ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekiej88

    Miekiej88 Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wauw van harte gefeliciteerd met jullie kleine flinke dame!💓 Een hele prettige kraamtijd en heerlijk genieten samen.😘
     
  2. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Willeke dat is een hele lieve vrouw. Succes.

    Klaasje GEFELICITEERD ! ! ! ! Wat vinden de andere 2 ervan? Fijn dat alles goed gegaan is.
     
  3. Xan00

    Xan00 Lid

    23 mrt 2016
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klaasje gefeliciteerd!!
    Willeke succes met de terugplaatsing!
     
  4. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Klaasje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Lekker genieten.

    @sneeuwmees, wauw!!! Van harte gefeliciteerd, wat een mooi bericht. Snap dat het ff wennen is/zal zijn maar wat een wondertje. Mag ik vragen hoe oud jij bent??:). (omdat je schrijft dat je het qua leeftijd niet meer verwacht had).

    @willeke, succes met de tp.
    Wij hadden 4 embryo's in de scoop, en uiteindelijk 1 ingevroren en 1 tp. Gaat gewoon helemaal goed komen!!
     
  5. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Al nieuws Willeke hoe het gegaan is? Dr Hubert is een enorm leuk mens. Ik heb haar wel gehad als vervanger van S in zijn vakanties in 2013.

    Ik heb opnieuw een keizersnede gehad, heel voorspoedig en gepland. Natuurlijk voel ik de wond zeker wel maar het was een bevalling om voor te tekenen. Ben ook al thuis dus dat zegt genoeg.
     
  6. Willeke86

    Willeke86 Fanatiek lid

    16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Alles goed gegaan hier! Inmiddels weer thuis met twee mooie blastocystes aan boord! Leuk dat we dit keer wel weer een fotootje van beide meekregen. Over kwaliteit hebben we het verder niet gehad. Eentje is nog in de race om ingevroren te worden dus dat zou prachtig zijn!
    Klaasje zoals jij toendertijd ook zei, zwanger tot het tegendeel bewezen is!
     
  7. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    2 blasto's is een pracht tussenscore Willeke! Nu idd zwanger leven en zijn tot het tegendeel bewezen wordt. Is dit de eerste tp van 2?
     
  8. Willeke86

    Willeke86 Fanatiek lid

    16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klaasje, ja met een verse tp wel! In januari een cryo tp van twee gehad maar dat was zonder resultaat. Hopelijk doen deze twee het goed!

    Ik ben trouwens redelijk verkouden en mn neus zit dus soms behoorlijk dicht. Nu gebruik ik daar neusspray voor (geen zoutoplossing) weten jullie of ik dat nu beter kan laten staan? Of is dat nu nog onschuldig? Wil voorkomen dat het de innesteling belemmerd natuurlijk...
     
  9. Appeltje85

    Appeltje85 Bekend lid

    22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Wat fijn dat je 2 blastocystes teruggeplaatst gekregen hebt Willeke. Ik kijk er niet van op als ze allebei blijven zitten, je bent al een aantal keren zo dichtbij geweest.

    Staat er iets in de bijsluiter van de neusspray? Anders even zoeken op internet en morgen even naar dusseldorf bellen. Ik zou geen enkel risico willen nemen.
     
  10. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: wat een goed nieuws! 2 blasto's aan boord! Wie weet straks weer een tweeling-moeder hier! Geen idee over de neusspray. Misschien voor de zekerheid alleen zoutoplossing gebruiken en anders voor de zekerheid morgen even overleggen met de huisarts.
    @Mikka: dank je! Ik ben een oudje van 44 :), vandaar dat een zwangerschap niet geheel meer in de planning/verwachting zat.
    @Klaasje: wat een mooi (en vooral mooi gaaf) meisje heb je gekregen! En dat is inderdaad een vlotte thuiskomst na een ks!
     
  11. Wanda1982

    Wanda1982 Lid

    15 mei 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

    Hoe wel ik hier niet veel ben geweest maar toch veel.steun aan.jullie reacties heen gehad kan ik jullie het volgende niet onthouden.

    Het is gelukt!
    Ik ben nu 4 weken en 3 dagen Zwanger. Flinke Overstimulatie waarvoor ik om de dag naar het ziekenhuis moet, maar ik kan het nog steeds niet geloven hoor!

    Eerste verse terugplaatsing in Düsseldorf!

    Heel veel succes allemaal en bedankt!
    Groetjes Wanda
     
  12. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wanda: wauw, gefeliciteerd! Zo zie je maar weer. Wat eerst een grote teleurstelling lijkt, wordt uiteindelijk toch een succes.
    Willeke: succes met broeden! Klinkt goed hoor, 2 blasto's.

    @ego: wij vertrekken vandaag voor een weekje vakantie naar Drenthe. Mazzel met het weer, dus zonnebrand mee!
     
  13. Appeltje85

    Appeltje85 Bekend lid

    22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    @Wanda: van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar weer, het aantal zegt niet altijd iets. Ik had maar 1 embryo in mijn eerste poging en tot nu toe groeit die uitstekend. Wanneer heb je je eerste echo?

    @Stiertje: fijne vakantie gewenst, geniet ervan! :)
     
  14. unicornbaby

    unicornbaby Bekend lid

    15 dec 2014
    759
    1
    18
    Whaaaaa ik ben EVEN niet online en ik zie mega goede berichten voorbij komen!!!!!!!!!

