ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    *breekt in*
    Even snel voor Willeke, meid ik heb ook lage rugpijn gehad en die is weg gegaan, maar sinds gisteren ook opnieuw lage rugpijn. Kon gisteren echt niet lang stilzitten of stilstaan.

Ik hoop dat het deze keer een lieve plakkerd mag zijn
    *breekt weer uit*

2. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Net gebeld met Düsseldorf en ze hebben nog 1 blasto in kunnen vriezen. Goed nieuws maar o o wat hoop ik dat deze mooie blasto's lekker ingenesteld zijn en uitgroeien tot mooie kindjes. Ik was gisteren heel misselijk. Kan van de spanning komen. Wat hadden jullie als eerste symptomen na een tp van een blasto? Ja hoor het gek maken is weer begonnen!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: oh, wat fijn dat ze er nog een hebben kunnen invriezen! Dat geeft toch rust in je hoofd lijkt me. Maar nu inderdaad maar focussen op de embryootjes in je buik! Ik heb er goede hoop op! Ja, kwaaltjes na de tp....hihihi... Heb me ook suf gegoogled bij alles wat ik voelde en je leest dat van alles kan. Maar aan mij heb je niets qua antwoord geven, want ik gebruikte utro en 3 x pregnyl. En die twee medicijnen kunnen je qua nep kwaaltjes helemaal gek maken (mij in ieder geval wel:)). Hopelijk heeft jouw misselijkheid een andere en mooiere oorzaak....hihi.... Wat spannend, hè?
    @Klaasje: klopt dat het vaak een combi van factoren is. Ik heb weliswaar een amh van 0,34, maar ben wel 3 keer (soms zelfs relatief snel voor mijn leeftijd) spontaan zwanger geraakt. Ik weet dat dr. S. in eerste instantie heel kritisch was toen hij las dat ik een amh van 0,34 had, maar blijkbaar waren mijn andere waardes wel goed, want toen hij de overige bloeduitslagen zat te bestuderen, draaide hij ineens als een blad aan een boom dat hij nog wel kansen zag. Zo was ik er voor ik naar DD van overtuigd dat ik ook wel aan de dhea pillen gezet zou worden. Maar dat bleek volgens dr. S. geen enkele meerwaarde voor mij te hebben, omdat mijn eigen dhea waarde heel goed was. Zo blijkt maar weer dat ons vrouwelijk lichaam een gecompliceerd systeem is. ;)

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Persoonlijk had ik geen 'klachten' die kwamen pas na 6 weken ofzo.. Dus 6 weken zwanger in totaal..
    Ik dacht weer, het is niet gelukt, zoals altijd een extreme huildag gehad..

vreselijk deze weken!

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Thanks meiden.

Zowelkom; had jij een cryo tp? En was het een blasto? Hadden jullie er 1 of 2 terug laten plaatsen? Sorry voor alle vragen maar ben benieuwd.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mijn 'klachten' waren dat ik zeker dacht te weten dat ik ongesteld ging worden. Op de officiële testdag was ik 's ochtends misselijk. Maar toen had ik 2 dagen daarvoor al positief getest en wist ik dus al dat ik zwanger was.
    Maar goed: gekmakend zijn ze, die wachtdagen (voordeel van blasto's: je hoeft minder lang te wachten). Ik vond de wachtdagen/-weken het allerergste van de hele MMM.

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gein, duim voor je dat een mooie rest gaat krijgen!

Hier minder, heb weer een vroege mk... gisteren begon het bruinverlies. Vanmorgen toch op pad geweest voor een test en deze had alleen nog maar een tuurstreepje. Dus ik denk dat het een aflopende zaak weer is helaas...

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O Willeke, wat naar!

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahnee willeke... 😢 T is ook allemaal zo spannend he... Dikke knuffel...
    Ik had zo'n troubles met die stomme zwangerschapstesten, zijn na poging twee gewoon maar bloed gaan prikken steeds. Meteen duidelijkheid.

Gein, ow wat spannend zeg! Ga voor je duimen!

