ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Heb overigens nog helemaal geen kramp of buikpijn gehad. En het bloeden is op een klein beetje weer gestopt. Hopelijk blijft dat zo fingers cross

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; jeetje, dat is schrikken! Hopen dat je straks een knipperend en gezond kindje ziet (of 2:)).

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: dat je geen krampen hebt en dat het bloedverlies minder wordt is positief. Toen ik een mk had, bleef het bloedverlies door gaan en werd heftiger. Kun je niet je hcg laten prikken een paar keer achter elkaar om te zien of de stijging door zet? Begrijp helemaal hoe je je voelt en leef met je mee!

4. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sn; we kregen van de fertiliteitsarts te horen dat we dinsdag weer een test moesten doen als het een miskraam word zal hij dinsdag niet zwanger aangeven zei ze. Hoe verliep jou miskraam precies ( sorry wil geen oude wonden openen) maar vraag me af of het bloedverlies bij een miskraam kan stoppen en later weer verder kan gaan? Had jij ook buikkrampen?

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    De testen van het kruidvat worden wel steeds donkerder!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: je haalt geen oude wond open, hoor, dus vraag gerust. Bij mij begon het met bloedverlies (had dat ook bij het plassen). Toen begon het wat te rommelen, een beetje ongesteldheidsachtig gevoel en toen is het pas echt op gang gekomen (met enorme stolsels en golven bloedverlies).

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sn; ok dankje. Ben zo onzeker hierdoor. Binnen hoeveel tijd zette het door? Had je al een paar dagen bloedverlies voordat het echt "los" kwam of zette het gelijk door?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: het bloedverlies bleef de hele tijd wel. Het begon bij mij eind van de middag met bloedverlies en de dag erna kwam het echt los. Snap je onzekerheid. Kunnen ze ook niet even met een echo kijken of er misschien bloed in je bm zit van een hematoom of iets. Weet niet of ze dat al wel zouden kunnen zien, maar dan heb je in ieder geval al een beetje een verklaring waar het bloedverlies vandaan zou kunnen komen.

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sn; ja dat hebben we zeker gevraagd maar ze zeiden dat dat geen zin had omdat je nog niks kunt zien. Had jij gelijk veel bloedverlies of begon het steeds meer te worden? Had jij zeg maar echt maandverbandjes nodig?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: ik heb sinds het begin wel een maandverbandje ingedaan en eigenlijk al die tijd tot het echt doorzette had ik wel wat bloedverlies. Niet een maandverbandje vol, maar wel teveel om niets te gebruiken. Hoe is het nu met jouw bloedverlies?

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein, hier degene met enorme stolsels en uiteindelijk toch een zwangerschap. Je schrikt je echt te pletter! Ik zou toch eens voor je eigen rust misschien eens aan je huisarts vragen of je toch eens hcg mag prikken?
    (Mijn bloedingen begonnen na 6wk en 6dg...dus ik kon wel steeds voor de echo gaan)
    Sterkte ermee...hopelijk is nog alles goed en mag je straks toch gaan genieten...
    😗

Willeke, hier ook overtuigd van de prednisolon! Ik heb het tot 28 geslikt. Naja je moet het dan met 24 weken gaan afbouwen...

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sn; alleen nog wat bij het afvegen. Hopelijk stopt het snel. Fingers cross

Lets; ja we zijn ons echt het apen zuur geschrokken. Wat had jij nou precies? Hematomen toch?

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Net ff gekeken bij het plassen en fingers cross maar het bloedverlies is gestopt hopelijk blijft het zo en hebben we over een paar weken een mooie echo. Ik hoop het zo. Ben nu zo verdrietig toch nog.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gein, bloedverlies past ook bij een prille tweeling zwangerschap. Zelf geen ervaring mee maar het werd me wel medegedeeld bij de echo dat je met twins in het eerste semester bloedingen kunt hebben.

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; echt? Dat wist ik ook niet. Maar bij de tweede keer verloor ik best wat bloed. Zat een voor mij beeld best een grote stolsel bij maar kon het niet goed zien in het toilet en was toen overstuur. Is ook maar 1 keer gebeurd. Het kon ook zijn dat er 1 is afgestoten. Alle opties zijn er helaas nog. Nou moet ik ook zeggen dat we het vanochtend gezellig hebben gehad mijn man en ik. Hoop dat het nu weg blijft dan is er nog een sprankje hoop. Bedankt voor je bericht!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: het gezellig hebben kan ook nog een oorzaak zijn, hè? Alles is beter doorbloed. En zwangerschappen via ivf hebben over het algemeen vaker (onverklaarbaar) bloedverlies t.o.v. andere zwangerschappen. Misschien kun je morgen even bellen voor overleg of ze misschien toch een paar keer hcg kunnen prikken.

17. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik morgen ook doen. Weet iemand hoe snel je dan uitslag hebt?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: hoe is het nu? Zelf nooit hcg laten prikken, maar zie bij sommigen dat ze het dezelfde dag nog binnen hebben.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Uitslag moet dezelfde dag kunnen hoor. Ik heb 1x hcg laten prikken in het ziekenhuis, had een halve dag later de uitslag.

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik duim voor je Gein! Sterkte!

Deel Deze Pagina