@Do: dat was inderdaad even schrikken voor je man en voor jou. Heeft hij geen last ervan gehad. Kan me voorstellen dat hij behoorlijke hoofdpijn eraan overhoudt. Hopelijk straks een mooie anekdote, van weet je nog toen ik zwanger raakte... Veel succes bij de tp! @Tassie: werkse weer! Denk dat we het allemaal herkennen dat als er een kindje is, dat werk dan meer bijzaak wordt (of noodzakelijk kwaad).
Do; Succes vandaag met de tp. Tassie: Succes met het werken. Hopelijk kun je een beetje snel je draai weer vinden. Wel fijn dat je zo dicht bij het werk woont.
Succes met de TP vandaag, Do! En wat schrikken van je man, gelukkig is het goed afgelopen. Bij welke verzekering zit jij voor je 4e poging, Do? Jeetje Klaasje, wat 'n verhaal! Dit is na mijn inziens ook geen 'foutje' meer, maar ernstige complicatie. Hopelijk ben je er snel weer boven op. Tassie, Succes met werken en goed bezig, lopend naar het werk!
Dankjewel iedereen! We zijn op tijd in dusseldorf! Vanmorgen de auto kapot!! Kreeg op een of andere manier geen brandstof genoeg! Een vriend van ons is maar ons toe gereden en toen konden wij verder met zijn bus!! Pfff was me het ochtendje dus wel weer! Nu dus in de wachtkamer kijken naar de visjes haha Oh ik ben verzekerd bij menzis en betalen deze poging dus zelf!
Jee, wat een stress! Gelukkig op tijd aangekomen in DD. Wat moeten jullie betalen in DD, al enig idee wat de rekening zal zijn? Ik ben verzekerd bij UMC zorg, kan daar 4e en 5e poging vergoed krijgen. Misschien ook wat voor anderen, er is geen medische selectie en je hoeft NIET bij een UMC te werken.
Een 4 AA kwaliteit blasto aan boord!! Dr S benadrukte nog dat het echt een hele mooie is! Hebben ons portie pech wel gehad nu! Kom maar op met het portie geluk!!
@Do: het is inderdaad een tp met hindernissen. Maar... Je hebt een mooie blasto on board. Dus dat, in combinatie met de infuzen klinkt heel veel belovend. Nu lekker broeden.
Super Do! Moet goed komen toch. Ik duim voor jullie! Tassie, alweer aan het werk... Succes. Eerste weken zijn het lastigst. Daarna wordt het ook wel weer fijn (best rustig dan op het werk ).
@Do, dat is een heel mooi resultaat, wij hadden ook een 4AA blasto (wel vers) en ons manneke is alweer bijna 5 maanden!
Do wat super!! Hopelijk sluit je dit jaar zwanger af. Hoe is het met iedereen? Ik ben veel aan het googelen wat prednison. Ik heb twee dagen voor en twee dagen na mijn terugplaatsing een intralipid infuus gehad en moest vanaf dag 8 aan de prednison. op de dag van mn tweede infuus (dus twee dagen na terugplaatsing) kreeg ik opnieuw een (klein) immunologisch bloedonderzoek. De bevindingen heb ik gekregen en daar staat in dat ik bij ene volgende keer de prednison op moet hogen. Nu ben ik nog nooit zwanger geworden met een behandeling maar wel al 4 keer zonder. Helaas allemaal een miskraam geworden, steeds rond de 5 a 6 weken. Nu ben ik er over aan het denken om gewoon in mijn natuurlijke cyclus (omdat we toch wachten tot januari voordat we met nieuwe behandeling starten) ook de prednison te nemen. Ik ben er van overtuigd dat de miskramen door mijn te sterk werkende immuunsysteem zijn ontstaan. Wat zouden jullie doen? Ik wil het uiteraard wel even met DD overleggen.
Nog ene vraagje; Ik lees dat een pipelle en prednison niet samen gaan... Ik dacht dat hier iemand was die beide heeft gehad. Ik geloof Klaasje?? Ik wil de pipelle nl in mijn achterhoofd houden voor de aankomende behandeling.
@Vlinderr: is er bij jullie geen oorzaak van de mk gevonden? Vragen kun je altijd, toch? Het zou mooi zijn als je zonder mmm zwanger kan worden (en vooral blijven).
Cryo's vallen onder de vergoeding. Maar de rest ben ik niet bekend mee. Eigenlijk alles wat in Nederland niet 'mag', wordt niet vergoed. Dus kun beter een aparte rekening van vragen, heb ik gehoord. Deze rekeningen dan zelf betalen en de rest declareren. UMC vergoedt wel maar èèn keer NL tarief voor behandelingen in Duitsland.
@Do; ik lees net je berichtje....wat een goed nieuws, meis! Nu lekker de boel warm houden (soepjes eten, thee drinken en sokken aan in bed). Trouwens wat een stress nog met jullie auto. Gelukkig dat jullie een auto konden lenen om naar DD te rijden!
Ben er ook echt vreselijk blij mee! Wat een spanning vanmorgen en gisteren met mijn man natuurlijk! Op de glip na heeft hij niets, geen hersenschudding of iets dergelijks! Toen vanmorgen de auto, en natuurlijk de spanning of onze cryo goed zou ontdooien! Toen we terug reden heb ik echt ontzettend gehuild in de auto, puur van ontlading van alle spanning! Nu lekker warm aan het broeden en lekker rustig aan doen!!