ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Goed om weten dat na zo lange tijd dat wel kan lukken!!!
    Ik wacht nu ook al bijna 3 jaar. Succes!

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Nog de beste wensen allemaal!

Miekiej, fijn dat je hier een berichtje geplaatst hebt, zo zie je maar, allemaal samen weten we een hele hoop!
    Over de nederlandse artsen kan ik je nie zoveel vertellen als de rest, ik heb dokter scholtes maar twee keer gezien, een keer voor een terugplaatsing en een keer toen ik al bijna onder narcose was voor een hsg.
    Ben benieuwd naar de wachttijden nu!
    Succes meid!

Zo, eindelijk eens op pad geweest voor de babykamer en wandelwagen. Kamer gevonden, in jawel, duitsland. Zal ons kindje zich vast in thuisvoelen;)
    Qua wandelwagen heb ik natuurlijk weer de duurste smaak..de joolz..

Maandag de twintigwk echo, vind het echt megaspannend...

Zo dat was weer genoeg egobericht;)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekej: ik heb ook in Ede gelopen (met alleen de punctie en tp in Nijmegen). Mijn lievelingsarts was C., voor haar was ik graag gebleven. Maar ook zij was gebonden aan protocollen. Toen ik er was, was er een soort van afgunst naar DD toe en ze deden net of ze er niets mee te maken wilden hebben. Maar inmiddels begeleiden ze wel meer meiden die die stap gemaakt hebben en is het inderdaad mogelijk daar de fm te doen. Ik zou het de laatste poging ook via Ede gaan doen.
    @Lets: wat goed dat je lekker aan het babyshoppen bent geweest en zo te horen al aardig vorderingen hebt gemaakt. En spannend de 20 wkn echo, maar denk dat je al zo vaak in een rollercoaster hebt gezeten van de spanning de afgelopen weken, dat jij dit wel kunt handlen. Gaan jullie dan weer een poging wagen om het geslacht te weten te komen.

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat leuk Lets inkopen doen voor jullie kleintje. Maandag 20 wkn echo spannen hoor maar alles zal vast en zeker goed zijn! Succes!! Bedankt nogmaals voor het wijzen op dit forum.

Sneeuwmees wat fijn iemand te horen die ook uit dezelfde omgeving komt. Ook mijn favoriete arts is C. Mijn voorkeur gaat uit om de echo's dan daar uit te voeren maar het liefst natuurlijk door C. Twijfelde laatste tijd aan de nauwkeurigheid van J.
    Mijn bms opbouw is erg minimaal en ik vertrouwde dat niet kwam niet boven de 6,3mm uit. In andere ziekenhuizen hanteren ze veelal 7/8mm als minimaal maar zij vonden dit al voldoende.. Zijn hier meer meiden met moeizame/minimale opbouw van het bms??

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: goede keus qua kinderwagen ;)
    Succes maandag met de 20 weken echo.

Zwaai voor alle andere !

@ego: ik heb een halve dag in het ziekenhuis met M gezeten. Gelukkig was er achteraf niets aan de hand. Ze dronk heel slecht, plast bijna niet, 40 graden koorts en werd bij de ha wel wat suffer, dus toen doorgestuurd naar de ka. Na een zetpil voelde ze zich wat beter :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miekiej: inderdaad leuk dat we bij elkaar uit de buurt komen. Ik dacht ook altijd dat ze geen tp deden bij een bms onder de 7. Dus denk dat ze in DD geen tp doen bij zo'n dun bms. Er zijn, volgens mij wel middeltjes voor om dat dikker te maken. Als je naar DD moet voor een intake moet je ook je dossier uit NL meenemen. Die leest hij door. En dan zal hij dit ook wel zelf opmerken.
    @Loontje: jemig, meid, wat heftig met je kleine meisje in het zkh gezeten. Gelukkig niets aan de hand. Kan ze geen vlaag van de waterpokken meegekregen hebben van je zoontje? Sterkte en een knuffel voor de kleine meid (en voor jou voor de schrik).

