ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vlinder ???

Do , ben je al gebeld ?

Lets, fijn dat je weer goed nieuws hebt. Hoe ver ben je nu ?

Stiertje, balen zeg. Hopen dat de cyste over twee dagen weg is.

Bbibi, word nu wel spannend hoor. Het komt nu echt dichtbij.

Voor de dames die nog een lift nodig hebben ,
    Ik heb nog preg, 3 keer 5000ie
    Pur ampul 300
    Utro voor twee weken.
    Lift vanuit friesland. Stuur maar een pb

2. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Do, ik zie dat je al gebeld bent. Mooie score hoor. Nu het lange wachten op zaterdag.

3. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames ff snel hier.. Helaas is het game over hier... Ik heb net met DD gebeld, ik vroeg om een evaluatie maar blijkbaar is dat niet standaard. Nu doen we dat gesprek maar gelijk als we doorgaa voor de tweede poging. Maar dat is januari, als ik overgestapt ben naar een andere verzekering. Mn hoop was eerlijk gezegd al weg maar nu het zo definitief is is het toch wel heel moeilijk.
    Ik zit ook nog steeds een beetje met de prednison, ik heb niets meer uit DD gehoord, heb dus niet meer tussentijds opgehoogd. Hoop maar niet dat dit mee heeft gespeeld. Vind het wel slecht dat ze me nits meer hebben laten weten en nu is het dus al te laat...

Menzis wil echt een behandelverslag hebben, echt een gedoe. hopelijk krijg ik het snel.

Blijkbaar is het sinds een week of twee dat je narcose niet meer contant hoeft te betalen, de rekening volgt nog... Tijdens een gesprek was het nl nog wel en een week later was het beleid verandert.

Lets wat fijn dat het goed gaat en de hematoom in iedergeval weer kleiner is geworden.

Stiertje, shit zeg van die cyste, hopelijk gaat die vanzelf weg. Zelf heb ik dat ook een paar keer gehad, meestal ging het vanzelf weg, 1x heb ik m moeten laten verwijeren. Hopelijk is dat bij jou niet nodig.

4. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Knorretje wat lief dat je mdicatie aanbied, ik ga er even over nadenken!

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vlinder, ondanks dat je het al een beetje zag aan komen is het toch wel erg verdrietig dat het niet gelukt is.
    Ook vervelend dat je nu nog met vragen zit over de prednison.
    En wat een moeilijke mensen daar bij je verzekering.
    Sterkte en een dikke knuffel.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Do, een top score gezien de achtergrond van je man qua bevruchting.
    En 3 in de scope met een duidelijk plan erbij wbt terugplaatsing, nu even ontspannen en uitrusten voor de tp!

Vlinder wat enorm verdrietig! Nu wachten tot januari is dan ook een flinke domper. Wbt predni medicatie, voor de volgende keer gewoon elke dag bellen als het onduidelijk is! De immunoloog daar is niet Nederlands en zit niet in het pand dus dat kost iets meer moeite.
    Sterkte voor nu.

Stiertje wat jammer van de cyste maar wie weet gaat ie braaf weg als de menstruatie komt. Ik hoop het iig!

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Do; wat een goede bevruchtingen. Ik ga voor je duimen dat je over twee weken een mooie test hebt.

Vlinder; dikke knuffel voor je.

Lets; wat een geweldig nieuws!!! Geniet er lekker van. Hoever ben je nu?

Tassie; hoe is het met je kleine meid?

Sneeuwmees: hoe is het met de jongens?

Bbibi; succes met de laatste loodjes!!!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah vlinder, wat jammer zeg :(:(:(
    En wat lang wachten nu weer! Pfff..

Do, goede opbrengst! Wij hadden er ook drie!

Sja, hoeveel weken, ik dacht zelf 9 wk en 4 dg, de assistente zei 9 wk en 6 dg, niet dat dat zoveel uitmaakt verder. Maar ik meende dat de assistente van dokter s met de eerste echo toen zei 6wk en 3 dg, en dat was op een maandag. Dus daar ben ik niet precies over uit, maar goed, bijna tien weken in ieder geval:)

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ok nou ja je bent in ieder geval de 9 weken voorbij. Wij hebben ook met 9 weken een echo gehad en die kleine uk was toen ook 2.3 cm dus het klopt denk ik aardig. De volgende echo zal het ukkie weer behoorlijk gegroeid zijn dat was bij ons ook meer dan een cm erbij. Geniet lekker van het goede nieuws!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Super toch Lets! En nu lekker wegblijven bij Dr S. Goed ook dat je hematoom aan het slinken is. Ben je er al uit qua opvolging van de controles qua ziekenhuis of verloskundige?

