ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zon: fijn dat alles er normaal en goed uitziet, al snap ik je bezorgdheid. Goed ook dat het bruinverlies gestopt is. Blijkbaar toch nog wat oud bloed van de innesteling. Inderdaad nu maar lekker rustig aan doen. Wanneer heb je de volgende echo?

2. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zon wat een fijn nieuws. Hopelijk blijft het nou rustig.

3. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het er goed uit zag Zon!

4. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Bedankt voor het meeleven lieve meiden.
    De volgende echo is op 10 februari, deze stond al gepland dus blijft gewoon staan. Ik ben dan op een dag na 7 weken zwanger en dan moet er dus hartactie zijn.
    Ik voel me nu wel iets beter. Verlies eigenlijk niks meer. Alleen de prut van utro bollen is nu af en toe ook wat bruinig. Ik heb alles wat ik morgen moest doen effe geskipt, even rustig aan voor de zekerheid...

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ben net gebeld: 3 bevruchtingen. Als dit goed blijft gaan dan vindt donderdag de tp plaats. Heel erg spannend. Het gaat er een beetje om hangen voor mijn gevoel. Ik moet vooral geen telefoontje krijgen van de kliniek nu!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Spannend, Zon! Maar het klinkt alsof het goed zal gaan. Rustig aan idd!
    Unicorn: voor jou zeker ook spannend! Ik hoop dat je geen telefoon krijgt en dat je donderdag de tp zult hebben.
    @ego: echo gepland voor meting baarmoederslijmvlies op 10 februari. Als alles dan goed is, gok ik op een tp op 16 februari. Hopelijk dat onze cryo dan goed ontdooit, want het is de laatste, dus geen back up meer.

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Vlinder, hoe is het met je?? DD nog gebeld?? Hoop dat het goed voor je afloopt.

@Zon, Gelukkig was alles op de echo goed!! Nu aftellen tot 10 februari. Spannend hoor.

@Unicorn, spannend 3 bevruchtingen! Hoop dat ze nu netjes gaan doordelen en er donderdag een TP zal zijn. Zal voor je duimen.

@Stiertje, Ik hoop dat je cryo goed ontdooit en blijft plakken!!

8. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Nou, nu is het wel mis hoor.
    Flink rood bloedverlies... Ik vrees t ergste.
    Ga ook niet bellen, heeft totaal geen nut.

9. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend dames, succes.

Hier einde verhaal :(

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O bah, Vlinder en Zon! Veel sterkte!!!

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Vlinder, wat balen! weet je het zeker? Knuffel.

Zon, pff ook al slecht bericht. Morgen gelijk op je strepen staan en een echo eisen. Duim voor je dat alles nog steeds goed is!

Stiertje, duim vor je laatste cryo. En wat lijkt het al weer snel te gaan bij jou!

Miek, fijn weer een korte cyclus, hopelijk blijft het zo. Dan kun je lekker snel beginnen straks :)

Uni, spannende dagen. Hoop dat je een beetje stressbestendig bent!

Hier nog geen DHEA binnen van de apotheek. Hoop dat het morgen of overmorgen er is, anders kunnen we niet in februari starten :(

12. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik mag meteen komen voor een echo als ik wil, maar dat heeft geen nut denk ik.
    Stel dat het er hetzelfde uitziet als gisteren? Dan weet ik nog steeds niks, want ik bloed. Het is nu wel minder, alleen met afvegen nog.
    Moet heel erg vaak plassen.. Dat is ook pas sinds vanochtend.
    Ik kan niks anders dan afwachten denk ik..

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Slopend Zon .. sterkte met deze onzekerheid.

14. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Zon. Blijven duimen dat het toch nog goed zit.

En Vlinder ook, wat een triest bericht.

Unicorn, hoop voor je dat donderdag alles goed gaat.

Stiertje, veel succes met je laatste cryo.

Moekie ook. Laat ze de DHEA maar gauw brengen.

