Wouw Gein, dat is in elk geval wel een positieve test joh!!!! Alvast een voorzichtige proficiat!.... Spannend!!!! Van de week naar het streekziekenhuis hier gebeld maar die willen niet meewerken en geen uitgangsecho doen. Nu net naar Geertgen gebeld en die doen het wel, dus daar zou ik terecht kunnen. Maar stel nu dat ik bv in mei voor een tp zou gaan, wanneer moet ik dan die uitgangsecho laten doen? Kan dat bv dan ook al volgende week of maar daar niet zoveel tijd tussen zitten? (ben er echt helemaal uit). Ik ben in elk geval wel voorstander van ondersteuning met hormonen bv progynova en utro. Die heb ik bij mijn zwangerschap echt tot 12 weken ofzo gebruikt en dat gaf een soort van veilig gevoel. Progynova heb ik nooit gebruikt, waar is dit dan eigenlijk voor? @unicorn, wat een heftig verhaal meid! Probeer aub ook een klein beetje te genieten, dadelijk als die kleine meid gaat trappelen en schoppen, het is echt zo bijzonder!!!
Ben nog wel voorzichtig want heb een paar druppels bloedverlies. Nu las ik dat het vaker voorkomt en bij de zwangerschap van onze tweede ook gehad maar toch eng dus nog voorzichtig!
Liev; ja pregnyl zorgt ook voor hcg. Jij hebt al een tweeling? Ik heb vorige week woensdag ook een tp gehad van 2 blasto's. Hoelaat had jij de tp? Oh spannend meis ik duim voor je en voor mezelf.
Ik meen dat je aan het begin van de cyclus waarin je de tp wilt doen, een uitgangsecho moet laten maken. Maar ik ben er ook alweer een jaar uit, en mijn hoofd is een beetje wazig (al 3 nachten op rij er 3x uit geweest).
Wauw Gein!! Te gek!! Gefeliciteerd. Geen pregnyl gebruikt natuurlijk dus echt een super goed teken. Mikka, de uitgangs echo maak je in de week voorafgaand aan je menstruatie. Op cd 1 begin je met het progynova schema, op cd 12/13 maak je een eenmalige echo om het bms te controleren en daarna begin je met utro en het timen van je tp ( dag 3 of dag 5). Progynova gebruik je alleen in een cryo cyclus, niet vers. Gezien je met het lager amh en korte cyclus zit altijd doen, progynova legt je eigen ( te korte) cyclus keurig plat zodat je embryootje lang genoeg de tijd krijgt.
Gein ik heb een eeneiige tweeling van bijna 4! Ik heb geen pregnyl gespoten maar deca 35 uur voor de punctie, maakt dat ook hcg aan? Ik had woensdag om 11 uur de terugplaatsing jij dan?
Gein: Wat een geweldig nieuws! Das al een hele mooie test hoor! Ik heb de 1e 13 weken bloedverlies gehad en toch alles goed gegaan! Dat hoop ik ook voor jou! Duim voor je.. X
Gein, bij ons liep het ook uit, was pas 11.25 aan de beurt en moest zooooo nodig plassen!!!hoe laat zat jij in de wachtkamer? Ik zat vlakbij het koffie apparaat
Oh dan hebben we jullie denk ik nog wel gezien. Wij zaten bij de tijdschriften bak. Hadden jullie ook tp door dr Cuypers?
Nou wat ik denk: overduidelijke zwanger!!!! En ik had ook zon duidelijke streep ruim van te voren en dat was tweeling meid... Wie weet zijn ze beiden blijven zitten...
Gein...ik heb wel een stel bij de tijdschriften bak zien zitten, maar ik dacht dat dat een Duits stel was..haha..of waren jullie dat? Ik zag een vrouw met blond haar, vast, leek wat golvend en slimme spijkerbroek verder weet ik het niet meer. Ik heb blond haar en mijn man ook en ik had een donkerblauw lang vest aan en mijn man een blauw witte trui. Idd bij dokter C, jij ook? Hoe zie jij eruit? Grappig dit
Liev; nee dat zijn wij niet geweest haha. Ik had een zwarte broek aan en blond haar en mijn man had een spijkerbroek aan en een shirtje. Ja wij hebben twee jongens maar de eerste is overleden. Dus een zwangerschap is heel spannend voor ons.