Ik ben ook al weer sinds 10 uur in het ziekenhuis. Spoedjes hier en daar en de groeiecho lukt gewoon niet meer goed op de onderste baby. Nog een ctg nu voor alle zekerheid en dan snel naar huis en weer lekker plat.

11. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Do wat een super score! Nu superspannend tot zaterdag!

12. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder, wat jammer!! :(:( dikke knuffel voor jou...

Lets, wat fijn, weer een goede echo en dat de hematoom kleiner is geworden!!

ik ben ook heel blij met de score, nu de slopende dagen tot zaterdag... denk dat ik bij elke keer dat mijn telefoon gaat stijf zit van de zenuwen, in de hoop geen duits nummer te zien staan!!
    de pijn van de punctie is gelukkig een heel stuk minder, een goede nachtrust heeft wonderen gedaan!!

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Do; Wow, meis, wat een mooi aantal bevruchtingen! Nu afwachten hoe het verder met ze gaat en dan zaterdag 1 of 2 terugplaatsingen.

@Vlinderrr; och, nee, meis, toch een enorme teleurstelling ook al had je het vermoeden al gezien de negatieve test. En inderdaad de volgende keer gewoon blijven bellen met DD! Het is echt erg vervelend dat je nu met vragen zit......Knuffel voor jou!!

@Lets; Wat een geweldig nieuws, meis! Helemaal super. Eigenlijk gewoon 2 goede berichten, omdat het hematoom ook al verminderd is qua grootte. Nu nog doorgaan met rusten en dan komt het helemaal goed met het hematoom én dan kan je kindje ook goed blijven groeien en delen. Hihi, ik moest wel lachen toen je schreef dat je dacht dat hij/zij in de breedte is gegroeid. Hihi, een klein dikkertje:D.

@Stiertje; jeetje, meis, wat een onverwacht vervelend nieuws. Ik hoop dat je door kunt gaan met de aanstaande behandeling. Heb je ook pijnklachten van de cyste? Hè, echt een behoorlijke domper. Ook voor jou een knuffel!!

@Bbibi; hihi, meldplicht voldaan. Enneh, ze vermaakt zich echt wel bij jou in je buik! Hihi, het is buiten natuurlijk ook maar koud. Als ik haar was bleef ik ook nog maar gezellig zitten. Wanneer moet je weer naar de gynaecoloog? Ik ben benieuwd of ze nog met een datum komen voor een (eventuele) inleiding. Al met al toch behoorlijk spannend allemaal, hoor!

@ego; met mij gaat het nog steeds goed en met de kleine meid ook. Ze groeit als kool. Ze past echt geen kleertjes maat 50 meer. Nu draagt ze nog wel maat 50/56 en 56. Ik heb daarstraks alvast maat 62 gewassen. Verder drinkt ze nu echt veel beter sinds een aantal weken. Met name sinds vorige week drinkt ze zo'n 5 keer op een dag en komt 's nachts één keertje. We slapen echt stukken beter nu.
    We zouden in november nog een week weggaan met z'n drietjes, maar we hebben besloten toch maar thuis te blijven. Dit, omdat we vooralsnog geen oppas hebben kunnen vinden voor onze poezenbeesten. En het is misschien toch wel beter om wat geld te sparen voor straks als we ons huis te koop willen zitten in het komend voorjaar. We willen ook nog een andere auto, omdat deze toch alweer 10 jaar is en we graag een Diesel-auto willen aangezien dat voor ons toch goedkoper is. Hmm....het wordt geen nieuwe auto, maar een occasion net zoals deze, maar toch weer een Volvo. Nou ja, in ieder geval wensen zat:).

