ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb ik ook gehad tijdens mijn 2e ivf in mei '15. Spoot even veel als tijdens de eerste ivf. Ging idd te hard en de follikels waren voor het mooie iets te groot geworden en ik had een milde overstimulatie.

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klaasje, ik spuit iets meer nu, 100 gonal f en 75 Menopur. (in november 75/75) en het is nu vanuit een natuurlijke cyclus. De vorige keer kwam ik uit de lucrin. Dus er zijn wel wat verschillen.
    De kleintjes waren maandag allemaal rond de 10, maar we zijn inmiddels 2 dgn verder en ze groeien toch ongeveer 2 mm per dag?

Maar wat moet ik doen...? Gewoon maar ff zo laten?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: ik had (gek genoeg) bij de eerste poging in NL meer last van mijn buik, dan bij mijn laatste poging, terwijl er maar 1 follikel verschil in zat bij de laatste poging. Waar dat dan door komt, weet ik ook niet. Maar kan me voorstellen dat het je onzeker maakt als je niet weet wat er van binnen allemaal gebeurd. Misschien kun je bellen of je vandaag nog een fm kan krijgen (voor je eigen geruststelling).

4. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; ik heb dat alle keren wel redelijk gehad. Ook echt het gevoel te vol te zitten. Bij mij dus wel normaal. Maar ik zou ff bellen voor een echo vandaag.

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Precies, vraag even of je een keertje extra mag komen. Wat heb je staan in DD, dag 10 of 11 als laatste controle voor punctie?

Ik had als verschil dat ik bij IVF 1 10 dagen pil gebruikt heb en 2e IVF niet. Maar we zijn denk ik moeilijk te vergelijken aangezien ik bejaarde eierstokken heb ;)

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mijn gyn is er vandaag niet 😱 dus morgen kan alleen.. zing het nog maar een dagje uit. Doe wel rustig aan want merk dat mn lichaam dat soort aangeeft. Lang leve Netflix 😉

Hihi klaasje jouw eierstokken hebben anders best een aardige prestatie geleverd de afgelopen 2 jaar 😉 die jonkies van mij moeten dat nog zien te evenaren 😊
    Morgen is dag 12, en 10e stimulatie dag. Ik denk wel de laatste controle ja, dr C verwacht zaterdag of maandag de punctie, afhankelijk van de status morgen.

Sneeuwmees, hoe is het op je werk? Een beetje afstand van kunnen nemen?

7. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    **Breek even snel in****

@Gein, succes met testen morgen of vrijdag!! Hoop dat jullie een positieve uitslag hebben! Zal voor jullie duimen.

@Willeke, veel (water) drinken. Werd mij in Nijmegen destijds geadviseerd omdat je door veel te drinken ook veel moet plassen en "overtollig" vocht kwijt raakt. Volgens mij was advies wel 2 ltr.

***Breek weer uit****

8. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden even ego berichtje: vanochtend getest en niet zwanger. Hopelijk komt mijn menstruatie snel en kunnen we snel weer door.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat een enorme teleurstelling Gein. Sterkte!

Willeke, al controle gehad, alles ok?

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, Gein, wat naar!

11. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    O gein wat klote zeg! Sterkte..

Sorry dat ik zo weinig reageer meiden.. maar denk echt aan jullie allemaal!
    Heb nu eindelijk verlof maar onze bijna 2 jarige ik zeg nee peuter slokt al mijn energie op...
    Met de zwangerschap gaat alles voorspoedig gelukkig...

Veel liefs

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, wat jammer zeg!! Heb je nog veel cryos?

