ICSI in Düsseldorf deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Herkenbaar hoor, dat je je vrienden leert kennen in de mmm. Wij zijn ook een stel "kwijtgeraakt" nadat ze het nodig vonden hun zwangerschap te verzwijgen voor ons. Ik had het allang gezien en netjes gevraagd of ze weer zwanger was. "Neeeee joh! Hoe kom je daar nou bij???"
    Vervolgens een paar weken later langs willen komen. Nou sorry maar heb gezegd dat we er geen behoefte aan hadden. Dus nu geen contact meer mee.

Sneeuwmees, wat een sekreet die lg van jou! Echt niet normaal. Hoop dat je eruit kan komen met haar, maar het klinkt alsof dat niet gaat lukken. Jammer ook dat je niemand anders hebt om naartoe te gaan.

Tassie, lief dat je dat doet voor je oma, maar eigenlijk te gek voor woorden dat het nodig is!

Imke, hopelijk komt je menstruatie snel nu!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Een hele goede morgen:D huisarts legt morgen een verwijsbrief voor me klaar :D heb er een rusteloze nacht van gehad, morgen gelijk maar opsturen naar pno en hoop dan dat ze snel akkoord zijn :)

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Mariska; wat ontzettend fijn voor je. Yes, nu kun je vast binnenkort gaan beginnen!! Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Al gewend in jullie nieuwe huis? Ik las volgens mij wel dat je erachter bent gekomen dat er toch flink wat aardbevingschade is aan het huis. Zijn die kosten eigenlijk voor jullie? Is het niet een verborgen gebrek waar de vorige huiseigenaren verantwoordelijk voor zijn?

@Zon; jullie dus ook al....
    Hoe is het trouwens met jou?

4. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden hoe gaat het allemaal bij jullie? Lees al lekkere poepverhalen!

Lets; heel erg herkenbaar wbt vriendinnen. Jaloezie en het niet gunnen maken een hoop vriendschappen kapot. Wij hebben het ook meegemaakt en zitten er nu nog steeds in. Ik vraag me weleens af of ik gek ben ofzo.ik sta altijd voor anderen klaar en wanneer je dan iemand het hardst soms nodig hebt zijn ze er niet voor je. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het gebeurd zo heel vaak. Ook zijn er wat meiden in de omgeving jaloers. Waarop denk ik dan? hebben zelf kinderen en toch jaloers ondanks dat wij Ons zoontje zijn kwijt geraakt. Te triest gewoon, maar goed die mensen laten zich erg kennen.

Meiden die nu midden in het traject zitten succes!! Over een paar weken hopen we overspoelt te worden met mooi testen!!

Imke; hoop voor je dat je snel ongesteld word en dan lekker beginnen. Op naar een mooie test!!!

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gein, hoe ver ben je inmiddels, al een heel eind he?

Zijn er nu meiden in de wachtweken? Unicorn en wie meer? Heel veel succes meiden.

Stiertje, ben je nu weer in de race met een cryo?

Jalouzie is in principe niet heel erg, ik bedoel het is menselijk! Als je maar eerlijk bent. Tijdens mijn traject waren mijn beste vriendin en schoonzus zwanger. Ik ben heel eerlijk geweest dat ik ontzettend jaloers was. Dat ik me gewoon geen raad wist met mijn eigen houding. Begrijpen zullen ze het niet altijd, maar dan is het tenminste wel uit de lucht.
    Ik merkte ook dat ik sommige vriendinnen niet wilde vertellen over mijn traject, dat was voor mij een signaal dat de vriendschap niet snor zat. Als je je niet bloot kunt geven bij iemand is het niet echt.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @klaasje: ja, ik ben aan de progynova. Morgen echo en dan tp plannen. Denk de 16e.
    En hoe gaat het met jou en de twins? Still going strong met de borstvoeding! Wat zou ik dat nog graag een keer meemaken!

7. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Mariska en nu gauw beginnen.:D

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zon, jee wat een rotstreek ook van jouw vrienden. Je vraagt t toch netjes? Nog steeds in spanning verder, wanneer weer een echo?

Mariska, hopelijk kun je snel beginnen!

Gein, precies wat je zegt..dat je zelf altijd voor andere klaarstaat. Waarschijnlijk ben jij nie gek maar die anderen;) hoe gaat het nu met jou?

Klaasje, ook thanx voor jouw reactie.. Ik heb destijds ook gebeld en geprobeerd de lucht te klagen, verteld dat het niks persoonlijk was, maar dat ik t zelf gewoon heel moeilijk had met zwangere vrouwen zien enzo. Echt eerlijk geweest etc.. Maar blijkbaar heeft ze daar nu nog last van? Beetje raar nie? Ze draait t hele verhaal om zo.. Naja ik weet t ook niet, zit me nog best dwars..snap t ook gewoon niet.. Fijn dat ik t hier kwijt kan.. :)

Stiertje alweer bijna tp? Gaat snel!

Tassie, ik laat je nog lekker benieuwd zijn wat t wordt haha:)

9. Moekie

Moekie Niet meer actief

Tassie, nu snap ik het. Fijn dat DD voor jou een uitkomst was ( en hopelijk straks nog een keer is.) En lief dat je bij je oma gaat poetsen, maar vind het wel raar dat de familie het moet doen.

Sneeuwmees, wat een draak van een mens zeg! Maar wel een moeilijke situatie. Inderdaad eens kijken of er ergens op een ander niveau wat geregeld kan worden? En is snap de slapeloze nachten:(.

Mariska, wat fijn! Snel opsturen en verder!

En vriendinnen en familie..... Je leert ze wel kennen in dit traject. Ook familie kan je best laten stikken hoor. Hier een schoonzus die pas met 20 weken vertelde dat ze zwanger was, terwijl ze wist van ons traject. Was zooooo pissig.

