Bibi, wauw, wat een fantastisch nieuws, al ging de manier waarop zo te horen niet al te je van het. Gefeliciteerd papa en mama! Xx
Bbibi wat fantastisch dat je meisje geboren is, van harte gefeliciteerd! Nu eerst bijkomen en genieten!
@Bbibi; wow!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Het klinkt als een heel heftige bevalling. Geniet maar lekker van jullie meisje en doe het rustig aan, meis! Heel veel geluk samen. En ik ben natuurlijk super benieuwd naar jullie verhaal en ook naar de naam van jullie meisje. @ego; dames, ik heb even geen puf om uitgebreid te reageren op iedereen, sorry. Ons meisje heeft waarschijnlijk een groeispurt en wil meer drinken en slaapt kort(er) zodat ik vannacht 2 keer eruit kon terwijl zij voorheen 1 keer kwam en ook vandaag de hele dag met haar bezig ben. Kon ze maar praten, het is nu vooral raden wat ze wil, vooral omdat ze dus én moe is én dorst heeft......en dat is geen prettige combinatie. Hihi, het komt allemaal wel weer goed, maar ik ben even gesloopt.
Hjaaah!! Een baby! Gefeliciteerd Bbibi! Hoop dat je nu een beetje kunt uitrusten van de heftige dagen en lekker kan gieten van jullie meisje.
Bbibi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid. Lekker genieten en neem rustig de tijd voor jezelf. NTP , bijna 12 weken alweer. Gaat goed
Knorretje en Klaasje leuke foto's Tassie eerst jezelf en dan wij he. Sterkte Bbibi ook hier gefeliciteerd NTP jeetje wat ga je hard al bijna 12 weken Do succes mer je tp morgen. Duim duim oh Lets die onzekerheid zal nog wel een tijdje blijven, daarvoor heb je te veel meegemaakt. Is het bloeden gestopt? Vlinder wat een teleurstelling. Dikke knuffel Sneeuwmees wat een gedoe elke keer met die juf. Wanneer heb je nu het gesprek. Maar zolang hij wel lekker bij kindjes gaat spelen gaat het toch goed.
Hi meiden, Even snelle update kom gauw kletsen ! Even een kopie uit mijn andere klets topic! Ons meisje heet F.ay Lengte onbekend , bij ons in zkh doen ze ze niet meer meten en platduwen omdat dat slecht voor de heupjes schijnt te zijn! Ze woog 3390gram bij 39 weken dus heel erg netjes Inleiden was van zaterdag t/m maandag! Ik wist dit sl maar eilde dit niet bekend maken ivm meelezers ( sorry girls) dus helaas mislukt! Toen maandag een afspraak gemaakt voor een grplande keizersnee! Het was heel heftig want moest met ruggenprik en zag ik enorm tegenop! En uiteindelijk nu ook vreselijk veel napijn! Ik kan echt niksniksniks ! Maar Goed wel een prachtige dochter en een hele gelukkige trotse papa die alles heeft gezien zelfs de ks zelf dat ze nog in de buik zat toen zag hij al een bos haar! Zo mooi <3 Nu herstellen en met paar dagen naar huis! Meisje doet het super! <3 Bedankt voor de felicitaties!!
Wow wat heftig Bibi, maar wat fijn dat ze er nu eindelijk is en dat ze het zo goed doet. Hele gave naam hebben jullie haar gegeven!!! Wat bijzonder dat je man alles heeft gezien! Doe lekker rustig aan, hopelijk gaat je herstel voorspoedig, laat je maar lekker verwennen. Je hebt een topprestatie geleverd! Groot gelijk hoor dat je het stil hebt gehouden, dit is iets van jullie tweetjes.
Heeft iemand van jullie het boek 'inNESTteling' gelezen? Ik ben het nu aan het lezen, ik wist dat voeding ook een grote rol speelt tijdens het zwanger worden, maar zoveel...? Er gaat een wereld voor me open.
Wow, Bibi, wat bijzonder allemaal! Geniet van je meisje met een hele mooie naam. Ik had die naam van de week ook in mijn hoofd zitten! Grappig! Ntp, twaalf weken alweer bijna wow! Succes maandag! Ik vandaag tien weken! Ons record Vlinder, ik weet wel dat voeding een rol kan spelen maar hoe en wat ook niet precies!
Bibi van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, en wat een prachtige naam!!! Bevalling klinkt heftig inderdaad en een keizersnee zal wel pittig zijn, hopelijk herstel je snel en mogen jullie snel naar huis. Jullie meisje heeft ook een heel mooi gewicht hoor!! Geniet ervan.
