@Lets: heb net zitten googlen en zag wel meer opmerkingen van mensen die last hadden van bloedneuzen door prednison. En daarnaast komt het inderdaad in de zwangerschap meer voor. Nog steeds lekker aan het shoppen? DD weet inderdaad wel raad met rekeningen. Je bent amper thuis en de envelop ligt al op de deurmat. Heb wel eens gehad dat ik een verklaring had gevraagd en die netjes thuisgestuurd kreeg, maar vlak er na een rekening hiervoor kreeg incl. de kosten van een postzegel vanwege die verklaring.
Even voldoen aan mijn meldingsplicht. Helaas nog steeds niks. Begin nu wel een beetje down te worden (mag natuurlijk absoluut niet zeuren). Maar had het zo graag zelf nog willen proberen. Kans wordt nu wel heel klein. Heb nog naar het ziekenhuis gebeld of ze morgen niet mijn vliezen willen breken om te kijken of er iets op gang komt. Mocht dat niet zo zijn kan de geplande ks op woensdag gewoon doorgaan, maar heb ik in ieder geval het idee dat ik alles geprobeerd heb. Wacht nog op een telefoontje terug. Hoop zo dat hij zich vanavond nog aandient!
@Fireangel wat balen voor jou zeg. Begrijp dat je er down van wordt je had het zo gehoopt. Wel heel erg spannend nog een paar dagen en jullie hebben er heerlijk kleintje bij en zal alles eromheen gauw vergeten zijn. Succes in ieder geval!! Ik heb zojuist een email van DD ontvangen dat hun de machtinging schrijven en hun ervaring is dat dit voor de zorgverzekeraar veelal wel voldoende is. Ik hoop het zo... Hopelijk kunnen we dat dan gauw afhandelen en starten met de behandeling.. Kan niet wachten.. Hoe is het met de rest??? Dames op het wachtbankje nog steeds zo kalm??
Ja, ben nog steeds redelijk zen. Vanochtend wat zeurend gevoel in de buik, nu weer bijna helemaal weg.
Nog 5 nachtjes slapen tot de officiële testdatum. Als ik het tenminste volhoud en niet eerder ga testen
Oh Stiertje, ik hoop het zo voor je. Fire angel.....snap je teleurstelling. Misschien gaan ze wel akkoord met je voorstel. Een geplande keizersnee is in ieder geval fijner dan dan een spoedkeizersnee. Kun je toch je eigen stempel er wat op drukken. Wordt wel een natuurlijke keizersnee dan? Veel succes alvast. Miekjee....gelukkig. Komt vast goed nu.
@Fireangel: je hebt nog twee daagjes en je bent uitgeteld, het kan nog, hè? Ik vind het op zich wel een goed voorstel van je. Dan heb je, ook al wordt het alsnog een ks, toch het idee dat je zelf ook een poging hebt gewaagd (en wie weet lukt het toch). Voor een geplande ks wel typisch dat ze jou overtijd laten lopen. Mijn geplande ks moest in de 39e week gepland worden. Ik duim voor je dat de kleine zich alsnog morgen uit zichzelf gaat melden. @Miekiej: dat is een hele geruststelling dat het waarschijnlijk toch relatief makkelijk geregeld kan worden. Mag je bij de eerstvolgende menstruatie starten, of moet je eerst nog wachten op de bloeduitslagen alvorens je het groene licht krijgt? @Stiertje: een zeurend gevoel in de buik horen we graag. Het gaat al weer snel richting testdatum (al denk jij er waarschijnlijk anders over). Hier een drukke periode, dus kom weinig aan zp toe. Op het werk is het druk, de oudste is heel gespannen, slaapt slecht en huilt bij het weggaan op school. De jongste bleek vorige week een beginnende oorontsteking te hebben en is nu al weer 3 avonden ontroostbaar wakker geworden. Dat is heel slopend, vooral als je niet weet wat er aan de hand is. Heb het vermoeden dat het oortje nog steeds niet over is. Dus morgen toch maar weer naar de huisarts proberen te komen. Nu slaapt hij weer, dus even de handen vrij.
@NTP: je had toch een banner? Is die verdwenen? @Tassie: vraag me al langer af hoe het nu met jou is en hoe het nu op je werk gaat. Hoop snel weer van je te horen. @Stiertje: nog 4 dagen.... Voor het geval je de tel kwijt mocht zijn..
Stiertje, heb jij symptomen? Ik durf er niets van te zeggen dit keer. Alle andere keren 100% overtuigd dat het niet gelukt was, dat heb ik deze keer niet...durf niet te hopen...
Zon: wat ik voel is een zeurend gevoel in de onderbuik. Wat ik ook altijd heb als ik ongesteld ga worden. Maar wat ik ook had toen ik zwanger bleek. Valt niks over te zeggen dus. Verder geen symptomen. Wat is er bij jou nu anders dan andere keren?
