ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. do27

    do27 Actief lid

    6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lets ik hoop toch dat er iets uit de onderzoeken komt zodat ze daar op in kunnen spelen, heel veel sterkte!

    Wij gaan straks al richting dd , hotel geboekt op 5 min vanaf de kliniek! Dus lekker op ons gemakje! Morgen om 10 uur moeten we er zijn, behandelplan bespreken en startecho! Hopen dat alles er goed uit ziet en ik bij de volgende menstruatie mag starten, die verwacht ik aankomend weekend!
    Daarna rijden we direct door naar België om daar de medicijnen te halen, dus een hele rit voor de boeg morgen!!
     
  2. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: herken de ups en downs na een mk helemaal. Het gevoel van weer overnieuw moeten beginnen en de onzekerheid of het ooit gaat lukken. Het andere moment weer strijdlustig en ervoor willen gaan. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt wat de ontbrekende sleutel mag zijn voor het zwanger blijven. Heb vertrouwen, al is dat lastig na zo'n regenachtige dag als gisteren.
    @Do: spannend en vooral lang dagje morgen. Wel lekker relaxed dat jullie straks al gaan en een hotelletje geboekt hebben. En zo te horen ook al snel van start. Heel veel succes!
     
  3. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Bbibi, Snap wel dat je beetje teleurgesteld bent dat ze je niet eerder willen inleiden maar net wat Sneeuwmees zegt, misschien dient de kleine meid zich wel eerder aan! En een troost, het zou nu dus nog maar maximaal 4 weken zijn. Geniet echt nog ff van het getrappel in je buik, ik hebt dat in het begin echt gemist. Vooral met de gedachte dat het misschien nooit meer terug komt. Als je je nog goed voelt en de kleine meid het goed doet in jou buik nog ff doorzetten!!! Gewicht ziet er ook goed uit toch? Onze jongen was 3260 gr bij zijn geboorte en dat was prima.

    Afgelopen nacht is hij voor het eerst uit logeren geweest. We hadden een feestje en hebben hem naar opa en oma gebracht. Hadden zelf de gedachte rond 01.00 op bed te liggen en dan paar uurtjes slaap in te halen, heerlijk tot bv 09.00 slapen maar we lagen er pas om 03.15 in :) dus slaap inhalen is er niet echt van gekomen. Moet zeggen dat het me 100% is meegevallen om de kleine man zo een nachtje weg te brengen. Opa en oma vonden het super leuk, (behalve de gebroken nacht misschien) en zelf ook weer ff wat anders. Dus al met al is het goed bevallen. Nog 3 weekjes verlof en dan moet ik weer aan de slag. Dat zal wel andere koek zijn om hem dan 3 hele dagen te moeten missen. Aankomende woensdag gaat hij vast een paar uurtjes bij mijn schoonmoeder "oefenen". Ben heel benieuwd hoe dat gaat want dat vind ik toch wel eng. Is toch anders als je eigen moeder, en mijn schoonmoeder is alleen (schoonvader 6 jaar geleden overleden) dus dat vind ik ook wel anders. Woont op een grote boerderij met paarden en altijd druk in de weer dus hoop dat ze tijd heeft voor ons manneke :p. Zal vast goed komen maar vind het wel spannend.
     
  4. Knorretje 85

    Knorretje 85 Fanatiek lid

    21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, ik heb ergens eens gelezen dat framboosbladthee nog wel eens wil helpen om eerder te bevallen. Hoe en wat, weet ik niet, maar dat kun je vast wel ergens op internet vinden.

    Lets, een hele dikke knuffel.
     
  5. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; nee behalve dat ik ontzettend moe ben en ongelooflijk veel honger heb, heb ik niet veel last. Groei al wel als kool hihi. Hoe is het met jou en je jongens?

