Emmy aan boord. Nr 1 was goed ontdooid, dus nr 2 zit nog veilig in de vriezer. Kwaliteit was 3cc. Kan beter, maar er zijn mensen van minder zwanger geworden. En met wie heb ik daar nu gesproken in de wachtkamer? Ff hier teruglezen. Ik mag de 24e testen trouwens.
goed nieuws stiertje!! lekker broeden nu! fijn dat nr 2 nog in de vriezer zit!! toch nog een bonus, al gaan we ervan uit dat je die niet nodig zal zijn!!
@Stiertje: goed nieuws! En hier zijn degenen zwanger geworden van de embryo's en tp waar ze het minste van verwacht hadden. Ik heb blijkbaar altijd middelmaat kwaliteit eitjes gehad, maar ben er toch 3 keer zwanger mee geweest en heb toch 2 hele knappe kindjes...hihi... Broedse! En fijn dat je nog een reserve hebt. Niet dat je hem nodig hebt, maar gewoon voor het idee.
Duimen draaien voor je Stiertje! Thx voor de tip. Maar umcg had mij aangeboden om te helpen met de echos voor Düsseldorf dus dat moet wel goed komen dacht ik. En anders probeer ik het bij het martini.
Welkom op het wachtbankje stiertje! Samen aftellen naar de 23e & 24e. Ik ben benieuwd hoe de intakes van de andere meiden gegaan is. Ik heb sinds een half uurtje wat gerommel in mijn buik. Toevallig vanmiddag gelezen dat dat weleens gebeurd bij de innesteling, dus nu hoop ik het nog meer natuurlijk. Pfff stomme wachtweken... Ik haal me weer van alles in mijn hoofd geloof ik!
Stiertje, volgens mij heb ik je gezien. Was je met een stel uit Cuijk aan het praten met een kindje dat net 2 was geworden? Ik zat geloof ik achter jullie, blond kort haar, bril. Jij kort donker haar en een bril? Dat het een plakker mag blijven!!! Miekje, had jij een half lange zwarte jas aan en zwart/ donker haar? Gelukkig was er plek zat om te parkeren, geen files en het weer zat de heenweg ook nog mee. Vond het gelijk een prettige ruimte om te wachten. Waren om 11.15 uiteindelijk aan de beurt, dus geen erge uitloop zoals ik wel eens gehoord heb. Dokter S. ga ons toch wat andere inzichten op onze situatie. Zo bleek dat mijn bijna dichte linker eileider ook problemen kan veroorzaken met innesteling, vooral als er vocht vanuit die eileider de baarmoeder in loopt. Ook vond ik het fijn dat bij de echo zo veel meer te zien is, bloed, vocht, kloppen van het bloedvat. Wel was duidelijk te zien dat mijn rechtereileider ver onderontwikkeld was en dat er ook nog geen eitjes te zien waren voor toekomstige cycli. Links was prima met zo`n 6 eitjes zichtbaar. Nu bloedtesten afwachten, heb zelf nog om dhea test gevraagd en in februari starten als alles goed is ( op eigen aanvraag, ben net 2 weken met een nieuwe baan bezig.) Waarschijnlijk stimuleren met puregon en menopur en synarella i.p.v. decapaptyl. Over 2 weken bel afspraak en dan hopelijk een plan van aanpak bespreken. Wj doen de echo`s in Hengelo, daar hebben ze ook een samenwerking mee. Scheelt toch weer een eind op en neer rijden. Lang ego verhaal, reageer morgen ook even op de rest
Ja, ik heb je gezien, Moekie! Dat was ik idd. Wat fijn dat jullie zo veel meer info hebben nu. Ik hoop dat er straks een mooi plan van aanpak komt voor jullie, met als resultaat een zwangerschap. Zon: ja, gezellig samen op het wachtbankje. En die wachtweken wennen nooit. Niet teveel googlen Ik heb dinsdag en vandaag een acupunctuurbehandeling gehad en ik gebruik Chinese kruiden ter ondersteuning. Hopelijk gaat het allemaal werken.
hey moekie... hengelo?? dan wonen we waarschijnlijk dicht bij elkaar fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!!!
Dames heel veel succes met wachten, en moekie wat fijn dat het je weer nieuwe inzichten heeft gegeven. Ik heb nu ook 2x een acupunctuur behandeling gehad en chinese kruiden. Bahh die zijn echt niet te drinken (moet er thee van maken) maar goed ik heb er alles voor over. Ze gaven aan ruim voor de behandeling er vast mee te beginnen dus daarom nu alvast aan de acupunctuur. Stiertje, krijg je toevallig ook moxa behandeling, een soort kaars die dan opbrandt in mijn geval op mn buik. Ik weet niet of het met de behandeling van gisteren te maken heeft maar ben nu ruim een week te vroeg ongesteld. Hoop toch niet dat het mn cyclus in de war gaar schoppen.
