Ooooeeeehhh Knorretje...spannend. Hoop dat je nu je meisje al in je handen hebt. Maar misschien ben je ook nog druk aan het puffen... Succes! Stiertje, yes jullie kunnen weer los! Do, fijn die afleiding in de vorm van de kerstmarkt. Toen wij voor de punctie en tp van onze dochter daar waren, was dat ook eind november. Wel gezellig daar dan. Bbibi, ik weet nog dat ik, eenmaal over op maat 2, dacht dat ik dat eerder had moeten doen. Geen doorlekken meer, vooral 's nachts.
Knorretje ben je al moeder geworden meis? Ben zoooo benieued hoe het me je gaat en met de baby! NTP hihi ohh goed te weten! Ons meisje lekt niet door maarja we verschonen haar ook sowieso ieder 3 uur! Maar jou advies is dus wel doen? Stiertje goed nieuws! Sneeuwmees geslaagd voor sint inkopen? En idd vreselijk de huilbuien van ons meisje! Echt hysterisch is ze! Valt echt onder de noemer "Huilbaby"... Bijna om gek van te worden.. Laat die 12 weken maar snel voorbij gaan haha! Wat betreft luiers is het zo lastig! Ze weegt 4000gram dus qua gewicht kan het , maar ze is "maar" 52 cm dus de pampers zijn zo groot voor haar en hangen tussen haar knietjes... Maar ze zal klein blijven dus kan ik anders nooit over op maat 2 zou je denken... Haar buik is dik genoeg voor een maatje 2 ... Dus vind het heel moeilijk ... Klaasje hoe gaatie met jou kids? Ik en ook heeeel benieiwd naar de namen van jou kinders! Do spannend weer meis! En vd week dus infuus! Ik moest ook altijd. 8.00 ! Lets geen bloedingen meer gehad ?? Hoe gaatie verder? @all zwaai
@Knorretje: kon het niet laten even te komen spieken. Hoop dat alles goed is gegaan. @Bbibi: een huilbaby is inderdaad zwaar. Hopelijk kan je moeder misschien een keer even bijspringen, zodat je zelf even op adem kunt komen. Heb inderdaad wat sinterklaas cadeautjes gekocht. Dus ben al bijna klaar. Alleen lastig om mezelf in te houden, want ik zie altijd zoveel leuke dingen en wil dan niets liever dan mijn kinderen enorm verwennen. Maar goed, we hebben afspraken gemaakt omdat we het samen vieren. En ach.. Mijn kinderen komen niets tekort. Als de luiers nog zo groot vallen, dan is een maatje kleiner misschien nog even beter. Je wilt ook geen onnodige lekkages hebben.. Hoe gaan de nachten? Moet je er vaak uit? @Do: spannend allemaal weer voor je. Ben erg benieuwd hoe je de kerstmarkt daar vindt. Wij willen er ook nog steeds een keer heen. @Stiertje: you go girl! Op naar een brusje voor je dochtertje!
Mariska .. je staat er helaas net zo in als mij. Geen 4e poging bij PNO, geen cryopreservatie die vergoedt wordt. Wij zijn de boel ook druk aan het uitpluizen.
Als je door de 3 pogingen heen bent is UMC misschien nog een optie. Zij vergoeden een 4e en evt 5e poging. Maar: slechts 1x NL tarief. Maar das altijd nog beter dan alles zelf betalen.
Klopt, las ik ook. Beter iets, dan niets .. ik heb een hele vragenlijst gestuurd, dus even afwachten.
Gisteravond is ons dochtertje J.ackie geboren. Nadat de vliezen waren gebroken kreeg ik al snel rugweeen. Veel achter elkaar en erg pijnlijk en vermoeiend. Om een uur of 2 in de middag had ik nog maar 3 cm ontsluiting. Dit ging dus erg traag. Er was besloten om naar het zkh te gaan voor opwekkers en ook een ruggeprik omdat ik al erg moe was. Na de ruggeprik hebben ze de opwekkers eerst nog niet gestart, eerst afwachten hoe snel het zou gaan. Na ongeveer 1,5 tot 2 uur later had ik al volledige onrsluiting. ( ik had ik de tussentijd lekker liggen dommelen ) Maar toen werkte de ruggeprik dus nog. Deze moest omlaag gezet om weer de weeen te voelen. Dit duurde best lang voor ik weer iets van weeen aktiviteit voelde. Maar ik voelde alleen wat druk van onderen en geen persweeen. Ik moets dus op dat druk gevoel zelf meepersen. Alleen duurde dit te lang en is ze met de pomp gehaald. Ik heb een fikse knip , hechtingen en ben blauw van onderen. De kleine meid heeft een dikke rode plek op haar hoofdje van de pomp. Ze moet nu veel rusten. Vanmiddag zijn we weer thuis gekomen. Ze is trouwens geboren om 19: 47 , weegt 3260 gram en ongeveer 53 cm. Later komt er nog wel een foto in mijn album. Dat meld ik dan nog wel.
@Knorretje: gefeliciteerd, meid! En wat een leuke naam! Ben uiteraard erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet, maar snap dat je nu even leukere dingen aan je hoofd hebt (en van alles bij moet komen). Geniet van elkaar!
Jaah, wat super! Gefeliciteerd. Geniet van je mooie meid. En met die onderkant komt het echt wel weer goed...