    Sneeuwmees, jezus wat heb ik gemist!!??!! GEFELICITEERD!!!!!!!! Wa een wondertje, wat en super gaaf geweldig nieuws!!!! Ik ben zoo blij voor jullie!

    Wanda, geweldig, wat een super nieuws, van harte gefeliciteerd!!

    Klaasje, WOWSIE! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!

    Willeke, wat gaaf, gefeliciteerd met 2 kei super goede mooie blasto's! Ik ben zwanger geworden van ons meisje dankzij een verse TP van 2 blasto's! Dus dit is 'm ook gewoon voor jou. Dat moet gewoon!!!

    Lafayette, wat goed dat je actie hebt ondernomen, ik ben meer dan positief over DD!!

    Miekiej; Dr. C zei tegen mij dat ze bij een KS echt liever niet eerder willen starten dan een jaar later. Maar ik begrijp nu dat anderen bij DD daar iets minder moeilijk over doen? Goed om te weten, want ik vond het al zo vreselijk lang duren, een jaar!! Als je zou willen starten, zou ik gewoon bellen of mailen :) You never know!

    ZoWelkom, hoe gaat het met jou en jullie zoontje?

    Gein, hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Wanneer is je volgende echo?

    Ik ben vandaag 26 weken zwanger!! Iemand vroeg (weet niet meer wie, sorry) waarom 26 weken. Mijn arts (endo/adenomyose arts) zei dat ze bij 24 weken wel levensvatbaar zijn, maar NL artsen vaak niet vinden dat ze er iets aan kunnen doen mocht het dan geboren worden. Wel om het te remmen met bv weeen remmers / longrijping etc. Vanaf 26 weken zal iedere arts er alles aan doen om het in leven te houden. Waar of niet waar, dit is altijd in mijn hoofd gebleven en ik ben blij dat ik nu de 26 weken grens heb gehaald.. er valt een enorme last van m'n schouders!
     
  15. Appeltje85

    Appeltje85 Bekend lid

    22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    @Unicornbaby: wat fijn dat je op 26 weken zit en dat je je zo opgelucht voelt. Ik zou dat denk ik ook wel hebben. Gaat het genieten nu wat beter lukken? Ik hoop het :) Op naar het laatste trimester!
     
  16. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: wat geweldig dat je die belangrijke mijlpaal hebt gehaald! Ik kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting voor je is.
    @Wanda: gefeliciteerd met je zwangerschap! Soms lijken wonderen heel ver weg en soms zijn ze toch ineens heel dichtbij!
    @Stiertje: fijne vakantie en inderdaad de zonnecreme is geen overbodige luxe. Geniet ervan!
     
  17. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    Oh Klaasje gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! En wat fijn dat alles goed is gegaan! Wat zijn baby's toch wonderbaarlijk hè. Maar een goede start maakt alles makkelijker.

    Stiertje, als dat zo zou mogen zijn dat ik maar drie keer heen en weer hoef... Dat zou fantastisch zijn! Heb het gisteren wel eindelijk gemeld op mijn werk, dus dagen ruilen etcetera zal geen probleem meer zijn gelukkig. Mijn baas was zeer meelevend moet ik zeggen.

    Bedankt wederom voor alle andere reacties, ik vind het erg fijn dat iedereen hier zo verwelkomend is en de moeite wil nemen om haar ervaring te delen!

    Moet zeggen dat het maken van de afspraak voor de intake niet erg opschiet... Heb dinsdag gebeld en onze gegevens gemaild, ze zouden me terugbellen voor de afspraak. En nog niks gehoord! Duurde dat bij jullie ook zo lang?
     
  18. Willeke86

    Willeke86 Fanatiek lid

    16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Lafayette, ja ze lopen momenteel met een arts minder ivm ziekte dus daardoor lopen de wachttijden op. Toen ik me afgelopen oktober aanmeldde kon ik diezelfde week nog terecht.
    Dr Scholtes is ivm aankomend pensioen 50% minder gaan werken en de vrouwelijke dr Cuypers is dus ernstig ziek. Haar broer doet dus de lopende patiënten allemaal alleen.
    Als je eenmaal de intake hebt gehad kun je vaak wel vrij snel starten!

    Vanmorgen een nieuw reisrecord neergezet :D moest weer voor het infuus naar DD. Omdat we gister een feest hadden ben ik alleen gegaan zodat mn vriend kon uitslapen. Wel saai hoor zo'n stuk alleen rijden!
     
  19. Willeke86

    Willeke86 Fanatiek lid

    16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Stiertje fijne vakantie!! Je hebt prachtig weer!

    Unicorn, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Kan me voorstellen dat dat wat lekkerder voelt!
     
  20. Xan00

    Xan00 Lid

    23 mrt 2016
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Willeke; wat een goed nieuws 2 blasto's. Nu duimen!!
    Sneeuwmees gefeliciteerd! Wat een wonder.

    Ik ben nu net een paar dagen Gonal aan het spuiten. Maandag eerste FM. Volgens dr C lagen er erg veel eitjes klaar. Meer dan normaal. Hoop maar dat de kwaliteit goed is..erg spannend weer.
    Is iemand van jullie toevallig UMC verzekerd?

    Lafayette; ik had in feb een intake aangevraagd. Na een ongeveer 1,5 week belden ze terug. Maand later was de intake. Ze zeiden idd dat het wat drukker was door omstandigheden.
     

Deel Deze Pagina