ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Lets; och, meid, wat verschrikkelijk voor jullie. Weer niet.....Nee toch.
    Wat vind ik dit vreselijk voor jullie. Ik heb er geen woorden voor.
    Wat zeggen ze in DD? Ik heb echt tranen in mijn ogen......vreselijk k.. gewoon dit. Ik hoop dat je niet alleen bent nu. Ik kan je bij deze alleen een digitale knuffel geven. Ik ben er stil van.
     
  2. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Sterkte Lets :(
     
  3. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh nee Lets sterkte. Wat een verschrikkelijke rotdag!
     
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, geen woorden voor. Waarom?!
     
  5. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze wisten ook echt niet waarom..
    Krijg nu nog bloedonderzoeken op bepaalde waardes die normaal gesproken bij mijn leeftijd niet gedaan worden, dokter s gaat een scraping doen van het baarmoederslijmvlies, dat onderzoeken ze daar en in jette?
    Verder waarschijnlijk ook poollichaamonderzoek, normaal ook niet bij mijn leeftijd, maar ze weten het daar ook niet echt meer volgens mij..
    Ik ook ff nie... Weer vooraan beginnen...
     
  6. Knorretje 85

    Knorretje 85 Fanatiek lid

    21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Lets, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
     
  7. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ach Lets weet ff niks meer te zeggen. Hoop dat er snel duidelijkheid komt! Sterkte!
     
  8. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig Lets....weet niet wat ik meer kan zeggen. Dikke knuffel.
     
  9. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    OH Lets ik weet niet wat ik moet zeggen. Hele dikke knuffel ! ! !
     
  10. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    NTP. Ik snap je vraag wel hoor. Pijnlijk, maar tegelijk opgelucht. (Ik wil niemand voor het hoofd stoten.) Ik was zo moe gestreden en nu moet ik andere doelen zoeken en dat is wel moeilijk. Wel genieten van de kindjes van mijn nichtje. Mee met peuter zwemmen enzo. Soms denk ik wel eens ik blijf alleen achter en dan zijn er alleen de kinderen van mijn man (hij is veel ouder dan ik), maar ja hoe het ook als ook van mij voelt, het is niet het zelfde als echt eigen kinderen. Kennissen die gelijk opgingen met mij toen ik even zwanger mocht zijn, zijn van de week bevallen. Dat steekt toch wel.
    Met behulp van de voetreflex zit ik wel al beter in mijn vel. Dat helpt wel.
    We hebben nu in huis wel crisis met "onze" dochter. Ze heeft een slecht schooljaar gehad, ze heeft een burn out en daardoor is ze doorgeslagen naar manisch depressief en zelf denkt ze dat er niks is. Ze is dagen hyper en dan slaapt ze weer dagen. Dus nu ben ik "blij" dat ik niet zwanger ben, het is zo al zwaar genoeg.

    Ik hoop dat het niet al te warrig is mijn verhaal.
    Heb iemand blij gemaakt met het beetje medicijnen die ik nog overhad, ik hoop dat zij wel zwanger gaat worden.

    Zwaai en dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
     
  11. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: ach, meid... wat vreselijk! Ben sprakeloos! :( Heel veel sterkte.
    Wel goed dat ze het in DD zo serieus opnemen, om verder te kijken, al heb je daar nu even niets aan. Knuffel!
     
  12. do27

    do27 Actief lid

    6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lets... Geen woorden voor, heel veel sterkte!!
     
  13. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Voor nu een schrale troost dat er weer meer onderzoeken gaan komen Lets, er moet een oplossing zijn voor jullie. Neem de tijd voor jezelf om weer te herstellen zowel fysiek als geestelijk.
     
  14. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach lieve Lets, wat toch vreselijk voor jullie. Hele dikke knuf.
     
