ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goed hoor! Ik heb mn wachtweken met een weekje verlengd ;) mag officiëel as zondag testen maar dan zijn we met ons gezin (6en) op wintersport. Zaterdag rijden we de hele dag en morgen testen vind ik nog te vroeg. En daar wil ik dus niet testen. Zitten met zn 6 en in 1 appartement en als ik een negatieve test heb drukt dat toch een beetje de sfeer. Afgelopen september waren we samen in Amerika en hadden we ook een negatieve test en ik denk nu toch een beetje met een nare bijsmaak daaraan terug. Gewoon geen zin in dus vandaar deze keuze. En zou bij een negatieve test sowieso nog extra doorgaan met utro omdat ik (vanwege de pijn) daar niet ongesteld wil worden.
    Geeft me ook wel rust om het nu op deze manier te doen.

Hoe is het met jullie?

2. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; je hebt groot gelijk ff genieten. Houd utrogestan jou menstruatie tegen?

Tassie; hoe is het?

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja utro houdt mn menstruatie tegen. Alleen bij de mk kwam het bruinverlies op gang. Daardoor kan ik het redelijk 'timen'

4. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ok gelukkig Willeke. Hele fijne vakantie!! Geniet er lekker van enne laat ons weten wat het resultaat is. Ik duim voor je!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: een hele fijne vakantie en hopelijk bij thuiskomst een hele mooie verrassing. Veel plezier!
    @Unicorn: heftig dat je het contact met je moeder verbroken hebt. Maar kan me het in jouw geval goed voorstellen als het eenrichtingsverkeer is en energie leegzuigt (die je nu goed kan gebruiken). Weet dat wij er voor je zijn!

6. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @willeke, succes meis, hoop op een positieve test!!!

Egovraag: Weet iemand of de kwaliteit van een cryo eigenlijk nog achteruit kan gaan als deze langer ingevroren is? Stel, een cryo die 1 jaar is ingevroren, zou de "makkelijker" ontdooien als een cryo die 3 jaar ingevroren is? Rare vraag misschien maar vroeg het me af aangezien onze cryo ook alweer vanaf 10/2013 ingevroren is.

7. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mikka: Geen idee... ik heb na 2jaar onze cryo.s laten ontdooien.. 1ste keer 2 van dag 1 waarvan er 1 niet goed ontdooit was.. andere wel maar geen zwangerschap. En de 2de keer 1 dag5 embryo welke nu in mijn buik uitgroeit tot een mooi mensje...

X

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Willeke, wat knap van je het zo lang vol te houden. Dat moet beloond worden vind ik!
    Een hele fijne vakantie!

Monatoetje...het duurt niet lang meer zo te zien! Succes alvast!

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel Lets... Nee nog maar min 4 weken... waarschijnlijk wordt ik rond de 39w ingeleid ivm een baby die wat zwaar zal zijn en een keizersnee bij mijn eerste...

X

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; hoe is het met jou?

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Hoi meiden, ik lees nog steeds wel mee.
    Volgende week maandag heb ik weer de uitgangsecho. Ik weet nog niet goed of ik er zin in heb om weer verder te gaan. De ene dag ben ik wat gemotiveerder dan de andere dag. Maar ja, we gaan maar weer eens beginnen.

@Willeke; ik begrijp dat je wilt wachten met testen. Ik duim voor je, meis! Een hele fijne vakantie met zoveel mogelijk ontspanning! En dan natuurlijk hopelijk een hele mooie test!

@Gein; hoe gaat het met jou?

@Lets; leuk om af en toe weer eens van je te "horen".

@Mikka; hoe gaat het met jou?

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; toch wel weer spannend of niet. Nou wij laten onze cryo's dit keer tot dag 5 uitgroeien waren het niet dat ze op dit moment in de embryoscoop zitten. Ik ben zo zenuwachtig en bang dat ze niet uitgroeien tot een blasto. Morgen hopelijk om 11.45 uur een terugplaatsing. Ik hoop het zo en dat het ook maar mag uitgroeien tot een mooi kindje. Fingers cross.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: wat spannend weer! Ik vond die dagen tot een tp zo killing. Bang als de telefoon overging. Ik duim (en ga ervan uit) dat er morgen een mooie embryo op jullie ligt te wachten. Het brusje van jullie zoontjes!!
    @Tassie: snap dat je je enorm moet opladen om weer van start te gaan. Weet nog dat ik verlangend naar mijn menstruatie uitkeek omdat ik dan weer van start kon gaan. Maar toen het doorkwam dat ik jankend op de wc zat omdat we 'weer moesten'. Knuffel!
    @Mona: bij jou schiet het ook al weer hard op. Grappig dat we toen vrijwel gelijk opliepen en ook rond deze tijd. Dit keer moet je het alleen doen, maar als ik jouw banner weer zie krijg ik toch weer prettige flashbacks van 2 jaar geleden.

