ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    WoW Zon, wat een nieuws. Helemaal geweldig, ben super blij voor jullie.

Unicorn, succes morgen. Spannend!

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zon, die zwarte vlekken had ik ook, noemden ze hematoom. Komt meestal bruin (oud) bloed van af! Ik moest wel heel rustig aan doen toen, en dat heb ik ook echt gedaan!

Moekie, de medicatie is in duitsland wel duurder dan in nederland, maar je krijgt het met het recept wel gelijk mee daar. (Zijn ook heel lief in de apotheek vond ik opvallend;))
    Bij mij hadden een keer iets niet toen gingen ze zelf met de kliniek belden of een vervangend medicijn met andere naam ook goed was.

De rest ff zwaai, ben moe dus ik ga maar s slapen;)

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Unicorn, succes morgen!

4. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes Zon!!! Blij voor je!

Lets, leuk die voorbereidingen! Geniet ervan.

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Unicorn, hoe ging het?

Tassie, dank je :). Inderdaad eentje overdag en eentje eind van de middag/ begin avond. Moet helaas, aangezien ik mijn baan door bezuinigingen kwijt raakte en er toch geld moet komen :(.
    Mei duurt nog wel even, maar het grote aftellen is begonnen! Hopelijk ben je niet een te ongeduldig typje?;)

Zon, hou nu inderdaad maar op met bloed verliezen;)

Lets, than voor de info. De verzekeraar vergoed namelijk een deel van de medicijnen niet, dus hoopte dat het in Dui misschien goedkoper zou zijn:D. Maar niet dus, wel fijn dat ze snel en vriendelijk zijn.

Sneeuwmees, hoop ik dat je vanavond dan toch minder piekert, je zoontje goed slaapt en dat jij ook je rust krijgt :).

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wij zijn weer terug. Alles goed .. zaterdag hopelijk ongesteld, maandag starten met hormonen, 's morgens 225 ie Puregon en 's avonds 75 ie menopur en dan de 8 ste cyclusdag weer komen ..

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn, Imke!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moekie, in belgie schijnt t wel goedkoper te zijn maarja dat ligt er net aan waar je woont...

Imke fijn een nieuwe poging in het vooruitzicht!

Ow en tassie niks aantrekken van je werk, is toch allemaal maar zo betrekkelijk...werkgevers vinden zwangere vrouwen bijna altijd lastig.. Dus;)

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Klaproos; ik ben helemaal vergeten om op je te reageren. Hoe gaat het met jullie, meis? Ik moet toch echt wel regelmatig aan je denken....en aan hoe het met jullie gaat.

@Unicorn; hoe is het geweest vandaag?

@Moekie; jeetje, dat klinkt best zwaar, met je 2 banen. Helaas heb je geen keuze zoals je zelf schrijft. Ben je nog aan het rondkijken voor ander werk waarbij je aan 1 baan genoeg hebt? En dan ook nog eens de combinatie met de mmm erbij. Poeh....niet makkelijk voor je.
    Enneh, ja hoor, ik ben best geduldig. Dat moet ook wel, want ik ben bevallen via een keizersnede en zou ongeveer 1 jaar moeten wachten...Juni is dan 10 maanden geleden....dat zal vast geen probleem zijn. Zeker omdat de volgende, mocht ik natuurlijk weer zwanger raken, toch ook weer een ks wordt.

@Lets; Je hebt gelijk, hoor, Lets wat werkgevers en/of collega's en zwangerschap betreft. Maar ik ben best huiverig voor weer een dramazwangerschap waardoor zich alles weer zal herhalen.....hun ongeinteresseerdheid en hun beschuldigingen aan mijn adres.
    Maar.....als eerste moet het natuurlijk nog maar lukken om zwanger te raken (en te blijven) en mocht dat dus het geval zijn....dan ga ik er maar vanuit dat het dan een gezellige zwangerschap wordt en niet zoals de vorige keer.

@Imke; heel veel succes!!!

@ego; even een spuitelf-vraag:).......maar eh, kan iemand van jullie nog eens de vitaminelijst vanuit DD doorgeven? Ik heb deze dus niet gehad vorig jaar en ik heb 'm wel verschillende keren voorbij zien komen hier, maar er toen niet zoveel mee gedaan.

@Bbibi; hoe is het met jou, meis? Groeit je meisje hard?

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Joepie Zon wat een opluchting een kloppend hartje. Hopelijk ga je Lets niet achterna met de hoeveelheid bloedverlies
    Lets wat ga je hard alles goed?
    Tassie ik hoop dat je bij een tweede zwangerschap niet zo ziek bent. Fijn dat het goed gaat met jullie.
    NTP alles goed?
    Sneeuwmees succes met je man. Fijn dat je zoontjes het zo goed doen. Ook alles goed met de oudste. Zie op FB natuurlijk wel alle leuke foto's.
    Unicorn hoe ging de tp? Heb wel eens gehoord dat het in DD beter gaat dan in NL. Hoeveel heb je er terug laten plaatsen?
    Eline het ene ziekenhuis wil wel meewerken en de andere niet. FF verder zoeken in de buurt of toch naar DD.

Alle andere heel veel succes.

11. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Unicorn Hoe is het met je?

Morgen mijn eerste spuit, spannend, maar gaat goed komen.
    Woensdag eerste FM in Dusseldorf om 12:15.:D

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik heb een bijlage toegevoegd van het lijstje, maar hoe krijg ik het in een berichtje ?? #a-technisch

Bijgevoegde bestanden:

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Het staat er al in zie ik ... hè, gelukkig !!!

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Imke; Bedankt!!!:)

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Shit! Email gekregen van pno ze willen een verwijsbrief van behandelend arts of huisarts. Hoe kom ik daaraan. Is mijn eigen keus geweest. Iemand die advies heeft voor mij?:)

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Kan je huisarts niet even een briefje schrijven als je de situatie uitlegt?

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Imke bedankt voor die lijst, super! Hoe vond je het gesprek verder in DD?

Mariska, kan he de ha niet bellen? Ik had ook ineens een verwijzing nodig maar na telefonisch consult met mijn ha kreeg ik die zonder probleem.

Lief dat jullie naar me vragen!

Alles is goed gegaan. Ik heb 1 tp gehad. De gyn was erg lief voor me en wist van mijn eendenbek fobie. Dankzij zijn kunde amper wat van gevoeld. Echt knap. Vond het heel professioneel gaan allemaal. Embryo werd pas gehaald uit het lab toen ik er klaar voor lag. Naam werd dubbel gecheckt.. Erg bijzonder om mee te maken. We hebben een foto gekregen van onze embryo. Die volgens de laborant top was en al uit zijn schil aan het kruipen was. Nu duimen!! Heel spannend..

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat moet 'm worden, unicorn!

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb even wat van je blog gelezen unicorn! Jeetje wat hoop ik dat deze blasto lekker aan het innestelen is bij je!

Mariska, wat shit. Inderdaad huisarts even vragen? Of anders je art die de eerdere pogingen gedaan heeft, of wil die niet meewerken?

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mail naar Düsseldorf, mailen ze je het zo.

Deel Deze Pagina