Mijn cyclus is helemaal niet plat gelegd tijdens de verse poging, in nl altijd wel met decapeptyl , van Dr s begreep ik dat dit niet goed was omdat de kans op overstimulatie dan groter is, en de eerste poging in nl is bij mij afgebroken aangezien er meer dan 50 folikels aan het groeien waren... Misschien is de suprefact dus wel een idee!! Thnx!!
Fireangel, hier komt het huilen na de voeding. Echt in vlagen. Gelukkig slaapt ze tussendoor nog wel een uurtje ofzo. Maar ik heb morgen een afspraak staan bij de kinderarts in het zkh. Van het CB kreeg ik geen goede info over wat het zou kunnen zijn, en bij de HA kon ik woensdag pas terecht. Ik ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen. Misschien ligt het ook wel aan de voeding ofzo....
Stiertje, wie weet passeren we elkaar . Ik ben 34, bij de meting 32. Hier hanteren ze 1,4 als ondergrens. Ik zat er dus net onder, wat volgens de arts geen probleem zou moeten zijn. Heb al een lijstje met vragen, dossier heb ik niet digitaal, dus neem ik mee. Fireangel, dank je voor de tip. Ik denk zelf dat de decapeptyl de boel te goed plat legde en dat mijn eigen systeem zodra het kan los ging . Ik had suprefact al op mijn vragenlijstje staan, nu zeker! Zon, ik had zelf nog wel kunnen bellen of we eerder konden, maar we vonden de rust ook wel fijn. Ook wilde ik proberen in december naar PNO over te stappen, maar ben afgewezen omdat ik al in het ivf/icsi traject zit .
Ik ben ook overgestapt naar PNO maar heb gewoon voor budget gekozen, dan doen ze niet aan medische selectie.
Moekie bijzonder dat je zo lang heb moeten wachten inderdaad. Gelukkig vond je het zelf geen probleem en heeft de rust je goed gedaan. Ik heb woensdag ook mijn intake maar dan om 10.00uur en maar 1 week wachttijd want heb vorige week 7 januari gebeld dus veel geluk gehad. Ik maak me alleen wat zorgen om mijn medisch dossier. Nadat ik die vrijdag had opgehaald bleek het niet compleet te zijn. Mis overzicht van ivf 2 en uitslag vd hysteroscopie. Vandaag gebeld en sturen het op maar moet dan ook echt uiterlijk morgen binnen zijn. En het groene milieu vignet is besteld en hopelijk ook morgen binnen. Nu nog een vragenlijst maken.. stress stress..
@Moekie: welkom hier. Gezien je onderschrift een verstandige keuze naar DD te gaan. @Stiertje: bijna al weer woensdag en mag je je embryootje weer verwelkomen! Hopelijk is dit te lucky one! @Zon: jij een heuse topper on board! Wie weet word jullie de rit naar DD wel bespaard! Spannend! @Fireangel: krijg zelf weer de kriebels als ik bij iemand de banner zo weer tegen de 40 wkn zie doortikken. Het zal nu wel niet lang meer duren. Spannende laatste loodjes voor je. @Mikka: wat een heerlijk ventje heb je! Een vrolijke druif zo te zien. @Miekiej: vervelend die last minute stress. Maar op zich kun je ook mondeling de tweede poging toelichten. Ik neem aan dat je weet hoeveel je gespoten hebt en wat de opbrengst was, hoeveel cryo's evt. Maar hopelijk is het toch gewoon allemaal op tijd binnen, zodat je met een volledig dossier naar DD kan. @Do: ik kreeg juist suprefact ipv decapeptyl, omdat decapeptyl mijn cyclus te plat legde. Suprefact schijnt het meer af te remmen, zonder het helemaal stil te leggen. Het wordt ook gebruikt