ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Fijn dat het bloeden gestopt is !! Een mooi begin van het nieuwr jaar. Laten er nog vele volgen !!!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik doe m'n best :D

3. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ja stiertje, ik hoop het zo!! Samen zwanger zijn lijkt me super!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wauw Zon gefeliciteerd!!!! Hoop dat alles goed mag gaan. spannend hoor!

Ik heb even een vraagje. Ik heb de formulier van pno laten ondertekenen door dr Scholtens wat betreft aanvraag goedkeuring voor behandeling in het buitenland. Hoe hebben jullie deze opgestuurd naar PNO via mail of post?
    En hoe lang duurt het ongeveer voordat je bericht terug krijgt of het akkoord is. Wij willen namelijk graag komende maand gaan starten, half febr, maar wil wel zeker weten dat ik goedkeuring heb van pno

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    Zo, weer even een berichtje van mij. Wat lees ik?? Wow, Zon, wat een fantastisch bericht en dat na eerst een behoorlijk stressmoment....Heb je de test op foto??

@Stiertje; heel veel succes nog met wachten en ik hoop dat ook jij binnenkort (ik weet niet wanneer je mag testen) een hele mooie positieve test zult hebben.

@Fireangel; hoe is het met jou?

@Sneeuwmees; jeetje, meis, wat ontzettend zielig voor je knulletje. Oorontsteking is zo pijnlijk en het lijkt mij dan ook vreselijk moeilijk voor jou als moeder om je kindje zo te zien. Ik hoop dat het medicijn snel zijn werk doet en je zoontje weer snel opknapt.

@even ego; ik heb het met één collega uiteindelijk uitgepraat. Mijn lg zie ik morgen weer sinds 2 weken geleden. Ik voel mij wel al een heel stuk beter, maar ik moet zeggen dat ik echt heel erg op mijn hoede ben. Ik ben er echt heel goed ziek van geweest met heel veel huilbuien, slapeloze nachten, dikke ogen en paniek. Ik durf nog steeds niet te vertellen dat ik toch wel heel graag voor een 2e kindje zou willen gaan. Natuurlijk is de keuze aan mijzelf, maar ik ben echt bang om het te gaan vertellen. Dat wordt nog even een dingetje.
    Verder is er met ons meisje ook veel gebeurd. Allemaal leuke dingen. Ze heeft zich gisteren voor het eerst omgedraaid (van rug naar buik) en wij denken dat ze een tandje krijgt (1 klein wit puntje te zien op de onderkaak). Ze kwijlt steeds meer, sabbelt overal op en doet grappige dingen met haar lip en tong. Ze heeft wel last van obstipatie waarvoor ze Lactulose krijgt met goed resultaat. Ze kletst nu ook heel veel. Het klinkt erg hard en krachtig (bijna gillen). Zo grappig. Nu ook, ze ligt en bed en "moet" eigenlijk slapen, maar ze ligt nog te kletsen.
    Tot zover mijn egopost.
    Oh ja, iedereen echt ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden en adviezen en schouderklopjes. Jullie zijn echt ontzettend lief!

6. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zon!!! Gefeliciteerd! Ongelofelijk is het hè!!!
    Nou stiertje jij ook hè!!

Fireangel hoe is het met jou??

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Via de mail. Duurde wel even.

succes !

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Mariska: heb het gescand en gemaild. Kreeg na 2-3 weken goedkeuring.
    @ego: het zeurende gevoel in m'n buik is ietsje toegenomen. Dat vind ik eigenlijk niet zo fijn en het geeft me ook niet zo veel vertrouwen op een goede afloop. Maar goed, nog een paar dagen wachten. Officieel mag ik zaterdag testen, maar denk dat ik vrijdag al een testje ga doen, dan zijn vriendlief en ik allebei vrij.

9. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Dat zeurende gevoel had/heb ik ook stiertje..
    Dus geef nog niet op.

10. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Zon!! Super!!!foto?!

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Kan ik vanaf mijn telefoon een foto plaatsen?

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Denk dat dat wel moet kunnen.

13. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Hi Dames,

Wij hebben afgelopen dinsdag onze eerste afspraak in DD gehad en wat een verademing was dat zeg! We hebben onze eerste 2 IVF behandelingen in Leiderdorp gehad en ik heb echt wel het gevoel dat ze daar heel bekwaam zijn hoor maar ik heb het als erg standaard en passief ervaren. Bovendien had onze arts het empathisch vermogen van een stoeptegel.

We waren een uur te vroeg (geen files) maar konden door een uitval direct aanschuiven bij Dr. Cuypers. Een hele fijne, geinteresseerde gesprekspartner. De laatste 10/15 minuten schoof Scholtes ook aan.

We krijgen deze cyclus die al een week bezig is hopelijk nog een cryo tp in Leiderdorp maar hopen dan volgende cyclus een behandelplan te hebben van DD.

Ik verwacht dat ze ICSI zullen adviseren vanwege onze leeftijd (40 en 41) en een baarmoeder biopt evt. in combinatie met een hysteroscopie en ze hebben dinsdag al gelijk DHEA geprikt.

Wij hebben weer een beetje hoop. Heel fijn!

14. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    De test van gisteren. 9 dagen na tp:

En de test van vanmorgen:

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zon: dat lijkt me zo duidelijk als wat: hartstikke zwanger! Ik hoop dat ik morgenvroeg ook zo'n test kan laten zien aan jullie.
    Boannan: fijn dat jullie weer nieuwe moed hebben na de intake in DD. Dokter Scholtes heeft altijd wel weer verrassende invalshoeken en benaderingen.

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Zon; wow, dat is een echte knaller, meid! Gefeliciteerd!!

@Stiertje; ik hoop ook dat jij morgen zo'n mooie test mag hebben. Mijn duimen draaien!

@Boannan; wat fijn voor jullie dat je het gesprek ik DD als zeer prettig hebt ervaren.

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw zon! Hoe super!!!!!!gefeliciteerd!

En stiertje, ik duim voor je!!

De rest, zwaai!... Hier flink aan het verbouwen/opruimen...dus moe...

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zon: daar is geen twijfel over mogelijk. Begint het besef al te komen.
    @Stiertje: hoop dat je ons morgen net zo verrast als Zon gedaan heeft.
    @Boannan: fijn te horen dat je een goed gevoel aan DD over hebt gehouden. Het is inderdaad een verademing dat er naar de persoon en situatie gekeken wordt ipv een vrouw met een bepaalde leeftijd waar een bepaald protocol op los gelaten wordt.

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zon, dat is overduidelijk! Gefeliciteerd!

Stiertje, morgen volg jij :)! Succes met de laatste uurtjes stressen;).

Boanan, fijn zo`n goed gesprek. Heel herkenbaar;).

Tassie, laat je niet ondersneeuwen door je LG. Kom voor jezelf op. Zij kunnen niet voor jou bepalen hoe jij je leven indeelt en welke keuzes jij maakt. Als ze daar een probleem mee hebben dan kunnen ze dat netjes op tijd aangeven en niet achter je rug om. Succes met het gesprek!

Sneeuwmees, hopelijk gaat het snel beter met de oorontsteking. Niet leuk:(.

Hier vandaag het (korte) behandelplan binnen en een kostenschatting. Kort en krachtig, want dr S. wacht wel netjes de bloeduitslagen af voordat hij echt met ons ten strijde:p trekt. Maar gauw opsturen naar de verzekering en dan hopelijk snel goedkeuring!

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Zon, daar is geen twijfel mogelijk! Gefeliciteerd!
    Stiertje, ik hoop dat jij morgen ook een positieve test in handen hebt!
    Lets, druk met oa de babykamer dus?!

Deel Deze Pagina