@Bbibi: gefeliciteerd met de geboorte van je mooie meisje! Eindelijk is ze daar en mag je het van de daken schreeuwen. Hopelijk herstel je goed en snel van de ks. Goed naar je lichaam luisteren, dan komt het allemaal goed! Geniet van elkaar! @NTP: jij al weer bijna die eerste 12 wkn achter de rug! Altijd weer prettig als ik iemand's banner weer die mijlpaal zie aantikken. Hebben jullie het al wereldkundig gemaakt, of doe je dat na de 12 wkn echo? @Vlinderr: er lijken inderdaad hele studies te zijn over voeding en zwanger proberen te worden. Ik heb een tijdje accupunctuur gedaan en die gaf me ook een lijstje met voedingsadviezen mee. Ik moest veel rode vruchten en groenten eten, perensap en matig met suiker , rijst, pasta en zuivelproducten omgaan. Het heeft mij niet zwanger gekregen toen. Wel heb ik na de tp van poging 3 iedere dag granaatappelsap gedronken. @Knorretje: wat een prachtige wagen heb je. Je schreef dat je dit als wiegje in de kamer gaat gebruiken, maar mag hopen dat je hier ook echt mee gaat wandelen, toch? Hij is zó mooi! En je hebt een enorme buik, hoor! Kan me niet voorstellen dat ze vonden dat je buik niet gegroeid was. @Klaasje: wat een mooie babykamer heb je ervan gemaakt. Ik vond die bedjes zo'n schattige vorm hebben. Nog eventjes en ze zijn gevuld. @Ddees: de 10 min gesprekken zijn over 2 wkn. We worden dan als laatste ingepland, zodat we uitloop kunnen hebben. Toch wel spannend! Hoe is het met jullie dochter? @Tassie: wat vermoeiend als je meisje zo'n groeispurt heeft en dat je soms niet weet wat ze nu wil. Herken dat ook wel eens, dat ik met de handen in het haar zat en echt wel eens tegen mijn zoontje zei, dat ik niet wist wat ik met hem aan moest. Hopelijk is de spurt snel weer achter de rug. @Lets: hoe voel je je? Nog een echo in het verschiet? Ik mocht vanmorgen weer naar het cb met de jongste. Hij groeit goed en doet het lekker. Toch altijd fijn even met wat kleine vraagjes terecht te kunnen. Veel vrouwen klagen altijd over de zeurpieten van het cb, maar ik heb er altijd veel steun aan gehad en vind het altijd wel fijn even te kunnen gaan. Over een week of 7 mag ik weer. Verder vanmiddag even de stad in geweest en een leuke winterjas voor de oudste gekocht. Vaak ga je pas als het al koud is en zijn de leuke al weg. Nu dus niet. Zit nog wel met de jongste. Eigenlijk zit hij eind van het jaar weer tussen twee maten in. Ik weet niet hoe snel hij groeit, dus wacht nog heel eventjes met zijn winterjas kopen.
Mooie naam Bbibi! Je moet nog flink herstellen dus. Zijn jullie al thuis? Laat je lekker verwennen en geniet. Yes al weer bijna 12-weken! We hebben het twee weken geleden al verteld, kon geen smoes meer verzinnen waarom ik nergens meer was...(teamsport, werk, feestje, etentje). Iedereen was erg blij voor ons, wel verrast. Veel hadden er nog niet op gerekend. Maandag weer echo. Ik ben ook altijd wel te spreken over het CB. Hier geven ze niet veel ongevraagd advies, sta meestal zo weer buiten. Vlinderr hoe gaat het met je?
Sneeuwmees, als het mooi weer is ga ik er zeker mee wandelen hoor. En mijn buik..... ik vind mijn buik niet heel erg groot Maar bij de vk meten ze de buik en hier kwam toch echt uit dat ik tussen week 32 en 34 geen cm erbij had gekregen. Maar maandag weer controle dus we zullen het zien. Fijn te lezen dat het goed gaat met je jongens. En idd als je wacht tot het echt koud wordt, zijn de leuke jassen meestal al weg.
Sneeuwmees; wat belachelijk dat het zo tussen neus en lippen word gezegd. Het is ook raar dat jullie je zoontje niet kennen in haar verhaal. Heel onprofessioneel. Hoe gaat het nu? Ntp; ik voel me verder goed. Alleen de hele tijd blaasontsteking. Erg vervelend. Hoe gaat het met jou? Wij schelen niet veel van elkaar toch? Lets; het zijn progesteron spuiten om mijn baarmoedermond rustig te houden. Hoe gaat het nu met jou?