ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gister na de voeding viel J.ackie meteen in slaap. Heb haar in haar eigen bedje gelegd en dat ging prima.
    Na de voeding van half 2 was ze weer wakker. Geprobeerd haar in haar eigen bedje in slaap te laten komen maar dit was eerst geen succes.
    Dus dan eerst maar even tot rust komen lekker tegen mij aan.
    En het speentje erbij gepakt. Deze wou ze wel hebben.
    Toen ik dacht dat ze sliep heb ik haar weer terug gelegd, maar na een korte tijd begon ze weer te huilen. Het speentje was er uit. Speentje er weer in en ze heeft lekker geslapen tot 7 uur. En nu slaapt ze ook lekker. Ik zal haar zo even wassen en aankleden en dan is het weer tijd voor de volgende voeding.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: fijn dat het speentje lijkt te werken. Het is zo zoeken die eerste weken, als ze huilen wat er aan de hand is, wat ze willen. Zuigbehoefte, honger, wel slaap of juist geen slaap. Of gewoon bij papa of mama willen zijn. Ze zijn nog zo klein dat ze het gewoon ook vaak nodig hebben bij je te zijn, zonder verdere reden. Ik dacht de eerste weken ook dat ik niets meer kon doen, want ik had de hele tijd zo'n buikklever op mijn buik liggen. Maar komt uiteindelijk goed.
    @Stiertje: oh, meid, wat spannend. Wat zal jij een spannend optreden hebben gehad, met het idee dat dat je echt ongesteld geworden was (en dat toch niet zo blijkt te zijn). Pfff... Nog een dagje!

Hier op het werk aangekomen met barstende koppijn. Gisterenavond ben ik op visite geweest bij een oud-collega wat erg gezellig, maar vooral erg laat geworden is. De eerste keer dat ik wegging sinds de geboorte was vorige week en dat was geen succes, want mijn zoontje had de hele avond gehuild omdat hij niet door mijn man naar bed gebracht wilde worden.
    Gisteren dus een herkansing en ik had gelukkig pas afgesproken op een tijd dat ik mijn zoontje al zelf op bed had liggen. Relaxed, zo leek het dus. Ik had hem op bed liggen en hij sliep en ik wilde nog net even op zoeken op de laptop waar die oud-collega nu precies woonde. Ik klap de laptop dicht en app een collega die meeging dat ik eraan kwam. Tot ik ineens hard gehuil uit de babyfoon hoorde. Blijkbaar wakker geworden van de harde wind buiten en hij slaapt op een hoekkamer van het huis. Nou, toen zakte de moed me wel even in de schoenen en kon ik wel janken, omdat ik bang was voor een herhaling van vorige week. Mijn man zei (terecht) als je 10 min eerder was vertrokken, had je dit ook niet geweten. Dus daar had hij wel gelijk in. Dus hij zei dat ik gewoon moest gaan en dat hij het wel op zou lossen. Ik dus met tranen in mijn ogen op weg naar die oud-collega. Waar ik heel veel zin in had, maar toen dus even niet meer. In het begin dus de hele tijd daar met de telefoon in de aanslag gezeten in afwachting of ik gebeld zou worden. Maar uiteindelijk toch wat meer kunnen ontspannen (en zelfs heel erg laat thuisgekomen). Mijn zoontje was inderdaad uit bed geweest en mijn man had hem gewoon lekker bij zich gehouden en laten rondtijgeren. En na een uurtje had hij hem gewoon weer in bed gelegd en is hij toch in slaap gevallen.
    Vanmorgen meldde mijn zoontje zich weer om 5 uur en uitgerekend sliep hij toen ik naar mijn werk moest. Mou ja, dat mag mijn man even oplossen.
    Nu dus wat brak en met koppijn op mijn werk aanbeland. Nou ja, maar even doorbijten. Heb ook een soort van kiespijn. Had al maanden hoognodig voor controle en een behandeling naar de tandarts gemoeten, maar wist al niet hoe ik het met thuis en werk al rond moest breien de laatste maanden, laat staan dat ik ook nog een tandartsbezoek in moest plannen. Bovendien stond dat ook niet bovenaan mijn lijstje om als eerste aan te denken als ik een keer een moment vrij had. Maar nu voel ik toch een soort van kiespijn en vind het ook vervelend nu te moeten bellen, na al die tijd niets van me te laten horen.:)

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan jullie ff nie bijhouden dames, sorry dat ik nie op iedereen reageer...

Do, wat fijn dat er toch nog een vruchtzakje zat... Wat een hoop vanishing twins hier trouwens op het forum zeg... Zal wel vaker voorkomen met icsi natuurlijk.... Nu flink duimen voor deze ene!

Stiertje...oeh wat spannend allemaal...

Knorretje, succes met alles...

Sneeuwmees...uiteindelijk komt t wel goed he...;) knipoog.. Maar soms is t ff doorbijten!

Fireangel..wauw al weer zover.. Toch altijd nog speciaal omdat we toen tegelijk positief testten. ... Hopelijk komt de kleine nu snel!

