Neee ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk voor je bah bah... Sterkte & Hele Dikke knuffel voor jou!!
Dr. S heeft net gebeld. De bloedwaardes (AMH)zijn voor mijn leeftijd aan de hoge kant ( dat betekend dat er veel eitjes klaarliggen, wat ook wel gebleken is) Hij is van mening dat ze het verkeerde stimulerings schema hebben gegeven bij GG. Ik had niet het lange protocol moeten hebben maar een korte met andere medicatie. Hij schat onze kansen hoog in. Advies is om vandaag(heb vanmiddag echo) bij GG af te spreken om 3 cryo's te ontdooien. Als er geen terugplaatsing is bellen met DD voor overplaatsen embryo's. Dit stemt me wel weer iets positiever eerlijk gezegd! En ik richt nu alle pijlen op een nieuwe ivf poging... We maken de cryo's gewoon nog op en dan op naar een nieuwe kans!
Do wat afgrijselijk voor jullie. Weet niet wat te zeggen verder, wat een verdriet. Zon, ik sta toch altijd weer versteld van Dr S. Hij heeft altijd weer nieuwe ideeen etc. Veel succes vanmiddag!
Zon: ik gok erop dat jullie helemaal geen nieuwe poging nodig hebben, maar dat jij gewoon zwanger wordt van de cryo's. Ik zou ook zeggen: overplaatsen die handel. Waarom nu nog cryo's ontdooien in het GG en niet meteen overstappen?
Ja dat was het mooiste geweest! Maar heb nog geen toestemming van fbto om de cryo's te doen in DD. Ben bang dat ze dat ook niet gaan geven omdat ik ben overgestapt op PNO. En ik heb na de vorige mislukte poging van cryo geen contact meer gekregen met dr. S dus wist niet wat ik met de medicatie enz. moest doen. Heb dus gewoon het schema aangehouden van GG. En als t goed is zou nu mijn bms goed moeten zijn voor een tp. Ach, nog 1 keer dan maar en daarna vol goede moed naar Dusseldorf! Heeft iemand een idee welke medicatie een antagonist is? Heb nu dus triptofem icm Gonal-F gehad. Ben benieuwd wat ik in DD ga krijgen!
@Do: wat een vreselijk nieuws Sterkte ! @Zon: ik kreeg mijn cryo's niet vergoed na overplaatsen, omdat de punctie in NL was verricht. Geloof ik hoor.
@Do: ach, meid, wat een verschrikkelijk nieuws! Kwam speciaal even spieken voor je. Vraag me ook af of er geen hoop meer is. Heb je nog een vervolgafspraak voor nog een echo? Heb meer rare dingen gezien met achterstanden in metingen en dan later toch weer op schema. Wil je geen valse hoop geven, maar wilde het toch even genoemd hebben. Dikke knuffel. Had je zo graag betere berichten gegund.
@Do; ach, nee, wat een vreselijk verdrietig nieuws, meis. Ik weet even niet zo goed wat te zeggen.... @Stiertje; spannend voor jullie. Mijn duimen draaien. @Zon; wat heerlijk, hè, om zo'n positief bericht te krijgen vanuit DD. Dat geeft je een enorme boost en vertrouwen. @ego; gelukkig zijn de feestdagen weer voorbij. Ik zal jullie de details besparen, maar het was behoorlijk stressvol.... Ons meisje heeft last van haar darmpjes met wat obstipatie en krampen. Gisteren was ze ontroostbaar. Na het masseren van haar buikje had ze lekker veel gepoept en ging meteen hele verhalen "vertellen" en veel lachen. Ze slaapt trouwens sinds de papfles 's avonds laat helemaal door. Onvoorstelbaar.....van 2300 uur tot wel 8 uur. Ik ben zo trots en uitgerust. Ze draait zich nog steeds alleen op haar zij en rolt per ongeluk van haar buik naar rug. Ze heeft haar duimpjes echt ontdekt. Hihi, ze gebruikt geen speen.
@Sneeuwmees ik kreeg het advies om over ongeveer een week een controle echo te doen dat kan gewoon hier in het ziekenhuis , daarbij zeiden ze wel dat de kans heel heel minimaal is.... Kan de moed nog niet opbrengen om te bellen, moet gelijk huilen als ik erover begin... Morgen of zo maar even doen
Overigens hier goed nieuws! Ons kindje is met de twintigwk echo vanmorgen helemaal goedgekeurd! Kon zo model worden voor de twintigweken echo zeiden ze. Heerlijk om te zien... Ben helemaal happy nu. We weten ook wat t wordt
@Do: kan me voorstellen dat je helemaal volschiet. Dit was het nieuws waar je zo niet op zat te wachten. Inderdaad morgen maar even bellen. Kan je vriend anders geen afspraak voor je maken, al snap ik dat deze onzekerheid ook voor hem killing is. Ik wou dat ik meer voor je kon doen.
