we ontzettend veel geluk hebben gehad dat we de vorige keer zwanger zijn geraakt. Ondanks dat we dankbaar zijn is de wens voor nog een kindje er onwijs dus hopelijk is het ons nog eens gegund! Ik kan dan gelijk lekker doem denken en denken dat we nooit nog een keer zwanger raken echt vreselijk!

19. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ahhh, jammer Gein. Je hoopt er toch weer zo op he?! Veel mensen snappen het ook niet als je voor de 2de keer zwanger wilt worden en het maar niet lukt dat je er zo verdrietig om bent, Vaak zeggen ze dan, je hebt toch 1 gezond kind.... Maar de wens is er dan niet minder om toch?! Fijn dat je vandaag al wat minder verdrietig bent, en hopelijk wordt het voor jullie een hele mooie (eerste) kerst met jullie manneke.

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het is heel dubbel denk ik, enerzijds deed bij mij de mislukte tp na de geboorte niet zo'n pijn als de mislukkingen voor de twins. Anderzijds viel het me tegen dat het niet lukte omdat ik toch wel grootmoedig werd dat het allemaal wel kon omdat het al eens gelukt was. Is mijn persoonlijke ervaring dus hoe het voor een ander is of was zal ik me niet over uitspreken.

En in mijn situatie nu besef ik me dat ik hier niet meer hoor. Al voel ik me diep in mijn hart nog steeds het meest verbonden met andere MM meisjes en MM moeders, is dit niet meer het topic om het over mezelf te hebben. Ik zal waar ik kan wat ervaringen, weetjes, feitjes, medische dingen blijven delen en natuurlijk wat meiden die ik al zo lang 'ken' te blijven steunen tot de laatste utrobol.

Ik denk dat dit een goede post was om zo op in te haken en ik denk van mezelf dat ik al een tijdje op deze manier post. Een afscheid is het nu ook weer niet, eerder meer beweging naar de achtergrond.

Sterkte voor allemaal deze feestdagen en voor de meiden die een lichtpunt hebben dmv zwangerschap of een kindje, jullie dankbaarheid is zo voelbaar.

Deel Deze Pagina