    Lets; snap dat je je rot voelt! En dan praat ik over mijn echo enzo, zal er rekening mee houden. Wat een kl*tezooi is dat het allemaal bij jullie. (Sorry voor mijn taalgebruik) maar wat is het oneerlijk. Hoop dat het bloed prikken morgen goed gaat en dat dr scholtes met een goed plan komt. Ben er wel heilig van overtuigd dat je op de goeie plek zit bij hem en hij gaat er zeker voor zorgen dat jullie een prachtig kindje krijgen dat moet gewoon!
     
  6. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein, jij mag rustig over je echo praten, hoe meer goede echo's in dit forum, hoe meer vertrouwen ik blijf houden immers..
    Ik heb wel een andere dokter dan jullie, een duitse vrouw, dokter h. Superlief mens is dat! Al heb ik af en toe ook wel eens te makem met dokter s, hij gaat mijn scraping doen.
     
  7. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ok als jij het vervelend vind moet je het zeggen. Dr H heb ik nog niet van gehoord! Maar weet zeker dat ze je een prachtig kindje gaan geven. Dikke knuffel en succes morgen!
     
  8. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Imke; Spannend voor jullie weer. Ik kan mij voorstellen dat je ernaar uitkijkt om weer te gaan beginnen. Ik ben benieuwd wat dr. S. voor jullie in petto heeft.

    @Gein; Woensdag de echo, wat spannend voor jullie. Wat fijn dat je je goed voelt. Heb je nog wel je eigen broeken aan of zitten deze niet meer zo comfortabel?

    @Sneeuwmees; die gebroken nachten hakken er wel in, hè? Hier ook behoorlijk wisselend. Sowieso komt ze één keer per nacht, maar vaak toch ook wel een tweede keer. Ze drinkt trouwens ineens een stuk beter dan voorheen. Nu drinkt ze minimaal 100 ml per keer en vandaag zelfs een paar keer 120 ml. Misschien even een groeimoment.

    @Lets; Morgen bloedprikken in DD? Ik las dat het in je regio ziekenhuis niet gelukt is. Wat een gedoe, zeg.
    En inderdaad het weer werkte niet echt mee gisteren om je stemming wat op te krikken. Ik vind het echt zo ongelooflijk k.. voor jullie! Inderdaad is het de vraag waardoor het komt dat de vruchtjes niet zijn blijven plakken. Ik hoop dat je snel een antwoord hebt en dat er een (makkelijke) oplossing voor is. Knuffel, meis!

    @Do; jullie zitten nu al in een hotel in DD. Dat hadden wij voor de eerste afspraak ook gedaan op 5 minuutjes rijden van de kliniek.
    Jeetje als alles meezit ga je al heel snel van start! Ik ben benieuwd naar jullie behandelplan. Enneh, inderdaad een hele reis voor de boeg. Poeh, ook nog naar België. Heel veel succes morgen!!

    @Mikka; oh, wat lijkt mij dat ook spannend als je kindje voor het eerst uit logeren gaat. Maar ook wel erg fijn om dan met z'n tweetjes iets leuks te ondernemen. Ergens kijk ik daar ook wel naar uit:). Dat komt vooral, omdat ik praktisch mijn hele zwangerschap niets heb kunnen doen, dus geen laatste keer met z'n tweetjes ertussenuit (vakantie, pretpark of dierentuin of zo).
    En oh, wat gaat het verlof snel, hè?! Maar wel heerlijk dat je mannetje bij zijn oma's verblijft als jullie werken. Klinkt ook wel gezellig op een boerderij.

    @Bbibi; hoe is het met jou, meid? Leuk weekend gehad?

