Wie is I.H dan? Heb effe teruggekeken in mijn mail, heb wel mailtjes gehad over de intake van a.h? Bedoelen jullie haar?
@Zon: denk dat we het over dezelfde hebben. Zij is een van de assistentes van het NL team. Ik heb evt. nog wel een mailadres van haar, mocht je het toch niet hebben.
Haha oke, en zal ik haar dan mailen of ze aan dr s wil vragen of hij zijn mail wil antwoorden? Das ook raar toch? Zou je mij dat email adres willen sturen in een priveberichtje?
Jullie dametjes zijn goed gegroeid Tassie en Knorretje!! Jammer van de blasto Stiertje, maar hopelijk is het in één keer raak. Ik voelde beide keren helemaal niks. Boanan, ik hoop dat je zwangerschap 'gewoon' goed zit. Als je testen wel steeds donkerder worden.....
Boanan ik heb altijd begrepen dat je het beste naar DD kan voor immuunproblemen en inderdaad naar Gent voor innestelingsproblemen. Moeilijke keuze wij hebben ook lang getwijfeld, maar aangezien ik wist dat het bij mij immuungerelateerd was is de keuze toch DD geworden. Ohh tassie wat sneu voor je meisje,, mijn kindje moet dinsdag... Ook haar eerste prikjes zie er zo enorm tegenop Is ze er niet ziek van geworden? Gaat het nu weer wat beter met haar? Leuk kerstpakket gehad? Sneeuwmuis hoe was je kerstborrel? Nog leuke kleding kunnen vinden? Stiertje toch goed mooie blasto aan boord en 2 reserves hoor! @all even snel zwaai druk hier...
@ Zon, het zou wel eens kunnen dat dr S al vakantie heeft, het was afgelopen woensdag erg rustig in DD en ik heb dr S niet gezien... @ Stiertje, jammer van die ene blasto! hopelijk heb je de cryo's helemaal niet nodig!! en in ider geval nog 2 sterke blasto's in de vriezer! @ knorretje, fijn dat je meisje het zo goed doet!! hoe is het nu met jou? @ego, hier gaat alles prima, bijna geen kwaaltjes wat het ook wel weer heel eng maakt... geen zere borsten (ook niet als ik er van alle kanten op loop te duwen) vrijwel niet misselijk, alleen wel vaker per dag trek, moet dan echt wat eten anders wordt ik wel misselijk, en moe... dus s'middags lekker een dutje doen
@Tassie: gelukkig voorlopig weer klaar met die prikjes. Blijft altijd zielig vind ik. Ze groeit prachtig he ! @Sneeuwmees: wat sneu dat hij de hele avond heeft lopen huilen. Fijn dat hij dan nog even wakker werd. Ik leg hier ook de kids altijd zelf in bed @Stiertje: jammer van de embryo. Ik duim nog steeds heel hard voor de emmy in je buik ! Wanneer mag je testen eigenlijk ? @Bbibi: hoe gaat het meid ? @ego: gister met beide naar het cb geweest en alles was weer goed. We hebben een wat flinkere dame hihi Vandaag de boodschappen doen voor de verjaardag van de oudste en andere voorbereidingen. Ze waren beide vandaag al om 3.45 wakker, maar zijn gelukkig ook weer in slaap gevallen.