En iedereen die ik vergeten ben ook sterkte.

Ben zelf niet zo lekker vandaag, nog steedsniet ongesteld. Snap er niks van!!

15. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé bah Zon.......misschien geeft een echo juist duidelijkheid.
    Vlinder....knuffel.
    Unicornbaby, klinkt goed!
    Eline....misschien toch nog eens testen?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zon: ach, meis! Ik hoop zo dat het niet zo is. We hebben hier, zonder je al te veel valse hoop te geven, wel vaker helderrood bloedverlies meegemaakt en dan bleken ze toch nog zwanger. Ik zou dus toch de 10e voor die echo gaan. Hopelijk word je toch nog onverwachts verrast.
    @Vlinderr: dus toch... Weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit weer een plekje te kunnen geven. Knuffel!
    @Stiertje: we duimen dat deze laatste het gaat worden, meid! Dat moet gewoon!
    @Unicorn: mooie score, meid! Op naar de tp!
    @Moekie: stuurt de apotheek uit DD de DHEA naar je op? Wat een service, maar dan moet het inderdaad wel op tijd zijn.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Vanmiddag om 13.45 even een echo tussendoor gepland. Heb een beetje last in het gebied van m'n eierstok, dus ff checken of het geen cyste is.

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Dames, ik lees wel mee, maar heb niet altijd puf om te reageren.
    Ik lees dat er weer een hoop nieuwe clubleden bij zijn gekomen. En wat een voorgeschiedenissen, zeg! Ik hoop dat jullie wens in vervulling gaat in DD!!

@Zon; och, meid, wat een onzekerheid. Misschien inderdaad net zoals Sneeuwmees al aangeeft, toch nog een echo laten maken? Wat een spanning voor jullie.

@Vlinder; weet even niet zo goed wat te zeggen. In ieder geval een knuffel voor jullie en sterkte.

@Stiertje; het zit ook niet mee, meis. Ik hoop dat de echo er goed uitziet en dat er geen cyste zit.
    Hoe gaat het eigenlijk met je dochtertje?

@Sneeuwmees; hoe gaat het met jou? Is je jongste weer opgeknapt?

@ego; ik heb contact gehad met mijn zorgverzekering voor een tweede IVF-ronde voor een broertje of zusje voor ons meisje. En ook heb ik contact gehad met DD. Ik hoef maar heel kort van tevoren contact met DD op te nemen voordat ik zou willen beginnen. Ik wil graag in juni beginnen met de behandeling en zal dan eind mei mijn eerste afspraak moeten krijgen daar. Het schijnt dat er zelfs nog een 2e nieuwe arts bijkomt. Dan zijn er in totaal dus 3 NLe artsen daar!
    Wel begreep ik van de secretaresse dat het waarschijnlijk een probleem gaat worden met de medicatie aangezien UMC wil dat het uit die kliniek komt en niet uit een aparte apotheek. Hmmm. Daar toch maar eens achteraan gaan.
    Wij gaan in juni naar Duitsland op vakantie en zo wil ik dan dus het liefste beginnen met IVF, dat is wat makkelijker qua planning (ik hoef niet vrij te nemen van mijn werk) en het is dichterbij.

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Klopt Tassie, je medicatie krijg je niet vergoedt helaas .. ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Via het UMCG mocht het niet, ookal ging ik daar de FM doen en ook niet via Geertgen, terwijl ze hier mee samen werken. Het is eigenlijk heel gemeen, want Duitse klinieken mogen geen apotheek hebben.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Slim, Tassie, om behandeling te combineren met vakantie. Zit ik zelf ook over te denken, als het tegen die tijd nog niet gelukt is. Dus jullie denken ook alweer aan een brusje. Ja, het smaakt naar meer he?
    Ons meiske doet het prima. Ze is wat verkouden, maar wie niet momenteel. Sinds een week of 2 kan ze lopen. Zo schattig om te zien! Ze kijkt dan zo triomfantelijk!

Deel Deze Pagina