ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: dat was ongeveer de tijd dat ik in dit topic begon mee te kletsen. Er waren toen ineens een paar positieve testen achter elkaar, waaronder jij. En inderdaad van jou herinnerde ik nog het verdriet dat je er zo van overtuigd was dat het mislukt was. Overigens wel spannend voor jou om zo vlak voor kerst te testen. Hoop op een mooi kerstwondertje!
    Ja, moeders en kerstdiner, geen goede combi...hihi... Ze bedoelen het zo goed, maar ze zijn er maar druk mee. Het is dan zelfs zo dat mijn ouders ook nog eens onderling gaan kibbelen omdat mijn vader dan iets niet snel genoeg doet bijv. of niet snapt wat mijn moeder bedoelde. Dus nu regelen mijn zus en ik wat, zodat zij alleen maar vredelievend aan tafel te hoeven gaan zitten.;)

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    J.ackie heeft nu al een paar dagen dat ze na de voeding van 18:30 begint te huilen en ook bijna niet stil is te krijgen.
    Dit duurde gister tot een uur of 12. Ik heb haar toen maar de borst gegeven terwijl het niet haar tijd was. Daarna sliep ze wel gelukkig.
    Heeft iemand ook tips voor mij ?
    Ze slaapt trouwens de bijna de hele ochtend wel.
    En nu na de voeding van 3 uur is ze ook erg aan het huilen.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Kan het zijn dat ze aan het regelen is? Borst is altijd goed hoor, volgens mij. Is het niet voor de voeding, dan in ieder geval voor de troost.
    Sterkte!!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: een borst geven kan inderdaad nooit geen kwaad. Ik zat zelf ook aan regeldagen te denken of krampjes omdat je zegt dat het na de voeding van 18.30 uur is. Kinderen hebben vaker een huiluurtje (en vaak begin van de avond), zonder dat daar een directe aanleiding voor is. Op het cb zeiden ze me toen dat als het krampjes zijn dat ca. 1 uur na de voeding begint. Heel vervelend als je niet precies weet wat er is, maar op zulke momenten is de borst geven misschien even het beste. Zuigen verlicht ook de pijn (mocht je dochtertje pijn hebben) en geeft troost en geborgenheid. Je zou ook een badje kunnen proberen. Worden kindjes ook vaak rustig en moe van.

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de tips.

We hebben gister ook al een speentje geprobeerd. Soms wil ze die wel hebben, maar als die er dan weer uit valt begint ze weer te huilen.
    Ze vindt het ook wel fijn om bij mijn man op zijn borst te liggen.
    Maar ja.... je wil zelf ook wel een keer slapen.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: een huilend kindje is ook heel vermoeiend. Wij hadden het ook met de jongste. Ook continue aan de borst (wat slopend voor jezelf is), speentjes, ook bij mijn man op de borst (als ik dat deed wilde hij alleen maar mijn borst zoeken). Ik weet niet of je een draagdoek of -zak hebt. Maar dat werkte bij ons erg goed (en je hebt je handen vrij).

7. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hoi Dames, lees nog steeds regelmatig mee maar kom er niet aan toe om steeds te reageren.

Hier even ego berichtje. Ons kleine ventje is niet zo klein meer. Vandaag eerste afspraak bij gynaecoloog. Ons mannetje is nu qua grootte vergelijkbaar met een kindje met een zwangerschapsduur van 42 weken (ben 36w2d)
    Onze dochter is geboren met een keizersnede omdat ze niet door mijn bekken paste. Kans dat ik nu dus natuurlijk kan bevallen wordt met de dag kleiner.

Ik mag nog een week natuurlijk bevallen en daarna wordt het waarschijnlijk een keizersnede. 6 januari wordt er in ieder geval een keizersnede gepland.

Was nog niet klaar met het zwanger zijn, maar hoop nu dat ons mannetje toch heel snel komt. Wil het toch wel heel graag meemaken hoe het is om zelf te bevallen. Een geplande keizersnede lijkt mij al helemaal niks. Wilde eigenlijk (hoe gek het nog klinkt) de weeën nog een keer meemaken en wat dingen anders doen dan bij de eerste bevalling.