voor sommige vrouwen ter verbetering van de innesteling. Ik heb na de tp 3 x pregnyl nagespoten, omdat ik ook al snel ongesteld werd na de tp. Maar sommigen moeten dus suprefact na de tp gebruiken. Er is veel mogelijk (blijkbaar). Heb jullie wat verwaarloosd. Ben niet helemaal fit en de kleine man slaapt de ene keer wel, de andere keer niet. En als hij wakker is, is het vangen geblazen, want meneertje zit overal en bij voorkeur waar je hem niet wil hebben. Dus ontspannen achter een laptop op zp is er niet (meer) bij als hij wakker is. Dit weekend zijn babybedje omgeruild voor een ledikantje. Hij sliep in het bedje waar ik ook nog als kind in heb geslapen (evenals mijn broer en zus). Dit bedje is al uit de jaren 60, dus niet in hoogte verstelbaar. Nu meneer overal op zijn knietjes zit en zich al probeert op te trekken tot staan, werd het wat gevaarlijk. Dus was het tijd voor het ledikantje. Bij mijn oudste zetten wij dit bedje op zolder, nog vol verwachting dat we die weer snel van zolder konden halen voor het tweede kindje die we graag wilden hebben. Maar nu zal er geen kindje meer komen, dus nu was het echt het bedje voor altijd opruimen en moet zeggen dat ik daar toch wel meer last van had als ik gedacht had dit weekend. Verder begint mijn man steeds over dingen verkopen/opruimen en moet zeggen dat ik daar toch wel moeite mee heb. Sommige dingen kan ik makkelijk(er) afstand van doen dan andere dingen. Ik vind een bedje, kleding of de kinderwagen toch best heel emotionele dingen, waar ik nog geen afstand van kan doen. Verder, zoals gezegd dus niet fit. Ben verkouden geweest en ben nog steeds moe en heb nog steeds iedere dag hoofdpijn. Blijkbaar volle holtes of zo. Vanavond voor het eerst weer naar de fysio gegaan. Het wordt tijd weer een beetje aan mezelf te denken en krijg steeds meer last van mijn bekken, dus tijd dat ik zelf even in de revisie ga.
Hi meiden, Ik heb niks terug gelezen het was echt teveel paginas! Dus geen een berichtje gelezen maar wilde graag weten hoe he met jullie gaat... Dus bij deze... Hoe gaatie met alle mama"s? Alle zwangere? En de wachtende dames? Knuffel voor jullie! X
Zo even een sukje teruggelezen! Do voor jou een dikke knuffel meid! Wat oneerlijk Tassie voor jou ook lieve meid!! Jezus wat een verhaal en wat een vreselijke baas zeg... En je collegas ook! Kun je idd niet ergens anders solliciteren? Dit kan echt niet zo! Knuf! Reageer vd week ff op je pb nu slapen is al laat! X
Hier ook al verwaarlozing van jullie, sorry!! Heb soms ff gewoon geen zin vanalles te typen, lees wel gewoon mee... Nu ook ff korte reactie, want moet zo weg.. Ik las iets over die hiv bloedtesten. Die moesten eerst iedere keer, dat hoeft nu niet meer. Een bloedtest blijft langer geldig. (Weet niet precies hoelang) maar de duitse regelgeving is veranderd, scheelt toch weer steeds 80 p.p. Dus dat is zeker fijn, al helemaal als je zelf moet betalen! Tassie, jee wat rot op je werk zeg! Heb je niet verdiend!
Dank, Lets. Ik heb er ook nog even over zitten denken. Volgens mij hoeft het alleen bij de punctie. Want als ze dan weten dat je HIV-vrij bent, zijn je eventuele cryo's dat ook natuurlijk. Kon gister ff niet goed meer nadenken, ben soms zo slooooom van die utro!
