ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: wie weet heeft de rust je goed gedaan. Mijn buik groeide ook pas enorm nadat ik met zw. verlof was gegaan. Is je blaasontsteking nu helemaal over?
    @Gein: ja, vond het ook niet prettig. Ze zei later op de middag dat ze het hadden gezegd dat niet zo rauw op ons dak zou vallen tijdens het 10 min gesprek. Maar ze snapte blijkbaar niet dat dat nu alsnog het geval was. Ben er wel even 2 dagen flink van ondersteboven van geweest. Het is best confronterend als ze zulke dingen over je kind zeggen, of dat hij een soort van achterstand in ontwikkeling heeft. Nou ja, we zitten zelf ook al een beetje om ons heen te kijken wat er voor een hulp beschikbaar is en we horen over 2 wkn wel waar zij mee komen. En jij steeds blaasontstekingen, wat naar. Krijg je er steeds antibiotica voor? En durf jij nog geen banner aan?
    @NTP: het is heerlijk nieuws om te kunnen vertellen, al vond ik het ook wel onwerkelijk. Heerlijk al die reacties te horen (vooral als ze erg verrast zijn). Dat had ik ook. En dan is de blijdschap des te groter.

2. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 embryo's aan boord!! 1 hele mooie blasto, en 1 blasto van iets mindere kwaliteit!
    Maandag moeten we bellen of de derde ingevroren is!!

3. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van onze embryootjes in mijn fotoalbum ;)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: geweldig nieuws! Straks weer een tweeling mama erbij. Nu lekker broeden! Ik duim dat de derde ook nog ingevroren kan worden.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Do, wat fijn om te horen! Nu de spannendste dagen! Succes!

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Do, wat een super poging heb je achter de rug. Twee van die mooie blasto's terug, mag je heel trots op zijn.

En nummer 3 was vanmorgen ook nog in leven dus, wow! Ik duim mee dat die lekker de vriezer in gaat. Zou een topscorer zijn 3 uit 3 embryoscoop.

Ga lekker voor jezelf zorgen enne, voor nu ben je zwanger tot het tegendeel bewezen is!

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Do! Lekker warme sokken aan vannacht!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooi, Do! Nu lekker broeden!
    Ik heb zojuist de rest van de medicatie even opgehaald bij de apotheek. En mocht even 650 euro aftikken. Direct maar even declareren dus. En zo vreemd: ik declareerde de 900 Puregon bij de verzekeraar, krijg ik niet alles vergoed. Dat is vreemd. Heeft iemand van jullie ook die ervaring? Ik ga er maandag maar eens achteraan bellen.

9. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Do wat super voor je!!

Stiertje, geen ervaring mee... ik heb nog steeds geen cent gezien van de hele behandeling...

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Do, lekker broeden!! Succes meid!

Bibbi van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Fijn dat alles goed is! Nu lekker genieten.

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfoe, wij hebben weer een hele spannende middag achter de rug...

Waren heel even weggeweest en toen ik thuis uit de auto stapte voelde ik wat lopen. Ging naar de wc, alles onder bloed, rood bloed en stolsels.
    Meteen spoedeisende hulp gebeld konden meteen in het ziekenhuis terecht. En wonder boven wonder (nu pas snap ik echt die uitdrukking) zat het kindje er nog steeds, ze heeft zelfs het hartje laten horen, de bloeding zat naast het kindje, het leek er geen last van de hebben. Kon nog wel wat stolsels gaan verliezen.
    T kon natuurlijk een voorbode zijn van een miskraam, maar voor nu zag het er toch nog goed uit, pfff het blijft spannend....
    Woensdag hadden we al een afspraak staan, dus dan weer terug.
    Had me het wel iets anders voorgesteld het hartje voor de eerste keer te horen;)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dankjewel voor de felicitaties lieve meiden! Vandaag thuis gekomen en kraamhulp man veel info gegeven! Ik net weer. 2 uurtjes in bed ! Ben kapot na douche en de terugreis! Dus binnenkort neem ik even de tijd op iedereen te reageren! Nu nog even te druk voor ! Xx

Even voor lets dikke knuffel wat mooi dat je hartje gehoord hebt en wat fijn dat je kindje goed te zien was op de echo!

13. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lets! Wat enorm schrikken!! Maar wat fijn dat alles goed is en je het hartje hebt gehoord!

Bibi, fijn dat jullie thuis zijn! Rustig aan doen!!

