ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Mariska; ik heb ook accupunctuur gehad. Bij de vorige ook en dat heeft tot 2 x toe geluk gebracht want was beide keren zwanger. Nu afgelopen poging ook gedaan en niet zwanger. Doe het icm kruiden.

Ego; heb gisteren scratching gehad en nu maar hopen op een goed resultaat!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nog even een toevoeging: alleen de acupunctuur werd vergoed, niet de kruiden.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    bedankt voor de reacties meiden. Ik wil ook graag naar Putoshan. maar nu staat er bij pno dat ik maar 100 euro per kalenderjaar krijg vergoed. Dat ben ik al kwijt aan de intake:$ Dus dat schiet niet echt op ik denk dat ik maar even ga telefoneren hoe dat nu zit.

Spannend Gein, hoop dat het gewenste effect gaat geven.

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ego, uitslag van de pipelle binnen en er was een verhoging van de nk-cellen in de bm gevonden. Gelukkig is dit goed te corrigeren dmv infuus. Nu dus 3 dgn voor de tp een infuus en 3 dgn na de tp ook.
    Dat zou dus ook goed de reden vd mk kunnen zijn geweest gaf hij aan. Ben dus enigszins blij dat we dit nu al ontdekt hebben en niet pas na nog eens zoveel tp's...

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Petra,
    Ik heb de laatste keer dat ik ICSI deed ook prednison gekregen en intralipid infuzen. Alleen was het bij mijn niet voldoende. De waarde veranderde niet goed genoeg. Ben wel 6 weken zwanger geweest. Dus als de waarde door meer prednison en meer inralipid infuzen wel goed zou zijn zou het misschien wel gelukt zijn. Er zijn hier wel succes verhalen geweest met deze combi. Vooral geen extra vitamine C gebruiken dat is voor "ons" niet goed. Ik heb geloof ik nergens last van gehad. Succes.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hoe gaat het Ddees?

Willeke, 'fijn' als er weer punten voor verbetering gevonden zijn. Hoe ver zit je van de cryo tp af?

Tassie en Gein, hoe gaat het bij jullie?

Petra wat zwaar om aan 2 kanten fertiliteitsproblemen te hebben. Ik hoop zo dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mariska: het hangt er vanaf welke aanvullende verzekering je hebt. Als je PNO Standaard hebt, krijg je idd maar 100 euro per jaar vergoed. En daar ben je snel doorheen ...

8. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ik was daar ook wel blij mee, toch weer iets om te optimaliseren en zeker niet voor niets gedaan. Vanmiddag echo gehad en bms was nu 8 mm. De tp staat nu gepland voor as maandag en dan krijg ik as vrijdag het infuus. Dus het gaat opschieten!
    Ik heb wel enorm veel pijn helaas vanwege de endo, dat is echt waardeloos en had ik nooit...

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heeft iemand nog een goede hoteltip in DD? Vrijdag moeten we er al om 8 uur zijn nl :$ Dus misschien wel raadzaam een hotelletje te pakken daar.

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; hier in afwachting van de menstruatie. Hopelijk vandaag nog of morgen. Ik heb toch een pipelle gedaan afgelopen woensdag. Hopelijk brengt het geluk! Bedankt voor de tip! Hoe gaat het met jou? En de kleine? Kun je genieten van de zwangerschap?

Willeke; oh wat akelig van de buikpijn. Hopelijk trekt het snel weg en heb je volgende week een goede tp en hopelijk naar een nog fantastische test.

Tassie; hoe is het met jou?

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bah, endo is echt waardeloos, ik heb het ook. Maar dan met relatief weinig pijnklachten en veel verklevingen.
    Qua hotel: check ff zo'n boekingssite, daar hebben ze vaak wel speciale aanbiedingen.

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, ja ik hoop het ook!! Kijk er wel weer naar uit om te gaan beginnen. Probeer mn pijnmedicatie nu af te bouwen want 2 vd 3 mogen na de tp niet meer..
    Is jouw menstruatie al doorgebroken? Gaan jullie voor 1 of 2 cryos?

Stiertje, we hebben toch besloten om gewoon vroeg weg te gaan, 6 uur vertrekken we dan ;)
    Ja ik had nooit pijn maar de laatste tijd.. :$ de beste remedie is een zwangerschap, dus daar werken we dan maar hard aan ;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: jullie ook al weer bijna van start! Hopelijk is de pipelle voor jullie ook het ontbrekende puzzelstukje!
    @Willeke: we hebben 3 keer in verschillende hotels in DD overnacht. De laatste keer hebben we lekker gek gedaan en hebben we een NH hotel in de buurt geboekt. Was een speciale actie, dus goedkoper dan normaal. Lekker gevulde mini-bar en een heerlijk ontbijtbuffet! Leek bijna een beetje 'vakantie' ondanks dat de reden van het bezoek aan DD natuurlijk bijzonder was. Mocht je een volgende keer nog een keer wel willen overnachten, dan zou ik inderdaad even op een bookingsite kijken. In de wijk van de kliniek zijn verschillende hotels in diverse prijsklasses. Ook de assistentes in DD hebben altijd wel tips hiervoor.
    @Tassie: vraag me ook af hoe het met je is? Je bent zo stil, maak me zorgen.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb 2x overnacht in Hotel Moon. Ook een zijstraat van de Bilkerallee, net als de Ahnenweg. Rondom zitten leuke winkels en restaurants.