    @ego; vandaag voor het eerst sinds 8 maanden:)$) gefietst!! Heerlijk was het. De kleine zat triomfantelijk in de maxi-cosi in de fietskar. Even een rondje gefietst met als tussenstop mijn ouders. Gezellig!
    Verder een enerverend nachtje gehad. We waren vannacht om wakker, omdat onze kleine meid weer moest drinken. Buiten hoorde ik iemand vallen met de fiets. Ik had even afgewacht, maar even later hoorden wij een harde plons en hulpgeroep......de jonge vrouw die eerder gevallen was met de fiets was in het grachtje voor ons huis gevallen. Ze was helemaal overstuur aan het schreeuwen. Mijn man snelde het bed uit, heeft zich vliegensvlug omgekleed en is naar buiten gestormd. Zij was net uit het water geklommen/getrokken. Mijn man is naar binnen gesneld en heeft iets droogs gepakt voor haar en een handdoek en plaid. Hij heeft hun beiden (het was een stelletje) naar huis gebracht met de auto. Dat was nog eens een avontuur! Ze waren allebei nogal dronken, vandaar dat ze eerst gevallen was met de fiets en daarna achterover in het grachtje gevallen was. Gelukkig is het goed afgelopen en waren wij toch al wakker.
     
  9. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lets, succes morgen. Logisch dat je je klote voelt. Dat mag!

    Do, jij succes in DD. Vanavond maar even 'genieten' van het nachtje weg.

    Mikka, knap dat je je kleintje nu al een nachtje weg durfde te brengen. Hier duurde het tot 11 maanden 😁. Maar uiteindelijk is het wel heel fijn om samen wat te doen.
     
  10. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen poging 2 totbloedprikken in nederland;) ben benieuwd of het lukt haha
     
  11. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ons meiske is nog nooit een nachtje weg geweest, haha. Eerst vanwege de borstvoeding. Daarna omdat ze altijd nog een keer wakker werd (en dan wilde ze bij ons in bed). Maar nu hebben we de sleutel tot succes gevonden. Bedje op een andere kamer neergezet (ze sliep bij ons op de kamer) en ineens slaapt ze de hele nacht door!
     
  12. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: inderdaad stoer dat je je kleintje al een nachtje uit hebt laten logeren. De kinderen zijn wel vaker even bij mijn ouders, als ik even snel een boodschap moet doen, of even snel de oudste op wil halen bijv. Laatst is mijn zoontje voor het eerst 3 uurtjes bij mijn ouders geweest. Voelde toch wel onrustig, ondanks dat ik weet dat ze zo goed voor hem zijn. Had natuurlijk een waslijst aan instructies e.d. meegegeven (ach ja, mijn moeder heeft zelf maar 3 kinderen grootgebracht...hihi).
    En het zal zeker even wennen zijn bij je schoonmoeder (is inderdaad toch iets anders dan je eigen moeder), maar weet zeker dat ze zo trots is op de kleine, dat ze die geen moment uit het oog verliest.
    @Lets: inderdaad poging 2 morgen. Hoe lang duren deze uitslagen? En kan me voorstellen dat de positieve verhalen je hoop geven. Maar geef het ook vooral aan als het je even teveel wordt.
    @Tassie: klinkt als een heerlijk dagje. Ik heb ook al een paar keer weer gefietst, maar heb op de een of andere manier last van een hechting. Het is net of er down under een knobbeltje zit, wat vooral met fietsen niet prettig is. En wat een avontuur, zeg! Ja, dan kan ik me voorstellen dat je wat vreemd wakker wordt, de day after.
    @Gein: met mijn jongens gaat het goed. De jongste is over een paar dagen al weer 7 maanden. Onvoorstelbaar hoeveel sneller hij groot lijkt te worden in vergelijking met mijn oudste. Voor mijn gevoel ging de laatste zwangerschap ook 2 keer zo snel als de eerste keer. Is je man al een beetje aan het idee van een tweeling gewend?