Ik heb vandaag ook lekker niets gedaan!! De sokken blijven vanacht aan hihi altijd zo romantisch hè!!
    Wanneer zou ongeveer de innesteling zijn bij een blasto?
    Ik wordt altijd zo gelukkig van een terugplaatsing, zo dichtbij!!! Ik heb er vertrouwen in!!

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Do nu lekker broeden
    Lets ik blijf knuffels uitdelen hoor. Jeetje wat zullen jullie weer geschrokken zijn. Gelukkig kon je meteen terecht. Dikke knuffel

Ego Dinsdag is onze dochter door het lint gegaan en is ze meegenomen door de GGZ. Daar is uit urine onderzoek gebleken dat ze drugs gebruikt had. Maandag was ze al helemaal van de wereld en hadden we een portemonneetje gevonden waar wij dachten dat er drugs in zat. (Speed/Amfetamine) Dat was wel ff schrikken. Nu moet ze daar blijven ieder geval tot dinsdag, dan is er een gesprek. Inmiddels krijgt ze daar slaap medicatie en wil ze graag naar huis. Ze is wel goed aanspreekbaar nu. Maar ja hoe nu verder. . . .

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Do; super meis! Hihi, lekker met je sokken aan naar bed de komende tijd. Ik heb dat echt heel erg lang gedaan:). Heel romantisch. En nu die heerlijke, not, wachtweken in.

@Lets; jeetje wat zul jij geschrokken zijn, zeg! En dan heb je toch nog voor het eerst het hartje horen kloppen. Gelukkig maar! En voorlopig dus in ieder geval nog heel erg rustig aan doen. Meis, knuffel voor jou, omdat het zo stressvol blijft.

@Bbibi; oh, heerlijk thuis meid! Laat je goed verwennen en neem echt je rust! Enneh, hoe gaat het met jullie meisje? Gaat het drinken goed en slaapt ze goed? Ik vind het zo bijzonder dat een pasgeboren baby toch al veel kan. En bevalt de kraamhulp? Hoe is het met papa?

@Ddees; och, meis, wat een verschrikkelijk moeilijke situatie met jullie dochter. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Krijgen jullie ook hulp? Er zal toch wel wat moeten gebeuren voordat ze weer naar huis kan/mag? Knuffel van mij, hoor!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: een blasto nestelt volgens mij al binnen 2 dgn in. Ligt er even aan hoever die doorgedeeld was bij de tp. Lekker de sokken aan (gelukkig is het er 's nachts weer voor dat het kan). Lekker je buik warm houden en vooral lief zijn voor jezelf!
    @Lets: wat een schrik, meid! Jouw bericht gaf mij al kippenvel bij het lezen. Maar gelukkig was alles goed. Nu lekker bijkomen! Je ziet dat kleine wondertje laat zich niet uit zijn holletje jagen. Knuffel voor de schrik!
    @Bbibi: jij weer lekker thuis. Al zul je merken dat het herstel dan pas begint. Laat je lekker vertroetelen, pak je rust nu het kan met de kraamhulp in huis en geniet van elkaar!
    @Ddees: wat een zorgen om jullie dochter. Ik hoop dat ze snel de juiste hulp krijgt dat ze weer zichzelf wordt. Heel veel sterkte en een knuffel!
    @Tassie: hoe is het nu? Gaat het nu beter met je dochtertje en het slapen/drinken?