Hier alles goed verder... Laatste dagen veel te doen gehad dus dan gaan de saaie dagen thuis wat sneller... Dat worden er toch nog heel wat want zoals verwacht is mijn contract nie verlengd...(en natuuuuuurlijk had dat niks met mijn zwangerschap en ziekteverzuim te maken, ahum, nee natuurlijk niet...)

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    He bah Lets, wat balen van je contract! Ja, tuurlijk verzinnen ze een andere reden. Wat zul je je machteloos voelen daartegen. Per wanneer ben je nu werkloos? Of meteen per direct? Das niet fijn om zo het jaar uit te moeten gaan.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Per 1 januari, maar ik ga wel ziek uit dienst...als het goed is krijg ik dan nog wel ff doorbetaald...
    Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht maar het voelt zo als dubbel pech... Kun je al zo moeilijk kinderen krijgen...kun je ook nog moeilijk een baan krijgen..
    Maar goed als ik dan bij mezelf na ga wat ik uiteindelijk echt het allerbelangrijkste vind, dan zit datgene gelukkig nu lekker in mijn buik!

Wanneer ging jij testen stiertje?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zo is het maar net, Lets!! Gelukkig heb je iets prachtigs om je aandacht op te richten.
    Testen: morgen. Waaah, spannend. Durf bijna niet meer naar de wc ... :$

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wat balen dat je contract niet verlengd wordt. En dan zo'n bericht ook nog eens net voor de feestdagen. De ware reden kom je inderdaad niet achter, maar dat kun je inderdaad op je vingers natellen. Maar inderdaad, kleine uk, is het belangrijkste wat er is.
    @Stiertje: weinig drinken...hihi... Dan hoef je ook niet zo vaak naar de wc. Oh, ik herken het gevoel van jou weer helemaal.

Straks toch maar moed genoeg verzameld om de tandarts te bellen. Krijg ik een bandje dat ze tot 5 januari dicht zitten.:( Op het bandje werd wel een nummer genoemd van een vervanger voor pijnklachten en spoed. Na weer opnieuw moed verzameld te hebben, toch maar gebeld en mag vanmiddag om 3 uur langskomen. Dus aan de ene kant enorm zenuwachtig, aan de andere kant toch blij dat ik nog ergens terecht kan.

8. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh stiertje wat spannend!! Ik blijf
    Heel hard voor je duimen!

Lets balen van je werk, ik heb een aantal weken geleden ook het ontslag gehad! Zo verschrikkelijk oneerlijk!!

Ego.. Het is inderdaad een dubbel gevoel, maar de opluchting dat er in ieder geval nog 1 zit overheerst wel!!
    Nu eerst maar een uur naar bed, mijn man wat vanmorgen om half 4 al kant en klaar in de kleren en had al koffie gemaakt, hij dacht dat het al 5 uur was en we er dus uit moesten haha toen maar weer snel naar bed gegaan! Dus naast een kort nachtje ook nog een gebroken nachtje, ach ja kan ik vast wennen haha

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Sneeuwmees hoe was het bij de tandarts? Goed gegaan! Ik heb dat momenteel ook met uitstellen van afspraken .. Komt er steeds niet van! Is je man trouwens helemaal beter?

Tassie is het gelukt me kerstinkopen? Weten jullie alwat je gaat maken? Welke dag komen ze? De rest vd kerst met 3e?

Lets balen meid van je contract :(

FA spannend aftellen voor jou!

NTP jeetje bijna je 20wkn echo alweer gaatsnel!

Stiertje morgen de grote dag! Heb je er een goed gevoel bij?

@hier wat een rotdag! Eindelijkkkk kon ik sinds het weekend weer vertrouwd mijn strings aan! Ik had zolang bloed verlies en daarna nog veel. "Wondvocht", wordt ik vandaag weer ongesteld zo net voor kerst ... ZUCHT NEE HE.... Wel snel ondanks mijn pcos! Had het al wel verwacht... 2 win geleden heel veel slijm tja snap nu waarom...
    Verder meisje vandaag haar spuitjes gehD! Vreselijk!!!!! Lind was zwaar hysterisch! En nu ook iedere keer als ze wakker is is ze weer hysterisch ontroostbaar aanhet huilen! Herkenbaar voor iemand van jullie?? :(
    Verder afgelopen 3 nachten suuuuper geslapen! Steeds bijna 8 uur aan een stuk! En dat met 7,5 week! Netjes he? Hopelijk heeft ze snel geen last meer van die rot spuiten! Pffff

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Knorretje balen dat jackie zo overstuur is iedere keer idd toch reflux of krampjes misschien ?? F.ay heeft het ook steeds zelfs al tijdens drinken ! Maar meestal als ik haar lang omhoog hou en ze een paar flinke boeren laat valt het daarna mee!

Loontje wat een geweldige taart hadden jullke voor jullie manneke hihi super lief! En waarvoor is die yogurt test bij miley? Is dat om te kijken of ze weer koemelk mag?

11. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Stiertje; spannend! Hoop voor je morgen op een goed begin van de kerst!

Bbibi; zielig zulke spuitjes. Bah ongesteld tijdens kerst irritant!

Ego; vandaag 20 weken echo gehad en ons kindje is gelukkig goed gekeurd. Het blijft spannend, maar het is weer een hobbel verder. Hopelijk blijft alles goed gaan !

12. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tot nu toe gaat het goed vandaag. Weinig huilen, maar wel zuigbehoefte.
    Met het speentje en lekker bij me liggen komt jackie wel in slaap.
    Ik ben wel benieuwd hoe het vannacht gaat.

Bbibi, zielig hoor die prikjes.

Stiertje, spannend....

Gein, 20 weken alweer. Gaat snel.

Lets, balen dat je je baan verliest.

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Knorretje,ik lees toevallig even mee en lees over je meisje. Het komt vaak voor dat kindjes in de avonduren veel aan de borst willen, clusteren idd zoals al eens genoemd is. Dit doen ze vaak tegen de avond om voldoende voeding voor de nacht tot zich te nemen Verder zijn er ook inderdaad regeldagen, dan willen ze de hele dag (of soms twee of meer dagen) aan de borst. Dit dient als doel om de productie van de melk te verhogen en dus is toegeven aan deze behoefte vaak belangrijk. Een speentje kan dit gedrag beinvloeden, dus wees daar voorzichtig mee om deze al te veel in te zetten. Het is erg vermoeiend deze dagen en soms lijkt er geen einde aan te komen, maar voor de voeding op langer termijn is het wel belangrijk. Probeer niet teveel op de klok te voeden, tenminste dit kan ook voor de productie op langer termijn problemen geven. Wanneer je kindje wil drinken laat maar lekker drinken, er komt echt op een gegeven moment wel regelmaat in en tot die tijd heb jij een super hulpmiddel om je kindje te troosten en zoet te houden;)!

14. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die prikjes zijn vreselijk Bbibi.... De eersten heeft ze last van gehad, veel shuilen en koorts. Daarna nooit weer last gehad gelukkig.

Lets, balen... Maar wat je zegt, het belangrijkste is de baby nu. Er komt vanzelf weer wat.

15. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het trouwens met Jippiejee's verhaal eens. Pas toen ik eraan toegaf, ging mijn productie omhoog en sliep ze door na een paar dagen. Wel pittig even idd.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Gein wat een geweldig nieuws meid! Weten jullie inmiddels ook wat het wordt? Logisch dat je voorsichtig blijft kan ook niet wnders na wat jullie hebben meegemaakt. Wanneer was het toen fout gegaan? Knuffel

Knorretje fijn dat het vandaag beter gaat! Ik denk dat de meiden hierboven wel eens gelijk kunnen hebben! Even ingesteren en wie weet slaapt ze daarna door idd!
    Hier geen borstvoeding maar ook van een op andere moment opeens dat ze dooslaapt! Normaal komt ze iedere 4/4,5 uur snachts ! En nu opeens 7,5/8uur! Hoe gaatie verder met jouzelf meis? Knuf!

Ntp het was echt vreselijk pfff! En nu nog is ze helemaal in tranen steeds als ze wakker is! Voor de rest
    Is het slaoen slapen slapen! Je hoort idd van meer mensen dat de eerste spuitjes het ergste zijn en dat het daarna beter gaat gelukkig ik hooooop bij ons ook!

Jippie hoe gaatie met jou manneke?

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Net een testje gedaan: spierwit. Morgenvroeg nog eentje proberen maar ik maak me geen illusies meer ...

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gein, joehoe!!! Fijn zo voor de kerst. Wij moeten 2/1..... Spannend.

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ach stiertje, wat ontzettend jammer!
    Ik hoop dat je zo nog een mooie test zal hebben...

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.332
    688
    113
    Utrecht
    @Stiertje; ik hoop dat je alsnog een positieve test zult hebben......misschien negatief omdat het 's avonds was?

@Gein; wow, meis, wat heerlijk is dat, hè?! Helemaal goedgekeurd. Enneh, wil je vertellen wat het geslacht is?

@NTP; voor jullie nog even afwachten dus.....gelukkig waarschijnlijk genoeg afleiding zo met de feestdagen.

@Lets; och, meis, wat balen van je werk:(.

@Bbibi; Wat naar dat je meisje zo'n last heeft van de prikjes. Heeft ze pijn denk je? Ik had er van dat "vallen en stoten zalf" opgesmeerd een paar keer. Eigenlijk had ons meisje er geen last van, was alleen 's avonds wat huilerig. Anders misschien een volgende keer een zetpilletje geven als ze weer zo overstuur is en blijft?
    Maar eh, jeetje, wat slaapt ze goed! Wat heerlijk is dat hè?!

@Ddees; hoe is het met jou, meis?

@ego; vandaag werken en morgen komt de visite.

Deel Deze Pagina