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    @knorretje: huilt ze door de dag heen ook heel veel? En slaapt ze 's nachts een beetje?
    Bij onze dochter kwamen we er na een paar maanden achter dat ze verborgen reflux had. Na weken minstens 10 uur per dag huilen en nauwelijks slapen Daardoor dus veel pijn en zeker naar de voedingen als alles omhoog komt met het maagzuur.

9. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fireangel, gister huilde ze na de voeding van 15: 00 uur tot ongeveer half 5
    En na de voeding van 18: 30 weer een tijd. Tegen 9 uur sliep ze weer, maar om 10 uur was het weer tijd voor de voeding. Daarna wakker en huilen tot ik haar om 12 uur de borst nog maar een keer heb gegeven. Toen heeft ze geslapen tot 5 uur en daarna tot vanochtend 9 uur.
    Vandaag heeft ze weer de hele ochtend geslapen en ze is later op de dag wat meer wakker en ook wat meer huilen.
    Ze valt graag in slaap bij mij of mijn man in de armen.

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Houd het in de gaten knorretje!! en niet te lang wachten om naar de huisarts te gaan. Bij ons heeft het uiteindelijk 5 maanden geduurd voordat we eindelijk een diagnose en goede medicijnen hadden.
    Ons meisje sliep alleen nog maar op schoot of in de draagzak. Zodra ze lag was het drama.

11. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorretje, mijn dochter begon na een paar weken met clusteren. Heb er gewoon aan toegegeven en haar dus steeds laten drinken. Gevolg was dat ze steeds sneller stil was en uiteindelijk na twee zware weken 's noachts steeds langer sliep. Uiteindelijk van 22-8! Ze wil gewoon dicht bij jullie zijn denk ik.

Fireangel....36 weken alweer!! Jeetje, een flinke knul draag je dus. Snap wel dat je het nog eens eil meemaken hoor. Het is ook heel bijzonder.

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    #1332 Loontje85, 23 dec 2014
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
    @Knorretje: ik heb geen verstand van bv, maar mijn eerste gedachte was lekker bij je nemen en aanleggen.

@FA: je kleintje loopt behoorlijk voor zeg. Hopelijk beginnen de weeën nog spontaan deze week.
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van he dochtertje !

@ego: feestje zondag was zeer geslaagd en hij is weer hartstikke verwend. Ze zeggen altijd "ik ben 2 en zeg nee", nou klopt precies ik hoor op elke vraag het antwoord Nee :D
    Bij M.iley moesten we beginnen met yoghurt om te zien of ze erop reageert. Nu 2x gedaan en beide keren wat uitslag in haar gezicht. Ik doe het nog een paar dagen om te zien of het erger wordt. En haar eerste 2 tandjeskomen door :)

13. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo gehad! Nog 1 vruchtzakje te zien! Dus waarschijnlijk toch zaterdag 1 verloren... Maar wel opgelucht dat we de echo gehad hebben en dat er een vruchtzakje te zien was! Advies gekregen om over een week even in nl een echo te laten maken! Dus daar vanmiddag maar even voor bellen!!
    Nu wachten op het infuus!!

14. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    jeetje do, wat fijn dat je nog zwanger bent, tegelijkertijd verdrietig dat je er eentje verloren bent.
    Kun je ze daar in Dusseldorf niet even aan hun jasje trekken en vragen waar mijn mailtje blijft ;)

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Do: dat is erg dubbel he ... Heel fijn dat je nog zwanger bent natuurlijk, maar ook verdrietig dat je er 1 verloren bent.

16. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zon er is niemand meer hier van hou Nederlandse team!! Dus denk dat het tot het nieuwe jaar duurt voor je antwoord krijgt!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: inderdaad heel dubbel, maar toch zwanger het jaar afsluiten. Succes met je infuus. Je weet nu waarvoor je het doet!

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn dat er duidelijkheid is, do! En inderdaad dubbel: eentje verliezen en eentje houden.
    @ego: vandaag nog even door zien te komen. Gisteravond werd de buikpijn wat heviger, natuurlijk net tijdens het concert. Maar toch geen bloed gezien (snel gecheckt in de pauze). Nu is het weer iets rustiger dan gisteravond. Nou, nog even afwachten!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Stiertje: spannend, mijn duimen draaien op volle toeren

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Do fijn dat je er nog 1 over hebt, wel raar dat het er nu nog maar 1 is. Nu je infuus voor het goede doel.

Deel Deze Pagina