Hier vanmorgen al vroeg op om de boodschappen weer in huis te halen. Mijn (oudste) zoontje had gisteren al gevraagd waarom ik nooit meer met hem speelde. Mijn hart brak. Ik doe inderdaad (sinds de jongste er is) te weinig 1-op-1 met hem. Vaak met zijn jongste broertje erbij en meestal speelt mijn man met hem. Ik dacht dat het een goede verdeling was, zodat hij toch zijn aandacht kreeg, nu ik vaak even wat minder beschikbaar ben. Maar hij mist 'mij' toch. Dus gisteren al druk met hem aan het knutselen geweest en vanmorgen al mijn lego-bouwkunsten laten zien. We gaan ook nog een taart bakken dit weekend en zal het vanaf nu zeker in de gaten gaan houden dat ik ook meer hem even apart neem.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Och, Sneeuwmees, ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent van de opmerking van je oudste zoontje. Enneh, heb je foto's van je lego-creaties gemaakt? Hihi, ben wel benieuwd. Het lijkt mij ook heel erg moeilijk om de aandacht te verdelen over een baby en een ouder kind. Ik merk nu in ieder geval dat ik nauwelijks tijd heb voor me-time en/of partner-time met ons meisje.
    Het gaat best goed met haar. Helaas slaapt ze overdag nog niet heel soepeltjes. Soms gaat het een dag goed en dan ineens slaapt ze maar enkele minuten tot een half uur achterelkaar. Dan wil ze weer drinken, weinig enz. Ze slaapt helaas niet meer goed in de kinderwagenbak tijdens het wandelen of in de maxicosi in de auto. Ze huilt dan veel van moeheid. Ik vind dat echt heel erg zielig voor haar en begrijp haar eigenlijk niet.....ze is zo moe en ze wordt toch heerlijk gewiegd in de wagenbak of in de maxi-cosi.
    Wij waren vandaag bij jou in de buurt:) we waren naar Ouwehands Dierenpark geweest en tja, zij heeft het echt niet naar haar zin gehad en wij dus eigenlijk ook niet zo:(. Ze wilde dus niet slapen in de kinderwagen waardoor ze veel moest huilen en op de terugweg in de auto heeft ze ook veel gehuild afgewisseld met slapen. Nu thuis wilde ze in eerste instantie ook niet slapen en nu ligt ze gelukkig een paar uur te slapen in de box. We gaan d'r zo wakker maken voor de laatste fles en dan nog even spelen en daarna maar naar bed en wij ook.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: de volgende keer dat je in de buurt bent, dan zorg ik dat de koffie klaar staat. We hebben het ook wel eens gehad. Zo'n uitje waar je naar uit kijkt, maar die dan min of meer in het water valt, omdat de kleine er geen zin in heeft. Onze jongste heeft ook een tijdje gehad dat hij in de auto begon te huilen. Heeft hij, als het donker is, of als het te lang duurt nog wel eens last van. De romantische ideeën van lekker slapen in de wandelwagen of in de auto, heb ik ook al moeten laten varen. Want beide jongens van mij zijn erg hardnekkig, om vooral niet te snel in slaap te vallen. Gisteren hebben we ook heerlijk gewandeld met het mooie weer. De jongste moest eigenlijk slapen en dacht dat hij dat wel in de wagen kon doen. Maar mooi niet. Hij wreef continue in zijn ogen van de slaap en was duidelijk aan het vechten om vooral maar niet in slaap te vallen. Dus bij thuiskomst gelijk alsnog maar op bed gelegd en toen heeft hij nog 2,5 uur geslapen.;)
    @Bbibi: hoe is de eerste nacht thuis bevallen? Heeft ze goed geslapen?
    @Lets: hoe is het nu? Is het bloedverlies gestopt?

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; oh, ook al zo'n deugniet:p, die jongste van jou. De volgende keer als wij weer in de beurt zijn, dan kom ik graag langs:).
    Vanmorgen had mevrouw ook geen zin in boodschappen doen. Ze lag heerlijk tevreden in de box te spelen met de muziekmobiel totdat ze in de maxi-cosi moest.....huilen en in de auto ook nog huilen en in de supermarkt ook huilen. Ik voel mij dan zo opgejaagd, omdat het huilen nog erger wordt zodra je stilstaat. Nu thuis is ze weer helemaal tevreden, ze heeft net gedronken en ze ligt weer te spelen in de box met de muziekmobiel en tevreden geluidjes te maken.
    Ik ga vanmiddag even alleen het centrum in. Dat ben ik al zo lang van plan, maar elke keer heb ik dan toch geen puf meer om eruit te gaan. Maar vandaag ga ik er toch echt even van profiteren. Op jacht naar de Nutrilon onder andere. Poeh, dat is echt heel erg op het moment, bijna nergens meer te krijgen.
    Wat gaan jullie doen vandaag?

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Lets, je krijgt het wel voor je kiezen. Gelukkig deed de kleine uk het goed, maar je krijgt toch zowat weer een hartverzakking...

Ddees79, heftig zeg. Lijkt me zo moeilijk.

Baby's en slapen blijft altijd een puzzel. Ik heb veel gehad aan het boek 'baby in een droomritme' van Stephanie Lampe. Ik heb die schema's een paar dagen gevolgd en merkte echt verbetering.

Morgen 12-weken echo!

Deel Deze Pagina