Do, snap dat je tijd nodig hebt om dit vreselijke nieuws tot je door te laten dringen. Het komt echt niet op een dag aan, toch? Lets: fijn zeg, dat de echo goed was. En, ga je nog met ons delen of het een meisje is of een jongetje? (Ben helemáál niet nieuwsgierig hoor! )
Do, vind het echt verschrikkelijk voor je bah bah wat een narigheid. Sterkte komende tijd dit is niet niks allemaal... Lets, Wat goed!!! Geniet ervan.. Ik heb vandaag gebeld met mijn eigen ziekenhuis en heb 26 januari een gesprek. Dan ga ik mijn idee voorleggen de overstap te maken naar DD. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren en wat de mogelijkheden zijn qua controles. Woensdag ga ik naar DD bellen voor een intake. Mijn schoonzus heeft vanochtend haar eerste echo gehad ze is ruim 10 wkn zwanger.. Heb het er nog steeds erg moeilijk mee merk ik. Heb natuurlijk erg enthousiast gereageerd naar hun toe. Nu wil ik wel een cadeautje kopen maar het liefst hang ik het aan de deur..
Dan valt er een last van je af he Lets? Fantastisch nieuws! Zon, mocht je cryo tp's zelf betalen. Het kost 350 zonder embryoscope of assited hatching. Lieve Do, ik vind het echt afschuwelijk voor je. Op de nasleep zit je dan al helemaal niet te wachten. Wat is het leven, en ook de MM vaak oneerlijk.
Do heel veel sterkte. Dikke knuffel Lets Gefeliciteerd ! ! ! Wat staat die banner mooi. . . Ook ik ben wel nieuwsgierig wat het wordt. Als je het niet wilt delen is het ook goed.
@Do, wat een kl*te nieuws zeg, jeetje.... Duimen draaien voor nog een hele kleine kans dus, maar denk inderdaad dat je ook wel realistisch bent als ze meten 6 wk en 1 dag en je volgens "schema" 7 weken en 3 dagen zou zijn. Balen meid, heel veel sterkte en knuffel! @Lets, super fijn alles goed!! Toch heerlijk he?!.... Wat mis ik dat af en toe nog zeg, zwanger zijn. Heb er toen zo van genoten. Ik wordt aankomend jaar trouwens weer tante, mijn zus is zwanger van hun 3de kindje. Mijn nichtjes zijn dan al 8 en 5 dus zit behoorlijk wat leeftijdsverschil in maar ze hebben er wel goed over nagedacht. Ze heeft afgelopen jaar in oktober met 13 weken nog een miskraam gehad dus nu duimen dat alles goed blijft gaan. @Mieke, welkom hier! Ook een brabander dus? Wij hebben onze behandelingen een paar jaar terug ook in Nijmegen gedaan en jou verhaal zo herkenbaar! Alleen maar denken aan de protocollen en resultaten om mooie cijfers te houden! Wij zijn uiteindelijk na 2 x een ivf poging afbreken overgestapt naar DD en nu inmiddels trotse ouders van een zoontje van bijna 6 maanden. In nijmegen werd vertelt dat we maar eens moesten gaan denken aan adoptie of eiceldonatie want bij mij ging het stimuleren niet goed. In dd dubbele dosis hormonen gekregen en het resultaat was prima!! Dus ik zou zeggen, meteen bellen naar DD. Wij hebben ook alle controles laten uitvoeren in DD. Ik moet zeggen dat ik de reistijd nog wel mee vond vallen, ook zo'n 1 1/2 enkel maar gewoon rustig aan en de terugweg ergens een hapje eten. t is voor "een goed doel" en wij wilde ook dat DD met alles de regie in handen had. Ik heb geen idee of nijmegen zou willen mee werken aan echo's maar ik kreeg toen de indruk dat ze niet blij waren dat wij gingen overstappen . @ Rest ff zwaai..... mijn manneke wordt net wakker..... Nogmaals voor iedereen een mooi en bijzonder 2015 en dat al onze wensen mogen gaan uitkomen!!!