ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.329
    681
    113
    Utrecht
    @Knorretje; jeetje, wat heftig, meid! Ik vind het wel erg knap en moedig van je dat je wel direct aan de bel hebt getrokken......Maar meid, wat zul jij je ellendig hebben gevoeld en nog steeds:(. Wel erg fijn dat je zo goed geholpen wordt zodat je je rust kunt pakken en aan jezelf kunt werken.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je hormoonhuishouding snel weer tot bedaren is gekomen. Ik kan je niet veel anders bieden dan een knuffel en heel veel liefs!

@Lets; Wat superspannend voor jullie....bijna de baby-uitzet in huis. Ik ben benieuwd en wacht met smart op fotootjes:).

@NTP; wat balen dat je zo'n last hebt van je bekken, meis. Ik hoop dat je wanneer je wat minder werkt, de bekkenklachten zullen afnemen.

@all; het gaat echt hard hier. Ineens draait ze zich achterelkaar van rug naar buik om en begint al te tijgeren. Dat wordt regelmatig stofzuigen en dweilen voor ons!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: je hebt inderdaad een heftige tijd achter de rug en de komende tijd zal het soms ook nog pittig zijn. Maar fijn te horen dat je veel lieve mensen om je heen hebt die er voor jullie zijn. Hopelijk voel je je snel weer beter als je hormonen weer wat op orde zijn. Knuffel!
    @Tassie: jullie meisje is niet te stoppen. Dan kom je snel handen, oren en ogen tekort. Ons zoontje staat sinds kort, dus overal zie je handjes zoeken om zich op te trekken.

Ik ga zodadelijk een ochtendje werken omdat ik gisteren middag vrij was. Geen uitgebreid ontbijt met dr Phil voor mij vandaag.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat afschuwelijk Knorretje, veel sterkte! Een ding, stop met die rot pil, nog meer hormoon zooi. Mijn schoonzus heeft ook een flinke pnd, ook aan de pil gezet en nu mee gestopt op ons aandringen, hielp wel.

4. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Knorretje wat verschrikkelijk voor je. Goed te horen dat je veel hulp krijgt van buitenaf hopelijk krabbel je snel weer op en ga je je beter voelen. Gun jezelf de tijd want dat zal je hard nodig hebben. Heel veel sterkte!!

@Moekie: Al telefoontje gehad vanuit Dusseldorf?? Ben benieuwd.

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Knorretje: jeetje wat heftig. Goed dat jullie er zo snel bij waren en dat je zo goed begeleid wordt. Hopelijk gaat het snel weer beter!

@ego: hier nog steeds aan het wachten op menstruatie na mislukte cryopoging. Gebruik al vanaf zaterdag geen utro en progynova meer, dus het mag van mij wel komen. Kunnen we weer verder ...

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: ik had ook altijd een 'ontregeld' lijf als ik weer in de startblokken stond om te kunnen beginnen. Hopelijk kun je snel verder. Worden er nu nog dingen veranderd bij de volgende cryo-tp? Je wilde toch ook overleggen over evt. een intralipid-infuus?

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Knorretje, wat een heftig verhaal. Gelukkig krabbel je al weer een beetje op en is hopelijk alles snel weer bij het oude. En goed inderdaad dat je snel aan de bel hebt getrokken. Sterkte meid!

Miek, ja al gebeld. AMH was 1,26, DHEA iets te laag. Heb nu net recept gehad van de apotheek daar en dan begin ik met 50 mg dhea per dag. Verder alles qua bloed goed. AMH is gelukkig niet te laag, dus volgens hen met hogere dosis stimulatie hopelijk meer dan 3 eitjes de komende keer. Even afwachten wanneer de meds binnen zijn, duurt dat nog meer dan een week, dan pas in maart starten. Anders kan de dhea zijn werking niet doen.
    Afwachten dus!
    Jij ook spannend voor morgen! Hier werden we om 8.10 uur gebeld.

Stiertje, hopelijk breekt het snel door en kun je verder naar de volgende cryo.

Lets, leuk de uitzet. Mooi moment ook :).