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; mijn menstruatie begint nu een beetje door te breken maar is wel anders dan anders. Wij laten er twee ontdooien omdat ze bij elkaar zitten en mochten we nou het geluk hebben dat ze beide goed ontdooien dan plaatsen we er twee terug. Weet jij al wat jullie gaan doen? En hoe gaat het nu met de buikpijn? Wij hebben ook in dec in hotel moon geslapen.

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden even een vraagje aan de meiden die ook een scratching hebben gehad. Hoe was jullie menstruatie? Die van mij is raar. Iedere keer denk ik nou begint het en dan is het heel weinig. Heeft iemand dit al eens gehad?

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sneeuwmees, klinkt zeker goed!! Zo maak je van zo'n 'rot' traject toch nog iets bijzonders!

Klaasje, thnx voor de tip!

Gein, mijn menstruatie was juist onwijs heftig, liep bijna leeg! Terwijl ik dat doorgaans niet zo heftig heb.. maar of het aan de pipelle lag...?

Oooh de ellende houdt niet op hier :( gister is nierbekkenontsteking bij me geconstateerd :(:(:( ik ben nog nooit zó ziek geweest! Gister 40.3 Gr koorts, wat een ramp. heb nu een antibiotica kuur voor 7 dgn. Maakte me gelijk druk om de tp etc maar Cuyper zegt dat het echt niet uitmaakt. Beetje moeilijk te geloven maar daar moeten we toch maar op vertrouwen.
    Infuus wel een dagje uitgesteld naar zaterdag, echt niet in staat morgen 4 uur in de auto te zitten.
    We maken er maar het beste van!

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh Willeke wat naar. Het komt ook klote uit. Heel veel beterschap en snel weer beter worden. Hopelijk werkt de antibiotica snel. Dikke knuffel

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Willeke; jeetje, meis, wat ontzettend naar voor je. Het schijnt ook heel erg pijnlijk te zijn. Ik hoop dat je snel opknapt!

@Gein; ik weet niet meer of mijn menstruatie na de scratching anders was dan anders. Voor jou ook weer spannend.

@Hier ben ik dan weer......ik werd en word opgeslokt door verschillende situaties zoals mijn prikkelbare darm met weer opnieuw hardnekkige obstipatie die helaas niet reageert op klysma's en verdubbeling van mijn medicijnen. Vreselijk veel maag-, buik- en rugpijn zodat ik regelmatig voorovergebogen rondloop waarbij het zweet mij aan alle kanten uitbreekt vanwege de scherpe pijnen.
    Verder gebruik ik Thyrax......ja, dat helaas haast niet meer te leveren is en ik toch echt nodig heb vooral belangrijk tijdens de IVF en natuurlijk ook tijdens de zwangerschap. Ik baal en baal verschrikkelijk. Ik heb nu nog een voorraad voor ongeveer 2 maanden. Mijn TSH moet rond de 1 mIU/l zijn tijdens de IVF en tijdens de zwangerschap wat ik natuurlijk nog steeds hoop dat dat mag gebeuren.

Vandaag in DD geweest voor een uitgangsecho en een ritje naar NijGeertgen voor het ophalen van de medicijnen. Dit verliep niet echt voorspoedig......het blijkt dat de verzekering wil dat de machtiging die zij hebben afgegeven aan de apotheek wordt gegeven zodat de apotheek betaald gaat worden via UMC. Of zo. Ik moet dus nu thuis de machtiging scannen en mailen naar NijGeertgen. Zal je net zien dat het apparaat geen verbinding kan maken met de pc. Dat moet dan maar morgen op mijn werk.
    Verder was er op het recept een verkeerd medicijn aangekruist zodat deze moet worden nagezonden vanuit NIjGeertgen.
    Tel daarbij ons kleine meisje op die de laatste anderhalf uur in de auto naar huis helemaal op was en op een gegeven moment echt dikke tranen zat te huilen......Wat waren we blij dat we thuis waren om 16.50 uur (om 7.30 uur vertrokken vanmorgen).

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tassie, ja bijzonder pijnlijk! Grappig dat ik sinds gister alleen nog maar dat voel en mn endo pijn weg is ;) wordt overschaduwd denk ik :D

Wat een gedoe zeg? Kun je niet gewoon een foto met je telefoon maken? Doe ik tegenwoordig met alles en wordt gewoon geaccepteerd. Beetje bijsnijden en klaar!

Ja van die meds hoorde ik op het nieuws! Vervelend dat dat voor jou dus gevolgen heeft!
    Jullie beginnen nu met ivf 2 dan?

Deel Deze Pagina