Hier vanmiddag de echo gehad, viel eigenlijk een beetje tegen. 2 van 18 en 2 van 12 en veeel kleintjes. Maar moet zeggen dat mijn gyn echt een beetje anders meet dan Cuypers. Dus ik heb het idee dat als Cuypers zou meten ze dan groter worden bevonden. En Bovendien vond ik de kleintjes echt niet allemaal even klein, sommigen oogden veel groter en hij meette ze dus niet allemaal op. Hij was er dus van overtuigd dat de punctie maandag zou worden. Maar nu belde DD net dat de punctie toch zaterdag wordt.. Cuypers denkt anders dat we toch te laat zullen zijn als we nog wat langer wachten. En eigenlijk vertrouw ik daar ook wel een beetje op maar het is toch lastig als mijn eigen gyn dit zegt...

Door de pregnyl groeien ze toch ook nog een beetje??

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: van de pregnyl krijgen ze ook nog een groeispurt. Dus komt goed. Is er nog een kans dat een van die kleintjes nog mee kunnen doen?
    @Gein: oh, wat jammer, meid! Hoe was je eigen gevoel erover?

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja dat hoop ik natuurlijk wel. Ik zal even uitleggen hoe mijn gyn meet: hij meet horizontaal (bijv. 19) en verticaal (bijv 12) en daar pakt hij dan het gemiddelde van (15,5). Maar sommige zijn echt langgerekt, bijv 24 x 11 ofzo...
    Cuypers deed dat bijv niet, die meette maandag gewoon 1 lijntje.

Ik zag gewoon ook veel follikels zitten (links, rechts is weinig activiteit)...
    Aaargghhh ik moet gewoon vertrouwen op de kunde van Cuypers en me niet onzeker laten maken.. kan er toch niets meer aan veranderen!

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gein Sterkte dikke knuffel
    Willeke moet houden hoor, je bent in kundige handen. Succes met je punctie

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden dankjewel voor jullie lieve woorden. We gaan maar weer vooruit kijken naar de volgende behandeling. We hebben nog 5 cryo's over 2 x 7 cellige en 3 4 cellige embryo's ingevroren op dag 3. Nu zitten we te twijfelen tussen dag 3 met ah of embryoscoop. Ben een beetje bang dat als we de embryoscoop gebruiken we niks kunnen terug plaatsen terwijl dr c ons dat wel adviseerd. Wat zouden jullie doen? En oh ja hoelang duurde het bij jullie voordat jullie weer ongesteld werden na de progynova? Sorry voor mijn ego verhaal.

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, bij mij komt het na vier dagen op gang.

Vanmiddag de punctie gehad, alles goed gegaan. De vorige keer was ik een stuk duffer naderhand. Opbrengst viel wel wat tegen, 5 eicellen gevonden. Ik weet dat dat niets hoeft te zeggen, maar toch een beetje een bedrukt gevoel erover.
    Ze worden nu bevrucht met icsi en maandag hoor ik dan meer.

Nu lekker met een dekentje op de bank.

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tassie zijn jullie al weer een beetje opgeknapt?

Willeke duim voor mooie bevruchtingen

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: snap dat je misschien wat teleurgesteld bent (als je meer verwacht had), maar het is nog steeds een heel mooi aantal! Dus houd moed en heb vertrouwen! Hoop ook op een mooi aantal bevruchtingen.

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ddees, Dank je! Hoop het ook.

Sneeuwmees, bij ivf 1 had ik er 16 en bij icsi 2 had ik er 10.. Dus dan is dit wel een stukkie minder.. maar aan de andere kant, toen had ik er veel en dat leidde niet tot een blijvende zwangerschap en nu heb ik er minder maar is de kwaliteit hopelijk wat beter..? En dus wellicht wel tot een zwangerschap.. 🙏 hoop het. Wat was bij jullie de reden van de behandelingen? Lag dat bij jou of bij je man?

Hebben jullie voor het gebruik van utrogestan bolletjes wel eens zo'n inbrenghuls gebruikt? Ik heb er nu voor het eerst eentje gekregen via deze apotheek (normaal altijd met mn vingers) maar tot hoever moet zo'n ding 'naar binnen'?

Deel Deze Pagina