ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Eline: welkom hier! En wat hebben jullie al veel meegemaakt. Tijdens mijn behandeling was ik bij PNO en wist ik vooraf al dat ze tot 200% van de NL tarief zouden vergoeden. Ik moest wel alles eerst voorschieten, maar na indienen had ik het redelijk snel ook weer terug. Maakt het wel onzeker als je eerst maar alles op moet sturen, en moet afwachten wat je wel of niet vergoed krijgt. Hoe gaat zo'n poollichaamonderzoek eigenlijk in z'n werk. Heb er wel eens van gehoord, maar nooit geweten hoe het werkt.
    @Fireangel: wat een prachtig mannetje heb je. En het is inderdaad al een heel flink kereltje. Ook leuk je dochtertje een keer te zien. Je kan alleen maar binnen een bepaalde tijd een wijziging aanbrengen. Daarna niet meer. Misschien als je het berichtnummer opzoekt, kun je aan het beheer van zp vragen of ze het bericht verwijderen.
    @Stiertje: you go girl! Wat kun je dan blij worden van ongesteld zijn, hè?
    @Miekiej: ik heb geen ervaring met een hele lange cyclus. Wel eens dat mijn cyclus anders reageerde als ik met een poging wilde beginnen, maar dan was het meestal een kwestie van enkele dagen verschil t.o.v. mijn 'normale' cyclus. Misschien dat de pil dan inderdaad iets voor jou zou kunnen zijn.

2. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Eline, wat heftig... Veel succes in DD!

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hallo allemaal,

Met dank aan Miekiej dit topic gevonden. Ik wil graag mee kletsen met jullie :)

We zijn al heel lang bezig en zijn in het kort gezegd, in Nederland uitbehandeld. Ik heb PCO en endometriose en heel erg veel last van mijn menstruaties. Ook heb ik geen eigen cyclus. In de periode dat we clomid deden, was er amper een cyclus. De gyns werden gek van mijn lijf. Waar ik ongesteld moest worden, werd ik dat niet en daar waar ik dan een eisprong van zou moeten krijgen, ging ik bloeden. Totaal onlogisch. Bijna alle cycli met clomid hebben we af moeten breken omdat het niet goed ging. Tussendoor operaties gehad om verklevingen, poliepen en vleesbomen weg te halen en bij 1 van die operaties bleek ook een eierstok niet doorgankelijk te zijn. We kwamen niet in aanmerking voor IVF en waren uitbehandeld (2nd en 3rd opinion zelfde verhaal). Adoptietraject in gegaan en sessies gehad. Vlak voor de medische keuring sloeg de twijfel toe...
    Uiteindelijk viavia in Düsseldorf terecht gekomen en dr. S. had er dus wél vertrouwen in. Mijn amh waarde was super goed

We zijn in december gestart met de pil (ik haha) en de 11e was de eerste prik gezet. 6 FM verder en nu is zaterdag eindelijk de punctie. Vanavond decapeptyl gespoten, mijn pregnyl. Hopelijk kan er nog een tp plaatsvinden, ik heb grote kans op overstimulatie.

Liefs

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Welkom Eline en Unicorn! Wat een verhalen hebben jullie ook weer. Hopelijk komt jullie wens in DD uit.

Miek, geen ervaring met lange cycli. Wel weet ik dat als ik ging experimenteren met o.a. tarwekiem, dan was mijn cyclus nog meer van slag. Ik zou dokter S. vragen naar een goede oplossing.

Hier DHEA besteld via de apotheek, nu hopen dat het snel binnen is en ik niet nog een cyclus over hoef te slaan.

Imke, bijna uitgangsecho. Spannend!

Stiertje, eindelijk! Helaas op naar de volgende cryo:(, maar dat wordt gewoon een plakkert;)

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Eline en Unicorn jullie hebben helaas ook al heel wat moeten doorstaan zo te lezen. Ook ik hoop van harte dat jullie wens in DD uit zal komen.

Unicorn heeeeel veel succes morgen met de punctie. Hou ons op de hoogte ;)

6. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unicorn succes morgen.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ego
    Zowaar weer ongi. Gaat me lichaam dan weer normaal doen? Nu al 2 cyclussen van 27dgn. Weet niet wat ik mee maak. Hopelijk volgende weer dan kunnen we mooi starten als verder alles goed loopt..

8. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    hier even een ego berichtje..

Ik dacht dat mn cyclus helemaal door de war was door de acupunctuur. Mijn menstruatie diende zich nl ruim een week te vroeg aan. Omdat ik met DD contact had gehad over een pipelle, wilde ze wel zeker weten of het een menstruatie was, omdat de cyclusdag dan vrij nauw komt. Voor de zekerheid heb ik toen maar een test gedaan en tot onze grote verbazing was deze positief!!!! Wel licht streepje, maar positief. Ook de bloedtest in DD de dag erna gaf aan dat ik zwanger was, op de echo was begrijpelijk nog niet te zien want was toen officieel 1 dag over tijd.
    Ik ben gelijk begonnen met de prednison en utro, de nieuwe nl arts stelde voor om over 3 weken nogmaals een echo te plannen en tussentijds wekelijks de intralipid infusen. Prima, nu ook twee keer infuus gehad. Vanochtend dacht ik ik ga nog 1x testen, had er toch nog een liggen, en wat denk je..?? Het streepje was echt een tourstreep geworden. Ben nu zo bang, en voel me zo stom dat ik de test heb gedaan. Zal het nu dan voor de 5e keer fout gaan?
    We waren zo bij dat het spontaan gelukt was, en nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen... :,(
    Ik heb dagen nodig gehad om het nieuws te laten bezinken, niemand is tot nu toe op de hoogte. Dit is denk ik ook uit een soort van bijgeloof en zelfbescherming, want de vorige keren dat we het (vroeg) vertelde ging het steeds mis. Vandaar dat ik hier ook nog niets gepost had, maar ik denk dat het nu dus weer niet goed zit.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Vlinder kan je bij de intralipid infusen ook niet ff bloed prikken in DD voor je hcg dan zit je niet zo in onzekerheid. Sterkte
    Unicorn succes met je punctie
    Alle andere welkom en hopelijk gaat jullie wens in DD in vervulling.
    Fireangel nog gefeliciteerd en wat een leuke kindjes heb je.
    Zwaai naar allemaal. Lees nog wel veel hier. . . , maar heb niet altijd zin om te reageren.

