Och jeetje Botala, wat een groot verdriet en wat een enorm verlies. Ik heb zo vaak aan jullie gedacht en zo gehoopt dat het met de kleine man goed zou komen. Wat afschuwelijk om te lezen dat hij alsnog is overleden. Hij heeft enorm gestreden als ik het zo lees. Wel erg fijn dat jullie hem tijdens zijn laatste week hebben mogen verzorgen thuis met het gezin. Hoe gaat het met jullie kleine meid? Ook zij heeft best een moeilijke start gehad gezien de zwangerschapstermijn. Meis, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie zoontje.
Botala, heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wat een doorzettertje was het..fijn dat jullie samen nog thuis zijn geweest, maar wat een verdriet en wat een leegte... Zo klein nog... Weet niet zo goed wat te zeggen...ben er stil van... Dikke knuffel en heel veel sterkte, voor jullie hele gezin en familie, vooral ook voor jullie kleine meid...
@Botala: meisje, wat een vreselijk nieuws! Zit hier ook met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Wat een enorme rollercoaster hebben jullie in gezeten, zeg. En ik maar denken dat je gewoon lekker druk was met de tweeling. Ik snap dat jullie vreselijk verdrietig zijn en dat het gemis groot is. Jullie hebben hem in liefde laten komen en hij is in liefde weer gegaan. Heel veel sterkte voor de komende tijd. We denken aan je!
@Lets: jemig, meid. Je hebt volgens mij ook een abonnement op het zkh. Ik hoor vaker dat je bm-mond extra doorbloed is. Heb je geen last van verstopping? Dat hoor je ook wel eens dat na een bezoekje aan de wc vrouwen bloedverlies hebben. Hoop dat ze inderdaad tips of een oplossing hebben, want steeds met gierende banden naar een zkh is voor jou ook niet 'ontspannen' zwanger zijn. @Knorretje: zal inderdaad heel eenzaam geweest zijn alleen naar het zkh, omdat je kindje even wat rustiger was. Gelukkig kwam je man je nog gezelschap houden. Ik heb het ook een keer gehad, maar toen ze een ctg maakten, bleek de kleine enorm beweeglijk te zijn in mijn buik (terwijl ik dat dus niet zo voelde). Gelukkig kon je gerustgesteld weer naar huis.
Botola, wat vreselijk zeg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte.
Poeh, er gebeuren hier heftige dingen. Lets en Knorretje: fijn dat jullie kleintjes het toch goed doen, ondanks de zorgen en de schrik. Botala: helaas heeft jullie kleine mannetje het toch niet gered. Wat een verdriet. Heel veel sterkte voor jullie!
Lieve Botola.....wat liggen leven en dood toch dicht bij elkaar. Wat knap van je dat je je verhaal kunt vertellen. Kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik hoop dat jullie ondanks het verdriet ook heel erg kunnen genieten van jullie meisje. Ze zal altijd een beschermengel hebben. Veel liefde en kracht gewenst.
dank jullie wel voor alle lieve woorden... Het helpt ons echt om te weten dat er zo veel mensen mee leven... Met de kleine meid gaat het goed... ze is nog steeds erg klein 56 cm en 4700 gram bij 5 mnd... Maar volgens de kinderarts is dat normaal en hoeven we ons geen zorgen te maken. Het is echt een meid dus lekker driftig en heeft heel veel pit. Wel is ze vaak erg verdrietig en wil ze de hele dag bij ons zijn... Ze mist haar broertje heel erg... schijnt toch iets heel speciaals te zijn tussen tweelingen...
Botala wat een verhaal. Heb het verhaal met veel tranen gelezen want helaas weten wij ook hoe het voelt. Wat een verdriet en onmacht. Hopelijk kun je nog wel van die pittige dame genieten. Ik wens je veel sterkte!
@Botala: heb sinds je bericht van gisteren veel aan jullie. Lijkt me heftig om naast jullie eigen verdriet, ook het verdriet van je kleine meisje te zien. Houdt haar maar lekker bij jullie en koester elkaar.
