ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve woorden meiden, doet goed.
    Jullie vertrouwen in Dusseldorf geeft me wel weer wat moed.
    Ik heb vrijdag dus mij medisch dossier naar dr. S gestuurd.
    Hopelijk reageert hij snel!

Dr. S stelde voor om nu een rustmaand te nemen en dan een tp in natuurlijke cyclus.
    Ik heb in die mail ook gevraagd of ik de rustmaand over mag slaan en door gaan in de kunstmatige cyclus omdat ik de onzekerheid van lh testen enzo niet zie zitten.
    Staat hij hier open voor denken jullie? Of is zijn advies wel een soort van verplicht om het zo te doen?
    Ik weet dat ze tussen kerst en oud en nieuw sluiten maar de eerst week van januari zou ik wel een tp kunnen hebben omdat ik toch heen eigen cyclus heb...
    Of hebben jullie nog een beter idee misschien?

2. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zon ik heb ook geen rustmaand gehad en gelijk gestart met progynova om mijn cyclus te sturen!

3. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik hoop echt dat ik door mag... Maar heb in sept punctie gehad en direct daarna door voor 2 cryo pogingen. Kan me ook best voorstellen dat het beter is om even geen troep in je lijf te stoppen..

4. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een update over mij en J.ackie.
    Met onze kleine meid gaat het goed. Ze drinkt goed en is een tevreden baby.
    Ze groeit ook goed.
    Met mij gaat het op en neer. Lichamelijk voel ik me al wat beter. En geestelijk ben ik ook al wat stabieler. Ik zit nu aan multivitamines en visolie capsules om mijn tekorten weer aan te vullen.
    Morgen naar een soort psycholoog en dinsdag naar de HA.
    Mijn moeder komt me helpen met de huishouding en de verzorging van J.ackie.
    En dan ben ik ook niet alleen, en heb ik afleiding.

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Sterkte met alles Knorretje, hopelijk doen de gesprekken met de psycholoog je goed en kun je snel weer op die roze wolk klimmen!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: fijn weer even van je te horen. Zo te horen word je goed geholpen, zowel thuis als geestelijke hulp. Dus hopelijk gaat het snel weer beter met je!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, wat jammer dat t met jou ff wat minder gaat...gelukkig heb je een supergoede knappe meid nu!

Zon, voor jou een dikke knuffel, op een gegeven moment lijkt t wel eens of je emoties ff op zijn...(en bij mij kwamen ze op de raarste momenten weer terug) hopelijk bij jou net zo'n succes in dusseldorf als bij velen hier!

Knorretje, fijn van je te horen! Ook jij heel veel succes/sterkte met alles. Hopelijk gaat straks alles de goede kant weer op...

Hier gaat alles goed...morgen weer een echo, ben benieuwd. Zouden ze met 16 wk kunnen zien wat het wordt?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: met 16 weken zouden ze het moeten kunnen zien, mits kleine uk zich goed tussen de beentjes laat kijken. Wat zegt je eigen voorgevoel?

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Werkelijk geen flauw idee!!

10. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

Lets, wil je het wel weten? Mijn vriend denkt zeker te weten dat het een meisje wordt. En ik moet zeggen, hij heeft het bij de laatste 8 zwangerschappen in onze omgeving goed gehad.... Denk zelf ook een meisje.

Ik mag morgen weer op controle. Na 4 weken ben ik er ook echt aan toe. Mijn ongerustheid neemt dagelijks toe nu... Ga vragen of er iets minder lange tijd tussen mag zitten volgende keer.

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    688
    113
    Utrecht
    @Lets; bij mij werd met 80% zekerheid verteld dat wij een meisje verwachtten toen ik 13 weken zwanger was. En daarna werd dit elke keer bevestigd tot aan de ks toe:D. Gelukkig maar gezien de roze explosie aan kleding en andere artikelen;)
    Ik had ook werkelijk geen voorgevoel over het geslacht. Sommigen hebben dat heel sterk dat ze "weten" of ze zwanger zijn van een jongen of een meisje. Ik heb dat zelf niet gehad.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: ik heb bij beide zwangerschappen van het begin af aan het gevoel gehad dat het een jongetje zou worden en had gelijk. Daarentegen als ik bij iemand het geslacht moet raden zit ik er meestal naast. Ben benieuwd, of houd je het geslacht voor je (heb daar ook begrip voor hoor).
    @NTP: ik vond vier weken ook altijd lang duren voor de volgende afspraak. Hopelijk mag je iets vaker komen. Voel jij je kindje al?

13. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lets ik heb geen idee! Hoop het voor jullie! Ik wil het tot nu toe niet weten wat het wordt, heb ik eigenlijk altijd al gezegd!! De verassing bij de bevalling lijkt me zo gaaf!!:D
    Ik heb vanmorgen nog een clear bleu digitale test gedaan! Was gewoon zenuwachtig en bang dat er " niet zwanger" zou komen te staan! Maar al vrij snel de bevestiging ( overvallen door misselijkheid ) en het woordje zwanger op de test! Foto in mijn album hihi

Wat me wel een beetje zorgen maakt is dat ik vrijwel geen last heb van mijn borsten! Echt helemaal niets!!:(

