ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wanneer mocht je testen?

2. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag een week geleden bloed laten prikken en de waarde was 7, er was dus wel iets aan het innestelen maar toen werd ik donderdag ongesteld en was het klaar.. De waarde had dinsdag ook al wel hoger moeten zijn (voor een doorgaande zwangerschap) gaf doc C aan, de menstruatie kwam dus niet als verasssing..

3. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Mm Emjo, en vandaag alweer een test gedaan? Het is toch een beetje vreemd allemaal....

4. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emjo wat vreemd allemaal...! Ik ben benieuwd naar je test. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo, dat je lijf best flink van slag kan zijn na zo'n behandeling. Je wordt er zo van aan het twijfelen gebracht 😔

Babs ik kreeg een enorme heftige fysieke reactie van mijn verhoogde dosis. Maar ik hoop dat het jou meevalt!

Ik heb vanmorgen getest, dat is 2 dagen eerder dan had gemoeten. We wachten dus nog maar even af.

5. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan en natuurlijk omo-wit. Maar dan hoeven we niet meer zo stom zitten te twijfelen. Wat een nasleep vd hormonen 😓 Heb ik in die jaren nog niet eerder gehad... maar heb ook nog niet eerder zo'n dosering hormonen gehad 😅

Nu echt op naar de scratching en de tp 🍀

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Lef ik heb met kleine hoeveelheden al wel fysieke klachten. Nu met menopur ging het wel best goed en viel het me niet tegen. We gaan het zien😉
    Spannend Lef. Je zei wel normaal vroeg ongesteld te worden maar ben je nog niet. Heb hoop voor jullie.

Jammer emjo maar wel duidelijkheid!

7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    EmJo het blijft toch jammer zoiets maar je kan je nu wel concentreren op de scratching 😊 Dan ben je iig weer bezig voor de volgende ronde..

8. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Sterkte Lef! Toch nog langer in spanning zitten dus...ik blijf voor je duimen!

9. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer een negatieve test... 😞

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ahhh shit Lef! Pff nog 1 dag... hoop zo dat je morgen een verrassing hebt! Heb je nog hoop of al voortekenen op een menstruatie..?

11. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs die had ik afgelopen zaterdag al: knallende koppijn en kramp in m'n buik. Dat is nu weg. Gisterochtend echt verdrietig door uitslag en zat te wachten op bloeding. Maar door het uitblijven kregen we weer zoveel hoop. Die hele test van de ochtend deed er niet meer toe. Afijn, vanmorgen weer 'omo-wit' zoals Emjo het noemde. Heb net nog even voor de zekerheid gemaild met DD over hoe ik morgen moet testen (urine of bloed), maar dat blijkt een gewone urinetest te zijn. We wachten nog maar weer een dag. Ik voel me niet zwanger trouwens...

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hmm shit zeg..... je wil gewoon een vroege positieve test. Daar kunnen we allemaal eerlijk over zijn. En die spanning nu... Je gevoel zegt dat je ongesteld wordt, maar je houdt hoop! Terecht! Duim zo hard voor jullie!

13. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! 😘

14. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, de eerste tekenen van m'n menstruatie zijn er. Kans verkeken. Einde hoofdstuk. 😭

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lef; wat enorm balen! Sterkte!!!

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Lef wat ontzettend heftig zal dit voor je zijn! Heel veel sterkte gewenst voor jullie samen! En hoop voor jullie op een spontaan wonder! 😘

17. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ach nee Lef, wat ontzettend naar voor jullie. Was dit echt de laatste poging voor jullie of zouden jullie misschien toch nog een poging willen doen als jullie dit allemaal hebben laten bezinken?
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit te verwerken!

18. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies! Ik weet gewoon niet waar ik een streep moet trekken. Je moet jezelf steeds weer opladen om die 'berg' op te klimmen. Om er vervolgens weer keihard af te sodemieteren. Wanneer stop je daarmee? Wanneer aanvaard je het feit, dat het je niet gegeven is?
    Tijdens het spuiten dacht ik steeds: dit is de laatste keer. Maar nu het weer mislukt is, wil ik toch weer door. Maar goed, het kost allemaal ook een hoop geld. Ergens wil ik eindeloos doorgaan, maar ik vraag me af of het verstandig is.

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Aaaaah Lef wat een teleurstelling!
    Waar moet je de grens trekken ja, herken je gevoel wel dat je eindeloos door wilt gaan. Had ik bij eerste heel erg. Wij denken nu (zoals we er nu voor staan) alleen de vergoedde pogingen en daarna is het klaar.. maar goed kan na vierde behandeling zomaar anders zijn..denk dat je dat samen met je partner goed moet bespreken, lastig meid!

Heel veel sterkte moet maar weer een plek krijgen helaas 😢

20. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @ach lef wat ontzettend klote. Geen idee waar de grens ligt. Helaas hangt het voor sommige ook af van het financiële plaatje. Maar wat je emotioneel kan hebben is zo persoonlijk zo moment opnamen. Want net wat je zegt bij de vorige keer spuiten heb je zoiets van dit is de laatste keer, maar de wens/het verlangen is zo groot. Sterkte eerst maar even dit verwerken...

Deel Deze Pagina