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hoi, ben er! Ze hebben me een zwaarder middel gegeven. Heb ondanks de narcose veel pijn en heb moeite met plassen. Had iemand hier ook last van? Gyn zei dat ik erg mobiele eierstokken heb waardoor ze flink hebben moeten duwen en trekken.. het was maar goed dat het al onder narcose was anders had hij me ter plekke onder zeil gebracht omdat het zo pijnlijk zou zijn. Ik zal er vandaag en morgen ook nog pijn aan hebben en mijn buik zal opzwellen. Ik mag vandaag en morgen weinig doen. Veel drinken en rusten. Minder nieuws is dat er van die 30 follikels maar 6 eitjes zijn geoogst. Nu hopen op goede eicellen en bevruchting. Hoop zooo dat het allemaal niet voor niks was:( het betere nieuws is weer wel dat als er een goede bevruchting en celdeling plaatsvindt, ik wel deze week een zeer waarschijnlijk tp krijg! Maandag wordt ik hierover gebeld. Geen idee hoe ik het tot dan moet volhouden
    Ik ga nu weer slapen. Bedankt voor jullie support x

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Even ego post dames. Misschien kunnen jullie me een beetje gerust stellen. Of juist niet..

Had een uur geleden ineens bloedverlies. Wel bruin, maar ben echt zo bang dat het foute boel is. Heb het noodnummer van de kliniek gebeld, mag morgen komen voor een echo. Moest me niet heeel erg zorgen maken, omdat het bruin is en ik geen krampen heb.
    Wel is mijn buik zeurderig alsof ik ongesteld moet worden.
    Als het maar niet misgaat.. Ik wil niet weer de medische molen in...

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Als het niet teveel is en het is bruin, volgens mij dan geen reden voor paniek ? Al begrijp ik je onrust natuurlijk heel goed. Verder kan ik je geen raad geven, geen ervaring met dit.

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Maar kunnen ze morgen al wat zien met een echo ?

14. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Zon, wat vervelend.... Waarschijnlijk is het niets, maar wel zenuwslopend.

15. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @unicorn, 6 klinkt niet veel op de 30, maar het zijn er wel 6. Als die ene dan maar goed zijn best doet is het goed toch?

@zon, beetje bruin bloed hoeft niks te betekenen, maar snap je ongerustheid. Ik had bij mijn jongste zoon ook best wat bruin/donkerrood bloed verlies, best wel wat, maar hij is er toch!

Zelf helaas nog niet ongesteld, hoop op morgen!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Vlinderr: wat een achtbaan zul jij in zitten. Eerst het ongeloof van een positieve test, dan de angst dat het fout zit. Was de urine geconcentreerd genoeg toen je testte, misschien een ander doosje of ander merk? Probeer de moed er nog in te houden, tot het tegendeel bewezen is. Dikke knuffel!
    @Zon: kan me voorstellen dat je schrok. Het kan inderdaad twee kanten op gaan. Maar weet wel dat veel vrouwen bij ivf-zwangerschappen last van onverklaarbaar bruin/bloedverlies hebben (en dat het toch gewoon goed gaat). Maar snap de schrik wel. Toen ik van mijn zoontje zwanger bleek te zijn, had ik 2 dagen vel rood bloedverlies, maar bleek toch (goed) zwanger. Hopelijk kunnen ze je morgen geruststellen. Ook jij een dikke knuffel!
    @Unicorn: kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld was als je 30 follikels hebt en er 'maar' 6 eitjes uit komen. Maar... 6 is nog steeds een heel mooi aantal (heb ik helaas zelf nooit gehaald bij mijn pogingen). Succes morgen bij het wachten op het telefoontje over het aantal bevruchtingen. Hopelijk heb je niet te veel napijn. Klinkt als een heftige punctie.
    @Miekiej: wat fijn dat je cyclus zo maar mee werkt. Ik had altijd een regelmatige cyclus, totdat ik met een poging wilde beginnen. Dan werd ik meestal later ongesteld dan gehoopt op gepland.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zon: hoe is het nu? Succes straks bij de echo!
    @Vlinderr: hoe is het bij jou? Nog getest?

18. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    We zitten nu te wachten bij Geertgen.
    Het bruinverlies is gestopt gelukkig.
    Voel wel constant een druk onderin mijn buik..

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Alles ziet eruit zoals het er uit moet zien.
    Een mooi dik baarmoederslijmvlies, een vruchtholte en een dooierzak...vandaag plat op de bank en rustig aan doen!
    Ben zeker nog niet helemaal gerust, maar voor nu moet ik het er mee doen..

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat een fijn bericht .. Neem je rust ! 🌸

Deel Deze Pagina