ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Alvast een korte update, ik moet nog bijlezen. Onze dochter is inderdaad geboren inmiddels. De bevalling is spontaan op gang gekomen. Ik reageer later ütgebreider. Heb nu een baby met krampjes op mijn buik liggen.

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Appeltje wat fijn om te horen dag ze op je buik ligt!!
    Gefeliciteerd!💖🎈🍼

3. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Appeltje, van harte gefeliciteerd! 💞 Ik hoop dat alles is goed gegaan..zie dat je vannacht met haar op je buik lag van de krampjes, hopelijk gaat dat snel voorbij!
    Geniet ervan het is jullie gegund!

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Gefeliciteerd Appeltje!

5. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Appeltje, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! 💖 Heerlijk genieten van die roze wolk 😁

Babs, parkeren is in Duitsland een stuk goedkoper dan in NL (zelfs in Koblenz, Mainz en Trier). Dus ik zou de 2km niet lopen, tenminste....niet met tassen vh shoppen 😉

Hier inmiddels op cyclusdag 32 en nog geen menstruatie in zicht 😓

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Appeltje: gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Eindelijk is ze daar. Hoor graag hoe alles gegaan is. Maar eerst lekker bijkomen, wennen aan elkaar en vooral genieten!!

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat heerlijk dat ze er is! Gefeliciteerd, hoor je verhaal wel als je er aan toe bent. Geniet van haar en deze bijzondere, intense eerste momenten als mama.

8. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Appeltje; gefeliciteerd met jullie dochter. Hele fijne tijd gewenst en geniet lekker!

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Tnx! Woon zelf in Duitsland dus weet t van de prijzen. Was gewoon benieuwd of t centrum echt om de hoek begint want ook 2 km valt mee. Wij wandelen veel met de hond altijd dus 2 km is niets voor ons😉

10. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Gefeliciteerd Appeltje! Geniet ervan.

11. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Gefeliciteerd Appeltje, wat fijn dat de bevalling toch natuurlijk op gam is gekomen. We horen alle details wel als je er klaar voor bent.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd, Appeltje!!

13. Wish31

Wish31 Lid

2 nov 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Appeltje, ook al heb ik je traject niet gevolgd, dit is een fantastisch bericht!! Geniet ervan!!! Dit geeft me hoop :)

14. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Bedankt voor jullie felicitaties. Ik wil i.v.m. herkenbaarheid hier liever niet te veel neerzetten, maar ik heb wel een stukje getypt over de bevalling dat ik wel wil delen met degenen die willen weten hoe het gegaan is. Stuur me in dat geval even een PB'tje. Ik kom hier later weer uitgebreider terug, het is momenteel allemaal erg hectisch in huize Appeltje85 ;)

15. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Geweldig Appeltje. Gefeliciteerd!

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Van harte gefeliciteerd Appeltje.!

Betreft parkeren kost haast niks in Duitsland. Boete trouwens ook niet. Hebben keer gehad dat parkeerplaats bij kliniek overvol was. Zijn toen richting de apotheek gereden en daar in een zijstraat gezet. Moest je vergunninghouder voor zijn. We dachten t is maar even. Maar eenmaal terug wel een bon. Kregen we week later thuis. Was 10 euro:)

Ik heb gister de punctie gehad. Vorig jaar was erg teleurstellend maar 3 eicellen gevonden. Bleef maar 1 embryo over en dat is niet gelukt helaas. Nu poging 4. Andere medicatie gehad. Uit de scratching bleek te lage waarde nk cellen. Zat net boven de ondergrens. Had gelukkig gisteren 10 eicellen. Alles zat zowat aan de linkerkant. Geloof 8 rechts maar 2. Was aardig verdikt heb er flink last van. Kon gister niet eens normaal lopen. Heb nog dipidolor extra gehad vanwege de erge pijn.
    Maar vandaag gelukkig weer een stuk beter.
    Morgen de granocyt extra bijspuiten voor de nk cellen. Hoop dat dit hetgeen is wat ons kan helpen .
    wordt vanmiddag gebeld hoeveel embryo's er zijn. Ongelooflijk spannend weer.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @boetes: mijn vriend reed in DD eens te hard door de tunnel. Was ook een schijntje van wat je in NL betaalt.
    @Mariska: hoop dat dit nu het ontbrekende stukje van de legpuzzel is!

18. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik ook punctie gehad, 12 eicellen en nu weer vol spanning wachten op het telefoontje.

Mariska: ik heb er ook last van. Als ik zit doet het pijn en als ik lig ook... Jij ook succes op het wachtbankje!

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ok jij ook heel veel succes figo! Dan gaan we samen op :)
    ik moest gister gelijk als eerste om half 9. We zaten dit weekend in een huisje in bad bentheim. Was anderhalf uur rijden. We wilden erom half 8 zijn zodat man eerst kon en ik op dochter kon passen. Maar dat liep anders. We waren om kwart over 5 vertrokken bij vakantiehuisje. Kwamen in de file en kwamen er niet meer uit. Heb zitten janken in de auto. Kreeg dd telefonisch maar niet te pakken. Uiteindelijk om 20 over 8 kreeg ik iemand aan de lijn. Maakte niet uit. Personeel zat ook vast in file. Ik was er uiteindelijk om 5 over half 9. Kon gelijk doorlopen. Man moest ook gelijk en een Nederlandse vpk heeft op dochter gepast. Toen ik bijkwam kwam ons dochter er ook gelijk aan.
    Maar wat een stress. Vreselijk.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel Stiertje!

Deel Deze Pagina