ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik weet van vriendinnen dat een babyfoon mèt echt super bevalt. Het is fijn om even via het scherm te kunnen kijken als ze bijv. huilen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: bij mijn oudste hadden we een 'gewone' zonder camera. Werkte altijd prima. Bij de jongste wilden we er graag eentje met camera en moet zeggen dat nu ik die heb, ik eigenlijk niet meer zonder kan.:) Het is heel prettig te zien wat de kleine uitspookt, maar tegelijkertijd wel verslavend (zeker in het begin om er steeds op te kijken).:)

3. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb er eentje met camera voor de kindjes waar ik op pas (ik ben gastouder)
    Bevalt super, altijd fijn om beetje extra op te kunnen letten!

Do veel plezier op wintersport! Doe voorzichtig en geniet vooral!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat wij ook wel met camera willen.
    Welk merk en type hebben jullie?

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik zou juist wel eens met de camera willen kijken als ze níet huilt :) Maar ik heb er het geld niet voor over om zo'n ding te kopen.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wij hebben de Luvion platinum 2. Die bevalt op zich prima, alleen is de accu snel leeg. Dus wij hebben er een los laadstation bij gekocht, zodat we er boven en beneden een hebben staan.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @FA: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje !

@babyfoon: wij hebben een normale babyfoon, maar er hangen in beide kamers "beveiligings-camera's" om ze te kunnen zien. Echt ideaal, zeker ondat ik het gewoon op mijn telefoon kan zien. Zelfs als ik niet thuis ben kan ik ze zien (ik laat ze niet alleen thuis hoor). Volgens mij is het op deze manier zelfs goedkoper, al weet ik niet zeker wat een goede beeld-babyfoon kost.
    Wij hebben een D-Link DCS932L :)

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb een alecto met beeld, temperatuursensor en weet ik al niet wat. Kraamcadeau, wel ideaal!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O ja, dat kan ook nog. Mijn buurtjes hadden laatst zo'n camera gekocht bij de Aldi.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ja echt ideaal en nog hartstikke goed beeld ook. Zowel overdag als 's nachts.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: dat was inderdaad een duidelijk beeld op je telefoon. Nooit geweten, tot ik het bij jou zag, dat je het zo ook op kon lossen.

Ik dacht dat onze babyfoon 129 of 139 euro gekost heeft. En dan hebben we voor 24 euro later nog een extra laadstation erbij gekocht.

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Zon; gefeliciteerd met je mooie test.

Fireangel; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Lekker van genieten nu.

NTP; hoe gaat het met jou? en wanneer ben jij nu precies uitgerekend?

stiertje; klote dat je niet zwanger bent. maar goed nu op naar de cryo!!! Hopen dat je over een paar weken een hele mooie test in de handen hebt.

Imke; hoe is het met jou?

ego; ik heb me een tijdje een beetje terug getrokken, maar ik heb wel helemaal alles meegelezen. Het waren de afgelopen weken zware weken. We zijn vandaag 24 weken zwanger. Nu hopen dat de baby nog heel lang in mijn buik wilt verblijven. EINDELIJK die mijlpaal hebben we gehad. Daniel is geboren met 23.6 dus gisteren was een hele bijzondere dag. vanaf vandaag begint alles nieuw voor ons, maar de afgelopen weken waren bijzonder zwaar. Sorry dus voor het niet altijd reageren.

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Heel begrijpelijk Gein. Voor jou zijn deze weken extra zwaar en spannend na alles wat je eerder hebt meegemaakt. Hopelijk lukt het jullie vanaf nu te genieten van de verdere zwangerschap.

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Gein, fijn dat die mijlpaal is gehaald. Nu hopelijk verder genieten van deze zwangerschap en je voorbereiden op zijn/haar komst.

Do, geniet van de vakantie! Breek niets!

En babyfoons met camera, vriendin heeft er een. Moet zeggen dat het er wel aan ligt wat voor persoon je bent. Je wil niet alleen maar de hele tijd op dat ding kijken en lopen stressen als ze een beetje huilen of verkeerd liggen. Vriendin is een beetje een stresskip en als je dan gezellig in gesprek bent en iemand zit alleen maar op dat scherm te kijken, dan is dat niet zo gezellig;).

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.329
    681
    113
    Utrecht
    @Gein; Ik begrijp je, hoor, meid. Het is ook niet niets wat jullie al meegemaakt hebben en dan is deze zwangerschap natuurlijk ook extra beladen. Vanaf nu is het helemaal nieuw voor jullie en dit kindje moet vooral nog lekker lang blijven zitten. Knuffel voor jullie!!

