@Lets, sterkte met wachten en wachten en wachten..... Met alles! @Knorretje, ik had zo rond de 33 weken een blaasontsteking en dus ook AB. Vriendin van mij vertelde dat zij dat bij haar zwangerschap ook had gehad en dat je door de AB eerder kunt bevallen. Ik geloofde dat niet zo maar onze kleine man is ruim 15 dagen te vroeg geboren dus wie weet!!
Mikka, ze mag van mij wel twee weken eerder geboren worden hoor. Ik weet niet of de soort AB ook nog invloed heeft.
Nou, wij snappen er helemaal niks meer van en weten niet meer wat we moeten denken/hopen/voelen. Het was waarschijnlijk geen baarmoederlijke zwangerschap want er was in de baarmoeder nog wat te zien. Nl. Een vruchtzakje met iets erin... Of te wel, misschien nog een zwangerschap. Het was slecht te zien of er hartactiviteit was of niet. Er waren ook veel bloedingen te zien. Eerst hadden we een assistente, die vond het nog een duidelijke zwangerschap. Daarna een gynaecoloog die zwakte het wel wat af, maar gaf ook aan nog een zwangerschap te zien. (Hij was duidelijk minder handig met de apparatuur dan de assistente) Hoe levensvatbaar dit wel of niet was, dat kon hij niet zeggen, ze hebben echt lang zitten kijken. We zaten geloof ik in de verloskamers, en die apparatuur meet ook pas echt goed vanaf meer weken,,, We hebben nu morgen om 7,20 een afspraak in dusseldorf. Stiekem ga ik weer hopen, maar de kans dat het niet goed is is natuurlijk veel groter. (Verder was het nog een heel drama hier in een ziekenhuis terecht te kunnen ivm verwijsbrieven e.d. Maar dat zal ik jullie verder even besparen...)
Jeetje lets wat een verwarring! Kan me goed voorstellen dat je absoluut niet meer weet wat je nu moet voelen! Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch goed is!!
Pfff wat een verhaal Lets! Hopelijk en je gauw meer duidelijkheid! En ook al een innimini kansje, ik zal voor je duimen! Misschien is de bloeding van de ene embryo en zit de ander er nog? Succes morgen
Lets, jeetje wat zitten jullie in een rot situatie. Tussen hoop en vrees. Ik hoop echt voor jullie dat het toch nog goed zit, maar aan de andere kant vrees ik toch wel voor de kans dat het niet goed is. Met deze termijn zou je wel een klopend hartje moeten zien denk ik. Maar ik ga nog naar eens een kaarsje voor je branden en duimen voor een goede afloop.
Jeetje Lets, wat een rollercoaster! Ongelooflijk, meid. En ja, wat Bbibi zegt, dat dacht ik eigenlijk ook toen ik je laatste berichtje las. Maar meid, wat een toestand. Ik hoop zo dat het allemaal goed is met het vruchtje en dat je morgen een heel mooie echo hebt in DD. Heel veel sterkte vanavond met opnieuw wachten en onzekerheid......en natuurlijk heel veel sterkte of liever succes morgen!
De assistente meende hartactie te zien, de gynaecoloog twijfelde, het leek wel zo, maar kon ook wat anders zijn.. Dus... Ook al wil ik niet meer hopen, mijn hoofd doet t toch.... Lief dat jullie kaarsje branden, hier nu ook alles aan!
Wat een verhaal Lets. Ik had het er ook nog met mijn man over en we zeiden tegen elkaar hoe gaaf zou het zijn dat je toch gewoon hartstikke zwanger bent!!! Ik duim met voor je!!! Hoop het zo voor jullie! En hartactie is hartactie toch? Succes morgen!
Jeetje Lets, wat een emotionele gebeurtenis zeg en nog steeds geen duidelijkheid. Wat een kwelling zeg! Maar wel weer wat hoop, dus ik hoop met de rest mee. Sterkte hoor!
@Lets: volgens mij ben je straks 10 jaar ouder door de emoties die je de laatste dagen hebt moeten meemaken. Ik duim ook nog even door. Zonder je valse hoop te willen geven, zou het toch wel heel bijzonder zijn. Mag ik vragen hoe ze in DD de mk hebben vastgesteld. Hebben ze toen een echo gemaakt en wat was er toen te zien? @Knorretje: hè bah! Een blaasontsteking. Ik had het ook, bij mij was het niet in de urine te zien, maar kwam het pas tevoorschijn toen ze het op kweek gezet hadden. Mijn zoontje is overigens ook 9 dagen te vroeg geboren. Dus wie weet heeft het er bij mij ook wel mee te maken. @Mariska: denk ook dat het verstandig is om nu even met je opleiding te stoppen. Ik had er al bewondering voor. Een huishouden, kindje, werk, je huis net verkocht en aan de vooravond om aan een behandeling te starten. Ik ben benieuwd hoe je baas reageerde. @Bbibi: ik heb ook wel eens voetreflex gehad. Die had ook wel eens vrouwen behandeld met bepaalde punten masseren om het een beetje te versnellen. En dat is overigens nog eens heeeel erg lekker en ontspannen ook. Tijdens mijn tweede zwangerschap hier ook geen sex gehad. We waren zo overdonderd door de zwangerschap dat we niets wilden doen wat mogelijk 'kwaad' kon (wat natuurlijk nergens op slaat). Nu staat het nog op een zeer laag pitje. Geloofde nooit dat mensen te moe konden zijn om te vrijen. Maar het is toch echt zo. Daarnaast ben ik ook niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen van de bevalling. Dat maakt me ook wat onzekerder. @Gein: kan me voorstellen dat je na de eerste schrik, nu ook niet mee zonder 1 van de twee ukkies wilt. Zeker niet na jullie geschiedenis. Ik hoop op een mooie echo woensdag. Hoever ben je dan? Hier weer terug uit het werk. De oudste kwam vanmorgen uit bed en leek wel een straalkacheltje. Die hebben we dus thuis gehouden vandaag. Ikzelf had ook barstende koppijn, dus was ook even bang dat ik door griep geveld ging worden. Gelukkig gaat het nu weer, maar ga toch op tijd naar bed. Morgenochtend werk ik eerst even thuis, omdat mijn man morgen nachtdienst heeft.