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wat geweldig en wat ben je al weer ver. Nog maar heel eventjes tot aan de eerste mijlpaal. Met de volgende echo met 12 wkn kunnen ze de termijn beter vaststellen en dan heb je gelijk een goed uitgangspunt om verder mee te tellen. Gefeliciteerd met de mooie echo!
    @Stiertje: wat balen van die cyste. Net nu je na lange tijd weer mocht beginnen. Ik duim voor je dat hij met de ongi weggaat.
    @Tassie: op het werk is het heerlijk momenteel, want onze baas is er niet... Hihi
    @Vlinderr: dikke knuffel. Ook al wist je het misschien wel, het is altijd weer zo'n teleurstelling als er echt geen hoop meer is. Verwijt jezelf niets over de prednison. Bij een volgende keer wat meer aandringen en de vinger aan de pols houden. Knuffel!
    @Bbibi: gelukkig was je alleen maar druk, maar je ziet alle ogen zijn nu op je gericht hier.. Hihi. Mijn oudste vond het wel weer fijn naar school te gaan. Had gisteren al gelijk weer met zijn beste vriendje afgesproken, dus hij zit er al weer helemaal in.
    @Gein: hoe is het met jou? Hoe voel je je?

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, leuk een nieuwe wagen!!

Hihi sneeuwmees, geniet er maar van dat je baas er niet is.

Voor de liefhebber, in mijn album de echo-foto's. Kun je zien dat ie in de breedte gegroeid is haha!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; hihi, zoals ik het kan zien, is hij/zij echt goed gegroeid ten opzichte van de vorige keer. Super, meid!
    Enneh...een andere auto, tja, dat wordt pas over een jaar of misschien nog wel iets langer. We moeten nu echt even gaan sparen voordat we weer een mega-uitgave kunnen doen. Maar...we weten al wel wat voor auto onze volgende gaat worden.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nee, ik heb geen last van de cyste, had daarom ook echt niet verwacht dat er eentje zou zitten. Ik dacht echt: ff routine-echo'tje en dan huppakee volgende week de eerste spuit erin. Maar zo simpel was het helaas niet. Nou ja, hopen dat ie volgende week weg is.

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinderr...balen meid. Dikke knuffel.

Lets, joehoe! Het gaat hartstikke goed! Maar snel een afspraak bij de VK of gyn maken.

Do, geweldig nieuws! Het is zeker weer zenuwslopend tot maandag. Maar van drie bevruchtingen haalt zeker één het tot zaterdag. Het zijn niet voor niets toppers.

Stiertje, balen van de cyste. Heb ik ook eens gehad. De echo op dag 2 liet echter niets meer zien. Maarre, niet fijn een echo op dag 2 😁.

Bbibi, pfiuw....ik begon er bijna wat van te denken. Het wordt nu echt spannend!

Tassie, wat een verstandige keuze. Vakantie thuis kan ook fijn zijn. En met een kleintje op pad is toch anders dan samen hoor. Lang niet zo ontspannend. Het is een hele volksverhuizing. Dus je hebt de eerste kleertjes al opgeruimd....snik...

19. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    sneeuwmees; wat heerlijk dat je baas er niet is. lekker rustig dus.
    Met mij gaat het goed. afgelopen donderdag nog een echo gehad en die kleine uk doet het gelukkig heel erg goed. We hebben ook een intake gehad bij de gyn en een heel plan gemaakt voor deze zwangerschap. Heb nu om de twee weken een echo en vanaf 16 weken krijg ik spuiten. Ook meten ze mijn baarmoedermond op om te kijken of die niet korten word anders word er misschien nog een cerclage omheen gedaan. Hoop zo dat alles goed blijft gaan, het word een hele spannende tijd.

klaasje; hoe was het in het ziekenhuis? ctg goed? en inmiddels alweer lekker op de bank.

Tassie; wat een plannen voor het aankomende jaar. Wel leuke plannen. Waar willen jullie gaan wonen?

stiertje; ik hoop voor je dat die cyste volgende week weg is en dat je dan snel weer kunt beginnen.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @NTP: haha, nee, niet fijn, een echo op dag 2. Ik was juist blij dat ik daar deze keer onderuit zou kunnen komen. Nou niet dus. Ach, ze zijn wel wat gewend, die gyaecologen.

Deel Deze Pagina