@Stiertje: wat spannend weer die laatste dagen tot de testdatum. We duimen heel hard voor je. @Loontje: je hebt inderdaad een flinke dame, zeg! Ik mag vandaag weer naar het cb, maar denk dat deze kleine man nu pas tegen de 9 kilo aan zal wegen, en die is ook nog eens een maand ouder. Inderdaad vervelend dat mijn zoontje zo verdrietig is geweest omdat hij niet door mij naar bed gebracht is. Het was ook nog eens voor het eerst dat ik een avondje weg was sinds zijn geboorte en ik zag er al tegenop. Dus dat was geen leuke thuiskomst. Vooral ook omdat dat jochie blijkbaar niet snapte wat er aan de hand was, waarom ik er niet was. Daarom was ik al blij dat ik hem wakker zag worden toen ik naar bed ging. Ik dacht dan knuffel ik hem nog even lekker, laat ik hem even bij me drinken en weet hij dat mama weer thuis is. Jij veel succes met de voorbereidingen van je zoontje's feestje! Alhoewel het weer niet echt uitnodigt om erop uit te gaan. Maar wel weer een hele mijlpaal om te vieren! Hier een onrustige avond/nacht gehad. Kerstviering op school viel erg tegen. Het zou buiten gevierd worden met koffie/chocomel voor de ouders en de kinderen zouden liedjes zingen. We moesten enorm haasten, omdat de kleinste ook mee moest (en dat duurt toch altijd langer dan gedacht voordat je iedereen ingepakt hebt). Mijn man ging in zijn werkkleren mee, omdat hij gelijk door zou gaan naar zijn werk. Door het slechte weer konden we natuurlijk de auto niet kwijt en kwamen we 5 min. te laat. Ze waren al begonnen, maar nog niet met de groep van onze oudste. Maar door het haasten, zweette ik enorm en in dat lokaal was het al zo warm dat ik bijna van mijn stokje ging. Na amper een kwartier was het al afgelopen en ging iedereen in de hal zich een weg zoeken naar de jassen, naar de klas enz. Mijn oudste begon te huilen. Omdat het toch allemaal te veel en te spannend was geweest. Hij wilde naar huis. Dus toen naar huis gegaan met de kinderen, mijn man naar zijn werk toe. Kinderen in bad gedaan (wat met een tijger van 9 maanden al een uitdaging op zich is) en uiteindelijk alles in bed liggen. Het huis, afwas e.d. opgeruimd en om 10 uur had ik avond. Om 12 uur kwam de oudste weer uit bed, kon niet slapen. Blijkbaar toch allemaal te druk voor hem geweest. Om half 1 had ik die weer op bed liggen en niet lang daarna ben ik zelf gaan slapen. Maar om half 4 meldde de jongste zich (na lange tijd doorgeslapen te hebben) ineens weer. Dus die gevoed, even mee gespeeld en geknuffeld en na een half uur weer op bed gelegd. Toen werd ik weer wakker van mijn man die thuis kwam, toen weer omdat hij naar bed ging een uur later. En om half 8 meldde de jongste zich weer. De oudste zit inmiddels weer op school voor zijn laatste ochtendje voor de vakantie. Ik zit zelf te wachten op een telefoontje van de dierenarts ivm een zieke kat, dus vrees dat ik daar vandaag nog mee naar de dierenarts moet komen. Vanmiddag dus ook nog eens mijn zoontje ophalen, naar het cb en mijn man moet ook nog bloedprikken ergens tussendoor. Wordt dus een uitdaging om alles weer geregeld te krijgen.
Jeetje sneeuwmees, wat inderdaad een gedoe met alles. Ik hoor van heel veel ouders dat het decembergebeuren wel heel veel vergt van hun kinderen. En henzelf. Loontje: inderdaad een lekker stevige dame. Die van ons was laatst met 14 maanden precies 10 kilo. Een hele sjouw ... Ik leg ook bijna altijd ons meiske zelf in bed.
@Stiertje: ja, mijn oudste is ook echt aan het einde van zijn latijn. 's Morgens niet het bed uit te krijgen, al langere tijd niet fit ivm verkoudheid. Dus ben blij als ik hem zo op kan halen en hij even 2 wkn kan bijtanken (en wij ook met al die onrustige weken). Hier contact gehad met de dierenarts. Afspraak kan gelukkig ook na het weekend, dus geeft even wat meer lucht nu. Verder logopediste gesproken. De school wil hem toch in een bepaald programma mee laten doen, maar daar moet wel over en weer gebeld en overleg gevoerd worden. Dus nu toch maar zelf weer even het vuurtje wat opgestookt. Of we gaan door, of we doen niks. Maar dat iets 'hangt' en niet opschiet kan ik niet tegen. Vanmiddag cb en dan moet ik me nog verdiepen in de zorgverzekeringen voor volgend jaar. Een lekker klusje met dit weer. Bleghh...