Oh Lets....wat een spanning. Fijn dat je morgen zo vroeg terecht kan in DD. Je zult ws niet veel slapen denk ik. Ik denk aan je. Boannan....weet niks van slagingspercentages. Denk dat je je er niet blind op moet staren. Het hangt van zoveel factoren af. Als je mij als voorbeeld neemt, heb je wel 66% kans met icsi (3 TP's, 2x zwanger). Maar bij weer een ander lukt het nooit. Mariska, snap helemaal dat je stopt. Niet leuk als je dochter dat 's ochtends al vraagt... Heb ook hBO-V gedaan. Vond de opleiding niks. Maar mn werk als vpk wel heel leuk. Alle anderen : zwaai! Er is zoveel geschreven, weet even niet meer wie wat en hoe...
Nouja, aangezien ik nog een hcg van meer dan 28000 heb ben ik wel gewoon moe dus ik zal wel wat slapen denk ik zo. Ik voel op het moment vrij weinig, soort v emotieloos... Niet verdrietig, niet blij, alleen verward of zoiets... Sneeuwmees, in dusseldorf hebben ze afgelopen donderdag nog wel een echo gemaakt, wat het dus ook zo raar maakt dat er nu wel iets te zien was... Nou, nog even hollands next top model afkijken en dan ga ik slapen... Hopelijk snel duidelijkheid, en dan zal ik ook weer op jullie berichtjes reageren Ik ben heel blij met jullie!
Knorretje wat lief van jou voor Lets! Wat een prachtige foto met die kaarsen <3 Lets wat een prachtige hcg waarde! Zou toch wel goed zijn denk ik voor dit termijn! Zeker als het er maar 1tje is! Je moet je nergens op in stellen maar een sprankeltje hoop mamje wel houden! Hopelijk ben je niet gestopt met utro en prednison? Sneeuwmees: ohh jullie ook geen seks dus bij de tweede zwangerschap? Dan heb jij ook zon lieve meelevende man dus? Als ik zo mijn vriendinnen hoor ( die niks hebben meegemaakt) dan snappen die dat absoluut niet en zouden hun mannen dat echt niet accepteren ! Ik heb gelukkig niet zon "dominant ventje" ... Dus die is heel meelevend en wilde ook zoooooooo graageen kindje! Dat hij daar. 100% alles voorover heeft! Dus dan maar even niet! Ik begrijp jou helemaal... Miss na een flinke knip dat het daarna ook nog wel enige tijd zal duren! Plus de baby slaapt drek op de kamer de eerste tijd dus zal er OOk weinig gebeuren! Straks een jaar zonder seks! Dan krijgt mijn man echt een diploma of oorkonde van mij als prestatie hihihi Vervelend dat je manneke zo ziek is! Goed dat je hem thuis hebt gehouden zeker als je zelf ook al niet helemaal lekker bent... Kan je beter samen wat uitzieken thuis... @tassie tot wanneer heb jij eigenlijk nog verlof? Straks nig maar 2 daagjes werken toch? Welke dagen ga je werken?
Hoi meiden, leef nog hoor maar ff geen zin gehad in zp. Wel ff bijgelezen pffff hihi. Wilde ff zeggen veelal goed nieuws te lezen en dat is geweldig maar ff een dikke knuffel voor Lets..ik hoop zo dat het een miskraam van 1 embryootje is geweest Duim keihard voor je en heel veel sterkte morgen! Verder kom ik wel weer ff langswaaien. Hier op zich alles ok. Vriend sinds een week geen pijn meer dus hopelijk over. Ik ben begonnen bij osteophaat dus ben benieuwd. Lijnen en sporten dat trek ik nog niet Komt wel. Oh en ff dikke knuffel ddees ik reageer nog op pb. Je bent een schat. Bbibi niet bewust genegeerd hoor maar weinig zp gelezen dus sorry dikke knuffel. Rest allemaal ff zwaai. Kom nog terug en lees nog mee hoor.