    Hier de jongens weer op bed liggen en even de handen vrij. Mijn zoontje is nu duidelijk aan het schakelen met eten, drinken en de tijden van het slapen en eten/drinken. Je merkt dat hij de bv meer als bijzaak ziet en de laatste 2 dgn weer vaker de borst weigert. Net als gisterenavond nu dus ook maar weer zitten kolven omdat ik pijnlijke borsten had.
    Vandaag hadden we met een vriendin van mijn man afgesproken. Ze had een stadje gevonden wat voor allebei halverwege was. Alleen bleek daar maar 1 winkel open te zijn ipv de hele winkelstraat, dus dat was een domper. Bovendien was het zo'n dure winkel dat ik al snel uitgekeken was. Ik zag een shirtje voor de jongste voor 35 euro. Of een joggingbroekje voor 45 euro. Nou, dat vond ik toch een beetje tè gortig. Maar goed, zo houden we geld in de zak. Ook wel eens verstandig.;)
     
  13. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Hoi meiden,

    @Lets, wat vreselijk dat de geschiedenis zich weer herhaalt. Wat weer een enorme tegenslag. Kan me voorstellen dat je nu weer even uit een heel diep dal moet opkrabbelen. Heel veel sterkte meid, hoop dat er iets uit de onderzoeken komt waar ze weer mee verder kunnen in je behandeling. Dikke knuffel!

    Hier vanmorgen gebeld door DR scholtens nav de intake en de bloeduitslagen. Eigenlijk zag het er allemaal wel goed uit. AMH soms iets afwijkend maar niet iets om aan te pakken aldus dr S. Hij stelt voor om met een Picsi te gaan beginnen. En hij geeft aan het positief in te zien. Blij met dit telefoontje.:D

    We wachten alleen nog even tot het nieuwe jaar met starten. Ik wil nog overstappen naar pno. En on huis is verkocht en de kopers willen er over 2 maanden in, dus een hoop veranderingen hier.
    Met de opleiding ga ik stoppen. Het is zo vreselijk veel allemaal, ben er zoveel tijd aan kwijt en ons dochtertje voelt dit! ik werk 2 dagen per week en 1 dag school. De andere 2 dagen bracht ik haar naar oma of zus zodat ik kon leren, maar ze vraagt mij nu smorgens in haar bedje, waar moet ik vandaag heen. Dit is voor mij de druppel, mijn hart is gebroken. Ik trek dit geen 2 en half jaar:( Moet kiezen voor mijn gezin. Zal straks naar mijn leidinggevende om het te vertellen dat ik ermee stop. Ben benieuwd hoe ze dit oppakt.
     
  14. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sm balen dat je mannetje weer zo lastig doet met borstvoeden, maar misschien is hij inderdaad al meer toe aan "vast voedsel " wel goed toch zo jong al en zo goed eten! :)

    @tassie jeetje wat een verhaal meid! Lijkt me toch schrikken! Wat lief da je man hin met de auto in de nacht naar huis heeft gebracht! Waren er daar wel nuchtere mensen aanwezig zoals oiders ofzo? Pfff lekker slim om zoveel te drinken!

    @mikka het gewicht van mijn kind is eerder aan de te grote kant.. Daarom waren ze toch weer aan het janken over mijn suiker! Maar die is goed ;) en vruchtwater was ook niet teveel ( daaraan kunnenxze ook zien dat suiker goed is). Maar een totaal reptuur zit ik ook nog op te wachten ! Zoals het er nu naaruit ziet en ze laten mij tot 40 weken lopen weegt ze over de 8 pond... Voor een eerste kindje schijnt dat geen pretje te zijn bij de bevalling ;) ken ook maar weinig mensen die dst gehad hebben! Mijn beste vriendin had dat wel maar die bevalling willen jij en ik niet mee maken geloof mij hahah!
    Dus hopelijk kiezen ze er toch voor haar eerder te halen! Vrijdag weer controle en gesprek!
    En je manneke dus al een nachtje weggebracht? Wat enorm spannend lijkt me dat ook zeg voor de eerste keer! En heel erg wennen! Maar wel goed gegaan dus?

    @lets dikke knuffel meid, succes met bloedprikken!