Och ja van die utro word ik ook zo vreselijk moe! Lig elke avond te pitten op de bank na gtst. Vanmorgen gebeld dat de andere 2 embryo's niet voldoende zijn gedeeld, ze delen te langzaam dus die worden "weggegooid" Ik had trouwens de facturen van de intake en het bloedonderzoek gewoon ingediend bij fbto onder de noemer "second opinion" Kreeg vanmorgen een mail dat beide facturen volledig vergoedt worden. Dat is echt een meevaller, totaal niet op gerekend maar ik dacht, ik probeer t gewoon!
Ja, dat had ik ook. Was destijds verzekerd bij De Friesland. Die hebben ook de intake in DD volledig vergoed, inclusief bloedonderzoeken. Ik vind de timing van onze ivf trouwens wel behoorlijk onhandig. Ik had tot aan november 2014 nog niks van mijn eigen risico verbruikt. Even 1x naar de apotheek voor de medicijnen, hoppa, hele eigen risico naar de maan. Helaas poging in december niet gelukt. Stel dat de cryo's nu ook niet lukken, ben ik straks m'n hele eigen risico van 2015 ( 375!) ook weer kwijt aan ivf. Nou ja, hopen dat het wél gaat lukken natuurlijk. Ik merk trouwens dat ik het best spannend vind of het ontdooien goed zal gaan.
Balen trouwens, dat de overige embryo's niet goed zijn doorgedeeld! Nu duimen dat het toppertje in jouw buik zich wel netjes 'gedraagt'!
Ja das zeker balen met je eigen risico. Bizar veel is dat ook he.. Alles wordt maar duurder en we krijgen er steeds minder voor terug. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat die 2 niet goed genoeg zouden zijn. Ben zo blij met mijn blasto. Voor het eerst dat ik er een heel goed gevoel bij heb. Hoop dat het ook echt goed gaat deze keer, anders komt de klap weer lekker hard aan volgende week. Al vind ik het wel een prettig idee dat we dan naar DD gaan. Jij hebt morgen je terugplaatsing toch? Ontdooien ze ook pas morgen zeker omdat het een blasto is? Pfff altijd weer spannend of ze de dooi overleven he!
Yep, morgen terugplaatsing. Ze ontdooien idd pas morgen. Mocht nr. 1 het niet overleven, kunnen ze natuurlijk altijd nog nr. 2 pakken. Maar spannend is het wel. Wij gaan al voor 7 uur op pad. Dus hopen dat ze niet gaan bellen als wij onderweg zijn, want dat is dan vast geen goed nieuws. Ik krijg ook een blasto. Spannend weer he! Wanneer mag jij testen? 10 dagen na tp?
Nou Zon en Stiertje, het duimen voor jullie is begonnen. We kunnen wel weer mooi nieuws gebruiken! Bbibi hoe gaat het met jou en je meisje? Lets, ik snap dat je afwezig bent hoor. Shop je maar helemaal gek voor je kleintje
Miekie, wie weet zien wij elkaar ook nog . Fijn dat je zo snel terecht kon. Maar voor ons was even geen gedoe en polonaise aan mijn lichaam ook erg fijn. Zie nu al op tegen de utro straks, word er ook zo loom en sloom van. En ik vind het nog steeds vieze troep. Stiertje, spannend morgen! Moet je van ver reizen? Wij gaan rond half 9 weg. Als alles mee zit is het voor ons 1,5 uur reizen. Zon, jammer van je andere eitjes, maar als je bij deze blasto al zo`n goed gevoel hebt, dan moet het wel helemaal goed komen!
Yep, 3 uur en een kwartier enkele reis, als 't meezit. Wij gaan 4 uur van tevoren weg, dus al om 6.50 in de auto ... Gaap ... Bij Oberhausen is het altijd erg druk, dus tijd incalculeren voor file.
Ja bij Oberhausen is het echt heel erg druk. Voor ons is het 1 uur en 3 kwartier als het mee zit, maar hebben vorige meer 2 uur over gedaan. Ik mag vrijdag de 23e testen. Jij dan? Moekkie en Miekie (sorry maar dat klinkt als een slechte tekenfilm) succes morgen allebei bij de intake.