  15. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden wat een paginas en lappen tekst moest ik terug lezen!
    Sorry te moe om even op iedereen te reageren maar voor nu:

    Dees knuf heftig van je stiefdochter zeg :(

    Boanan welkom meid gelukkig heb je al genoeg adviezen gehad !

    Lets meissie jeetje dit had niemand zien aankomen! Wat vreselijk en zeker voor bij jou ... Dat je dit nu weeeer moet mee maken! Echt ik vind het zo mega erg voor je! Hele dikke knuffel!!
    Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken dat ze eens weten waarom :(

    @all zwaai en slaap lekker
     
  16. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boanan: welkom en je bent inderdaad al goed op weg geholpen. Ik heb maar een behandeling in DD gehad, waarvan ik niet zwanger ben geraakt. Maar toch adviseer ik mensen graag naar DD te gaan, vanwege de persoonsgerichte behandeling.
    @Ddees: heftige tijd maak je inderdaad mee. Dan zou je een behandeling waarin je stijf staat van de hormonen er niet bij kunnen gebruiken. Hopelijk zit ze snel beter in haar vel zodat de rust weer terug keert in huis. Wel fijn dat de voetreflex je goed doet.
    @Tassie: wat erg inderdaad dat de ouders van zo'n pleegkindje zoveel 'macht' kunnen hebben. Je zorgt immers voor hun kindjes omdat ze dat zelf niet konden of niet goed deden.

    Nou, ik ga ook maar eens slapen. De jongste had verhoging vanavond, maar at en dronk wel. Net nog gevoed en nu weer een normale temperatuur. Nu nog even slapen, want over een uurtje of vier meldt hij zich waarschijnlijk weer.
     
  17. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor jullie lieve berichtjes en medeleven van gisteren...
    Ik heb van moeheid toch goed geslapen, maar ben nu alleen thuis en een beetje lamgeslagen... Weet gewoon niet wat ik moet gaan doen...
    Heb t nu ook deels op t werk bekend gemaakt. Ben benieuwd of ze me nu na januari nog willen hebben, maar dat is wel mijn minste zorg eigenlijk. Weet ook niet of ik volgende week wil werken, enerzijds. Oor de afleiding, aan de andere kant ben ik met een groep net in het hoofdstuk over 'baby's bezig.
    Heeft iemand van jullie poollichaamonderzoek gehad eigenlijk?
    En een scraping?

    Er heeft zeker nog steeds niemand een tijdmachine uitgevonden he..
     
  18. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmh...een tijdmachine...of een glazen bol. Nee, nog niet tegengekomen helaas. Misschien is het wel lekker om een eind te wandelen in de zon. Knuffel.
     
  19. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: konden we maar een stukje vooruit kijken, hè? Ik heb me vorig jaar ook vaak afgevraagd. Dat als ik tenminste maar wist dat ik uiteindelijk zwanger zou raken, dat ik dan wist dat het het waard was om al die spanning en ellende te doorstaan. En het is helemaal niet gek, hoor, om je even ziek te melden. Het is lichamelijk en geestelijk toch weer een enorme klap en daar mag je best even de tijd voor nemen. Zeker nu je ook nog eens in baby-lesstof zit. Kun je die lesstof niet per ongeluk even skippen en met een ander onderwerp verder gaan?
    En ik heb wel vaker positieve verhalen gehoord dat meiden na een pipelle (goed) zwanger zijn geraakt. Poollichamen had ik nog nooit van gehoord. Ook niet bij andere topics. Maar als het wat meer informatie oplevert, waarom niet. Knuffel, meid!
     
  20. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets ik heb wel een schrapping gehad alsin een hysteroscopie ( kijkoperatie) en daarbij een pipelle. Geloof alleen dat dat vrij eenvoudig is en geen biopt van gemaakt wordt.

    Poollichamen niet gedaan.

    En idd, kon je maar vooruit kijken en weten dat je op een dag beloond word met een kindje. Sterkte!
     

Deel Deze Pagina