@babyfoons......wij hebben een hele gewone babyfoon. Die hadden wij nog van ons pleegkindje en doet het nog steeds prima. Ik heb nooit gedacht om er één te nemen met camerafunctie.

@Lets; wat ga jij hard, meis. En lekker aan het winkelen lees ik?! Ik ben benieuwd naar het geslacht van jullie kindje.

@ego; wij zijn overgestapt op de wandelwagenuitvoering voor ons meisje aangezien ze zo graag wat rechter op wilt zitten om maar wat meer te zien. Afgelopen zaterdag hebben wij dat uitgeprobeerd en het was echt ontzettend leuk. Ze keek haar ogen uit en nu hadden wij ook beter contact met haar. Natuurlijk ligt ze nog, maar niet helemaal plat.
    Het gaat heel snel, maar ik vind het prachtig.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: logisch dat die afgelopen weken zo zwaar voor jullie zijn geweest. Hopelijk lukt het je vanaf nu meer te ontspannen en vooral genieten. Al zal dat ook best nog spannend zijn zo nu en dan.
    @Tassie: op een gegeven moment is liggen niet meer genoeg voor de kleine ukkies.. Hihi... Inderdaad aandoenlijk en grappig hoe ze letterlijk de wereld aan het ontdekken zijn.

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein, eindelijk de mijlpaal bereikt... , hopelijk blijft de kleine nog lang bij je in je buik!
    Heb jij dat ook dat mensen tegen je zeggen dat t snel gaat en dat voor jou nie zo voelt? Ik wel nl;)

Tassie, wauw al in de buggy, wat leuk!!

Onze babyuitzet komt over ong twee weken. Verheug me al helemaal!
    Voel de kleine nu ook steeds beter, gelukkig maar want had nu 4 wk tussen de echo en dat is voor ons erg lang;) (nieuw record;))
    Thanx voor de babyfoontips..ben er nog nie uit..

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gein, wat een bijzondere mijlpaal.... Heel begrijpelijk dat het zeare weken zijn geweest. Ik hoop dat je nu echt nog kunt genieten van de zwangerschap.
    Lets, jeeej! Leuk vooruitzicht.
    Jeetje Tassie, wat gaat het snel! Leuk, maar ook weemoedig...

Ego: hier gaat het goed, maar wel snel. Denk er steeds vaker aan dat dit echt mijn laatste zwangerschap is. Wil er graag goed van genieten. Helaas last van mijn bekken. Werk per volgende week minder, hopelijk geeft dat rust.

19. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nu niet zo actief meer hier.
    Anderhalve week geleden ging het helemaal mis met mij.
    Ik krabbelde net de goede kant op met de postnatale depressie, maar na het stoppen met de borstvoeding zijn mijn hormonen helemaal in de war en dit triggerde de depressie.
    Zaterdag 17 januari trok ik het niet meer. Ik stond strak van de spanningen en ik kon niet meer goed slapen en eten.
    De crisis dienst van de ggz is die avond bij ons thuis geweest. Ik heb toen ook medicatie gekregen.
    Ik heb toen twee nachten bij mijn ouders geslapen en de kleine meid logeert sinds dat weekend bij mijn schoonouders.
    Vorige week ging ik daar dan elke dag even naar toe om een fles te geven e.d.
    Nu haal ik haar elke morgen op en breng haar in de avond weer weg.
    Nu werken we er naar toe om alles weer naar het normale te brengen.
    Ik ben al aan het afbouwen met de medicatie en van de ggz komen ze geregeld langs voor gesprekken en misschien krijg ik nog gespeciale gezinsverzorging.
    Een hele heftige periode voor ons.

Volgens mij zag ik dat Fireangel is bevallen, gefeliciteerd.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Fa proficiat meid! Kan me voorstellen dat het dubbel is! Je hebt je best gedaan ! Je hebt het iig geprobeerd en je hebt het ver gebracht. Uiteindelijk is jou gezondheid en die van je kind het belangrijkste dus je man heeft de juiste keuze gemaakt ! Probeer het emotioneel gezien een plaatsje te geven! Het afsluiten is best moeilijk! Knuf!

Knorretje jeetje meid wat een heftig verhaal! Goed dat je optijd aan de belt hebt getrokken en nu hulp krijgt! Dikke knuffel

Sm wat balen dat je mannetje oorontsteking had! Nu gelukkig dus weer beter?

Mariska klinkt als een flinke verbouwing! Hoe gaat he op je werk?

@all teveel te reageren zwaai en knuf!

Deel Deze Pagina