@Lets; Ook ik ben benieuwd.....ik hoop op goed nieuws! @Sneeuwmees; oeps, lekker winkelen zo met je gezin en natuurlijk hoort zp er ook bij.
Hey, zie mijn album voor wie wil! Eerste uitwendige echo gehad, en zag er goed uit! Kindje was 3cm, kwam uit op 10wk, dus loopt 5 dg achter, maar ze houden wel de icsi termijn aan. Hij/zij zwaaide, we hebben best wel ff kunnen kijken want het wilde niet goed gaan liggen om te meten haha.. Hematoom nog wel ongeveer even groot, dus bloedingen konden nog wel ff aanhouden, grrrr...ik haat bloedingen maar goed, t was wel echt een mooie echo nu, dan is de kans dat het goed blijft gaan een stuk groter toch?
@Lets; Wat een mooie echo en wat is het al een echt mini-mensje, he!? Het blijft toch iets wonderbaarlijks een zwangerschap. Jeetje, ik ben zo blij voor jullie! Enneh, dus voorlopig nog heel rustig aan doen. Nou ja, het is voor een heel goed doel, meis. Nog 2 weekjes en je zit op de magische 12 weken.
Lets, fantastisch! Hopelijk groeit je vertrouwen nu ook wat met de baby mee 😃. Klaasje, het gaat snel nu. Spannend dat je niet weet hoe je er binnen nu en twee weken bij zit (of ligt 😉. De kindjes zijn dus al mooi van grootte! Loontje, hier schelen ze straks 20 maanden. Stel me ook maar in op een drukke tijd. Ons meisje was een rustige baby, dus misschien wordt het nu wel het tegenovergestelde... Geen ervaring met het spuiten van zo'n hoge dosering. Succes!
Butterfly, ook ik moest 's avonds en 's morgens spuiten. Op de dag vd pregnyl wel beiden 's morgens! Thanx voor jullie altijd weer lieve berichtjes meiden, volgende week weer een echo!
Prachtige echo lets!! Echt al een mini mensje!! Wel vervelend dat de hematoom er nog zit! Maar dit kindje is heel sterk en blijft lekker bij jou!! Ego, weer bijna een wachtdag voorbij! Heb vanavond wat menstruatiekrampen gehad, nu is het weg, toen in in nl de terugplaatsingen had werd ik altijd op de 8e dag ongesteld, dwars door de utrogestan heen, dat zou morgen dus zijn... Ik knijp hem dus best wel nu!! Verlies ook nog steeds slijm, het is vrij dik en helder, lijkt haast op vruchtbaar slijm mja dat kan het natuurlijk niet zijn en dit heb ik ook nog niet eerder gehad!!
Butterfly , ik moest ook in de ochten de menopur en in de avond de gonal-f , wel lagere dosis, op de dag van de pregnyl hoefde ik helemaal niet te spuiten verder!!
@Lets: wat een prachtige echo van jullie mini ukkie. Inderdaad nog maar twee weekjes tot de eerste mijlpaal. En de termijn maar even loslaten. Het kan volgende week weer zo anders zijn. Belangrijkste is dat je ukkie het goed doet! Misschien heeft het hematoom de innesteling wel vertraagd zijn, zodat je kindje inderdaad later is ingenesteld. @Klaasje: wat een mooi gewicht hebben jouw kleintjes. Dit gaat de maand worden waarin jouw kindjes zeer waarschijnlijk geboren gaan worden.
Dat weet ik wel zeker Sneeuwmees gezien ik vandaag de datum afgesproken heb met de gynaecoloog Lets, fantastische echo! Wow! Wel echt rustig aan doen he met die hematoom. Do, heb je eerder een dag 5 embryo teruggehad in NL? Dit gaat goedkomen hoor meid, stay positive. Butterfly, succes met je poging!
Klaasje, nee nog nooit eerder gehad, maar als ik door vel vanaf de dag 3 embryo's die ik in nl heb gehad, zou dus morgen de dag zijn dat het elke keer is mis gegaan!! Spannend dat je een datum hebt!!
@Do; Ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat, meid. Enneh, deze blijft of blijven echt wel zitten, hoor!! Positive thinking..... @Sneeuwmees; nog iets leuks gekocht gisteren bij de Ikea? @Klaasje; wow, de datum is al geprikt. Jeetje wat spannend voor jullie. Nu weet je gewoon wanneer je een gezinnetje van 4 zult zijn. Onwerkelijk, hè? Je gaat nog steeds voor een "normale" bevalling, toch? En de gewichten van je kindjes zijn inderdaad mooi nu. Eindelijk weet je nu wanneer je ze zult zien en voelen, horen, ruiken en vasthouden! @Butterfly; heel veel succes, meid! Ik kan je helaas geen antwoord geven aangezien ik alleen Menopur gebruikt heb.
Pff do. Wat spannend! Hopelijk geen bloed vandaag! Sneeuwmees, we zijn allemaal benieuwd wat je gekocht hebt haha! Klaasje, wat bijzonder en fijn de datum nu te weten. Succes alvast! Nou ondanks het goede nieuws gisteren toch nog weer een uur wakker gelegen vannacht haha.. Achja.. Daarna uitgeslapen tot 9 uur Mijn teammanagers nog even verblijden straks dat ik weer niet kom...zullen ze leuk vinden...
Dat is rot Lets maar je kunt er niets aan doen. Kan best dat die hematoom straks alsnog weg gaat. Do, sterkte met deze dag doorkomen! Duim mee vandaag dat deze poging anders dan anders wordt!
@Butterfly: ik spoot Puregon in de ochtend en Menopur in de avond. Maar dat was vooral omdat Puregon lekker makkelijk spuit; da's wel fijn met een duf hoofd en weinig tijd Volgens mij maakt het verder niet uit. @Lets: fijn, goed nieuws voor jou. Doe maar lekker rustig aan, jouw beeb is het belangrijkst nu. @Do: vandaag D-day eigenlijk dus. Spannend hoor. Wanneer ga je testen? @Klaasje: wauw, een datum. Hou je die voor jezelf? (Mag uiteraard, maar wij zijn helemáál niet nieuwsgierig hier.) En gaan ze je dan inleiden of wordt het een ks?
Maandag ga ik testen!! Haal pas zaterdag een test in huis, dit weekend blijven vrienden bij ons slapen dus dan test ik zowiezo niet! Maandag is 14 dagen na punctie en de 10e dag geteld vanaf de dag van tp! Geen bloed gespot tot nu toe! Wel een branderig gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder, heb ik eigenlijk met vlagen al een paar dagen...
Thanks dames voor jullie raad!! Ik ga toch in 2x prikken door jullie ervaring en door wat gegoogle op engelstalige sites.. Het zou veel beter resultaat geven dan de 450 enkel 's avonds dus dan doen we dat maar Arts had er verder geen verklaring voor gegeven.. Voor allemaal veel succes in welke stap van je traject je ook zit!! Voor de bijna bevallers.. Nog even geduld en jullie droom komt uit en voor de bestaande mama's geniet van jullie wondertjes
Dames, Even een vraagje aan jullie. Voor Düsseldorf moeten we een bloedtest laten doen voor Hepatitus b en c, HIV en anti b core. Iemand enig idee wat dat laatste is? Mijn huisarts wist het ook niet en het staat niet op het lab formulier volgens mij. Als ik Google lees ik Hepatitus b antistoffen maar dat staat dus niet op het lab formulier. Iemand een idee?