ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, vanishing twin had ik bij jullie ff gemist Lets. Bloedneus heb ik anders nooit, maar wel gehad tijdens mijn zwangerschap.

2. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lets wist ook niet dat het bij jullie om een tweeling ging!! Heb er inmiddels veel over gelezen en het gebeurt vaker dat er 1 kindje afgestoten wordt en dat dat gepaard gaat met hevige bloedingen , het bloeden is inmiddels wel gestopt sinds vanmiddag ook bij het inbrengen van de utrogestan geen bloed meer gezien!!
    Had ook gelezen dat een bloedneus vaker voorkomt tijdens de zwangerschap!!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sja dat is de theorie van dusseldorf dat een een tweeling was. Omdat er na de zogenaamde miskraam niks meer te zien was op de echo en later wel weer... Maar of t echt zo is zullen we nooit weten...

Ja t grappige was dat ik een bloedneus kreeg precies op t moment datvik een mailtje van een of andere zwangerschapsapp opende dat over boedneuzen ging.. Bijna eng gewoon haha.

Do hopelijk gaat t alsnog de goede kant op...

4. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook lets, bij een miskraam duurt het toch normaal wel langer dan een dag? Geeft me toch hoop dat het bloeden met een dag weer is gestopt!

5. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    even jullie advies nodig, heb net gebeld naar DD, kreeg er een bandje aan dat ze gesloten zijn t/m 4 januari en dat je bij spoedgevallen dr. K. kan bellen (de nieuwe NL arts) zou ik hem in mijn geval kunnen bellen? ik moet morgen naar DD voor het intralipid infuus, dus hoopte dat ze dan direct een echo konden maken...

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gewoon doen Do, je bent in mijn ogen zeker een spoedgeval.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: zeker bellen, hoor. Als hij het niet urgent genoeg vindt en vind dat het toch morgen kan wachten, hoor je het snel genoeg. Maar je hebt nu al het hele weekend in de stress gezeten, dus gewoon even bellen.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gewoon bellen. Dokter C.uypers is een hele vriendelijke dokter, die het geen probleem zal vinden wanneer je belt. Bovendien heb je gewoon een hele goede reden om te bellen. Gewoon doen hoor!

9. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het zelf altijd zo lastig of ik nu wel of niet een spoedgeval ben! dank jullie!! ga hem zo gelijk bellen, het is inderdaad een hele fijne arts!! heb hem een aantal keren gehad met echo's en hij heeft mijn laatste terugplaatsing gedaan!

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hij heeft bij mij zowel punctie als tp gedaan. Tp gaat bij mij altijd heel moeilijk ivm gekantelde baarmoeder. Hij moest bijna op z'n knieën om erbij te kunnen, maar hij was binnen 5 minuten klaar en het deed geen pijn. Geweldig. Dat is nog nooit eerder iemand gelukt. :D

11. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb gebeld!! hij en dr. S zijn morgen allebei niet aanwezig, maar hij gaat bellen naar de kliniek en regelt dat een andere arts een echo gaat maken, wel heeft hij daarbij verteld dat ze eigenlijk alleen kunnen zien of er wel of geen vruchtzakje(s) zit(ten), maar voor mijn eigen gemoedsrust maken ze de echo :)
    hij heeft me ook gelijk gerust gesteld dat het erg vaak voor komt dat er bloedingen optreden en dat het vaak niets hoeft te betekenen... toch altijd fijn als een arts dat nog weer even tegen je zegt! vind hem echt top! (misschien zelfs prettiger in de omgang dan dr S!!)

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn, do! En hoe veel weken + dagen ben je dan morgen zwanger?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: goed dat je gebeld hebt. Het is inderdaad al fijn dat een arts zegt dat het niet iets slechts hoeft te betekenen. Maar gaan ze nu proberen of je vandaag nog terecht kan, of wordt er morgen bij het infuus tijd voor een echo ingeruimd?
    @Stiertje: nog 2 dagen, meid! Is het nog vol te houden? Merk dat ik zelf ook altijd een plaatsvervangende spanning voel als een van ons clubje zo aan het eind van die ellendige wachtweken zit.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    De spanning stijgt, sneeuwmees. Elk toiletbezoek is killing. Maar tot nu toe geen bloed. Wel wat zeurderig ongesteldheidsgevoel. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat niet het einde hoeft te betekenen. Gelukkig een heel druk programma vandaag (vanavond concert zingen met een projectkoor). En dan alleen nog morgen door zien te komen. Morgen overdag ook werken.

15. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn net al weer teruggebeld door DD, heb om half 9 het infuus, om 8 uur een afspraak voor de echo!! dus half 6 in het autootje:D:cool:
    ben morgen 5 weken 4 dagen!!

ik duim voor je stiertje!!!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O jeetje, da's wel vroeg. Maar alles voor het goede doel!
    Ik dacht dat je al verder was, maar dan kun je ws inderdaad nog geen hartje(s) zien. Maar (een) vruchtzakje(s) is/zijn ook al goed natuurlijk!
    Tnx voor het duimen. 't Is zo spannend! Ik duim ook voor jou!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: fijn dat alles geregeld is voor morgen. Geen hotelletje geboekt deze keer? Ga je dan ook nog vragen voor evt. prednison, mocht dat nodig zijn?
    @Stiertje: ik weet nog van mezelf dat ik bijna niet naar de wc durfde en bij aandrang dat ik moest plassen zo lang wachtte uit angst rood aan te treffen. Ik weet nog bij je eerste zwangerschap hoe je er zo van overtuigd was dat het niet raak was vanwege dat ongesteldheidsgevoel. Ik heb bij de keren dat ik zwanger was, allemaal ongesteldheidsgevoel gehad, waardoor ik er iedere keer van overtuigd was dat ik niet zwanger kon zijn. Hopelijk is dat nu ook een goed teken. Heb je als je 'normaal' ongesteld wordt ook al dagen daarvoor ongesteldheidsgevoel. Als dat normaal niet zo is en nu wel, zou dat een positief teken kunnen zijn. Fijn in ieder geval dat je veel afleiding hebt!

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    @Do; wow, wat spannend, meis. En wat ontzettend fijn dat het goed geregeld is in DD. Ik hoop zo dat je wordt gerustgesteld en dat je dus heel goed nieuws krijgt!!

@Stiertje; voor jou ook heel erg spannend! En oh, vreselijk die krampjes.....en inderdaad het hoeft helemaal niet te betekenen dat een ongesteldheid nadert. Maar toch.....het maakt het wachten wel extra spannend. Gelukkig heb je genoeg te doen om je in ieder geval wat te laten afleiden.

@ego; hier Kerst-stress. Aangezien wij visite krijgen (mijn broer + gezin en mijn ouders) zijn we aan het bedenken wat we gaan klaarmaken en wat we kant en klaar kopen. Wat het extra lastig maakt is dat mijn vader vegetariër is. Dus alles moet toch wel dubbelop (soep 2x, quiche 2 x) en diverse andere hapjes ook. Aangezien ik woensdag moet werken gaan we echt niet alles zelf maken.
    Verder heeft ons meisje nu 2x worteltjes gegeten. Hihi, ze vindt het in ieder geval lekker. Geen vieze gezichten en ze heeft het ook niet uitgespuugd. Het waren maar 2 theelepeltjes per keer.
    Nou, we gaan zo maar even lunchen, ons meisje gaat ook lekker drinken en daarna gaan we om boodschappen voor de Kerst.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: sterkte met de kerst-stress. Het is altijd lastig om iedereen tegemoet te komen met wat ze wel een niet eten. Kunnen jullie niet gaan gourmetten zodat er voor elk wat wils is en je zelf geen stress hebt om meerdere varianten te moeten klaarmaken? Mijn moeder wil ook altijd voor iedereen dat koken wat iedereen graag lust. Met als gevolg dat zij altijd in de keuken staat en maar dingen blijft klaarmaken uit angst dat een van ons iets tekort komt. Dus dit jaar gaan mijn zus en ik chinees voor iedereen halen, zodat mijn moeder verplicht ook aan tafel moet blijven zitten.
    En leuk dat je meisje al worteltjes heeft gegeten. Was bij mijn zoontje ook de eerste groente die hij mocht proberen. Gaat dan weer hard, hè, als ze ineens aan het vaste voedsel mogen gaan.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: haha, ja, ik wist zeker dat ik ongesteld ging worden. Had er ook al heel wat tranen om gelaten. Maar een bloeding bleef uit en de test bleek positief. Hoe kan je lijf je voor de gek houden.
    Ik heb normaal ook altijd een paar dagen voordat ik ongesteld word, zo'n zeurend gevoel in m'n buik. Dus daar kan ik helaas niets aan ontlenen. Ik zal het gewoon moeten uitzitten nog 2 dagen.

@kerststress: wij gaan lekker naar de ouders dus hoeven zelf niets te doen. Mijn moeder houdt ervan om allemaal lekkere dingetjes te maken en staat dus ook altijd lang in de keuken. Maar hoe vaak we ook aanbieden iets mee te nemen: ze wil het zelf doen. Vorig jaar was het echt een ellenlang eetgebeuren, iets te lang. Maar dankzij de twee kleintjes (die van mijn broer en van mij) kan dat nu niet, want die twee dreumesen houd je natuurlijk geen uren in bedwang. Dus nu hopelijk sneller klaar met eten.

Deel Deze Pagina