    @ knorretje hihi heb het meer gelezen idd... Zou echt echt helpen denk je? Ik loop wl hele zws bij acupunctuur! Zij is sins gister begonnen met langsaam opvoeren van uitdrijvende punten en met magneettherapie! Om lichaamer klaar voor te maken! Hopen dat het iets gaat doen! Donderdag stop ik pas met bloedverdunners dus hoop dat ze pas over een weekje ofzo komt! Dan ben ik ook 37,5 week dis zou mooi zijn!
    Hoe gaatie met jou?

    @all zwaai zwaai
     
  15. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; wat een verhaal haha. Lief dat je man hun netjes heeft thuis gebracht. Hoe gaat het met de kleine meid? Ik begin al zo dik te worden dat ik nu al mijn zwangerschapskleding aan heb want mijn "gewone" krijg ik niet meer dicht haha.

    Lets; heel veel succes met bloed prikken vandaag!

    Mariska; sorry misschien heb ik het gemist maar wat van opleiding doe je momenteel? Goed dat dr scholtes zo positief is. Hopelijk begin van het nieuwe jaar snel een mooie positieve test!

    sneeuwmees; mijn man was er snel aan gewend dat we een tweeling krijgen. Tis alleen in het begin het ongeloof. Ik ben heel benieuwd woensdag naar de echo of er dan nog 2 zitten. Hoop het zo want heb me nu ingesteld op een tweeling en wil er geen 1 meer verliezen.
     
  16. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    @Bibi, even flink aan de bak met je man :Dschijnt ook te werken....ik moest er niet aan denken toen;)

    @Gein, Ik was begonnen met de HBO-V. Hoop idd snel op mooi resultaat. Ben in ieder geval erg blij met de gemaakte stap naar dd
     
  17. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    mariska; O echt? is wel een hele leuke opleiding. Ik heb ook mijn propedeuse, maar ik moet hem ook nog afmaken. Hoeveelste jaar zit je nu? en waar volg je de opleiding? Ben je al aan het werk als verpleegkundige? sorry voor de hoeveelheid vragen!
     
  18. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Was ingestroomd in het tweede jaar op de hanze in groningen. Ik ben coordinerend wijkvpk bij een thuiszorgorganisatie. Ben MBo-ver. En jij Gein?
     
  19. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Gein jij dus vd week weer een echo meid, wat ongelooflijk spannend! Logisch dat je je nu insteld op 2! Ik duim weer!

    Mariska hihihi ze zeggen he idd ;) nee het is heeeeeel erg maar wij doen aan 9 mnd onthouding! ;)
    Echt... Al heel de zws niet! Bewuste keuze geweest na alles wat we hebben meegemaakt en voelde voor beide niet prettig nu! Enxna al die jaren "verplichte" nummertjes was dit ook wel even fijn! Dus mijn man en ik moeten elkaar weer ontdekken na de zws hahaha!!

    Balen van je opleiding! Maar logisch dat je voor je meisje en gezinnetje kiest! Lijkt me ook zwaar nieuw IVF traject en dan werken een gezin en dan nog school pfoeeee....

    Ohja ik ben trouwens ook zwanger van een icsi met picsi poging! ;)
    Wij hadden van de 19eitjes waarvan er 15 rijp waren, zijn er met picsi 14 bevrucht!!!! Dus super hoog percentage ... Hopelijk bij jullie ook :)
     
  20. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Jullie vinden elkaar wel weer hoor. Bij ons in de tijd ook geen sex meer gehad tijdens zwangerschap. En met een flinke ruptuur heeft het bij ons ook nog wel even geduurd voor ik dit weer aandurfde. Maar het is allemaal weer goed gekomen;)

    Wat een mooi resultaat zeg met jullie picsi toen. Heb er gewoon zin in om te beginnen, maar eerst de verzekering nog even regelen. En dan in het nieuwe jaar als we zijn verhuisd vol goede moed weer beginnen.
     

Deel Deze Pagina