vlinder, zou er goed mee te maken kunnen hebben denk ik? geen ervaring verder mee... ik heb morgen een echo om te kijken of het schoon is, vanmiddag gebeld, dacht dat het ergens volgende week zou worden... heb nog steeds bloedverlies dus een inwendige echo is dan nog minder prettig dan dat het al is... bah, zie er tegenop! gelukkig al om 8.45 dus hoef er niet de hele dag tegen aan te hikken
Datum voor ks is (helaas) geprikt. Ik hoop echt dat onze man zich voor die tijd zelf aandient. Anders wordt het de 21ste... (shhhtt niet verklappen, familie weet nog van niks)
@Stiertje en Zon: Super spannend die wachtweken pff zo slopend altijd gelukkig hebben jullie elkaar. Ik duim voor jullie dames!! @Knorretje: Hopelijk geeft de omeprazol het gewenste resultaat spannend.. @Do succes morgen met je echo hopelijk is alles schoon en is je lichaam gauw weer de oude. Hoe gaat het verder met je?? @FireAngel wat ontzettend spannend zeg nog even en jullie hebben er een kleine man bij wauw!! Ik hoop ook voor jou dat het alsnog vanzelf op gang komt. Succes in ieder geval. Hou ons op de hoogte @Moekie, Dat klopt ik was degene met zwarte jas en donkere haren haha grappig. Het was druk toen ik de kamer uitkwam. Zo te zien ben jij met een beter gevoel uit het gesprek gekomen, fijn voor je!! Een spannende tijd zal komen. Hier dus ook intake gehad. Reis ging goed en daar verliep ook alles vlot. Een beetje te vlot voor mij denk ik... Merk dat het voor mij nog niet helemaal duidelijk is maar nu ben ik ook erg onzeker en een controle freak van mezelf dus het zal aan mij liggen. Mijn man had er een erg positief gevoel over en ik ook wel hoor. Het kwam erop neer dat hij een kort schema met mij wil uitvoeren en dan embryoscope wil toepassen. Zelf dacht ik Assisted Hatching maar zij vonden mij daar niet geschikt voor. Het gesprek ging erg snel. Vind het altijd fijn alles precies op een rijtje te hebben hoe en wat maar dat kan ook nog niet. En dan lees ik bij jou Moekie dat je een echo gehad heb.. Ik niet, dan krijg ik alweer gelijk vraagtekens waarom niet?? Ze hebben bloed geprikt AMH en schildklier. Over 2 weken word ik terug gebeld en word verder beleid bepaald. Spannend.. Vandaag hele lading aan vitamines gekocht. Ik heb nog gebeld naar mijn eigen fertiliteitsarts in NL en prettig gesprek gehad. Ze zijn bereid mee te werken met de echo's mits we wel goede afspraken maken. Nu heb ik nog een vraag hoe zit het precies verzekeringstechnisch als je deels je echo in eigen ziekenhuis(NL) zou uitvoeren?? Krijgen jullie hier ook rekeningen van en komt dat niet bovenop het kostenplaatje van Dusseldorf? Vraag me af wat jullie ervaring is. Verder hoop ik dat ik wel alles goed regel qua verzekering. Is hier nog iemand verzekerd bij IZZ. ik heb nu verwijzing van huisarts geregeld en moet dan nog een papier (als ik het goed heb) laten invullen door Dusseldorf wat ik dan naar de assistente kan mailen..? Sorry voor mijn vele vragen en tekst...
Ik heb nooit een rekening gehad voor de echo's in Nl. Die declareerden rechtstreeks bij de zorgverzekeraar.
@Moekie: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en weer met frisse moed vooruit kunt kijken. Ik vond het toen ook wel verhelderend toen dr. S. zijn visie gaf op mijn behandelingen in NL en wat hij anders zou doen. @Vlinderr: ik heb ook moxa gehad bij de accupunctuur en kreeg een staafje mee naar huis zodat ik mezelf er iedere dag mee kon behandelen. Geen idee of je cyclus daar van slag van kan raken. @Miekiej: ik had na afloop ook een minder positief gevoel dan mijn man. Ik vond het gesprek wat warrig en eigenlijk liet hij ons tot het allerlaatst toe een beetje in de waan dat hij het niet zag zitten. Hij noemde allerlei dingen op die niet goed waren, dingen die ik 'niet mee' had enz. We kregen ook nog een lijst met vitamines voor gelegd. Ik dacht echt, dit is het, hij geeft ons een lijst mee en we mogen het uitzoeken. Maar toen ineens bleek hij al een behandelplan in het dossier geschreven te hebben hoe hij het wilde gaan doen bij de volgende poging. Toen we later in de auto zaten was ik dus ook wat in de war van alles, de spanning enz. en toen toch ineens een heel behandelplan en de uitspraak dat hij echt nog dacht dat een zwangerschap heel reëel moest zijn. Toen we later in de auto zaten, bleek dat mijn man het een heel positief gesprek vond, terwijl ik het juist een wat 'negatief' gesprek vond. @Fireangel: spannend dat je nu een datum hebt. Ik hoop van harte dat je zoontje zich toch nog bedenkt. Ik had ook een geplande keizersnee (ook op de 21e), maar mijn zoontje besloot ook eerder te komen. Dus wie weet.... En je kent onze methode, hè? Dat wordt dus keukenkastjes soppen morgen!!
Hoi hoi, Net gestart 3 de dag derde ivf UMC Utrecht, Mijn vraag is Hoe heet de kliniek in Dusseldorf en hoe heet de arts Hoe hebben jullie de eerste contacten met hun gelegd? Als deze poging niet lukt willen we ook daarheen, bij ons beide niks mis 2 miskramen gehad. Groet