Zon en Stiertje, wat een spanning! Duimen draaien voor jullie. Fire, ik duim ook voor jou dat er vandaag iets op gang komt. En anders heel veel succes morgen en denk maar aan het feit dat je bijna je kleine vent in de armen hebt . Miek, ik zou het kostenplaatje en behandelplan via post krijgen. Als ik volgende week de belafspraak heb zal ik er nog eens naar vragen. Ik dien het hier ook wel in als een second opinion. Niet stressen, bij jou komt het ook gewoon goed en dan gaan we straks gezellig allemaal ( op alle zwangeren die er deze week bij komen na) beginnen. Sneeuwmees, hopelijk is je kleinste snel weer in orde. En inderdaad maar even bij de huisarts langs. Succes!
@ Sneeuwmees wat vervelend, hopelijk gauw weer wat rust in huis. Begrijpelijk dat je wat minder tijd hebt voor ZP. @Zon & Stiertje wat ontzettend spannend elke keer weer he. Ik leef met jullie mee en ook mijn druimen draaien door @Moekie dank je ik merk wel dat ik nog erg onzeker en bang dat het niet lukt. Vind het echt moeilijk om te laten rusten. Ik kan nu niks doen en moet op de stukken van DD wachten voordat ik weer verder kan.. Wanneer is jouw telefonische afspraak precies? Ik word volgende week donderdag tussen 8 en 9 gebeld. Spannend.. Zou wel leuk zijn als we zo samen op gaan.. En veel ervaringdeskundigen hier dat doet goed
Nou ik heb contact met DD. Heb recept gekregen, progynova en utrogestan. We gaan de cryo's zelf naar DD brengen omdat dat goedkoper is. Verder moet ik komen voor een uitgangsecho, dat hoefde ik bij Geertgen niet in de cryo cyclussen, dus dat is effe kijken hoe ik dat doe volgende week. Jeetje, het wordt nu wel heel echt allemaal...ik hoop maar dat het allemaal niet nodig is!!
@Zon: ik was toen ook zo al met mijn hoofd in de volgende poging en al druk aan het plannen, toen het niet meer nodig bleek en ik zwanger bleek. Dus hoop ook van harte dat alle plannen die jullie hebben voor verhuizing van embryo's ook niet meer nodig zal zijn. Hoe moet je die embryo's trouwens verplaatsen? Krijg je een koel-iets mee? @Stiertje: je maakt het weer spannend. Krijg altijd zelf de kriebels als er hier weer meiden in die tweede wachtweek zitten en richting de testdatum gaan. @Fireangel: heel veel succes met de bevalling van je jongste zoontje. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan verlopen. Zet hem op! Mijn man is vandaag met de jongste weer naar de huisarts geweest. De oorontsteking is nog niet over en ook niet minder geworden. Dus ze heeft nu toch maar een kuurtje voorgeschreven. Hopelijk gaat het snel beter, want dat huilen van hem gaat je door merg een been (en nog erger hij heeft dan echt heel veel pijn). Had vanavond willen strijken, maar had de puf niet (en geen zin). Was weer helemaal verdiept in mijn digitale foto-album wat ik aan het maken ben. Ik ben nu voor het tweede jaar op rij een jaarboek aan het maken wat we allemaal gedaan en meegemaakt hebben, gekke kiekjes, bijzondere momenten e.d. Het was een hele toer om 6000 foto's terug te brengen tot een 400-500 foto's, maar het is gelukt. Alleen wel een fotoboek van 120 pagina's. Maar het was dan ook een bijzonder jaar vorig jaar met de geboorte van ons tweede zoontje.
@FA: heel veel succes vandaag ! @Sneeuwmees: wat sneu dat je zoontje niet gelijk een ab kuur heeft gekregen. Oorontsteking doet hartstikke pijn Hopelijk gaat het nu snel beter.
@Fireangel; veel succes vandaag! @rest; zwaai, zwaai! Ik kom later vandaag terug met een wat uitgebreider bericht.
FA veel succes vandaag! Ik heb een recept gekregen via mail van DD. Hoe gaat dat eigenlijk, kan ik dat ophalen bij de apotheek in mijn woonplaats? Blegh. Het wordt zo echt nu allemaal. Waarschijnlijk ga ik morgenochtend testen. Bij negatief dus stoppen met de medicijnen. Waarschijnlijk komt er dan zondag of maandag een bloeding. Hopelijk kan ik maandag dan terecht in DD. De rest van de week heb ik oppaskindjes namelijk.. Hoe gaat zo'n cryo cyclus precies stiertje? En gebruik jij progynova?