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan hoor miekiej!

Loon, ah wat spannend zeg...gelukkig goed afgelopen. Beterschap voor je meisje!

Fijne dag dames, hier schijnt de zon alvast!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahh, wat sneu voor M! Gelukkig niks ernstigs aan de hand, maar zo'n ziek kleintje, niks aan!
    Mijn neefje heeft de waterpokken. Dacht dat ons meiske met kerst wel door hem besmet zou zijn, maar tot nu toe nog geen waterpokje gezien (afkloppen!).

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Stiertje: sinds wanneer heeft je neefje de waterpokken ? Want het is besmettelijk vanaf 1 dag voordat de pokken zichtbaar worden.

@ego: vanmiddag was ze eindelijk koortsvrij en hopelijk blijft dat zo !

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    2 of 3 dagen nadat wij hem gezien hadden. Dus het zou kunnen. Nou ja, ze zal het ooit toch wel krijgen ...

11. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer onderweg naar dusseldorf! Morgen om 8 uur er zijn dus maar weer een hotel pakken!! Eerst echo morgen ben dan 7 weken 3 dagen, dus moet er hartactiviteit zijn, ben stik zenuwachtig!! Daarna nog het infuus!!
    Fijne avond nog allemaal!!

12. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat spannend do. Heel veel succes morgen!!

13. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig is ze weer wat beter Loontje...
    Lets, leuk dat shoppen! Hihi een Duits kamertje! Onze dochter heeft een Duitse naam gekregen, vondn wij ook wel grappig. Joolz bevalt hier super goed!
    Succes morgen Do, komt vast helemaal goed.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Do, heel veel succes! Morgen is de kliniek weer open na de vakantie hè? Ik hoop dan ook even verder van hen te horen over de cryo tp. Heb ze gemaild, maar de mailbox zal wel vol zitten.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: heel veel succes morgen! Hopelijk lukt het je te slapen vannacht. Hoe is het met de kwaaltjes? Ik duim voor een mooi kloppend hartje.
    @Loontje: fijn dat je meisje koortsvrij was. Hopelijk zet het herstel nu door.
    @Stiertje: voor jou ook een spannend weekje, toch? Je hebt toch eind deze week een tp?
    @NTP: grappig dat jullie meisje een Duitse naam heeft. Krijgt het volgende kindje ook een Duitse naam of zijn jullie er nog niet uit?

Hier me weer geestelijk aan het voorbereiden om weer te gaan werken morgen. Zal niet meevallen, na ruim 1,5 week vrij geweest te zijn. Verder vandaag weer op bankenjacht geweest. Onze bank begint uit elkaar te vallen, dus we moeten op zoek naar een andere. Maar met 2 kleine kinderen willen we eigenlijk niet een heel dure bank kopen, maar een soort van 'tussenbank'. We hebben er nu een, waar mijn man en ik beiden tevreden mee zijn. Maar nu de kleur nog, dat zal nog het grootste probleem zijn. Want we vinden allebei een andere kleur mooi (en die ligt nogal ver uit elkaar).;)

16. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt stiertje! Morgen is weer de eerste dag!

Sneeuwmees, kwaaltjes Euhm ... Welke kwaaltjes? Eigenlijk nergens last van alleen wat sneller moe! En nu ook nog eens heel verkouden dus dat helpt ook niet echt!! Maar mag dus niet klagen!!

17. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kindje is gemeten op 6 weken en een dag, ben vandaag 7 weken en 3 dagen, geen hartactiviteit gezien, het is over...

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach, wat verdrietig, do! Wat had ik je graag een kloppend hartje gegund! Heel veel sterkte meis!

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow nee Do wat erg!!
    Geen enkele kans meer dat het misschien toch goed komt?
    Sterkte, wat een klotenieuws!!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: ik heb donderdag (cyclusdag 13) een echo om het baarmoederslijmvlies te meten. Geen idee wanneer ik dan tp heb. Denk in de loop van volgende week.

Deel Deze Pagina