Imke, hopelijk snel ongesteld. Duim duim.

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat is een klap in je gezicht Moekie, au! En Lets, soms denk ik ook dat sommige vriendschappen gewoon 'op' kunnen zijn ofzo. Als een relatie die ook niet alle stormen doorstaat. Het zal echt niet slecht zijn voor eens mens denk ik, wel op dat moment verdrietig.

Stiertje wat ga je snel door! Ik had echt enorme cyclusproblemen van die progynova+utro, fijn dat het bij jou wel goed gaat. Kom maar op met die cryo!

Met de tweeling gaat het super! Ze zijn alweer 3 maanden oud en wegen beiden 4500 gram. Echte ukjes. Borstvoeding loopt idd nog steeds. Ben er zelf ook echt heel erg blij mee dat ik ze dit geven kan en het valt me zo ontzettend mee.

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik werd een week na het stoppen met progy/utro ongesteld, dus dat viel mee. Ja, ik heb een beetje haast, ik word oud (in april word ik 42). Heb ook doorgedramd dat ik meteen na mislukken van de verse poging verder mocht met een cryo. Ik ben niet het meest geduldige type :D:D
    Wat geweldig dat je je ukkies nog bv kunt geven. Ik heb het 11 maanden met heel veel liefde en plezier gedaan. Had nog wel langer door willen gaan, maar we wilden ook heel graag voor een brusje gaan, dus toen gestopt. Ben wel heel blij dat ik niet eerder om die reden gestopt ben. Nu had ik er vrede mee.

12. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje applaus!! Fijn dat de Bv zo goed gaat, en ook nog twee ukjes die er goed op groeien.

Succes iedereen met alle pogingen. Hoop op een mooi voorjaar!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: vervelend dat je dochtertje zoveel last van verstopping heeft. Ons zoontje heeft daar gelukkig geen last van, wat mij betreft mag het zelfs wel wat minder...hihi.. Mijn zoontje zit nu ook dagelijks tot aan de rug toe onder (vraag me niet hoe hij het voor elkaar krijgt), dus het is bij ons vaak al een heel gevecht om hem verschoond te krijgen. Ook omdat meneer nu in de beruchte fase zit dat rustig liggen er niet bij is en meneer continue 180 graden draait. Ik heb overigens nooit begrepen waarom het overslagje op de schouders van het rompertje zat, maar dat blijkt dus inderdaad te zijn om het rompertje van boven naar beneden af te stropen in geval het kindje inderdaad van onder tot boven onder zit. Wel jammer dat ik hier pas achterkwam toen onze oudste al groot was, want die kon er ook wat van...hihi... Maar moet zeggen dat het nu al een paar keer goed van pas gekomen is.
    @Lets: wat jammer dat het zo gelopen is met je vriendin. Zeker iemand die geheel spontaan (en misschien wel relatief snel) zwanger is geraakt. Jammer dat ze zo weinig inlevingsvermogen heeft.
    @Gein: toch nog maar geen banner? Hoe voel je je?
    @Stiertje: al meer bekend wanneer je de tp zal hebben?
    @Moekie: zijn de medicijnen inmiddels al gearriveerd?
    @Zon: hoe voel je je? Geen bloedverlies meer gehad? Wanneer heb je de volgende echo?
    @Klaasje: knap hoor dat je nog steeds beide kindjes bv geeft. Heb me altijd al afgevraagd hoe dat toch in de praktijk moet met een tweeling. Lijkt me slopend. Moet je binnenkort weer werken?

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Lieve meiden, hier ff Veel verdriet. Onze Emmy's hebben het niet gered. Geen cryo's voor ons dus. Als de tp mislukt moet ik verplicht 1 en misschien wel 2 maanden pauze houden ivm ohss :( x

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: ach, meid, wat jammer. Maar... we gaan positief denken en die cryo's heb je niet nodig, omdat je nu gewoon zwanger gaat raken van degene die je al on board hebt.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O jeetje, dat is naar, unicorn! Ik hoop dat het toppertje dat je nu aan boord hebt, jou zwanger gaat maken!

17. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow unicorn, wat een teleurstelling, maar misschien is het niet eens nodig en is deze topper gewoon een plakbaby!

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Kan me voorstellen dat het je zenuwachtig maakt Unicorn, alles in dit traject geeft de zenuwen. Alle positiviteit naar het mooie embryo in je buik. Toi, toi!

Klote gevoel is dat he, moedertje tijd. Ik ben dan wel jonger maar mijn eierstokken helaas niet. Ik ga rond de 5 maanden stoppen met de bv om toch zoveel mogelijk kans te maken op nog een kindje. Bv geven aan 2 tegelijk doe ik overigens niet vaak. Ik kolf ook veel en makkelijk tussendoor. Ben ik alleen is het 2 flesjes gekolfde melk en is er iemand krijgt er 1 de fles en 1 de borst. Gaat allemaal prima door elkaar heen. Ik houd alleen bij in een appje wie er het laatst aan de borst lag haha.

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Unicorn; och jeetje, meis, wat een teleurstelling. Maar misschien heb je ze helemaal niet nodig! We hopen hier met z'n allen dat jij straks een positieve test in handen hebt!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: blijf het hoe dan ook knap vinden, want ook kolven is behoorlijk pittig. Wel handig zo'n app. Bij mijn zoontje dacht ik altijd wel te onthouden welke borst hij als laatste had gehad, maar als het weer voedingstijd was, dan moest ik bekennen dat ik het toch niet meer wist. En toch weer de kriebels voor een derde kindje. Leuk, hoor!

Deel Deze Pagina