ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahh, gadver. Dat vind ik echt naar van ze dan! Snap dat ze er vol van zijn, maar dit is wel heel erg egocentrisch. Dikke knuf, meis!

(Op de dag dat onze allereerste iui mislukt was, kregen we het geboortekaartje van het zoontje van vrienden in huis. Konden zij natuurlijk ook niks aan doen, maar wat heb ik gehuild! Niet wetende wat er voor enorm traject voor ons nog achteraan zou komen ...)

2. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiertje ja, een geboortekaartje is ook zo pijnlijk op dat moment!! Ik kon niet echt blij zijn voor ze en heb daarna alleen maar gehuild...

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach lieverd, ik snap het zo goed!
    Heb je er ook nog iets over kunnen zeggen? Of zat je te vol?

4. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    #2024 Tinussie, 15 okt 2016
    Laatst bewerkt: 15 okt 2016
    Tjemig Lef dat is helemaal egoistisch en ongevoelig van ze als ze gewoon ook nog weten dat jullie in spanning zitten en dan ook nog maar 6 weken zijn. Sommige mensen begrijpen er ook niets van. Kan mij voorstellen dat je er helemaal doorheen zat. Hoe was je vriend/man eronder (want het was dan zijn broer of zus?)

5. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die snapt het ook niet. Notabene z'n tweelingbroer... Hij verdenkt z'n vriendin, die (blijkbaar) egocentrisch is aangelegd. Ik kon eigenlijk geen woord uitbrengen, volledig overvallen en overmand door m'n eigen gevoelens (die natuurlijk ook egocentrisch zijn, maar gevormd door de enorme spanning momenteel).
    Oh, ik heb net trouwens tóch maar een test gekocht om vroeg te kunnen testen 😬 Kan de spanning niet langer meer aan. Dus als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben, ga ik testen.

6. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Jeetje Femke ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt, hopelijk helpen de goeie verhalen van de meiden hier je een beetje.
    Lef kan me voorstellen dat je flink in spanning zit, en dan zo'n nieuws krijgen is pittig. Ik zou precies hebben wat jij hebt: waarom wacht je niet even 2 weken totdat wij in wat rustiger vaarwater zitten? Maar de meeste mensen hebben, of ze het nou weten of niet, geen idee en zijn vooral met hun eigen ding bezig helaas.
    Tinussie ook spannend op t wachtbankje! Ben jij een vroegtester?
    Hier ongesteldheid inderdaad gewoon doorgekomen donderdag al, moest gisteren toch bloed komen prikken en was pittig, want heb zo'n hekel gekregen aan dat ziekenhuis het afgelopen jaar en nu sluiten we toch weer een poging af. Troost mezelf met de gedachte dat ik veel meer vertrouwen heb in DD. Zal waarschijnlijk 12/11 gaan starten, iemand die gelijk op loopt?

7. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elocina Ja, het is ook heftig zo'n mallemolen van hormonen. Sterkte meis!! Even je verdriet en teleurstelling de ruimte geven en dan inderdaad vol goede moed naar DD!

8. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen vroege positieve test hier 😢 Nog een piepklein sprankje hoop, maar het bevestigt m'n gevoel.

9. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Lef, oh nee, ik hoop dat je te vroeg getest hebt. Sterkte en ik duim nog even verder dat het gewoon nog te vroeg was.

Elocina, balen dat de ongedteldheid heeft doorgezet. Ik snap dat je dan geen zin meer hebt om alsnog naar het ziekenhuis te gaan voor een bloedtest. Ik liep in hetzelfde ziekenhuis en ik heb dat ook weleens gehad, dat je echt dacht waarom ik weet echt wel genoeg. Ik hoop dat jullie geluk in DD ligt. Fijn dat jullie binnen een maand kunnen gaan starten.
    Ik ben inderdaad een vroegtester, meestal vanaf dag 8. Twijfelde vanochtend wel heel erg, maar ik blijf momenteel liever nog even in de onzekerheid.

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ah nee Lef hopelijk ben je idd gewoon te vroeg. Ik ben alweer aan het menstrueren en jij nog niet! Ik duim nog steeds voor jullie! En wat een rot situatie met je zwager en schoonzus. Je gevoel is zo herkenbaar. Pff.....
    Femke wat schrikken met je echo, hoop idd dat je volgende echo 2 goed kloppende hartjes kunt zien!
    Tinussie ook spannend qua testen.. hoe voel je je?

Ik heb 8 november uitgangsecho staan en ga puregon 150 (was 75) en menopur 150 (was 75) spuiten volgende poging. Ben benieuwd. Duurt allemaal nog een kleine 4 weken maar het lijkt me best heftig zoveel. Heb de hoop dat t weinig verschil maakt 🙈

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lef: balen joh!! Sterkte!

12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Aaaah Lef! Hoe vroeg is vroeg? Ik hoop dat er toch nog streepje komt te staan en dat je echt te vroeg was..

13. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Lef, wat een ongevoeligheid van he zwager en diens vriendin 😳 Jammer dat sommige mensen echt niet nadenken.
    Op welke dag na tp zit je nu? Kan het zijn dat je te vroeg bent..?

Babs, spannend op naar de poging 👍🏻 Ben benieuwd wat er komt met de verhoging vd hormonen 😃👍🏻🍀

14. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hier gaat het nog steeds raar. Alles zit nog steeds 'dicht' van binnen en ruikt ook anders (sorry... :)) We snappen er dus nog steeds niks van :(

15. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    A lef, wat balen weer. Al is het misschien nog te vroeg, je wilt gewoon geen negatieve test. Alle hoop verdwijnt dan weer. Sterkte.

Babs, heb je alweer gesprek in Düsseldorf gehad over de medicatie?

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Is jou menstruatie wel goed doorgekomen? Of heb ik dat volledig gemist EmJo? Sorry daarvoor anders? Maar steeds als ik iets lees van jou denk ik, zal ze. Niet zwanger zijn?

Mijn excuses als ik iets gemist heb van je! 😔

17. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    ZoWelkom, ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden. Was normale bloeding, niet extreem en ook niet veel krampen. We zitten zelf nu ook heel erg te twijfelen want alles is zo vreemd; lang lichte bloeding (heeeel licht roze-verlies) en wat ik daarstraks al schreef 🤔 We zijn nu in NL dus gaan zo even naar de Etos om een test te halen, dan weten we het zeker want dit is gewoon gedoe en je blijft twijfelen 😓

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Loolaa dr cuypers had t plan al op papier gezet. De secretaresse heeft het me gemaild en eigenlijk hadden we het ook al telefonisch besproken. 8 november uitgangsecho en kan dan nog vragen stellen dus vind ik wel prima. Scheelt weer extra ritje DD..

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nou dan ben ik er toch wel heel benieuwd naar.. maar moet dat dan van die terugplaatsing zijn toch nog?

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat zou dan wel moeten.. Ik ga niet vanuit dat het zo is maar nu blijven we maar twijfelen en dat schiet niet op ;)

Deel Deze Pagina