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; bedankt! Lief van je. Ik hoop zo op mooie tp en daarna een mooie test.

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; wat spannend, meis! Heel veel succes morgen!

@Monatoetje; voor jou ook heel erg spannend. De laatste loodjes.
    Heel veel succes!

@ego; Ik zie er echt tegenop om weer te moeten beginnen. Soms vraag ik mij af of ik toch niet beter kan stoppen. Dan heb ik weer mijn lijf terug en daardoor ook weer mijn leven.......maar ja, ik zou toch wel erg graag een 2e kindje willen. Dus ja, dan moet ik toch weer naar DD.
    Het is gewoon alles bij elkaar, het hele heen en weer gereis, de spanning op welke dag vallen de onderzoeken, moet ik weer vrij nemen of niet, de onderzoeken zelf, de hormonen (de tijdstippen met name), de hoop, de wanhoop, teleurstellingen, angst enz.
    En toch.....kijk ik er heel stiekem weer naar uit. Kom maar op!!

16. IkkeImke

IkkeImke Lid

3 jul 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze eerste ICSI in DD net achter de rug.....
    Na punctie waren er maar 2 eitjes en na bevruchting bleef er maar 1 van over deze heeft het wel gehaald tot de terugplaatsing..... morgen mag ik eigenlijk pas een test doen maar hield het niet meer en heb vandaag toch tegen advies in getest. .... helaas geeft de test aan dat het niet gelukt is.... Is er nog een kans dat deze morgen wel positief is of kan ik mijn hoop maar beter laten varen?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: snap het dilemma helemaal. Een poging is op zich al zwaar, maar bij ons komt daar nog de extra stress bij van de lange afstanden en reistijden. Eigenlijk is dat ook wat mij opbrak bij het idee weer aan een poging te moeten beginnen. Ik hoop en duim dat jullie nog maar een keer naar DD hoeven.
    @Ikkelme: wat balen dat de test negatief is. Die witte test kan er dan enorm inhakken, hè? Zeker nadat de spanning zo opgebouwd is in de wachtweken of je er soms van overtuigd was zwanger te zijn. Was het een blasto? Op zich zou je mogen verwachten dat er al iets te zien had moeten zijn op de test, maar je weet maar nooit. Welke test heb je gebruikt? Ook daar zit nog wel eens verschil in omdat de een meer hcg nodig heeft dan de ander. Ikzelf testte 's middags altijd positiever dan met ochtend urine. Maar morgen zou er echt wat te zien moeten zijn en anders is deze poging helaas niet gelukt. Sterkte
    @Gein: veel succes straks!!

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Dankjewel tassie en Sneeuwmees! Lief van jullie.

19. IkkeImke

IkkeImke Lid

3 jul 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is na 5 dagen terug geplaatst, is dat dan een Blasto? Ik weet het eigenlijk niet meer....
    Ik heb de test van Kruidvat gebruikt 2 voor 5 euro die is geloof ik wel gevoelig.
    Ja het hakt er idd erg in. Voel me erg rot vandaag 😐

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Sterkte Imke, wat is de reden dat je niet tot meer eicellen komt? Heb je ook een lage amh waarde?

Tassie, ik vind het reuze knap dat je weer doorgaat. Het is gewoon een straf al die verplichte ritjes en agenda management. Je voelt je gewoon een beetje gekooid.

Willeke, ik hoop dat je ontzettend aan het genieten bent in de sneeuw.

Mona wat fijn dat je verlof hebt! Ik had bedacht door te werken tot de einddatum. Ik werk niet veel en voor mezelf maar stiekem aan kom ik er een beetje van terug...

Gein, zet hem op deze ronde!

Ik ben eind deze maand ook weer eens in DD, mijn zusje heeft helaas ook POF/ vervroegde overgang en gaat aan IVF beginnen. Vind het verschrikkelijk voor haar. Haar vriend zit die periode in het buitenland. Je kunt alleen niet meer om me heen dus ik blijf denk ik maar in de auto tijdens haar kliniekbezoek. De intake heeft ze al gehad, dus ze gaat volgende maand van start.

Deel Deze Pagina