Kleine man weer goedgekeurd. Weegt nu 9040 gram. Dus mooi op de curve. Ontwikkeling ook mooi op schema en de arts was al verrast dat hij al uit zichzelf gaat zitten. We stonden dus ook zo weer buiten. Over 2 maanden nog een keer cb en dan wordt officieel de babyperiode al afgesloten. Het gaat hard.
Pittig dagje SM! Nu maar lekker genieten van de vakantie. Jullie kindjes groeien goed zeg. Mijn meisje was met 14 maanden net 9kg en 75cm.
@Loontje: ja, ja, die dame van jou haalt ieder kindje hier in..hihi.. Is het ook zo'n smulpaap dat ze alles lekker vindt? Hoe gaat het nu met de vaste voeding (brood e.d.)? De jongste van mij eet alles met smaak, maar brood is nog steeds geen favoriet. Hij wil niet dat hem brood gevoerd wordt, dus leg meestal maar een stukje klaar en dat sabbelt hij wat naar binnen. Maar het meeste zit hij er mee te kliederen. Komt vanzelf wel (hopen we dan maar ). Jij veel plezier met je zoontjes verjaardag! 2 jaar al weer die kleine boef! @Lets: hoe is het nu met jou? Nog steeds geen bloedverlies gehad? @Tassie: wat ben je stil? Gaat alles goed? @Stiertje: nog vol te houden..? Nog een paar daagjes doorbijten. Ik ben zelf snotverkouden inmiddels, dus wat brak. Gelukkig is het nu rustig op het werk, dus maak me niet te druk. De oudste is nog steeds wat van slag. Al twee avonden uit bed gekomen met vage redenen. De jongste was eergisteren nacht om half 4 wakker en vannacht om 5 uur. Dus blijkbaar allemaal wat van slag. Onze oudste heeft straks een kinderfeestje, maar zit allerlei uitvluchten te bedenken waarom hij niet kan gaan. Hij zei dat hij niet lekker was en dat hij 36 graden koorts had....hihi. We besteedden er nu even niet zoveel aandacht aan. We hebben wel gezegd dat hij wel even het cadeautje moet gaan brengen en dat als hij dan nog niet lekker was, dat hij dan weer naar huis kon. Maar de ervaring leert meestal dat als hij er eenmaal is, hij er snel doorheen is en niet meer weg wil.
Wat een heftige middag!! Ik kreeg ineens krampen vanmiddag eerst maakte ik er me niet zo druk over, aangezien ik dat wel een aantal keer had gehad, tot ik na de wc ging, bloed bloed en nog eens bloed, helderrood! Direct in paniek, mijn man heeft het ziekenhuis gebeld en na enig aandringen mochten we naar de huisartsenpost, de huisarts kon mij op basis van mijn verhaal vertellen dat ik een miskraam had! Ik was verbaasd dat hij dat zonder echo of iets kon vertellen, dus aangedrongen op een echo, dus doorgestuurd naar gynaecoloog , na 1,5 uur op haar gewacht te hebben ( ze stond op de Ok een keizersnede te doen) heeft ze een echo gemaakt! Op de echo zag ze 2 vruchtzakjes met iets erin, verder kon ze er nog niets over zeggen, rust houden en heel hard duimen dat onze kindjes blijven zitten!
@Do: jemig, meid. Wat zal je geschrokken zijn. Maar... twee vruchtzakjes!! Ik duim hard dat ze lekker blijven zitten. Doe maar rustig aan, zoveel je kan. Moet je nog terug komen voor een echo? En hoe is het nu met het bloedverlies?
Nog steeds bloedverlies, geen krampen meer!! Ja 2 vruchtzakjes , en er was er maar 1 teruggeplaatst! Ben nu echt wel heel bang!! We hadden zowiezo dinsdag afspraak voor infuus in dd dus ik ga maandag even bellen of we dan ook een echo mogen, mocht ik tussentijds veel pijn krijgen heftig gaan bloeden of zo dan kan ik naar de spoed hier op het ziekenhuis! Heb een rechtstreeks nummer gekregen!
Jeetje wat een schrik! Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan!! En wauw, 2 vruchtzakjes zelfs! Ik duim voor jullie wondertjes.