In het umcg kreeg ik altijd standaard een recept voor lutinus. Dit zijn net als utrogestan ook bolletjes en moeten ook worden ingebracht. Er werd ons toen verteld dat de fabrikant zegt dat het minder afscheiding geeft, maar dat dit in werkelijkheid niet klopt. De kosten van lutinus zijn ook veel hoger, dus heb ik elke keer mijn recept om laten zetten in een recept voor utrogestan.
Die kende ik niet Knorretje! Ik had trouwens ook capsules progestan ( uit DD) en utrogestan doorelkaar. Lets, wist je trouwens dat aan de hand van je termijn echo je uitgerekende datum bepaald wordt? Bij mij zit er 3 dagen afwijking in, en toch geldt de termijn echo. Volgens de tp gerekend ben ik nl 3 dagen verder als mijn ticker. Maf he?
Jaa knorretje, lutinus bedoelde ik. In het UMCG krijgen ze zeker provisie van de fabrikant als ze patiënten lutinus aansmeren. Ik heb het altijd geweigerd omdat het je als patiënt veel meer kost. En het geeft net zo goed afscheiding. En de volgende keer gaven ze je net zo vrolijk weer een recept voor lutinus. GRR. Een van de UMCG-ergernissen. Net als die apotheek van ze, waar je altijd uuuuuuren moet wachten voor iets simpels. Ze hebben nu kluisjes, denk dat ik er snel een ga aanvragen. Heb maandag ook weer minstens een half uur moeten wachten voor m'n ampulletje Puregon 900, geen pretje met een jengelende dreumes.
Stiertje, heel herkenbaar die lange wachttijd. Ik keek altijd hoeveel er voor mij waren, en waren dat een stuk of tien, dan wist ik wel dat het ongeveer drie kwartier kon duren en ging ik maar even koffie drinken daar tegenover de apotheek. Dan kon ik nog wel in de gaten houden of ik bijna aan de beurt was.
Haha, ja, hebben wij ook wel eens gedaan. Ze werken daar gewoon ook niet efficiënt. Ik had m'n recept gemaild. Vergeet iemand om de bijlage te printen. Die vrouw liep gewoon als een kip zonder kop heen en weer. Pff.
Sneeuwmees, dat is niet fijn van de juf op school en ook niet echt heel tactvol hoe ze het brengt. Inderdaad echt bespreken en er de tijd voor nemen. Bbibi, 39 weken!! Kan me voorstellen dat je gek wordt van alle vragen, berichtjes etc. Je meldplicht is inderdaad begonnen, spannend!! Do ik mocht 10 dagen na terugplaatsing blasto testen, heleaas kon ik me niet bedwingen en heb ik op dag 8 al getest... Die 3 van jou doen het vast en zeker heel goed! Hier zal de ongi wel bijna door gaan zetten, mn buik is flink aan het rommelen in iedergeval. Gisteren had ik echt een off-day, pff besef dat we aan de ene kant zo dichtij waren en nu weer helemaal opnieuw moeten beginnen kwam gisteren pas echt binnen.
Dat doet ook verschrikkelijk zeer Vlinder. Hoop dat je gesteund word door de mensen om je heen. In januari ga je weer verder he? Ga je je verzekeren bij PNO? Ander meeschrijvend lid Imke gaat geloof in ook in januari verder.
Do, wat zijn er toch veel spannende momenten he? Pff... Klaasje, thanx over de info over de termijnecho. Wanneer krijg je die eigenlijk voor het eerst? Stiertje en knorretje, jee wat een lange wachttijden in de apotheek. Die heb ik ook wel eens alleen worden die dan door mij en mijn duitse recepten veroorzaakt een meisje weet precies hoe het moet en wat ik wil, maar als die er niet is...dan weet ik alweer dat het moeilijk gaat zijn. Vlinder, pff knuffel meid. Ja dat besef dat je weer de hele riedel van voor af aan moet... T is zwaar...dikke kus... Hadden t er gisteren thuis nog over dat we nog steeds niet echt durven genieten en t ook raar vinden als iemand ons bijv. feliciteert. We hebben het ook nog niet algemeen bekend gemaakt, wanneer hebben jullie dat gedaan? Oh en nog steeds ieder wc bezoek controle he..pff vermoeiend
Lets, de termijn echo is vaak rond de 12 weken, maximaal met 14 weken maar dat is erg laat hoor. Ik was met 11w2d. Heb je al een verloskundige of gynaecoloog? Moet je nu snel regelen zodat die termijn echo ingepland kan worden.
Lets, toen ik 9 weken was vroeg mijn schoonmoeder , hoe is het nu met jou ???? Op zo'n toon van, ennnn is het gelukt ? Mijn schoonouders wisten wel dat we in behandeling waren maar niet in welk stadium. Natuurlijk moesten we het wel vertellen want ze kom het aan ons gezicht wel zien dat er iets was. Mijn eigen ouders hebben we het verteld met tien weken. De rest van de familie met 12 weken en op mijn werk met 14 weken. Ook ik heb een paar foto's in mijn album gezet. Wel jammer dat de foto's die ik met mijn telefoon upload opzij staan.
Mooi kamertje, Klaasje! En wow, twee bedjes, onvoorstelbaar he! Dat daar straks jullie twee ukkies in liggen.
Ja, het blijft bij tijd en wijle nog steeds ongelooflijk. Ben ook echt een dankbaar mens hier voor. Knorretje wat is je wagen prachtig! Ik houd ook van retro, zo leuk! En we hebben dezelfde commode
Ik heb jullie een verzoek gestuurd, ben natuurlijk ook heel erg benieuwd naar de kamertjes Ik wil inderdaad over naar PNO.
Dames even snel! Na een mislukte inleiding van 48 uur dit weekend zijn wij vandaag papa en mama geworden middels keizersnee van een prachtig dochtertje! Ze maakt het heel goed! Kom gauw uitgebreider kletsen!