Hier alles goed, ga dit weekend dusseldorf maar s mailen. Ons plan is onze eerste afspraak weer te plannen voor de zomervakantie, dan moet ik toch weer eerst aan de pil. Die slik ik dan mooi drie weekjes op vakantie, en dan meteen daarna beginnen. Dan heb ik nog drie weken vakantie en dan hebben ze op mijn werk niks in de gaten. (En dan krijg ik hopelijk weer een jaarcontract dus bij meerdere pogingen heb ik dan nog werk;)) Hopelijk gaat dit dan zo lukken;)

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee Willeke dat meen je niet! Hoe kan dat nou? Dat was niet het plan! Hele dikke knuffel meid!!!!

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Willeke, wat had ik anders voor je gehoopt. Enorm veel sterkte. Huil je ogen uit je hoofd, en dan proberen weer op te krabbelen. Er is zo weinig wat je kunt doen.

Gein, ik voelde eigenlijk gewoon niks op bakken stress na. De meest duidelijke omschrijving van mijzelf in de wachtweken. Gestresst en geforceerd op zoek naar ontspanning. Vreselijke dagen zijn het!

Idd sneeuwmees, al die factoren bij elkaar geven telkens weer andere resultaten. En ik ben overtuigd van de geluksfactor. Ook die heb je gewoon nodig. Al met al is het een gekmakend proces.

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; zo voel ik me ook en idd opzoek naar ontspanning maar dat gaat me nog niet zo goed af. Wat een vreselijke spannende weken bah.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: ach nee, meid! Wat een rotnieuws! En dan ook nog op vakantie waar alles dan ook nog 'leuk' moet zijn. Heb je wel met twee dezelfde testen getest. Soms heb je bij het ene merk een tuurstreepje en bij een ander merk al een duidelijker streep. Hoe dan ook een dikke knuffel!
    @Gein: tijdens mijn wachtweken voelde ik ook van alles en dan maar geforceerd tegen jezelf blijven zeggen er niet op te letten. :) Overigens voelde ik de keren dat ik echt zwanger was ook niets, behalve het idee en gevoel ongesteld te worden. En achteraf gezien smaakte me de koffie wat minder lekker de dagen ervoor, maar viel dát kwartje en verband pas na de positieve test.

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Thnx meiden! Het gaat opzich wel redelijk hoor, tuurlijk een teleurstelling maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan! ;)
    30 maart hebben we een afspraak staan in dd om te bespreken hoe en wat. Heb ook nog even gebeld met mijn eigen gyn en hij zei resoluut, eerst maandag bloedprikken! Dus dat doe ik en daarna stoppen met de bollen. (Mits niet goed uiteraard)

Sneeuwmees, ja ik heb nog eenzelfde test gehaald (we skieden toevallig weer langs die pharmacy dus hup, toch maar ff naar binnen) dus die doe ik morgen nog even voor dat we wegrijden met ochtend urine.

Lets, spannend dat jullie weer gaan beginnen! Verse poging?

Gein, tja afleiding, je zou denken dat ik hier wel wat afleiding zou hebben maar ik denk er hier ook gewoon iedere seconde zowat aan.. dat hou je toch wel. Ik dacht ook gewoon al in zwanger zijn, vond ik heel prettig en ik geloof wel in die positieve inslag!

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh Willeke, ik hoop zo voor je dat het toch goed is! Blijf positief. Dikke knuffel

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aah willeke, ik hoop ook op goed resultaat met bloedprikken! dat kan nog he! (Levende bewijs hier!)
    Maar snap ook als je niet teveel wilt hopen. Wat ga jij een spannend weekend tegemoet.... Pfff.. Idd ff flink flink huilen mag! En steun en troost zoeken bij elkaar... En gooi t er hier maar uit als je er behoefte aan hebt!

Ja bij ons gaat t dan verse poging worden, nooit een cryo gehad...

17. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Willeke; had je nog getest? Hoe gaat het met je meid?

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja test was negatief vanavond.. en net ook flink wat stolsels verloren en het bloeden is begonnen. Maak me dus maar op voor een horror nacht 😱 bleh....

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ach Willeke, wat verdrietig. Ik hoop dat je in ieder geval niet te veel pijn hebt. Het is al pijnlijk genoeg. Meis, een knuffel. Neem je rust, leg een warme kruik op je buik en laat je maar even heel goed verwennen.

20. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee Willeke, denk je dat het een vroege miskraam is geweest? Had je die utrogestan nog wel gebruikt? Dikke knuffel meis

Deel Deze Pagina