@Mikka bedankt voor je reactie. Ik kom uit Gelderland en in behandeling in ziekenhuis in Ede met samenwerking Nijmegen (alleen punctie&tp). Wat mooi en bijzonder te horen dat jullie overstap niet voor niets is geweest en nu ook trotse ouders zijn. Dat geeft moed . 26 januari hebben we gesprek in ons eigen ziekenhuis en morgen ga ik DD bellen voor afspraak/intake. Ben benieuwd wanneer we aan de beurt zijn. Nu ik er weer zo in zit kan het niet snel genoeg gaan.. We zullen het zien.
Bedankt voor jullie lieve reacties, voel me echt zwaar k*t!! Aan de ene kant wil ik dat de miskraam zo snel mogelijk op gang komt, dan kan het verwerken hiervan beginnen, aan de andere kant wil ik dat echt niet en mijn kindje gewoon bij mij houden!! Heb gisteren echt alleen maar gehuild en mijn man heeft ook heel veel gehuild, vind het ook nog eens verschrikkelijk hem zo te zien... Hoop dat ik vanavond beetje beter slaap, dat is afgelopen nacht ook niet echt gelukt...
Och, meis, mijn hart breekt. Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen. In ieder geval een dikke knuffel en veel sterkte voor jullie samen.
Ohh Do ik begrijp je gevoel het is echt verschrikkelijk en heeft tijd nodig. Gun jezelf ook de tijd om het rustig te verwerken en verdriet zal ook niet snel weg zijn. Hopelijk slaap je vannacht weer beter.
Ah do, meid ik heb veel aan je moeten denken.... (En even geslikt bij de gedachte aan hoe ik me toen voelde... Want zo voel jij je nu...) Dikke knuffel nogmaals... Xxx
Ik praat heel veel met mijn beste vriendin zij heeft helaas ook 2 miskramen gehad, maar dat is nu voor mij fijn, ze weet precies waar ik door moet... Praten en huilen helpt...
@Do: krijg weer kippenvel en allemaal flashbacks van mijn MA van bijna 4 jaar geleden. In die tijd heb ik veel gehad aan ZP. Mijn man probeerde me wel te steunen, maar hij kon zich niet goed indenken hoe ik me voelde. Helaas zijn hier op ZP veel 'ervaringsdeskundigen', dus zo ben ik wel helemaal in zp gerold en heb heel wat keren mijn hart kunnen luchten. Weet dat wij er ook voor je zijn, hè? En huilen lucht inderdaad heel erg op. Dus gewoon aan je verdriet toegeven. Knuffel, meid!
He dames, Had vandaag een rot dag maar gelukkig goed geeindigd.. Vandaag is het precies een jaar geleden dat we onze eerste echo hadden en erachter kwamen dat het kleintje was gestopt met groeien.. Een MA en nu nog met lege handen. Vanochtend gebeld naar Dusseldorf voor intake maar kreeg nog geen data want dat zou lullig zijn tegenover degene die voor mij ingepland zouden zijn en het was druk begreep ik. Eerst moest ik mijn adresgegevens toemailen en dan zouden ze mij terug bellen.. zucht.. Vervolgens met mijn moeder afgesproken om cadeautje te kopen voor mij schoonzus die afgelopen maandag een prachtige eerste echo had. Pff ik haat babyshoppen (nu).. Gelukkig was me schoonzus niet thuis was er zo klaar mee.. Toen ook nog werken. Maar toen kwam het telefoontje een duitse dame met een stormvloed waar ik helemaal niks van kon maken haha.. Gevraagd of ze Engels wilde praten toen ging het aardig. Nu kan ik dus gewoon volgende week woensdag 14 jan al terecht... 1 WEEK.. Wauuww... Zo snel al. Oke is goed maar wat nu. Gelijk mijn ziekenhuis gebeld en situatie uitgelegd gelukkig pakte de assistente het goed op en gaat zij voor mij regelen dat ik alle papieren krijg die ik nodig heb. Phuu ik voel me gelijk een stuk beter.. Sorry voor mijn lange verhaal moest het even kwijt..
Ik heb vanavond al de miskraam gehad... Heb het op kunnen vangen kon het niet over mijn hart verkrijgen het door de wc te spoelen... Pfff wat is dit zwaar, ben wel opgelucht dat het nu al is gebeurt en dat ik geen medicijnen of curretage nodig heb... Ik kruip weer onder mijn steen, denk dat ik er maar een paar weken onder blijf
@Do: ach, meis, dus toch... Hopelijk valt de pijn en het bloedverlies mee. Als het dan toch zo had moeten zijn, is het in ieder geval fijn dat je lichaam het zelf gedaan heeft en dat je het vruchtje nog op hebt kunnen vangen. Zo kun je toch op je eigen manier er afscheid van nemen. Ik had zoveel bloedverlies en stolsels dat ik geen idee heb gehad wat het vruchtje nu precies moest zijn geweest en blijf dat toch jammer vinden. Ik wens je heel veel sterkte en praat gerust van je af (en pb-en mag altijd). @Miekiej: wat geweldig dat je volgende week al terecht kunt. Bij welke arts ben je dan? Ook fijn dat je zkh mee wil werken met alle papieren. Ik kreeg toen ook netjes de printjes thuisgestuurd met foto's van bm-onderzoek erbij en uitslagen. Ben heel benieuwd wat ze in DD als reden aan geven waarom het niet zou lukken bij jullie. Zo'n intake kan best wat in een roes aan je voorbij gaan. Zeker als je dr. S. hebt, die niet heel communicatief is. Dus als je vragen hebt, schrijf ze van tevoren op. Dit is waarschijnlijk de enige kans dat je hem zo uitvoerig spreekt, dus benut die kans goed. Als de behandeling eenmaal start, zul je hem 1-2 min. zien bij een fm en dan is er amper kans om hem iets te vragen.
Ach Do, wat een verdriet, meis. Inderdaad toch wel "prettig" dat het vruchtje vanzelf is losgekomen, dat scheelt weer een extra behandeling of ingreep. Maar toch....het lijkt mij ook erg pittig om je mini-baby te zien en vast te hebben, ook al is het nog zo klein. Heel veel sterkte en zoals Sneeuwmees ook al zei....hier is ook altijd een luisterend oor voor je. Knuffel, meis. @Miekiej; Wow, dat is een snelle afspraak, zeg! Ik kan mij voorstellen dat je er door overrompeld bent aangezien je rekening had gehouden met een (lange) wachttijd. Ook ik ben zeer benieuwd wat men in DD zal adviseren qua behandeling. @Bbibi; hoe is het met jou, meis? Voel je je al wat beter? Gaat het met je meisje nu beter? @Knorretje; hoe gaat het met jou? Heb je veel baat bij de gesprekken?
Do, tjee wat erg! Eerst zoveel vreugde en nu alweer afscheid moeten nemen. Dikke knul, weet helaas hoe je je voelt. Tranen gewoon laten stromen hoor.
Stiertje je gaat snel idd. Ik had maandag de echo, bms was 10,3 dus tp gepland voor a.s maandag. Vandaag zijn er 3 cryo's uit de vriezer gegaan. Ik hoop zo erg dat er eentje doordeelt tot maandag.. Dat zou mijn eerste blasto zijn die ik terug krijg. Do, ik vind het zo vreselijk sneu voor je.. Bah.. Dit gun ik niemand..
He do, kruip idd maar lekker ff onder die steen.... Bahbah.. Miekiej, wauw, wat snel zeg! Superfijn! Stiertje, wauw wat gaat dat snel met cryo's als je weer verder wilt... Zon, ook spannend!