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: roep maar niet te hard, want vaak komen de klachtjes vaak iets later. Maar sommigen rollen er probleemloos doorheen. Ik was tijdens mijn zwangerschap ook onzeker en kneep mijn borsten dagelijks helemaal fijn om maar de bevestiging te hebben dat ze 'gevoelig' waren. En wat goed dat je die digitale hebt gedaan. Toen ik zwanger was, bleven die kv testen maar zo licht, dat ik er geen vertrouwen in had. Dus toen toch maar die digitale gedaan. 10 jaar ouder geworden en een hartverzakking rijker van het wachten tot die eindelijk aangaf dat ik zwanger was en toen nog de weken erbij. Was toen ineens genezen van het testen. Heb jij die wel/niet zwanger gedaan of die met weekindicator? Die wel/niet zwanger heeft meer hcg nodig, dus als je die gedaan hebt en hij gaf zwanger aan, dan zit je goed in je hcg.
    En wij hebben, ondanks mijn voorgevoel, bij beide zwangerschappen ook niet geweten wat het werd. Vond dat verrassingseffect wel wat hebben. En mijn man en ik zijn toch niet zo goed in geheimpjes bewaren. Dus ze konden peuteren bij ons wat ze wilden, we wisten het gewoon echt niet.

15. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn gevoel Do! Hier eerst ook geen kwaaltjes, tot de 6e week: misselijk.....!
    Voel heel af en toe wat, maar niet genoeg om me gerust te stellen 😉.

16. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @knorretje, succes met alles en hopelijk ben je weer snel de oude! Heel goed van je dat je op tijd aan de bel hebt getrokken. Ik vind het ook nog steeds wel heftig zo hoor met zo'n kleintje. Je hebt er jaren naartoe geleefd en "ineens" is hij/zij er. Maar het genieten gaat echt komen hoor! 't is zo leuk!!

@DO, gefeliciteerd meid!! Super mooi het jaar uit. Geniet ervan.

@Lets, denk bij jullie een meisje :). Vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap ook continu bloedingen gehad en haar vertelde ze dat dat zou kunnen komen doordat ze een meisje kreeg.

Rest ff zwaai zwaai.... Kom snel uitgebreider reageren maar op moment ontzettend druk!!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, is dat meisje al zoooo vroeg ongesteld dan;)?

Do, fijn nog ff bevestiging van de digitale test!

Ntp, pff ja lang wachten zeg!

Ik vond anderhalve week nu al lang haha. En heb daar al heel zielig voor moeten doen weer een echo haha. Heb natuurlijk wel goede redenen. Maar...meteen afkloppen... Heb al anderhalve week niet gebloed. Nieuw record!
    Nu maar wachten tot het half drie is....

18. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx dames, stelt me weer een beetje gerust!

Lets succes met de echo straks!!

Ik heb gebeld met het ziekenhuis waar we in nl de pogingen hebben gedaan maar ook daar zit de poli dicht tussen kerst en oud en nieuw! Baal er zo verschrikkelijk van!! Had me er helemaal op ingesteld om een echo te hebben rond de 29e! Denk dat dd vanaf 5 januari weer open is!
    Wel even mijn huisarts gebeld om te melden dat ik zwanger ben en die wil me graag even zien, dus daar mag ik volgende week maandag heen!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: Jeetje meid, wat vervelend dat je zo een zware terugval hebt. Hopelijk gaat het snel wel de betere kant op.
    Fijn dat het met je meisje wel goed gaat. T.ygo had ook zo een last van prikkels. Een verjaardag of wat anders en ik zat de rest van de avond met een overstuur kind, heel zielig. Rond de 3 maanden, nadat hij naar het kdv ging is het gelukkig verdwenen.

@Zon: Balen dat je test negatief is.
    Weten jullie al wat jullie gaan doen in NL of meteen naar DD ?

@Tassie: Wat groeien die kleintjes hard hé ? Echt veel te snel gaat het haha. M.iley zit al in luier maat 4 en kleding maat 74 en slaapzak 90cm .... maar moet zeggen dat dit ook weer leuk is. Jullie dochtertje is ook zo lekker driftig dus :D.

@Knorretje: Sterkte en wat goed dat je meteen aan de bel getrokken hebt. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

@Lets: Leuk weer een echo. Met 16 weken kunnen ze zeker al het geslacht zien. Wij hebben het met beide met 14 weken op de echo gezien.

@NTP: Controle weer helemaal goed ? Ik vond de 4 weken in het begin ook altijd zo vreselijk lang duren.

@Mikka: Zwaai terug :) !

@ego: Hier alles goed. Over een week wordt T.ygo alweer 2 jaar. Zondag vieren we zijn verjaardag. Verder moet ik alleen morgen nog werken en dan pas weer in het nieuwe jaar ... heerlijk wat weekjes vakantie. Komende donderdag moet ik met beide kindjes naar het cb. Ben erg benieuwd hoeveel ze zijn gegroeid.
    Voor de nieuwsgierigen zal ik even een nieuwe foto in mijn album zetten.

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Do, balen zeg, dat je zo lang moet wachten!!

Loontje, alvast gefeliciteerd met je zoontje!

De echo was gelukkig weer goed, ze kon (ondanks dat ik mooi slank was haha,,die heb ik maar ff in the pocket) nog niet zien wat het was. Achja, geeft niks, want verder was alles goed. Op naar de 20 wk echo, die gelukkig over drie weken al is...

Deel Deze Pagina