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: denk niet bij de volgende cryo tp. Denk meer bij de volgende verse behandeling daarna. Maar intralipid alleen als het bij mij in de buurt kan worden toegediend. Trek het niet om 3x extra naar DD te rijden.
    Maar ik wil ook weer bewuster omgaan met voeding en met de supplementen. Ga van de week ff de allersterkste omega 3 halen bij De Tuinen, bijvoorbeeld.

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Waarom de allersterkste? 1000 is voldoende toch volgens dr. S zijn lijstje ? Of heb ik iets gemist ?

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat erg Knorretje dat je dit ook nog eens moet mee maken .. Ik vind het erg dapper dat je gelijk Hulp ingeschakeld hebt, mag je trots op zijn ..

Sterkte de komende tijd en gauw weer beter worden.

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, maar wel van de werkzame stof, niet van het ding zelf.

12. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Knorretje, wat heftig. Dikke knuffel voor je.

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje Knorretje heftig! Sterkte en snel beter worden!!!

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hooi dames,

Hoe gaat het met iedereen??

Ego
    Hier vandaag telefoontje gehad van DD met de bloeduitslagen. Deze waren allemaal goed. AMH 3,29 dus erg netjes in NL was die 2,1. Wij kunnen op gesprek komen een week voor de verwachte menstruatie alleen 1 probleem ik heb niet echt een cyclus. Toevallig afgelopen maand wel een keer netjes van een maand en zit dan nu op cd 25 en hoop dat het weer netjes is. Maar een cyclus van 3/4 maanden is voor mij ook niet vreemd. Mocht de menstruatie zich niet zelf aandienen dan kan ik gewoon bellen voor afspraak en gaan ze kijken hoe verder..

Heeft iemand hier ervaring met extreem lange cyclus en wat doen ze in DD daar precies aan?
    Kan niet wachten om te starten.
    Alleen nog wachten op toestemming van de zorgverzekraar die hopelijk binnen nu en een week binnen is.

15. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @knorretje: wat heftig voor je zeg. Maar goed dat je nu hulp krijgt, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Ik heb in mijn fotoalbum een paar fotootjes gezet van ons mannetje (met zijn grote zus).

Weet iemand hoe ik zijn naam eerder bij de berichten kan verwijderen? Normaal zie ik onderaan mijn berichten ook een knopje wijzigen, maar nu staat er alleen quote en snel. Wil toch eigenlijk niet zijn naam hier laten staan.

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mijn cyclus was ook altijd onregelmatig, maar sinds ik Thyrax voor mijn schildklier krijg, is dit vrijwel verdwenen. *even afkloppen*.

Als dit niet hielp had dr. S een soort, " als de pil " maar die hield de vruchtbaarheid niet tegen. Dit is ook alleen in Duitsland te verkrijgen. Misschien dat dit nog een optie voor jou is ??

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @ego: vanavond eindelijk ongesteld. Morgen de eerste progynova er weer in.

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt voor je reactie Imke we zullen het zien. Hopelijk werkt me lichaam een keer mee.

@Stiertje spannend jullie laatste cryo, hopelijk dit keer een plakkerd ;)

19. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Miekiej,
    Ik wil je de teunisbloemolie aanbevelen. Deze heeft mij ook super goed geholpen met mijn cyclus en positief ook goede invloed op je humeur.
    Kun je gewoon bij de Etos halen. Als je zwanger bent niet meer gebruiken!

20. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag met jullie mee kletsen en zal even kort wat vertellen.
    Na 2 zwangerschappen afgebroken te hebben, kregen wij de keus voor ivf/pgd in Maastricht. Ik vond het hier alleen erg lang duren, dus hebben wij de keus gemaakt om naar Dusseldorf te gaan. Hier krijgen we poollichaam onderzoek ipv pgd.
    Over een paar dagen wordt ik ongesteld en mag ik mijn eerste spuit gaan zetten. Erg spannend, maar heb er zin in!
    Kreeg vandaag van de verzekering een brief thuis, dat we na de behandeling alles kunnen indienen en kijken hun wat en of ze vergoeden.
    Is dit normaal? Wij zijn pas overgestapt naar Menzis.

Deel Deze Pagina