Hier onverwacht een ochtendje vrij. Mijn zoontje zou een dansvoorstelling hebben. Laatst vroegen ze ons of er ouders waren die wilden rijden. Omdat het een dag was dat ik moest werken en mijn man nachtdienst had, hebben we ons hiervoor niet aangemeld. Maar vorige week bedacht ik me dat het toch leuk zou zijn als ik ook eens mee kon met iets van school. Ik ging ervan uit dat de kinderen een uitvoering zouden hebben en leek me leuk dat eens te zien. Ik heb dus op mijn werk de ochtend vrij gevraagd. Vanmorgen bracht ik mijn zoontje naar school en zei tegen de juffrouw dat ik toch iets had kunnen regelen en of ik gewoon op de afgesproken tijd kon aansluiten. Ze keek me al aan of ik van mars kwam en snapte niet wat ik bedoelde. Ik zei haar dat ik dus alsnog mee kon naar de dansvoorstelling. Toen zei ze dat dat niet de bedoeling was. Het was niet voor ouders bestemd, alleen voor de kinderen. Ik was compleet overdonderd en moest toen ook nog mijn zoontje uit gaan leggen dat ik toch niet zou meegaan en die keek ook wat beteuterd. Heel benieuwd hoe hij dat gaat oppakken straks. Ik ben best overstuur thuisgekomen. Ze organiseren iedere keer wat op de dagen dat ik werk en was zo blij dat ik er nu eens bij kon zijn. Heb de mail van de juffrouw die we laatst ontvangen hadden, nog eens overgelezen, maar kan daar echt niet uit opmaken dat het niet voor ouders is. Ze heeft het over ouders en familieleden die meegaan en dat er voldoende parkeergelegenheid is bij het gebouw. Ik heb er, op basis van die mail, zelfs nog over na zitten denken om mijn ouders mee te vragen. Maar goed dat ik dat niet gedaan heb en maar goed dat ik het eerst even aan de juffrouw heb gevraagd. Voor het zelfde geld was ik daar klakkeloos gewoon heen gereden en was ik misschien wel teruggestuurd. Ik weet niet wat het is met die communicatie steeds. Ben ik nu zo achterlijk dat ik een gewone mail steeds verkeerd begrijp? Wil het daar toch nog een keer met hun over hebben. Maar goed, nu dus een ochtend extra vrij. De wasmachine draait al weer, moet mijn tijd toch nuttig besteden.
Botala wat een verdriet. Heel veel sterkt. Knorretje wat zal je geschrokken zijn, gelukkig is alles goed Iedereen een dikke knuffel
Botala wat een intens verdrietig nieuws, gecondoleerd en veel sterkte voor de toekomst. Wat heeft Logan en jullie gevochten...
Ik wilde het niet in dezelfde post zetten, het is precies 180 graden andersom maar onze tweeling is afgelopen zaterdagavond dmv een spoed sectio ter wereld gekomen. 2x 2500 gram en ze doen het geweldig goed. Ik had eigenlijk deze vrijdag via de natuurlijke weg moeten bevallen maar het liep even anders. Er ging vanalles mis en ik zit wel even in de lappenmand maar het resultaat telt.
@Klaasje: geluk en verdriet liggen inderdaad soms zo dicht bij elkaar bij ons clubje. Maar wat een geweldig mooi nieuws. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lang verwachte wondertjes. Snap dat het even schakelen is als je je op aanstaande vrijdag had ingesteld en een natuurlijke bevalling. Maar de kleintjes maken alles goed en slepen je door de periode van de lappenmand heen. Heel veel geluk samen!
Jeetje Klaasje, van harte gefeliciteerd. Fijn dat de twins het goed doen. En jij maar rustig aan voorlopig. Waarschijnlijk kun je ook niks anders. Geniet!! Xxx
Inderdaad geluk en verdriet liggen zo dichtbij elkaar.... @Botala; ik moet zo vaak aan jullie denken. Ik maakte mij al zorgen, omdat ik maar niks hoorde, maar nu je je verhaal verteld hebt en dus ook het bericht dat jullie zoontje niet meer leeft.....pfff, het grijpt mij echt aan. Gelukkig gaat het met jullie meisje erg goed ondanks ook haar moeilijke start. @Klaasje; van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindjes. Wat een heftige dag moet dat zijn geweest. Ik wil jullie heel veel geluk wensen met z'n viertjes. Enneh, ik ben heel benieuwd naar de namen en naar de foto's. @Hoe is het eigenlijk met Arie, Do, Imke, Ollie, Fireangel en Klaproos? @Knorretje: hoe gaat het met jou? Je hebt zo onderhand wel meldplicht, hoor. @Bbibi; al wat aan het opkrabbelen? @aan het eind van de ochtend moeten we weer naar het CB voor een vaccinatie. Ik ben heel erg benieuwd naar haar gewicht en lengte. Gisteren was ze ondeugend: niet willen slapen en niet willen drinken. Ze was heel vrolijk gelukkig, maar ik maakte mij toch wat zorgen. 's Morgens duurde het ruim 6 uur voor ze weer wat wilde drinken en ze had al niet heel veel gedronken die nacht. Verder speelt ze heel veel met de speen door er met haar tong tegen te duwen en er op te "bijten". Ze heeft gisteravond vanaf 18.45 uur tot 01.00 geslapen en daarna tot 05.30 uur en nu slaapt ze nog steeds. Die is echt moe geweest.
Klaasje; gefeliciteerd met jullie kindjes! Sterkte en probeer toch nog te genieten van jullie kraamtijd! Botala; mijn gedachten gaan vaak naar jullie uit! Ondanks dat ik jullie niet ken een hele dikke knuffel!